დაძაბულობა გუნდში - რა მოხდა "სელტასთან" მატჩის შემდგომ

  • 28-06-2020, 18:50
  • დაძაბულობა გუნდში - რა მოხდა "სელტასთან" მატჩის შემდგომ

    "სელტასთან" ფრედ ნათამაშები მატჩის შემდეგ, კატალონიის "ბარსელონას" გასახდელში დიდი დაპირისპირება მოხდა. COPE-ს ინფორმაციით, "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" მოთამაშეებსა და მთავარ მწვრთნელს, კიკე სეტიენს შორის ჰარმონია დარღვეულია.

    ფეხბურთელები თავკაცს ტაქტიკური შეცდომებისა და გაკეთებული ცვლილებების გამო დაუპირისპირდნენ.

    მოთამაშეები სეტიენის მეთოდებით უკმაყოფილონი არიან და აანალიზებენ, რომ ამგვარად ტიტულებისათვის ბრძოლაში პოზიციების დათმობა მოუწევთ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 12:27

    SOS!!! სასწრაფოდ ვადამდელი არჩევნები! ბართო OUT!

    4
    გასულია
    messi წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 11:07

    #SETIENOUT

    1
    გასულია
    რივალდო-მესი წევრი [?]

    28 ივნისი 2020 22:02

    ციტატა: MALUMA
    მწვდთნელი რო *ლეა ორი აზრი არარის მარა გუშინდელი ვერ მოგება ჯერ არის უმტიტის მერე შტეგენის და მერე მწვრთნელის ბრალი ზუსტი თანმიმდევრობა ასეთია! ელ პისტოლეტოს გაყვანა იქნებოდა და გრუზმანის შემოყვანა *ლეა სუფთა სეტიენი ვალვერდეს გაშვება მინდოდა მარა ამ *ლე სეტიენის მოსვლა არა! არტურა რომ წავიდა კარგია ტიპი 60 წუთზე მეტს ვერ ქაჩავს ბარსელონაში კი არა საქარათველოს ჩემპიონატშიც არ მიიღებდნენ ბრაზილიელი და ასეთი *ლე და ასეთი *ლე ხელმძღვანელობა არ ვიცი რა! დალაგებული გუნდი აურია ბართომეუმ ალვესის რობერტოთი ჩანაცვლება რომ *ლეობა იყო ხო ფაქტია მერე ნეიმარის გაყიდვა! უეჭველი კატალონიელებს ფულს უხდის ეს ბო***შვილი ბართომეუ და არ იღებენ ხმას აბა რაც ამათმა რომასთან და ლივერპულთან ქნეს სტადიონზე მაგის მერე არავინ მივიდოდა ადგილობრივი! იმბეცილი ტურისტები კიდე ფოტოებს იღებენ როცა გუნდს გამხნევება სჭირდება და სტადიონზე რო დიქტორია კიდე მაგის უემოციო დდშვც რა! გოლზე ვალენსიას სტადიონი ინგრევა და კამპ ნოუზე ხმასაც არ იღებს! მაგარი ნერვები მეშლება დღეს აღარ ვიცი ვისკენ ვიყო რომელი ბო***შვილი გუნდისკენ!

    ასე მგონია ჩემი კომენტარია🤔😁

    4
    გასულია
    Frenkie de Jong 21 გულშემატკივარი [?]

    28 ივნისი 2020 21:28

    sarabia nametans daxtunaobs ver gavige romelia mwvrtneli es tu kike

    1
    გასულია
    BarcelonaForever21 გულშემატკივარი [?]

    28 ივნისი 2020 21:19

    ციტატა: totti10
    ციტატა: BarcelonaForever21
    პორველად ისტორიაში სიმეონე ბარსას ლალიგაში მოუგებს



    ეგ გამორიცხე, პირიქით მიცემს თამაშს რომ რეალი არ გახდეს ჩმპიონი :)) აი დღეს დაიმახსოვრე რეალი ფრეს გააგორებს, მაყუთსაც აიღებს და მაინც პირველზე იდგება :დ

    aramgonia espaniolma pre misces dzalit waageben🤣🤣

    0
    საიტზეა
    JasoN გულშემატკივარი [?]

    28 ივნისი 2020 20:50

    აბა სად არიან ეხლა ის პიროვნებები რომლებიც მესპორებოდნენ რომ კიკე მენახირე სეტიენი ბარსელონას დონის და კრუიფის იდეოლოგიის ტრენერიაო? ვაართ თუ არა თავიდან ფეხებამდე ყაყაში?

    6
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    28 ივნისი 2020 20:36

    რაო :დ ეხლა მაინც აღიარეთ რო ყ.ეა ეს თქვენი სეტიენი

    8
    --------------------
    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    გასულია
    totti10 ახალბედა [?]

    28 ივნისი 2020 20:20

    ციტატა: BarcelonaForever21
    პორველად ისტორიაში სიმეონე ბარსას ლალიგაში მოუგებს



    ეგ გამორიცხე, პირიქით მიცემს თამაშს რომ რეალი არ გახდეს ჩმპიონი :)) აი დღეს დაიმახსოვრე რეალი ფრეს გააგორებს, მაყუთსაც აიღებს და მაინც პირველზე იდგება :დ

    3
    საიტზეა
    o.dembele11 წევრი [?]

    28 ივნისი 2020 20:15

    Ეს თუსიმართლეა სეტიენ ააცვი ბარსადან და მინიმუმ ტანჰეგი დაიდოს ან გვარდიოლა ისე ბართუშასაც დაერხევა ვინმე ავტორიტეტი როარმოიყვანოს

    3
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    28 ივნისი 2020 19:59

    და ვისაც ეჭვი ეპარება რომ ვალოდიას ლალიგა უკვე მოგებული ექნებოდა უბრალოდ ბრმააა...და ზუსტად ესეთი უპრინციპო ტრენერი უნდათ მართველობას ვისაც უნდა გაუყიდიან ვისაც უნდა იყიდიან...ამ პერიოდში ნორმალუირი ტრენერი ატეხავდა ამბავს არტურზე რომ მჭირდება და სულ მაგაზე ააწყობდა ტამაშს მაგრამ არა ვიდალზე დაყენა გუნდი იმენა ვიდალი კლუჩივოი იგროკი გახადა სასაცილოა... ვალოდიაც დიდი გამტრაკებელი არ იყო მაგრამ რაღაცებს ითხოვდა მაინც..ვინ დაწერაა წყევლასავით გამოვიდა უაზროდ რომ გაგდეს ვალვერდე დაწერა დაიმახსოვრეთ სანატრელი გაგვიხდებაოო...გამოდი ძმაოო გაღიარეთ)))))))))))

    6
    გასულია
    რივალდო-მესი წევრი [?]

    28 ივნისი 2020 19:49

    აუფ აჯანყდნენ ყურშები. ფუ თქვენი დედაც. ბართლომეოზე არ თქვათ არაფერი. გუნდი კი გააცამტვერა მაგრამ
    ზატო მილიონება გიხდით. ეგ არაა თქვენთვის მთავარი. უთავმოყვარეო პიჟონები ბლიად🤬

    6
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    28 ივნისი 2020 19:44

    სანამ ბართომეუ იქნება ნორმალური ტრენერი ამ გუნდში არმოვაა.. ისე კლოპი დაგვხატავდაა მაგრად

    3
    საიტზეა
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    28 ივნისი 2020 19:39

    ძლივს იქნებ გააგდონ

    2
    გასულია
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    28 ივნისი 2020 19:27

    ას თუ მართალია კიკეს უნდა დავამშვიდობოთ

    1
    გასულია
    GioKakiashvili გულშემატკივარი [?]

    28 ივნისი 2020 19:15

    ციტატა: BarcelonaForever21
    პორველად ისტორიაში სიმეონე ბარსას ლალიგაში მოუგებს

    Moica kaco 1 iqneba laligashi?

    Marca წერს, რომ ვიგოს "სელტასთან" დაფიქსირებულმა ფრემ, "ბარსელონას" ხელმძღვანელობაში დიდი უკმაყოფილება გამოიწვია.

    წყაროს თანახმად, გუშინდელი მატჩის შემდეგ ბორდში მიხვდნენ, რომ შეიძლება, კიკე სეტიენი საერთოდაც არაა ის მწვრთნელი, რომელიც "ბარსას" სჭირდება.

    ხოსეპ მარია ბართომეუ ფიქრობდა, რომ პაუზის შემდეგ, გუნდი ახალი ენერგიით დაბრუნდებოდა და უკეთეს ფორმაში იქნებოდა. ამისთვის ხელი ლუის სუარესის გამოჯანმრთელებასაც უნდა შეეწყო.

    მიუხედავად ამისა, პრეზიდენტი თვლის, რომ გუნდი რეგრესირებს და მას წარმატების მცირე შანსი აქვს.

    ყოველივე ეს "ბლაუგრანას" მმართველს აფიქრებინებს, რომ სეზონის დასრულების შემდეგ, კლუბი სეტიენს უნდა დაემშვიდობოს.

    ჯერჯერობით ბუნდოვანია, თუ ვინ შეცვლის კიკეს, თუმცა "ლურჯ-ბროწეულისფერებმა" ამაზე მუშაობა უკვე დაიწყეს.
    Shenc miyvebi male

    1
    გასულია
    BarcelonaForever21 გულშემატკივარი [?]

    28 ივნისი 2020 19:00

    პორველად ისტორიაში სიმეონე ბარსას ლალიგაში მოუგებს

    4
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    28 ივნისი 2020 18:57

    გააგდეთ მაგის ფერმერი დედა მოვთოხნე

    5
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    28 ივნისი 2020 18:57

    მაგ ცვლილებებმა დაგვღუპა სევილიასთანაც და სელტასთანაც არასწორმა და დაგვიანებულმა ცვლილებებმა

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    GioKakiashvili გულშემატკივარი [?]

    28 ივნისი 2020 18:51

    Egre ra amoiget xma tu simartlea dzaan kargi!!!!

    9
    პარტნიორები
    Flashscore.ge