არტური "ბარსელონას" მაისურით თამაშს აღარ აპირებს

  • 28-06-2020, 14:18
  • არტური "ბარსელონას" მაისურით თამაშს აღარ აპირებს

    "ბარსელონას" 23 წლის ბრაზილიელი ნახევარმცველი არტური რომ კარიერას "იუვენტუსში" განაგრძობს, ეს უკვე ყველასთვის ცნობილია. ფეხბურთელი უკვე ტურინშია და მისი ტრანსფერის გაოფიციალურებას დღეს ველით.

    FIFA-ს მიერ მიღებული გადაწყვეტილების თანახმად, მიუხედავად იმისა, რომ სატრანსფერო ფანჯარა პირველ ივლისს იხსნება, ფეხბურთელები მიმდინარე სეზონში ამჟამინდელ გუნდებში ჩაამთავრებენ. ეს ნიშნავს იმას, რომ სექტემბრამდე, არტური "ბარსელონაში" დარჩება, ხოლო მირალემ პიანიჩი - "იუვენტუსში".

    თუმცა, თუ As-ისა და Calciomercato-ს ჟურნალისტს, მირკო კალემეს დავუჯერებთ, ბრაზილიელ ფეხბურთელს "ბარსელონას" მაისურით მოედანზე გასვლა აღარ სურს. ის ძალიან იმედგაცრუებული დარჩა იმით, რომ კატალონიელებმა მას გუნდის დატოვება აიძულეს.

    იმავე წყაროს ცნობით, არტური ამ საკითხს "იუვენტუსთან" დღეს განიხილავს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 31 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    29 ივნისი 2020 00:21

    ციტატა: M10 S9 D11
    100%-ით ვეთანხმები ამ გადაწყვეტილებაში ტიპს როგორ უნდოდა ბარსაში თამაში და აიძულეს წასულიყო

    პ.ს. არტურის მნიშვნელობას თუ ვერ ხედავთ ცენტრში ბალეტზე გადადით

    დაიჯერე, რომ წავიდა თუ ჯერ კიდევ არ გჯერა?

    0
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    28 ივნისი 2020 20:57

    ციტატა: NeyMary
    ციტატა: Albicelecte
    რაც არის, არის, არ ითამაშებს და კიკეს ეცოდინება დარჩენილი შეხვედრები ვის უნდა დაეყრდნოს
    დე იონგი დაბრუნდება და შეავსებს დანაკლისს, მანამდე 2-3 ტური გაჭIდება, სავარაუდოდ ლიგაზე ბუსი-დე იონგი-პუჩის ტრიოთი ითამაშებს, ვანია-ვიდალის როტაციითა და ხადახან რობერტოც შეძლებს შუა ხაზზე თამაშს

    ბრაზილიელებისგან გაიწმინდება გუნდი, ეს ერთი პლუსი შემიძლია დავინახო

    ბრაზილიელებისგან რომ გაიწმინდა ამ ბოლო წლებში გუნდი,მაგიტომ გვაქვს საქმე კარგად და ვიგებთ ყოველწელს ლიგებს.არტურს კოუც მიაყოლონ მაინც განათხოვრებულმა ბრაზილიელმა ხელი რომ არ შეუშალოს და მერე ალბათ ტრიპლეტებს დავდებთ.მართლაც რომ დიდი პლიუსია.


    აგერ მგონი კიკესაც უშვებენ, შევცდი მაგაში
    საკუთარი აღზრდილების ბირთვი, ეგაა გამოსავალი და თუ კარგი თაობა გაზრადეს, ბარეულს გაამწარებენ...
    თუ არადა მოუწევთ +50 ლიმონიანი ტრანსფერები, 20 წელში ერთხელ ლიგაზე გავარდნები და ლამაზი თამაშით დრამატულ ბრძოლაში გამოვარდნები, ნუ რეალს ტრადიციულად მაინც გაამწარებენ

    1
    გასულია
    NeyMary წევრი [?]

    28 ივნისი 2020 20:18

    ციტატა: Albicelecte
    რაც არის, არის, არ ითამაშებს და კიკეს ეცოდინება დარჩენილი შეხვედრები ვის უნდა დაეყრდნოს
    დე იონგი დაბრუნდება და შეავსებს დანაკლისს, მანამდე 2-3 ტური გაჭIდება, სავარაუდოდ ლიგაზე ბუსი-დე იონგი-პუჩის ტრიოთი ითამაშებს, ვანია-ვიდალის როტაციითა და ხადახან რობერტოც შეძლებს შუა ხაზზე თამაშს

    ბრაზილიელებისგან გაიწმინდება გუნდი, ეს ერთი პლუსი შემიძლია დავინახო

    ბრაზილიელებისგან რომ გაიწმინდა ამ ბოლო წლებში გუნდი,მაგიტომ გვაქვს საქმე კარგად და ვიგებთ ყოველწელს ლიგებს.არტურს კოუც მიაყოლონ მაინც განათხოვრებულმა ბრაზილიელმა ხელი რომ არ შეუშალოს და მერე ალბათ ტრიპლეტებს დავდებთ.მართლაც რომ დიდი პლიუსია.

    2
    საიტზეა
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    28 ივნისი 2020 18:54

    ციტატა: carles puyol 5
    ციტატა: მურმანი
    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: ფარნა
    წარმატებები არტურ არ მოეწონე ბარსელონას არა უშავს გამოცდილება მაინც მიიღე ლა ლიგაში მესისთან ითამაშე ახლა რონალდუსთან ითამაშე სულ ნეტა რამდენს აქვს ნათამაშები მესისა და რონალდუსთან? სემედუს პორტუგალიის ნაკრებში რონალდუსთან კლუბში მესისთან მეტს ვერ ვიხსენებ

    ანდრე გომეშს აქვს :(:) და ექნება პიანიჩს

    დი მარიაც

    დიმარია დიბალა

    ჰა იყოს იგუაინიც :D

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    28 ივნისი 2020 18:50

    100%-ით ვეთანხმები ამ გადაწყვეტილებაში ტიპს როგორ უნდოდა ბარსაში თამაში და აიძულეს წასულიყო

    პ.ს. არტურის მნიშვნელობას თუ ვერ ხედავთ ცენტრში ბალეტზე გადადით

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    10.7.8 წევრი [?]

    28 ივნისი 2020 18:31

    ჰოჰოჰო რა კომენტარებია სათითაოდ რომ უნდა დასქრინო და სექტემბერ ოქტომბერში აჩვენო მერე. ტიპი აქამდე თუ ხავის შემცვლელი და ჰაი კლასი იყო დღეს გახდა ჭე კლასი და ფარჩაკი. საწყალი იუვე არ დაუნგრევს პიანიჩის აშენებულ ნახევარდაცვას 😂😂😂. რამდენი გადაიხადა ფორმის პიკში მყოფი პიანიჩის შეძენაში იუვემ თუ იცით?? აი დავუშვათ არცერთმა არ გაამართლა მოლოდინი პიანიჩი გაატარებს უზრუნველ სიბერეს ბარსაში. იუვე კი ბოლო ბოლო 30-40 მილიონად გაყიდის არტურს

    5
    გასულია
    OLD
    OLD გულშემატკივარი [?]

    28 ივნისი 2020 18:16

    ბანი დამადეს სიმართლის დაწერისთვის ხალხო ვერ ხედავთ რახდება ტო რაჭირს გუნდს და რას უშვებიან არვიცი რა ამ ყველაფერზე როარ შეიგინო ისე არ გამოდის ადმინ და რაყველაფერზე მემადებთ ბანს ბიჭო ვა მეძრიხე პავლემ ვაფშე ჩამოშალა გუნდი მემაგის მომთრევის მაგას ვალვერდე მერჩივნა ასწილად ეს რაუბედურებაა რასგავს გუნდი ისედაც გადაბერებული ვუნდი სულს ღაფავს და არტურიც გაუშვეს და მოყავთ სტარიკი პიანიჩი ეს იმას არ ნიშნავსრო ცუდია პიანიჩი მარა სად მიყავთ ამდენი სტარიკი არარ რა ბართომეუს უნდა გაასხმევინონ თორე მაგარი პიზდეცი აქ ბარსას!!

    4
    გასულია
    titi ფანი [?]

    28 ივნისი 2020 17:47

    ციტატა: Albicelecte
    რაც შეეხება ბრაზილიელობას, გუნდმა მაქსიმუმი მაშინ დადო, როდესაც ბირთვი ლა მასიადან იყო და ლიდერი არგენტინელი ყავდათ, რონალდინიოს ვაფასებ, მაგრამ მაინც 2 სეზონიანი აღმოჩნდა და როდესაც გაყიდეს, მაშინ დადგა ოქროს ხანა
    გვარდიოლა ვერ აიტანდა უდისციპლინობას და ერთი ადგილის თამაშს, მაგის გამო პიკეს გაყიდვაც უნდოდა და ბარსა ბ-დან ეძებდა შემცვლელებს

    ჩემი სუბიექტური აზრია ის, რომ არტური არის 60-იანებისა და 70-იანი წლების დასაწყისის სტილის ფეხბურთელი, ცენტრშI მოძრაობა, ფურთის ფლობა, კონტროლი და გვერდზე პასები, (ხანდახან წინაც), მაგრამ მას შემდეგ ფეხბურთი ბევრად დინამიური გახდა და ამიტომ ფიზიკურ მომაზადებას გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს
    თუკი 23-24 წლის ასაკში ვერ დარბიხარ და 60 წუთის მერე სახე გეხევა, სულ ვერ ირბენ 29-31 წლის ასაკში, ეს ლოგიკურია
    ამიტომ დროულად მიხვდა ბართუშა და ყიდის, არა, ბართუშა მზეა, ორი აზრი არაა, მაგრამ ესეც გასაყიდია
    და კოუტინიო არაა დასაბრუნებელი, ისევ ალენიას ვარჩევდი, მაინც ლა მასიელია და შანსი უნდა მიეცეს, რიკიზე საუბარი არაა, უნდა დარჩეს და გუნდის ცენტრი ჩაიბაროს


    ვფიქრობ ჯანსაღი აზრია. არ ვარ მომხრე ბრაზილიელი ფეხბურთელების. იმ წლების განმავლობაში რაც ეს იყო ბარსაში არც სტაბილურობა და არც კიდევ ლიდერობა ამას არ გამოუვლენია და არადა მისი პოზიციის ფეხბურთელი თამაშს უნდა კრავდეს.ძალიან ნელია და ისედაც მოსიარულე ბარსას ვფიქრობ ბევრი პრობლემა სწორედ მარტო გადაბერებული შემადგენლობის გამო არ აქვს, ერთერთი მიზეზი სწორედ ასეთი რანგის და სტილის ფეხბურთელების ბრალია, იგივე კოუტინიოზეც ვიტყოდი,საერთოდ არაა თნამედროვე დინამიური ფეხბურთისთვის შესაბამისი. ან არტურო ვიდალს რა უნდა ძირითადში ის უნდა ათამაშო ბოლო მაქსიმუმ 30 წუთი.. არც პიანიჩის მოსვლისთ შეიცვლება რამე ის რეგრესშია უკვე მეორე წელია.. გუნდის ხელმძღვანელობა ნუთუ ვერ ხედავს მთვარ პრობლემებს გუნდში. გუნდიდან გასაშვებია ვიდალი, რაკიტიჩი, უმტიტი,ალბა,სემედუ, ბუსკეცი, რისთვის მოიყვენეს დეიონგი.. დავტოვებდი პირპოს ვფიქრობ შეუძლია მომატება. არაფრით გავუშვებდი ტოდიბოს.გუნდს მენტალური პრობლემები აქვს უკვე მესამე წელია, პატივისცემა და მიზეზი დაკარგეს თითქოს ბევრმა გუნდის მიმართ. აქ მარტო ხელმძღვანელობის ბრალი ვერ იქნება. თუ არ უნდათ თამაში მაშინ წავიდნენ რატომ აწვებიან ტვირთად გუნდს, მაგრამ როგორც უმრავლეს შემთხვეაში ხდება სხვა გუნდებშიც ბოლო წლებია მხოლოდ ფულის გამო არიან აქ, სხვა შემთხვევაში რამეს მაინც გამოასწორებდენენ მინიმუმ თავიანთ თამაში,არანაირი თავმოყვარეობა და ამბიციები მხოლოდ ლაპარაკი და სიარული მოედანზე.ფეხბურთი შემაძულეს.ასე 70 იან წლებში არ თამაშობდენ. დროა წმენდა მოაწყოს გუნდამ თორემ მილანი მოგონება იქნება რასაც ეს გუნდა დაემსგავსება

    2
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    28 ივნისი 2020 17:16

    რა გაიძულეს შე დედა მოტყუნოლოო 90 წუთი სტადიონზე ვერ ძლებ რაც გადმოდი 4 გოლისდა4 საჰოლეგადაცემის მეტი ვერგააკეთე და შენ გაკეთებუკი პასებსი 95% უკან ან გვერძეა შეტევას ვერ ამევავებ ჯურთის ართემვა შენ არ იცი ფიზიკური ლონაცემების გაძლიერება შენ არ დილობ და ნახუ?ი გუნდიდან შენნაირი ტალანტები ტონა ყრია ბრაზილიაში და ბრზაილიაც არაა საჭირო იჩალიჩონ ვან დებეეკზე თორე წაიყვანს მაგას რეალი და მერე მეყოლე კარგად

    5
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    28 ივნისი 2020 17:15

    რაც შეეხება ბრაზილიელობას, გუნდმა მაქსიმუმი მაშინ დადო, როდესაც ბირთვი ლა მასიადან იყო და ლიდერი არგენტინელი ყავდათ, რონალდინიოს ვაფასებ, მაგრამ მაინც 2 სეზონიანი აღმოჩნდა და როდესაც გაყიდეს, მაშინ დადგა ოქროს ხანა
    გვარდიოლა ვერ აიტანდა უდისციპლინობას და ერთი ადგილის თამაშს, მაგის გამო პიკეს გაყიდვაც უნდოდა და ბარსა ბ-დან ეძებდა შემცვლელებს

    ჩემი სუბიექტური აზრია ის, რომ არტური არის 60-იანებისა და 70-იანი წლების დასაწყისის სტილის ფეხბურთელი, ცენტრშI მოძრაობა, ფურთის ფლობა, კონტროლი და გვერდზე პასები, (ხანდახან წინაც), მაგრამ მას შემდეგ ფეხბურთი ბევრად დინამიური გახდა და ამიტომ ფიზიკურ მომაზადებას გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს
    თუკი 23-24 წლის ასაკში ვერ დარბიხარ და 60 წუთის მერე სახე გეხევა, სულ ვერ ირბენ 29-31 წლის ასაკში, ეს ლოგიკურია
    ამიტომ დროულად მიხვდა ბართუშა და ყიდის, არა, ბართუშა მზეა, ორი აზრი არაა, მაგრამ ესეც გასაყიდია
    და კოუტინიო არაა დასაბრუნებელი, ისევ ალენიას ვარჩევდი, მაინც ლა მასიელია და შანსი უნდა მიეცეს, რიკიზე საუბარი არაა, უნდა დარჩეს და გუნდის ცენტრი ჩაიბაროს

    3
    საიტზეა
    Iniesta. And messi წევრი [?]

    28 ივნისი 2020 17:06

    წარმატებები არტურს მე მესმის მისი ამ გადაწყვეტილების

    0
    გასულია
    Soul გულშემატკივარი [?]

    28 ივნისი 2020 16:46

    ციტატა: carles puyol 5
    ციტატა: მურმანი
    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: ფარნა
    წარმატებები არტურ არ მოეწონე ბარსელონას არა უშავს გამოცდილება მაინც მიიღე ლა ლიგაში მესისთან ითამაშე ახლა რონალდუსთან ითამაშე სულ ნეტა რამდენს აქვს ნათამაშები მესისა და რონალდუსთან? სემედუს პორტუგალიის ნაკრებში რონალდუსთან კლუბში მესისთან მეტს ვერ ვიხსენებ

    ანდრე გომეშს აქვს :(:) და ექნება პიანიჩს

    დი მარიაც

    დიმარია დიბალა

    ეს ყველაფერი მეგობარო ხელმძღვანელობის ბრალია რო ჩამოვთვალოთ რა გვივარგა გუნდში ვერაფერს ვიტყვით მწვრტნელი ჩვენ არ გვყავს ფიზ მომზადების ტრენერი ჩვენ არ გვყავს ეტყობათ ფეხბურთელებს როგორი მომზადებულებიც არიან ხელმძღვანელობა ჩვენ არ გვყავს და ექიმებიც ჩემი აზრით თორე დემბელე ასეთი არ იყო კაცს კარიერა დაუნგრიეს შეიძლება ითქვას ყველა ფეხბურთელი აქ რო ისვრის მგონი რთული მისახვედრი არაა რომ ამ ბოლო პერიოდში ბარსა ნაყიდ ფეხბურთელებს კი არ ანვითარებს არამედ კლავს და პროგრესისი საშვალებას არ აძლევს არ გაამართლა კოუტინიომ მალკოლმა გრიზმანმა დემბელემ თითქმის უმტიტმაც არტურმაც მალკოლმს ხო საერთოდ დრო არ მისცეს სემედუსაც ტანჯავენ ამბოლოს რაღაც ჩასვეს თორე არაფერი აღარ გვივარგა უკვე

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    28 ივნისი 2020 16:42

    ვერც გაამტყუნებ.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    28 ივნისი 2020 16:27

    ეგ იუვენტუსს უფრო აზარალებს ვიდრე ბარსას. არაფერი გაუკეთებია გუნდისთვის მნიშვნელოვანი და ნუ ღვრით ცრემლებს. დღევანდელ ფეხბურთში ფიზ მომზადება თუ არა გივარგა ვერაფერს იზამ. კლონის ლივერპულს შეხედეთ უტვინო ცხენებით ყავთ გუნდი გავსებული და რა ფეხბურთს თამაშობენ და მერე ბარსას შეადარეთ

    7
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    28 ივნისი 2020 16:15

    ციტატა: მურმანი
    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: ფარნა
    წარმატებები არტურ არ მოეწონე ბარსელონას არა უშავს გამოცდილება მაინც მიიღე ლა ლიგაში მესისთან ითამაშე ახლა რონალდუსთან ითამაშე სულ ნეტა რამდენს აქვს ნათამაშები მესისა და რონალდუსთან? სემედუს პორტუგალიის ნაკრებში რონალდუსთან კლუბში მესისთან მეტს ვერ ვიხსენებ

    ანდრე გომეშს აქვს :(:) და ექნება პიანიჩს

    დი მარიაც

    დიმარია დიბალა

    1
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    28 ივნისი 2020 16:14

    იუვენტუსი კიარა სასუოლოს დონეს ვერ დადებს ეგ დაიმახსოვრეთ ეს.. 28 წლის ასაკში თუ მანამდეც არა ზენიტი ან გუანჟოუ იქნება ამის კარიერული პიკი ისეთი ფსლიკი ფიზ მომზადება და კრეტივი აქვს ბრაზილიელ ზვეზდას :))

    2
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    28 ივნისი 2020 16:02

    ბიზნესის თვალსაღისით სწორია თუ გავითვალისწინებთ რომ ბარსა 70$ წლების მანძილზე გადაიხდის და არა ერთიანად,

    ნუ აქამდე რატო მივიდა გუნდი ეს ყველამ ვიცით
    კორონამდეც თრაკში ვიყავით ფინანსურად და ეს ჩვენი დაღლილი ბრძენია დამსახურებაა

    სპორტული თვალსაზრისით ნაწილობრივ ვამართლებ,

    უნდა ვაღიაროთ რომ 2 სეზონი ძალიან დიდი დრო იყო არტურისთვის რომ რამე მაინც დაგვმახსოვრებოდა,

    ვერცერთი ვერ დაწერთ აქ 1 თამაშსაც სადაც ვააუ გვითქვამს, მას აშკარად მენტალური პრობლემები აქვს,

    სათქმელია ისიც რომ ამ პერიოდში
    ბარსას ისეთი მწვრთნელები მოუწია მათ ვერ გახსნეს მაგრამ მე ამ აზრისგან მაინც შორს ვარ,

    არტური ცუდი იყო ბარსაში 2 წლის მანძილზე თან ძალიან ცუდი

    ერთადერთი ასაკის თვალსაზრისით არის კატასტროფა, მე
    მაინც ვისურვებდი მცველი მოეყვანათ პიანიჩის მაგივრად ან მხოლოდ ფული აეღოთ,

    იმ შემთხვევაში თუ გავუშვებთ რაკიტიჩს და მეტ დროს მიიღებს პუჩი რა თქმა უნდა ნორმალურად დაბალანსდება ნახევარდაცვა

    და ვინმეს თუ შეგიძლიათ ხმა მიაწვდინოთ ბარსაში, უთხარით რომ ჩელსი კანტეს ყიდის ეს უბრალოდ დაცვის პრობლემასაც კოხსნიდა, ნახევარდაცვას ვერავინ გაცდებოდა...

    2
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    28 ივნისი 2020 15:55

    კარგად იყავი .

    1
    --------------------
    ჩემი სტატია ფორუმზე ^^ -

    ⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

    https://barcamania.ge/forum/62918-chemi-revolutsia.html


    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    28 ივნისი 2020 15:40

    ციტატა: Albicelecte
    რაც არის, არის, არ ითამაშებს და კიკეს ეცოდინება დარჩენილი შეხვედრები ვის უნდა დაეყრდნოს
    დე იონგი დაბრუნდება და შეავსებს დანაკლისს, მანამდე 2-3 ტური გაჭIდება, სავარაუდოდ ლიგაზე ბუსი-დე იონგი-პუჩის ტრიოთი ითამაშებს, ვანია-ვიდალის როტაციითა და ხადახან რობერტოც შეძლებს შუა ხაზზე თამაშს

    ბრაზილიელებისგან გაიწმინდება გუნდი, ეს ერთი პლუსი შემიძლია დავინახო

    მესმის რო არგენტინის ფანი ხარ, მაგრამ ბრაზილიელებისგან გაწმენდვა რაარის?
    ფეხბურთია, რა მნიშვნელობა აქვს ფეხბურთელის ეროვნებას?
    რონალდინიო და რივალდო გვყავდა ბრაზილიელი ბოლო-ბოლო ... :/

    6
    გასულია
    მურმანი გულშემატკივარი [?]

    28 ივნისი 2020 15:30

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: ფარნა
    წარმატებები არტურ არ მოეწონე ბარსელონას არა უშავს გამოცდილება მაინც მიიღე ლა ლიგაში მესისთან ითამაშე ახლა რონალდუსთან ითამაშე სულ ნეტა რამდენს აქვს ნათამაშები მესისა და რონალდუსთან? სემედუს პორტუგალიის ნაკრებში რონალდუსთან კლუბში მესისთან მეტს ვერ ვიხსენებ

    ანდრე გომეშს აქვს :(:) და ექნება პიანიჩს

    დი მარიაც

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV