მე და ჩემი ხალხი "ბარსას" ჩასაბარებლად ვემზადებით - ჩავი ერნანდესი

  • 28-06-2020, 23:23
  • მე და ჩემი ხალხი "ბარსას" ჩასაბარებლად ვემზადებით - ჩავი ერნანდესი

    "ბარსელონას" ლეგენდა და "ალ-სადის" ამჟამინდელი მთავარი მწვრთნელი, ჩავი ერნანდესი საკუთარ სურვილებსა და ოცნებებზე საუბრობს:

    "ჩემი უდიდესი ოცნება "ბლაუგრანას" გაწვრთნა და აქ წარმატების მიღწევაა. საკუთარ ტრიუმფზე კი არ ვსაუბრობ, არამედ მოთამაშეებისა და მთლიანად გუნდის.

    მე და ჩემი სამწვრთნელო პერსონალი "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" ჩასაბარებლად ვემზადებით.

    საჭიროა, კლუბში ყველანაირი ხელშემწყობი მდგომარეობა მქონდეს, რომ პროექტი 0-იდან დავიწყო და შედეგიანად განვახორციელო. 

    აქამდეც ბევრჯერ მითქვამს და ახლაც ხაზს გავუსვამ, რომ მსურს, "ბარსელონას" მწვრთნელის რანგში გადაწყვეტილებები ჩემით მივიღო.", - აცხადებს ესპანელი.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    სპარტაკი წევრი [?]

    1 ივლისი 2020 02:52

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: რივალდო-მესი
    აა აიმაღლე ექვს თვეში კვალიფიკაცია ჯიგარო??? კორონამ გასწავლა და დაგხვეწა თუ რა მაფიააა? წლევანდელ ჩაჯმულ სეზონში 1 ბართლომეოა დამნაშავე, 2 მწყემსი და 3 შენ. ჩემი ნება რომ იყოს გაოცნებებდი მთელი ცხოვრება და დაგაბერებდი მაგ ოცნებაში. უტრაკო ყარაჩოღელო.მარა წლებია ამ გუნდმა სახე და თავმოყვარეობა დაკარგა. ასე რომ მოხვალ და აიხდენ ალბათ შენს ოცნებას. მაგრამ მეეჭვება გაამართლო. ერთი ადგილი არ გაქვს და იმიტომ. ( გენიოსი ფეხბურთელი იყო და ერთერთი უსაყვარლესი ჩემთვის) ასე რომ ტრაკში ქვა გიხლია. მე შენ გუნდს არ ვუბალეშიკებ. ვაბშე რას შემოვდივარ ამ ტურისტწბის კლუბის საიტზე ვერ ვხვდები. მიყვარს კიდევ გულის სიღრმეში და ალბათ იმიტომ. მაგრამ მიყვარს ის გუნდი კაცები რომ თამაშობდნენ. პუიოლის თამადობით და გენიოსი სიმვდილა კიდევ.

    შენ ძან კატეგორიული ხარ , როცა სიტუაციას უყურებ გულშემატკივრის თვალით და გარტყმაში არ ხარ რა მიზეზი ქონდა იმ კაცს რო არ მოვიდა 5 თვის წინ. ჩავიზე მეტად შენ თუ გიყვარს ბარსელონა ,მალადეც ,მარა ალბათ თავადაც ხვდები რო მასე არაა :დ

    მე რომ მიყვარს ეს გუნდი ზუსტად ვიცი. უფრო თუ მაკლებად ვერ გეტყვი, ერთიც შეიძლება და მეორეც. ერთი ადგილის არ ქონაში რაც ვიგულისხმე ალბათ ვერ მიხვდი. პოლიტიკას, ავტონომიას და ყველაფერზე რომ აკეთებ იბიომატ კომენტარს. იქნებ ერთი სიტყვა ბართლომეოზეც დასველო???! გახსენდება რამე მაგავსი ამისგან????????????????? გასაგებია მიზეძები ქონდა უარის თქმის სხვანაირად როგორ იქნებოდა? მაგაშია საქმე არ მოსულხარ გუნდში და ენის ამოღება არ გინდა და რომ მოხვალ მითეტეს თევზივით იქნები. რავი ვერ ხედავ ლოგიკას ჩემს სიტყვებში????

    ძაან აზრიანად საუბრობ ჩამოშლილი გუნდი ჩაიბაროს მითუმეტეს ბართონეუს დროს ნახევარ სეზონში გუნდი მოაწყოს და ისე შეძლის ყველაფერი რომ უტიტულოდ არ დავრჩეს გუნდი ანუ მართლა ეგრე აზროვნებ დავიჯერო?

    რაც სურდა და რატომაც არ ჩაიბარა გუნდი ახსნილი აქვს ჩავის და მარტო ოცნების ასრულება რომ ყოფილიყო ბარეორივით ტრაკს აათამაშებდა და უკვე იქნებოდა მწვრთნელი.. რაც შეეხება ბართომეოზე რამის თქმას როგორც საჭირო იყო ისე გამოხატა და თქვა ვარი..

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 15:54

    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: რივალდო-მესი
    აა აიმაღლე ექვს თვეში კვალიფიკაცია ჯიგარო??? კორონამ გასწავლა და დაგხვეწა თუ რა მაფიააა? წლევანდელ ჩაჯმულ სეზონში 1 ბართლომეოა დამნაშავე, 2 მწყემსი და 3 შენ. ჩემი ნება რომ იყოს გაოცნებებდი მთელი ცხოვრება და დაგაბერებდი მაგ ოცნებაში. უტრაკო ყარაჩოღელო.მარა წლებია ამ გუნდმა სახე და თავმოყვარეობა დაკარგა. ასე რომ მოხვალ და აიხდენ ალბათ შენს ოცნებას. მაგრამ მეეჭვება გაამართლო. ერთი ადგილი არ გაქვს და იმიტომ. ( გენიოსი ფეხბურთელი იყო და ერთერთი უსაყვარლესი ჩემთვის) ასე რომ ტრაკში ქვა გიხლია. მე შენ გუნდს არ ვუბალეშიკებ. ვაბშე რას შემოვდივარ ამ ტურისტწბის კლუბის საიტზე ვერ ვხვდები. მიყვარს კიდევ გულის სიღრმეში და ალბათ იმიტომ. მაგრამ მიყვარს ის გუნდი კაცები რომ თამაშობდნენ. პუიოლის თამადობით და გენიოსი სიმვდილა კიდევ.

    შენ ძან კატეგორიული ხარ , როცა სიტუაციას უყურებ გულშემატკივრის თვალით და გარტყმაში არ ხარ რა მიზეზი ქონდა იმ კაცს რო არ მოვიდა 5 თვის წინ. ჩავიზე მეტად შენ თუ გიყვარს ბარსელონა ,მალადეც ,მარა ალბათ თავადაც ხვდები რო მასე არაა :დ

    მე რომ მიყვარს ეს გუნდი ზუსტად ვიცი. უფრო თუ მაკლებად ვერ გეტყვი, ერთიც შეიძლება და მეორეც. ერთი ადგილის არ ქონაში რაც ვიგულისხმე ალბათ ვერ მიხვდი. პოლიტიკას, ავტონომიას და ყველაფერზე რომ აკეთებ იბიომატ კომენტარს. იქნებ ერთი სიტყვა ბართლომეოზეც დასველო???! გახსენდება რამე მაგავსი ამისგან????????????????? გასაგებია მიზეძები ქონდა უარის თქმის სხვანაირად როგორ იქნებოდა? მაგაშია საქმე არ მოსულხარ გუნდში და ენის ამოღება არ გინდა და რომ მოხვალ მითეტეს თევზივით იქნები. რავი ვერ ხედავ ლოგიკას ჩემს სიტყვებში????

    ძაან აზრიანად საუბრობ ჩამოშლილი გუნდი ჩაიბაროს მითუმეტეს ბართონეუს დროს ნახევარ სეზონში გუნდი მოაწყოს და ისე შეძლის ყველაფერი რომ უტიტულოდ არ დავრჩეს გუნდი ანუ მართლა ეგრე აზროვნებ დავიჯერო?

    0
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    29 ივნისი 2020 15:34

    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Don_Andresito
    ახალი გუნდის აწყობას რამდენად შეძლებს არ ვიცი

    ბევრად უფრო შეძლებს ,ვიდრე ამ გუნდით რამის მიღწევას . პეპი სულელი კიარაა რო არ დამბრუნდა ამ გუნდთან. ზიდანიც ჩემ ფეხებს მოიგებდა ,რო ბარსელონა უკანასკნელი გუნდი არ იყოს დღესდღეისობით

    ახალი გუნდის აწყობას ეხუმრები? დაცვის ორი ლიდერი, ნახევარდაცვის ერთი ლიდერი და ორი მნიშვნელოვანი წევრი, შეტევის ლიდერი და გუნდის მამა დედა და ყველაფერი დაახლოებით ერთ დროს წავლენ. ტიპებმა პუი დანი ჩავი ინი ვერ შეცვალეს წესიერი მოთამაშეებით 5 წელია და პიკე ალბა ბუსი მესი სუარესის შეცვლას ეხუმრები? ჩავი კი არა 5 გვარდიოლა რო იყოს ერთად გაუჭირდებოსათ მაინც. თორე ამ გუნდით რამის მიღწევა რო აღარ შეიძლება ეგ მეც ვიცი. ჩმორული მენტალიტეტი თითოეულის სისხლშია უკვე

    0
    გასულია
    emzari გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 13:11

    მიდი ხავი შენ უნდა გვიშველო მემგონი სხვა გზა აღარც დაგვრჩენია

    0
    გასულია
    Snaipera123 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 09:11

    Warmatebebi

    4
    გასულია
    Prometheus წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 03:56

    ძალიან ცუდი სიტუაციაა , სეტიენი არ ვარგა და არც მე მომწონს , მაგრამ რეალურად სხვა ალტერნატივაც არ არსებობს , ან ეს უნდა იყოს ან ამის მსგავსი ვინმე ჩობანი . თავმოყვარე მწვრთნელი არ მოვა და ბართომეუსთან არ იმუშავებს , მითუმეტეს რო ესეთი ჩამოშლილი გუნდის ჩაბარება მოუწევს . სამწუხაროდ ეს 1 წელი ისევ არაფერი გვეშველება და მერე ისევ ხავი თუ გადაგვარჩენს , იქამდე კუმანის ვარიანტიც არ იქნებოდა ცუდი .მოკლედ, ბართომეუა მოსაშორებელი და მერე გვეშველება რამე .

    3
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 ივნისი 2020 01:05

    სანამ ის ოთხთვალა იქნება ეს მომსვლელი არაა მაგის ჩიტია ბართომეუ ხავის ნათქვამზე იაროს

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    რივალდო-მესი წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 00:55

    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: რივალდო-მესი
    აა აიმაღლე ექვს თვეში კვალიფიკაცია ჯიგარო??? კორონამ გასწავლა და დაგხვეწა თუ რა მაფიააა? წლევანდელ ჩაჯმულ სეზონში 1 ბართლომეოა დამნაშავე, 2 მწყემსი და 3 შენ. ჩემი ნება რომ იყოს გაოცნებებდი მთელი ცხოვრება და დაგაბერებდი მაგ ოცნებაში. უტრაკო ყარაჩოღელო.მარა წლებია ამ გუნდმა სახე და თავმოყვარეობა დაკარგა. ასე რომ მოხვალ და აიხდენ ალბათ შენს ოცნებას. მაგრამ მეეჭვება გაამართლო. ერთი ადგილი არ გაქვს და იმიტომ. ( გენიოსი ფეხბურთელი იყო და ერთერთი უსაყვარლესი ჩემთვის) ასე რომ ტრაკში ქვა გიხლია. მე შენ გუნდს არ ვუბალეშიკებ. ვაბშე რას შემოვდივარ ამ ტურისტწბის კლუბის საიტზე ვერ ვხვდები. მიყვარს კიდევ გულის სიღრმეში და ალბათ იმიტომ. მაგრამ მიყვარს ის გუნდი კაცები რომ თამაშობდნენ. პუიოლის თამადობით და გენიოსი სიმვდილა კიდევ.

    შენ ძან კატეგორიული ხარ , როცა სიტუაციას უყურებ გულშემატკივრის თვალით და გარტყმაში არ ხარ რა მიზეზი ქონდა იმ კაცს რო არ მოვიდა 5 თვის წინ. ჩავიზე მეტად შენ თუ გიყვარს ბარსელონა ,მალადეც ,მარა ალბათ თავადაც ხვდები რო მასე არაა :დ

    მე რომ მიყვარს ეს გუნდი ზუსტად ვიცი. უფრო თუ მაკლებად ვერ გეტყვი, ერთიც შეიძლება და მეორეც. ერთი ადგილის არ ქონაში რაც ვიგულისხმე ალბათ ვერ მიხვდი. პოლიტიკას, ავტონომიას და ყველაფერზე რომ აკეთებ იბიომატ კომენტარს. იქნებ ერთი სიტყვა ბართლომეოზეც დასველო???! გახსენდება რამე მაგავსი ამისგან????????????????? გასაგებია მიზეძები ქონდა უარის თქმის სხვანაირად როგორ იქნებოდა? მაგაშია საქმე არ მოსულხარ გუნდში და ენის ამოღება არ გინდა და რომ მოხვალ მითეტეს თევზივით იქნები. რავი ვერ ხედავ ლოგიკას ჩემს სიტყვებში????

    7
    გასულია
    o.dembele11 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 00:53

    Ლალიგა პაკა იგებს რეალი ესპანიოლთან და მგონი ლიგაზე მაესტრო გაგვიძღვება

    ციტატა: dembelle
    არა არა და არაა ეს ეხლა რომ მოვიდეს ამ არეულ დარეულ გუნდში ვერანაირ შედეგს ვერ დადებს ჯერ ბარსადა ბართუმეუ უნდა წავიდეს და მერე შეუძლება ისე იგივე იქნება რაც ვალვერდე და სეგიენი ჩემი დიდი ოცნებაა რომ ჩაიბარის მარა ეხლა არა

    Ნუ ლაპარაკობთ ის რაც არიცით შედეგს ვერ დადებსო საწყენად კიარვამბობ არავინ იცის როგორ გაქაჩავს სადაც არი იქ მიაღწია წარმატებას და აქაც მეიმედება ბოლო ბოლო ჩავია

    1
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    29 ივნისი 2020 00:18

    ციტატა: Don_Andresito
    ახალი გუნდის აწყობას რამდენად შეძლებს არ ვიცი

    ბევრად უფრო შეძლებს ,ვიდრე ამ გუნდით რამის მიღწევას . პეპი სულელი კიარაა რო არ დამბრუნდა ამ გუნდთან. ზიდანიც ჩემ ფეხებს მოიგებდა ,რო ბარსელონა უკანასკნელი გუნდი არ იყოს დღესდღეისობით

    2
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    barcelona87 გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 00:18

    გვარდის ნათქვამი აქვს რო სამწვრთნელო კარიერას დავასრულებ იქ,სადაც დავიწყე,ეგ როცა წავიდა იმ ხანებში თქვა,და ანუ კარგად იცით სად დაიწყო,ბარსა ბეში დაიწყო,1 წელი იმუშავა და ლაპორტამ ეგრევე დააწინაურა პირველ გუნდში.ეხლა კი უნდა წაიღოს უკან ეგ ნათქცვამი და თუ მართლა უწუხს გული თავის მშობლიურ გუნდზე,უნდა დაბრუჰყნდეს,ამ ზაფხუყლიდან,ეს ერთი წელი იმუშაოს ბართოს პრეზიდენტობაში,და გაამზადოს ახალი თაობა,ან შეიკრას გუნდი და მოითხოვონ ვადამდელი არჩევნების დანიშვნა,ახალ სეზონს ახალი პრეზიდენტით უნდა შეხვდნენ,ლაპორტა ყველას ჯობია.

    0
    გასულია
    dembelle გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 00:18

    არა არა და არაა ეს ეხლა რომ მოვიდეს ამ არეულ დარეულ გუნდში ვერანაირ შედეგს ვერ დადებს ჯერ ბარსადა ბართუმეუ უნდა წავიდეს და მერე შეუძლება ისე იგივე იქნება რაც ვალვერდე და სეგიენი ჩემი დიდი ოცნებაა რომ ჩაიბარის მარა ეხლა არა

    2
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    29 ივნისი 2020 00:16

    ციტატა: რივალდო-მესი
    აა აიმაღლე ექვს თვეში კვალიფიკაცია ჯიგარო??? კორონამ გასწავლა და დაგხვეწა თუ რა მაფიააა? წლევანდელ ჩაჯმულ სეზონში 1 ბართლომეოა დამნაშავე, 2 მწყემსი და 3 შენ. ჩემი ნება რომ იყოს გაოცნებებდი მთელი ცხოვრება და დაგაბერებდი მაგ ოცნებაში. უტრაკო ყარაჩოღელო.მარა წლებია ამ გუნდმა სახე და თავმოყვარეობა დაკარგა. ასე რომ მოხვალ და აიხდენ ალბათ შენს ოცნებას. მაგრამ მეეჭვება გაამართლო. ერთი ადგილი არ გაქვს და იმიტომ. ( გენიოსი ფეხბურთელი იყო და ერთერთი უსაყვარლესი ჩემთვის) ასე რომ ტრაკში ქვა გიხლია. მე შენ გუნდს არ ვუბალეშიკებ. ვაბშე რას შემოვდივარ ამ ტურისტწბის კლუბის საიტზე ვერ ვხვდები. მიყვარს კიდევ გულის სიღრმეში და ალბათ იმიტომ. მაგრამ მიყვარს ის გუნდი კაცები რომ თამაშობდნენ. პუიოლის თამადობით და გენიოსი სიმვდილა კიდევ.

    შენ ძან კატეგორიული ხარ , როცა სიტუაციას უყურებ გულშემატკივრის თვალით და გარტყმაში არ ხარ რა მიზეზი ქონდა იმ კაცს რო არ მოვიდა 5 თვის წინ. ჩავიზე მეტად შენ თუ გიყვარს ბარსელონა ,მალადეც ,მარა ალბათ თავადაც ხვდები რო მასე არაა :დ

    3
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 00:15

    გელოდებით ლეგენდავ

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    29 ივნისი 2020 00:07

    ციტატა: რივალდო-მესი
    აა აიმაღლე ექვს თვეში კვალიფიკაცია ჯიგარო??? კორონამ გასწავლა და დაგხვეწა თუ რა მაფიააა? წლევანდელ ჩაჯმულ სეზონში 1 ბართლომეოა დამნაშავე, 2 მწყემსი და 3 შენ. ჩემი ნება რომ იყოს გაოცნებებდი მთელი ცხოვრება და დაგაბერებდი მაგ ოცნებაში. უტრაკო ყარაჩოღელო.მარა წლებია ამ გუნდმა სახე და თავმოყვარეობა დაკარგა. ასე რომ მოხვალ და აიხდენ ალბათ შენს ოცნებას. მაგრამ მეეჭვება გაამართლო. ერთი ადგილი არ გაქვს და იმიტომ. ( გენიოსი ფეხბურთელი იყო და ერთერთი უსაყვარლესი ჩემთვის) ასე რომ ტრაკში ქვა გიხლია. მე შენ გუნდს არ ვუბალეშიკებ. ვაბშე რას შემოვდივარ ამ ტურისტწბის კლუბის საიტზე ვერ ვხვდები. მიყვარს კიდევ გულის სიღრმეში და ალბათ იმიტომ. მაგრამ მიყვარს ის გუნდი კაცები რომ თამაშობდნენ. პუიოლის თამადობით და გენიოსი სიმვდილა კიდევ.

    ბაზარი არაა მაგრად მესმის შენი, ჩავის არ მოსვლაც მაგრად გამიტყდა მარა მაინც მგონია რო ბართომეუს გამო მოხდა ეგ და არა კვალიპიკაციის ან ბარსას მიმართ სიყვარულის ნაკლებობით. ბართომეუ იმდენად ცუდია გუნდისთვის და იმდენად საზიანოა, ჩავის აზრსაც არ კIთხავდა ისე დაუნიშნავდა დამხმარეებს, ექიმებს, ტრანსფერები კითხა ჩმორვერდეს ან ამ მწყემსს? პატივისცემა არ აქვს მწვრთნელების და ავტორიტეტები რო არ უყვარს იმიტო მოყარა ჩმორები და იმიტოც ებრძვის მესის პიკეს და ლიდერებს. მე პეპზე უფრო გაბრაზებული ვარ, აქამდე ერთხელ მაინც რო მოესურვებინა დაბრუნება მოიყვანდნენ. ზიდანი დაბრუნდა ბოლო-ბოლო როცა დაჭირდა რეალს და პეპმა დაგვიკიდა. მოკლედ ჩავი კიდე თუ მოვა უახლოეს 2 წელში ჯანდაბას. პროსტა აღარ დახვდება აღარავინ თუ დააგვიანა და ახალი გუნდის აწყობას რამდენად შეძლებს არ ვიცი

    1
    გასულია
    რივალდო-მესი წევრი [?]

    28 ივნისი 2020 23:47

    აა აიმაღლე ექვს თვეში კვალიფიკაცია ჯიგარო??? კორონამ გასწავლა და დაგხვეწა თუ რა მაფიააა? წლევანდელ ჩაჯმულ სეზონში 1 ბართლომეოა დამნაშავე, 2 მწყემსი და 3 შენ. ჩემი ნება რომ იყოს გაოცნებებდი მთელი ცხოვრება და დაგაბერებდი მაგ ოცნებაში. უტრაკო ყარაჩოღელო.მარა წლებია ამ გუნდმა სახე და თავმოყვარეობა დაკარგა. ასე რომ მოხვალ და აიხდენ ალბათ შენს ოცნებას. მაგრამ მეეჭვება გაამართლო. ერთი ადგილი არ გაქვს და იმიტომ. ( გენიოსი ფეხბურთელი იყო და ერთერთი უსაყვარლესი ჩემთვის) ასე რომ ტრაკში ქვა გიხლია. მე შენ გუნდს არ ვუბალეშიკებ. ვაბშე რას შემოვდივარ ამ ტურისტწბის კლუბის საიტზე ვერ ვხვდები. მიყვარს კიდევ გულის სიღრმეში და ალბათ იმიტომ. მაგრამ მიყვარს ის გუნდი კაცები რომ თამაშობდნენ. პუიოლის თამადობით და გენიოსი სიმვდილა კიდევ.

    1
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    28 ივნისი 2020 23:46

    უკვე არვიცი ვინ გვიშველის მარა ამ მეძროხე პავლეს ნებისმიერი მირჩევნია ამით არავის არ ვაყენებ შეურაწყოფას უბრალოდ ეს მართლაეძროხეა პირდაპირი გაგებით

    აზრზე ხართ ტო ვალვერდე როგორც როჟა არ მევასებოდა და ეს კიდეუარესი გაგბეჩითა🤣🤣ვაფშე არარი გარტყმაში ტიპი რა კრუიფის ფილოსოფია რა ტიკიტაკა რა შემტევი ფეხბურთი რავი მე ვერაფერი ვერ შევამჩნიე ამისი ხელი ბარსას თამაშს და რავი იმედია ვცდები მაგრამ ვაირომ სიმართლეა😂 სასაცილოა სატირელი რო არ იყოს ჩემი კარგი.......

    3
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    28 ივნისი 2020 23:42

    ეს ძან ისეთი სტატიაა, სიტუაციას რო ერთი ათად ამძაფრებს ,ბართომეუს მმართველობაში არ მგონია ჩავი მოვიდეს. შეიძლება კი ვცდები

    4
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    28 ივნისი 2020 23:37

    ე. ბიჭო დროზე თორე მილანიზაცია ეწყება გუნდს

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    28 ივნისი 2020 23:37

    ერიკ გარსია გამდოდის ჩვენთან?

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge