ლუის სუარესის გოლი "სელტას" კარში [VIDEO]

ლუის სუარესის გოლი "სელტას" კარში [VIDEO]

"ბარსელონა", ამ წუთებში, ლა ლიგის 32-ე ტურში, "სელტას" სტუმრად ეთამაშება. მატჩში ანგარიში მე-20 წუთზე კატალონიელთა შემტევმა, ლუის სუარესმა გახსნა.

ურუგვაელმა თავდამსხმელმა, იანვრის შემდეგ, პირველად გაიტანა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    წევრი [?]
    27 ივნისი 2020 22:45
    0
    არმინდა ამის თქმა მაგრამ:ყ......ლეთ ჯოგი ხდა ბარსელონა.მაგარი გაბანძნდა...ერთი ჩვეულებრივი გუნდი გახდა და არა გრანდი...მოგი...ანთ ტიენი და ბართოეუ.ფულის ღორებო გუნდს რატომ აფარჩაკებთ მოგი....ანთ დედის საშოები
    წევრი [?]
    27 ივნისი 2020 21:15
    1
    აღარ გრცვენიათ?! ეფექტური გოლი, არა ტრიკო! რეებს წერთ სირცხვილი და ნამუსი სულ დაკარგეეთ?! ეს კლუბია თუ საძროხე?!
    გულშემატკივარი [?]
    27 ივნისი 2020 20:39
    1
    ციტატა: cezo45
    ციტატა: FloweN
    ციტატა: cezo45
    ციტატა: FloweN
    ვინმე მეტყვით ლენგლე რატო არაა ძირითადში?))))

    უმტიტია და მაგიტომ :))

    და რას გულისხმობ? უმტიტი უკეთესია წელს ვიდრე ლენგლე???
    უმტიტია კიარა პიკესაც ჯობს წელს ლენგლე, მითუემტეს სეზონოს განახლების შემდეგ.
    განახლების მერე მომენტიც კი არ ჰქონია არცერთ გუნდს 100 კიარა 80% იანიც კი. დღეს კიდევ სელტამ იმდენი მომენტი შექმნა,რამდენიც არცერთ გუნდს ერთად არ შეუქმნია ბარსასთან სეზონის განახლების შემდეგ.

    შევა ფორმაში უმტიტიც ბევრი გაუცდა ისედაც

    შევა თუ არ შევა არ ვიცი, მაგრამ იმისთვის რო ვიღაც ფორმაში შევიდეს, სხვა ვინც ბევრად წინაა მასზე, არ უნდა იჩაგრებოდეს)))
    კი ვხედავთ დღეს რაცაა ბარსას დაცვა და აქამდე რა იყო)))
    გულშემატკივარი [?]
    27 ივნისი 2020 20:12
    0
    Ra mondomebulia sua
    Culé [?]
    27 ივნისი 2020 20:10
    0
    ციტატა: FloweN
    ციტატა: cezo45
    ციტატა: FloweN
    ვინმე მეტყვით ლენგლე რატო არაა ძირითადში?))))

    უმტიტია და მაგიტომ :))

    და რას გულისხმობ? უმტიტი უკეთესია წელს ვიდრე ლენგლე???
    უმტიტია კიარა პიკესაც ჯობს წელს ლენგლე, მითუემტეს სეზონოს განახლების შემდეგ.
    განახლების მერე მომენტიც კი არ ჰქონია არცერთ გუნდს 100 კიარა 80% იანიც კი. დღეს კიდევ სელტამ იმდენი მომენტი შექმნა,რამდენიც არცერთ გუნდს ერთად არ შეუქმნია ბარსასთან სეზონის განახლების შემდეგ.

    შევა ფორმაში უმტიტიც ბევრი გაუცდა ისედაც
    გულშემატკივარი [?]
    27 ივნისი 2020 20:07
    1
    ციტატა: cezo45
    ციტატა: FloweN
    ვინმე მეტყვით ლენგლე რატო არაა ძირითადში?))))

    უმტიტია და მაგიტომ :))

    და რას გულისხმობ? უმტიტი უკეთესია წელს ვიდრე ლენგლე???
    უმტიტია კიარა პიკესაც ჯობს წელს ლენგლე, მითუემტეს სეზონოს განახლების შემდეგ.
    განახლების მერე მომენტიც კი არ ჰქონია არცერთ გუნდს 100 კიარა 80% იანიც კი. დღეს კიდევ სელტამ იმდენი მომენტი შექმნა,რამდენიც არცერთ გუნდს ერთად არ შეუქმნია ბარსასთან სეზონის განახლების შემდეგ.
    Culé [?]
    27 ივნისი 2020 19:55
    1
    ციტატა: FloweN
    ვინმე მეტყვით ლენგლე რატო არაა ძირითადში?))))

    უმტიტია და მაგიტომ :))
    გულშემატკივარი [?]
    27 ივნისი 2020 19:37
    1
    ვინმე მეტყვით ლენგლე რატო არაა ძირითადში?))))