ოფიციალურად: მირალემ პიანიჩი "ბარსელონაში" ითამაშებს!

  • 29-06-2020, 20:32
  • ოფიციალურად: მირალემ პიანიჩი "ბარსელონაში" ითამაშებს!

    "ბარსელონა" ოფიციალურად ადასტურებს, რომ მომდევნო სეზონიდან "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" მაისურს მირალემ პიანიჩი მოირგებს.

    "ბლაუგრანა" 30 წლის ნახევარმცველში 60 მილიონ ევროს გადაიხდის და მას 4-წლიან კონტრაქტს გაუფორმებს. გათვალისწინებულია "იუვენტუსისთვის", ბონუსების სახით, 5 მილიონი ევროს გადახდაც. ბოსნიელის გამოსასყიდი თანხა 400 მილიონი ევრო იქნება.

    გუშინ დილით ბოსნიელი "ბებერი ქალბატონის" სამედიცინო ცენტრში სამედიცინო შემოწმების გასავლელად გამოცხადდა, რაც წარმატებით დასრულდა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    zazala7 Culé [?]

    30 ივნისი 2020 10:01

    400 ცოტაა, 600 მილიონი დაადეთ, ვინმემ არ გამოგვდღლიზოს ხელიდან

    2
    გასულია
    totti10 ახალბედა [?]

    30 ივნისი 2020 00:37

    ციტატა: 10.7.8
    ციტატა: totti10
    ციტატა: 10.7.8
    ციტატა: totti10
    3 წელი იყო ტიპი და ვერაფერი ვერ დაამტკიცა ბარსაში, უკან პასის გარდა ტიპს არაფერი არ შეუძია, დიხანია 0, მოედნის ხედვა 0, ეს როგორ უნდა შეადარო ხასვის ;დ ახალი ხავი გვყყავსო, ერთი უმტიტია ხალი მალდინი და მეორე არტურ მელო ახალი ხავი :დ პიანიჩი ბევრად კლასნია, ვისაც მისითამაში არ აქვს ანანხი და მარტო ასაკს აფიშირებბს აზრია რქვს მასთან კამათს. მასე ხავი ინიესტა ასაკიანები არიან მაგრამა ხლა რომ დააყენო 4 დე იონგს და 8 არტურს ერთად აჯობებენ. კლასი ხანში კი არაა კლასი გენშია, ასე რომ ტყვილა ლანძღავთ ამ კაცს, აგერ ნახავთ როგორ ჩაისვრის მელო იუვეში, კაკრას პიანიჩმა უტირა ყოფა 2017 წლის ბარსელონას ცენტრს და დაცვას. მარჯვენა ფეხიტ სასწაულ ჯარიმას არტყამს, მესის აღარ მოუწევს წინ უკან სირბილი და უმაგრეს პასებსაც მიცემს მესის

    ეგ შენ გინდანრომ ჩაისვაროს. პიანიჩი რომ ისვრიდა ბოლო 2 წელია მაგას ვერ ხედავდი ხო 😂😂😂


    მატუდისთან და ემრე ხანთან კიდე კარგად ყომარობდა :))) ეგ იგივეა ბუსის რომ იცე ამისულაშივლი :დ

    მატუიდის რას ერჩი?? ან მარტო მატუიდია მანდ?? თუ რამის თავი ქონდა ელიდერა .მერე გუნდისთვის?? მაგრამბერთი ჩვეულებრივი არასტაბილური იგროკია რომელის გამონათებები გრანდსბწარმატებას ვერ მიაღწევინებს


    სარი რომ ყავთ... მაგის ბრალია ტიპი შემტევ ნახევარმცველად ეყენა :დ კი ნამეტანი გლეა მატუდი :დ

    1
    გასულია
    10.7.8 წევრი [?]

    30 ივნისი 2020 00:12

    ციტატა: totti10
    ციტატა: 10.7.8
    ციტატა: totti10
    3 წელი იყო ტიპი და ვერაფერი ვერ დაამტკიცა ბარსაში, უკან პასის გარდა ტიპს არაფერი არ შეუძია, დიხანია 0, მოედნის ხედვა 0, ეს როგორ უნდა შეადარო ხასვის ;დ ახალი ხავი გვყყავსო, ერთი უმტიტია ხალი მალდინი და მეორე არტურ მელო ახალი ხავი :დ პიანიჩი ბევრად კლასნია, ვისაც მისითამაში არ აქვს ანანხი და მარტო ასაკს აფიშირებბს აზრია რქვს მასთან კამათს. მასე ხავი ინიესტა ასაკიანები არიან მაგრამა ხლა რომ დააყენო 4 დე იონგს და 8 არტურს ერთად აჯობებენ. კლასი ხანში კი არაა კლასი გენშია, ასე რომ ტყვილა ლანძღავთ ამ კაცს, აგერ ნახავთ როგორ ჩაისვრის მელო იუვეში, კაკრას პიანიჩმა უტირა ყოფა 2017 წლის ბარსელონას ცენტრს და დაცვას. მარჯვენა ფეხიტ სასწაულ ჯარიმას არტყამს, მესის აღარ მოუწევს წინ უკან სირბილი და უმაგრეს პასებსაც მიცემს მესის

    ეგ შენ გინდანრომ ჩაისვაროს. პიანიჩი რომ ისვრიდა ბოლო 2 წელია მაგას ვერ ხედავდი ხო 😂😂😂


    მატუდისთან და ემრე ხანთან კიდე კარგად ყომარობდა :))) ეგ იგივეა ბუსის რომ იცე ამისულაშივლი :დ

    მატუიდის რას ერჩი?? ან მარტო მატუიდია მანდ?? თუ რამის თავი ქონდა ელიდერა .მერე გუნდისთვის?? მაგრამბერთი ჩვეულებრივი არასტაბილური იგროკია რომელის გამონათებები გრანდსბწარმატებას ვერ მიაღწევინებს

    1
    გასულია
    totti10 ახალბედა [?]

    29 ივნისი 2020 23:25

    ციტატა: 10.7.8
    ციტატა: totti10
    3 წელი იყო ტიპი და ვერაფერი ვერ დაამტკიცა ბარსაში, უკან პასის გარდა ტიპს არაფერი არ შეუძია, დიხანია 0, მოედნის ხედვა 0, ეს როგორ უნდა შეადარო ხასვის ;დ ახალი ხავი გვყყავსო, ერთი უმტიტია ხალი მალდინი და მეორე არტურ მელო ახალი ხავი :დ პიანიჩი ბევრად კლასნია, ვისაც მისითამაში არ აქვს ანანხი და მარტო ასაკს აფიშირებბს აზრია რქვს მასთან კამათს. მასე ხავი ინიესტა ასაკიანები არიან მაგრამა ხლა რომ დააყენო 4 დე იონგს და 8 არტურს ერთად აჯობებენ. კლასი ხანში კი არაა კლასი გენშია, ასე რომ ტყვილა ლანძღავთ ამ კაცს, აგერ ნახავთ როგორ ჩაისვრის მელო იუვეში, კაკრას პიანიჩმა უტირა ყოფა 2017 წლის ბარსელონას ცენტრს და დაცვას. მარჯვენა ფეხიტ სასწაულ ჯარიმას არტყამს, მესის აღარ მოუწევს წინ უკან სირბილი და უმაგრეს პასებსაც მიცემს მესის

    ეგ შენ გინდანრომ ჩაისვაროს. პიანიჩი რომ ისვრიდა ბოლო 2 წელია მაგას ვერ ხედავდი ხო 😂😂😂


    მატუდისთან და ემრე ხანთან კიდე კარგად ყომარობდა :))) ეგ იგივეა ბუსის რომ იცე ამისულაშივლი :დ

    0
    გასულია
    10.7.8 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 23:22

    ციტატა: totti10
    3 წელი იყო ტიპი და ვერაფერი ვერ დაამტკიცა ბარსაში, უკან პასის გარდა ტიპს არაფერი არ შეუძია, დიხანია 0, მოედნის ხედვა 0, ეს როგორ უნდა შეადარო ხასვის ;დ ახალი ხავი გვყყავსო, ერთი უმტიტია ხალი მალდინი და მეორე არტურ მელო ახალი ხავი :დ პიანიჩი ბევრად კლასნია, ვისაც მისითამაში არ აქვს ანანხი და მარტო ასაკს აფიშირებბს აზრია რქვს მასთან კამათს. მასე ხავი ინიესტა ასაკიანები არიან მაგრამა ხლა რომ დააყენო 4 დე იონგს და 8 არტურს ერთად აჯობებენ. კლასი ხანში კი არაა კლასი გენშია, ასე რომ ტყვილა ლანძღავთ ამ კაცს, აგერ ნახავთ როგორ ჩაისვრის მელო იუვეში, კაკრას პიანიჩმა უტირა ყოფა 2017 წლის ბარსელონას ცენტრს და დაცვას. მარჯვენა ფეხიტ სასწაულ ჯარიმას არტყამს, მესის აღარ მოუწევს წინ უკან სირბილი და უმაგრეს პასებსაც მიცემს მესის

    ეგ შენ გინდანრომ ჩაისვაროს. პიანიჩი რომ ისვრიდა ბოლო 2 წელია მაგას ვერ ხედავდი ხო 😂😂😂

    0
    გასულია
    totti10 ახალბედა [?]

    29 ივნისი 2020 22:29

    3 წელი იყო ტიპი და ვერაფერი ვერ დაამტკიცა ბარსაში, უკან პასის გარდა ტიპს არაფერი არ შეუძია, დიხანია 0, მოედნის ხედვა 0, ეს როგორ უნდა შეადარო ხასვის ;დ ახალი ხავი გვყყავსო, ერთი უმტიტია ხალი მალდინი და მეორე არტურ მელო ახალი ხავი :დ პიანიჩი ბევრად კლასნია, ვისაც მისითამაში არ აქვს ანანხი და მარტო ასაკს აფიშირებბს აზრია რქვს მასთან კამათს. მასე ხავი ინიესტა ასაკიანები არიან მაგრამა ხლა რომ დააყენო 4 დე იონგს და 8 არტურს ერთად აჯობებენ. კლასი ხანში კი არაა კლასი გენშია, ასე რომ ტყვილა ლანძღავთ ამ კაცს, აგერ ნახავთ როგორ ჩაისვრის მელო იუვეში, კაკრას პიანიჩმა უტირა ყოფა 2017 წლის ბარსელონას ცენტრს და დაცვას. მარჯვენა ფეხიტ სასწაულ ჯარიმას არტყამს, მესის აღარ მოუწევს წინ უკან სირბილი და უმაგრეს პასებსაც მიცემს მესის

    4
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 22:12

    ანუ რა გამოდის ფაქტიურად არტურში გავცვალეთ ამას 10 მილიონს ბონუსი დაამატა იუვემ ჩვენ სამოცდახუთ მილიონს ვიხდით გამაგებინეთ მოგებული ვინ დარჩა ჩვენ თუ იუვენტუსი?სად 23 წლის ფეხბურთელი და სად 7 წლით უფროსი გაცვლა იყო არასწორი

    0
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 22:07

    ციტატა: Lionel Messi - 10
    30 წლის ნახევარმცველში 60 მილიონს მარტო ბარსელონა თუ გადაიხდის 😊 მოგი.ან აჩკარიკა ხედვები და მენეჯმენტი.

    სადაც არტურში მიცეს 72 + ბონუსები
    რატო არ უნდა ღირდეს პიანიჩი ეს ფასი❤️

    3
    გასულია
    BarcelonaForever21 გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 22:03

    ისე რობენმა განაახლა კარიერა და ფატიში გავუცვალოთ მაინც გამოცდილოა რობენი

    16
    გასულია
    InFiNiTe8 გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 21:59

    ვაი თქვენს პატრონს...

    3
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 21:53

    აბა შენ იცი პიან წარმატებები

    7
    გასულია
    L.M 10 გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 21:51

    ძაან მაგარი ბიჭია , მერე რა რომ 30 ისაა, ეს გაქაჩავს ერთი 3-4 წელი კიდე.იუვეში ყველაზე მეტს დარბოდა მასტი.მარა არტურში არ უნდა გაეცვალათ .❤

    6
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    29 ივნისი 2020 21:50

    ვსო ვსო ვსო

    პიანიჩი რო არტურზე მაღალი დონეა და მოდრიჩი კროსსაც ჯიბეში ჩაისვავს შემდეგ წელს რათ უნდა ლაპარაკი :დდ

    7
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    29 ივნისი 2020 21:42

    რაოო? 5 მილიონი კიდევ ბონუსის სახით იქეთ უნდა გადავუხადოთ? გამო*****დი რა. ეს კაცი იმენნა გუნდის მტერია. 😠😠

    9
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 21:38

    კოუ დაააბრუნონ!!!

    4
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 21:28

    რავი კლასნი იგროკია,ერთადერთი მინუსი ასაკია მაინც, და ის რო არტურში გაცვალეს(მარა ეგეც გასარკვევია ჯერ)

    8
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 ივნისი 2020 21:24

    წარმატებები პიანიჩს საერთოდ არ ვარ პიანიჩზე ცუდად განწყობილი პირიქით დიდი ხანია მინდოდა ამის ბარსაში მოსვლა უბრალოდ არა არტურის ხარჯზე

    12
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 21:18

    ფრენკი პიანიჩი კოუტინიო ან პუჩი იქნება კარგი ცენტრი წესით😃😃 რას იტყვით აბა ბუსის დასვენების მხრივაც ანუ თუ ბუსია მაშინ ფრენკი ბუსი და პიანიჩი

    9
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    29 ივნისი 2020 21:02

    ციტატა: ნიკა ჯაფარიძე
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    30 წლის ნახევარმცველში 60 მილიონს მარტო ბარსელონა თუ გადაიხდის 😊 მოგი.ან აჩკარიკა ხედვები და მენეჯმენტი.

    Ra daichemet es asaki 40 milionad gindst rakitichis gayidva 33 wlosaa vabshe 4 weli aman unda itamashos.kargad . Da 60 milioni araa iseti tanxa rom shestirode.. uklasnesi ze levelia pianicji..

    60 მილიონს არ უნდა იცოდე ასეთ დროს და თან მე ვერ ვხედავ დიდ განსხვავებას ამ ფეხბურთელებს შორის. და ასევე ფინანსურ კრიზიშია გუნდი და ისეYი ტრანსფერების გაკეთება სურს რომ მინიმუმ 300 მილიონი უნდა დახარჯოს და 60 ყრი წყალში ცუდია ძან როგორ ითამაშებს ეს უკვე სხვა საკითხია

    Pianichi wyalshi gadayrili puloa turme da rakitichi gyavt uketesi.. an ukanpasa arturi plius ert taima ..

    2
    გასულია
    ნიკა ჯაფარიძე წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 21:01

    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    30 წლის ნახევარმცველში 60 მილიონს მარტო ბარსელონა თუ გადაიხდის 😊 მოგი.ან აჩკარიკა ხედვები და მენეჯმენტი.

    Ra daichemet es asaki 40 milionad gindst rakitichis gayidva 33 wlosaa vabshe 4 weli aman unda itamashos.kargad . Da 60 milioni araa iseti tanxa rom shestirode.. uklasnesi ze levelia pianicji..

    60 მილიონს არ უნდა იცოდე ასეთ დროს და თან მე ვერ ვხედავ დიდ განსხვავებას ამ ფეხბურთელებს შორის. და ასევე ფინანსურ კრიზიშია გუნდი და ისეYი ტრანსფერების გაკეთება სურს რომ მინიმუმ 300 მილიონი უნდა დახარჯოს და 60 ყრი წყალში ცუდია ძან როგორ ითამაშებს ეს უკვე სხვა საკითხია

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge