ხელშეკრულება მირალემ პიანიჩმაც გააფორმა - Goal

  • 29-06-2020, 00:28
  • ხელშეკრულება მირალემ პიანიჩმაც გააფორმა - Goal

    როგორც იცით, ცოტა ხნის წინ Marca-მ გაავრცელა ინფორმაცია, რომ არტურ მელომ "იუვენტუსთან" კონტრაქტი უკვე გააფორმა..

    ახლა კი, Goal-ის ინფორმაციით, ხელშეკრულებაზე ხელი მირალემ პიანიჩმაც მოაწერა და ის "ბარსელონას" მაისურს მომავალი სეზონიდან მოირგებს. 

    გავრცელებული ჭორების მიხედვით, ბოსნიელი "ლურჯ-ბროწეულისფერებთან" 2024 წლამდე დარჩება, ბრაზილიელი ნახევარმცველი კი "ბებერ ქალბატონს" 2025 წლამდე ემსახურება.

    მოსალოდნელია, რომ ხსენებული ცნობები, ხვალ ოფიციალურად დადასტურდება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    29 ივნისი 2020 14:05

    ციტატა: Flying Johan
    ფატი - მესი - სანჩო
    დე იონგი - ბუსკეტსი- პიანიჩი
    ალბა- ლენგლე-პიკე-სემედო

    და რა?

    0
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 11:45

    ციტატა: uncrowned king
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: uncrowned king
    ციტატა: CHEPE
    ჰაიმეე სირბანჯოებს რომ დაენძრევათ ეს ზედიზედ მოგებულ თამაშები ამოენთხევათ👌😏😂😂 პიტალოები ხოარ გატეხეს თამაში დაუდგებათ მაგის დროც და ფსიქოლოგიაც შეენძრევათ.. როგორ თამაშებს იგებენ

    ცოტა ბოღმა კომ ხომ არაა?

    ღვარძლია ღვარძლიიი... კარგად ხაარ შვილო ჰაა?? რა სლეური ლაპარაკი იცის ჩემი ამ ხალხმა თუ უყურებთ ფეხბურთს შეირგეთ წვეტიანი ლაპარაკს მოუკელით კიდე

    ჯიგარ ახლა მიაჭი მართლა სანამ კახეთმა გაიღვიძა ჩემში თორე ვინ იცის სლეური ლაპარაკი და ვინ კომფორტული გავიასნდებით ამას უყურე ტოო
    შენ რაუფლება გაქვს ადამიანს მიმართო ბოღმიანი ხარო?? კახელობა არ გავუღვიძო თურმე ვისზე ნაკლები იმერელი ვარ როო...
    დაუკრეფავში თვითონ გადადიან და თუ შეეპასუხე მაშინვე გაჯდებიან თავზე

    0
    გასულია
    პენდრაგონი წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 11:07

    მოგიტ**ნით საკადრო პოლიტიკა

    0
    გასულია
    Flying Johan გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 10:26

    ფატი - მესი - სანჩო
    დე იონგი - ბუსკეტსი- პიანიჩი
    ალბა- ლენგლე-პიკე-სემედო

    3
    გასულია
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 09:37

    2024 წლამდე თუ დატოვეს პიანიჩი კარგად გვქონია საქმე

    0
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 09:10

    ციტატა: uncrowned king
    ციტატა: CHEPE
    ჰაიმეე სირბანჯოებს რომ დაენძრევათ ეს ზედიზედ მოგებულ თამაშები ამოენთხევათ👌😏😂😂 პიტალოები ხოარ გატეხეს თამაში დაუდგებათ მაგის დროც და ფსიქოლოგიაც შეენძრევათ.. როგორ თამაშებს იგებენ

    ცოტა ბოღმა კომ ხომ არაა?

    ღვარძლია ღვარძლიიი... კარგად ხაარ შვილო ჰაა?? რა სლეური ლაპარაკი იცის ჩემი ამ ხალხმა თუ უყურებთ ფეხბურთს შეირგეთ წვეტიანი ლაპარაკს მოუკელით კიდე

    0
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 02:00

    ჰაიმეე სირბანჯოებს რომ დაენძრევათ ეს ზედიზედ მოგებულ თამაშები ამოენთხევათ👌😏😂😂 პიტალოები ხოარ გატეხეს თამაში დაუდგებათ მაგის დროც და ფსიქოლოგიაც შეენძრევათ.. როგორ თამაშებს იგებენ

    1
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 01:47

    საიტს რო დავარქვათ ელკლასიკო.ჯი არ წავა? რავა სულ რეალზე და ვარზეა აქ საუბარი
    ჩვენი გუნდი მის სიმაღლეზე რო იდგეს ეს ბავშვური განხილვა რეალი და ვარი არ იქნებოდა აქ ყოველდღიური თემა არ მიგგეყვანა მაქამდე საქმე კაცო აწე პრობლემის გარეთ ძებნას ჩვენს კლუბში ვეძებოთ ხოარაა სჯობს სულ ბარსა ხოარ მოიგებს ნუ ხართ დიქტატურის მოყვარულები მოგებაც უნდა იზეიმო და წაგებაც უნდა აიტანო და კიდე ჩვენს უსახურ იგრას და ჩასვრას რეალს და ვარს ნუ დავაბრალებთ გულით ვულოცავ რეალს წინასწარ ჩემპიონობას და ბარსას ფანებს მოთმინებას და ახალ მწვრთნელს ხალხო როგორც ჩვენ ისე მათაც უხარიათ მათი გუნდის წარმატება სამართლიანათ უსამართლოდ რა მნიშვნელობა აქვს მოგვეგო ჩვენც უსამართლოთ ჰა რატო ვერ მოვიგეთ ვარმა გოლი რომ ჩაგითვალოს ან გაგიუქმოს ის ჯერ უნდა გაიტანო გაიტანო გაიტანო გაიტანო რა გჭირთ კორონამაც კი ვერ გვასწავლა ვერაფერი?

    13
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Luka Modric გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 01:09

    ციტატა: რიკი პუჩი
    რავი ძმაო მე ვხედავ სხვანაირად თუ რა? გადაახვიეთ ეს დედანატირები. ჯერ მარტო რამოსი რო ჩაუდგა მანდ ჰქონდა წუთელი მისაცემი

    შენ ხედავ სხვანაირად !!!

    10
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 ივნისი 2020 01:07

    წარმატებებო პიანიჩს ბარსაში

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    რიკი პუჩი წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 01:03

    რავი ძმაო მე ვხედავ სხვანაირად თუ რა? გადაახვიეთ ეს დედანატირები. ჯერ მარტო რამოსი რო ჩაუდგა მანდ ჰქონდა წუთელი მისაცემი

    1
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესუ განძუ კრიშტუ ბანძუ
    უეჭვ მოსაყვანია
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    Leri ახალბედა [?]

    29 ივნისი 2020 00:58

    არ მეგონა თუ ამ გოლზეც დაიწერებოდა სადმე თამაშგარეო. გენაცვალეთ ყველა ობიექტირ ბარსელონას ფანს ❤❤ (ვინც დარჩა აქ)

    13
    საიტზეა
    GioKakiashvili ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 00:54

    ციტატა: რიკი პუჩი
    აფსაითიდან გავიდა გოლი. მოკლედ პირდპრ რო აჩუქონ თასი არა? ყველა თვალს ხუჭავს..

    Gadavaxvie da mgoni ariyo 🤷‍♀️

    6
    გასულია
    aleqsa წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 00:54

    au kai martla agar grcxveniat ra afsaidi martla bavshvtamania gaxda es saiti

    15
    გასულია
    Kingleo10M წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 00:53

    ციტატა: uncrowned king
    ციტატა: Kingleo10M
    რაკიტიჩს მაინც აჯობებს ყოველ შემთხვევაში.
    ლიონში დაფრინავდა მახსოვს

    lionshi megibaro benzema rom dafrinavda eegeti unda 😂😂😂😂😂

    მერე ახლა ცუდად თამაშობს?

    2
    გასულია
    რიკი პუჩი წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 00:52

    აფსაითიდან გავიდა გოლი. მოკლედ პირდპრ რო აჩუქონ თასი არა? ყველა თვალს ხუჭავს..

    0
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესუ განძუ კრიშტუ ბანძუ
    უეჭვ მოსაყვანია
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    #აჭკარიკout
    საიტზეა
    GioKakiashvili ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 00:48

    Bijo benzema reebs chalichobs sg dddd

    13
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    29 ივნისი 2020 00:43

    ბოლობოლო სხვა თუ არაფერი , ორი საუკეთესო ჯარიმის დამრტყმელი ეყოლება ბარსას პეს 2021 ში ყველა ჯარიმას გავიტან , ყველა მხრიდან :Dდ , :დ ნუ მესი ისედაც საუკეთესოა :დ

    2
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    საიტზეა
    GioKakiashvili ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 00:38

    ციტატა: Iniesta. And messi
    წარმატება იმედია არ გვაგინებინებ

    :დდდდდ

    1
    გასულია
    Kingleo10M წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 00:35

    რაკიტიჩს მაინც აჯობებს ყოველ შემთხვევაში.
    ლიონში დაფრინავდა მახსოვს

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge