Sport: პიანიჩი სამედიცინო შემოწმებას ტურინში გაივლის

Sport: პიანიჩი სამედიცინო შემოწმებას ტურინში გაივლის

მირალემ პიანიჩი სამედიცინო შემოწმებას ტურინში, "იუვენტუსის" სამედიცინო ცენტრში გაივლის, იტყობინება Sport.

გუშინ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, ბოსნიელი შემოწმებისთვის ბარსელონაში უნდა ჩამოსულიყო. არტური კი "სელტასთან" გამართული მატჩის შემდეგ, იტალიაში გაფრინდა და როგორც ჩანს, ტრანსფერის მონაწილე ორივე ფეხბურთელი სამედიცინო შემოწმებას ტურინში გაივლის, აღნიშნული გადაწყვეტილების მიზეზი უცნობია.

ყველა აუცილებელი პროცედურის გავლის შემდეგ, ბრაზილიელი კატალონიაში დაბრუნდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 28 ივნისი 2020 20:05
    1
    აქეთ ჩამოსვლაც კი არ იკადრეს, იქეთ ჩავიდნენ ეს ჩმორები. ბარსელონაში ჩამოსულიყვნენ ისინი და აქ გაევლოთ შემოწმება. ეეხ ბართო შენი ოჯახი მოვიკითხე დილა საღამოს.
    Culé [?]
    #9 28 ივნისი 2020 13:48
    1
    ციტატა: 10.7.8
    ჩვეულებრივი მომენტია ქართველ გულშემატკივრებში რომ ფეხბურთელი რომ მიდის ფარჩაკია და ახალი მოსული კლასნი 😂. ვინმე დაინტერესდა რატომ გაუშვა იუვემ პიანიჩი?? ტიპმა ვერ გადაწყვიტა ნახევარდაცვის პრობლემა იუვეში. ვერ აიღო ლიდერობა თავის თავზე. ბოლოს ისე გამოვიდა რომ 22 წლის ბიჭმა დასვა სკამზე და ლიდერიც გახდა ნახევარდაცვის. პიანიჩის პრობლემა მის არასტაბილურობაში და უჟილკობაშია. თამაში თუარ წაუვიდა საერთოდ ვერაფერს ვერ აკეთებს. ერთი სიტყვით მირალემი მაღალი კლასია მაგრამ იუვემ სერიოზული ფოკუსი ჩაუტარა ბართოს.

    მაგას დროთა განმავლობაში ვნახავთ... პიანიჩი ზე კლასის იგროკია.. არტური ერთი რამით ჯობს ახალგაზრდაა თორე 3 წელია უკან პასის მეტი არაფერი მინახავს და მაგ უკან პას გიმეზსიც აკეთებდა. არტურის გაყიდვა სწორია 80 ცად... უბრალოდ უდ ა დაეტოვებინათ გამოსყიდვის უფლება..
    წევრი [?]
    #8 28 ივნისი 2020 13:32
    3
    ჩვეულებრივი მომენტია ქართველ გულშემატკივრებში რომ ფეხბურთელი რომ მიდის ფარჩაკია და ახალი მოსული კლასნი 😂. ვინმე დაინტერესდა რატომ გაუშვა იუვემ პიანიჩი?? ტიპმა ვერ გადაწყვიტა ნახევარდაცვის პრობლემა იუვეში. ვერ აიღო ლიდერობა თავის თავზე. ბოლოს ისე გამოვიდა რომ 22 წლის ბიჭმა დასვა სკამზე და ლიდერიც გახდა ნახევარდაცვის. პიანიჩის პრობლემა მის არასტაბილურობაში და უჟილკობაშია. თამაში თუარ წაუვიდა საერთოდ ვერაფერს ვერ აკეთებს. ერთი სიტყვით მირალემი მაღალი კლასია მაგრამ იუვემ სერიოზული ფოკუსი ჩაუტარა ბართოს.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 28 ივნისი 2020 13:22
    2
    ციტატა: Iniesta. And messi
    რაღაც ერთი დონის ფეხბურთელებს ვყიდულობთ ნახ დაცვაშე რაკიტიჩი ვიდალი პიანიჩი სამივე ტოპ ფეხბურთელთა რიგში არიან მაგრამ არა დიდი ვარსკვლავები როჰორიც მაგალითად პოგბა დე ბრუინი ან ნაინგოლანი

    ნაინგოლანი როგორაა რაკიტიჩზე, ვიდალზე ან პიანიჩზე დიდი ვარსკვლავი ? 😀
    Culé [?]
    #6 28 ივნისი 2020 13:12
    2
    ძაან უცნაური ტრანსფერია. მესსმის რო კლუბებს მაგარი ჩავარდნები აქვთ და ფულს ვერ იხდიან ფეხბურთელებში მაგრამ ატური რო 70-მილინად გაყიდულიყო რაღაც მხრივ გაამართლებდა კაცი და მის ფულს სხვა ტრანსფერში გამოვიყენებდი და არა პიანიჩში, 30 წელუი ისეთი ასაკია როცა ფეხბურთელი უკვე დაღმასვლას იწყებს, ძირითადისთვის მომავალ წელსაც 90% ხელშეუხებლები ქნებიან ბუსკეცი და დეიონგი. მესამე პოზიციისთვის არტური და პუჩის დრო უნახევრებოდათ ამიტომაც პუჩს მეტი ნდობა მისცეს და არტური გაუშვეს, პიანიჩი გამოცდილი კადრია და დიდი ალბათობით რაკიტიჩს ჩაანაცვლეს ხოლო არტურის პოტენციურ შემცვლელად პუჩი ყავთ გამიზნული და მე პირადად პუჩის უფრო მჯერა ვიდრე არტურის. რაც შეეხება ვიდალს დიდი ალბათობით კლუბი მას 1-წლით კიდე დატოვებს, კოუტინიოს თუ გაუშვებენ აუცილებლად მოიყვანენ ახალგაზდა კრეატიულ ნახევარ მცველს
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გულშემატკივარი [?]
    #5 28 ივნისი 2020 13:10
    0
    რაღაც ერთი დონის ფეხბურთელებს ვყიდულობთ ნახ დაცვაშე რაკიტიჩი ვიდალი პიანიჩი სამივე ტოპ ფეხბურთელთა რიგში არიან მაგრამ არა დიდი ვარსკვლავები როჰორიც მაგალითად პოგბა დე ბრუინი ან ნაინგოლანი
    Culé [?]
    #4 28 ივნისი 2020 12:21
    4
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    არცერთი ნორმალური კლუბი ამ ტრანსფერზე არც კი იმსჯელებდა. რაც არ უნდა კლასნი იყოს პიანიჩი როცა 23 წლის მოთამაშეს რომელიც პერსპექტიულად ითვლება 32 წლის ფეხბურთელში გაცვლი მაგას რაცქვია სამწუხაროდ ცენზურა არ იძლევა მაგის დაწერის საშუალებას 😀 ბარემ დე იონგიც გაცვალეთ დიმარიას გაუსწორდება მესისთან თამაში ცოტა ფულიც დავამატოთ. ისიც კლასნია და 2-3 წელიწადში ყველა ერთად გავუშვათ მოხუცებულთა თავშესაფარში 😀

    30 წლისაა პიანიჩი და მომავალი სეზონის ბოლოს ხდება 31.. 2 წლით აბერებ როცა 2.წელში.ბევრი რამ შეიძლება ქნას ფეხბურთელმა.. არტურის წასვლას ვამართლებ ერზტადერთი გამოსყიდვის უფლებას დავიტოვებდი.. პიანიჩი სულ მინდოდა ბარსაში..
    Culé [?]
    #3 28 ივნისი 2020 12:07
    4
    არცერთი ნორმალური კლუბი ამ ტრანსფერზე არც კი იმსჯელებდა. რაც არ უნდა კლასნი იყოს პიანიჩი როცა 23 წლის მოთამაშეს რომელიც პერსპექტიულად ითვლება 32 წლის ფეხბურთელში გაცვლი მაგას რაცქვია სამწუხაროდ ცენზურა არ იძლევა მაგის დაწერის საშუალებას 😀 ბარემ დე იონგიც გაცვალეთ დიმარიას გაუსწორდება მესისთან თამაში ცოტა ფულიც დავამატოთ. ისიც კლასნია და 2-3 წელიწადში ყველა ერთად გავუშვათ მოხუცებულთა თავშესაფარში 😀
    ფანი [?]
    #2 28 ივნისი 2020 11:48
    1
    ძაან კლანსი კაცი იყიდეს!! მაგრამ რათგინდა ამ მენახირეებთან ყველა ჩაქრა და ჩაკვდა.
    ფანი [?]
    #1 28 ივნისი 2020 11:15
    4
    ესეთი სლეობა გაგიგიათ? ტრავმაინი რომ გამოუშვან მერე რა ჩემ ფეხებს მოთხოვენ?
    პ.ს. უმტიტი საშინელებაა ააცვას გუნდიდან და გაიყილოს დემებელე სეტიენი და ბართო წავიდნენ სხვა გუნდი ჩაძირონ