ოფიციალურად: არტური "იუვენტუსში" გადადის

  • 29-06-2020, 19:10
  • ოფიციალურად: არტური "იუვენტუსში" გადადის

    3-თვიანი საპნის ოპერა დასრულდა - "ბარსელონასა" და "იუვენტუსს" შორის შეთანხმებას კატალონიური კლუბი ოფიციალურად ადასტურებს. 

    რაც შეეხება დეტალებს, "იუვენტუსი" არტურში 72 მილიონ ევროს გადაიხდის. გათვალისწინებულია ბონუსიც 10 მილიონის ოდენობით.

    არტური მიმდინარე სეზონს "ბარსელონაში" ჩაამთავრებს და "ბებერ ქალბატონს" ამის შემდეგ შუერთდება.

    მელო "ბარსელონას" რიგებს 2018 წელს გრემიოდან 31 მილიონი ევროს სანაცვლოდ შეუერთდა. 28 ივნისს, პრესეზონის სადებიუტო მატჩი მან "ტოტენჰემს" გოლი გაუტანა და იმავე სეზონში ყველას თავი შეაყვარა.

    სავარაუდოდ, დღესვე დადასტურდება მირალემ პიანიჩის "იუვენტუსიდან" "ბარსელონში" გადმოსვლა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 44 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 ივნისი 2020 12:40

    ციტატა: BarcelonaFanTV
    ციტატა: Andres_Iniesta
    იმედია პიანიჩი გაამაართლებს და 3 სეზონს ითამაშებს მაღალ დონეზე.

    თანხა რა თანხად მივყიდეთ თუ მართლა გადავცვალეთ?

    პიანიჩი+10 მილიონი

    მემეგონა 70 მილიონიო.
    და 30 მდე რო 90 მილიონი უნდა გვეშოვნა ანუ დაგვერხა? დღეე 30 ია

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Adriano Correia ახალბედა [?]

    30 ივნისი 2020 10:28

    პიანიჩი და დედის&&&& ამათ. ცოტა მოქნილი სწრაფი შემოქმედი ნახ მცვწლი რა გახდაა? იმძიმესი ცენტრი გვყავს

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    30 ივნისი 2020 10:23

    RAC1-ს თუ დავუჯერებთ, "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელის, კიკე სეტიენის მომავალი ერთხელ და საბოლოოდ გაირკვა.

    კატალონიური კლუბის პრეზიდენტმა, ხოსეპ ბართომეუმ ესპანელ თავკაცს მინიმუმ ერთი წლით სრული მხარდაჭერა გამოუცხადა.

    "ბლაუგრანას" პრეზიდენტს ეშინია, რომ კიდევ ერთი მწვრთნელის გათავისუფლება, მის ავტორიტეტს არჩევნების წინ სერიოზულ ზიანს მიაყენებს.

    აქედან გამომდინარე, "ლურჯ-ბროწეულისფრების" დამრიგებელი უმუშევარი არ დარჩება. "კამპ ნოუს" ბინადრების სპორტული დირექტორი, ერიკ აბიდალი კი გუნდში სიატუაციის დალაგებას ეცდება.
    თუ ეს სიმართლეა ავშენდით და ეგაა. ეხლა რა ხდება გუნდში და შემდეგი სეზონი ნახეთ რა იქნება, სრული ქაოსი.
    კატალონიელო ჩმორებო, გაათრიეთ ეს კაცი და დახვრიტეთ

    4
    საიტზეა
    katalomia ფანი [?]

    30 ივნისი 2020 09:46

    Mainc mgonia raghac did transfers charxavs bartusha da es transferi sawindariatqo shemdegisa mgonia. Banis acilebis miznit an es an dembo unda gaeyida da moyva es. Dalshe an nemo an..... Gagvaoce da dade mbapito bartush.

    0
    გასულია
    10.7.8 წევრი [?]

    30 ივნისი 2020 09:19

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ჩემი აზრით ამ ბარტერით ბარსელონამ უფრო იხეირა და რატომ? მიუხედავად იმისა რომ პიანიჩის 30 წლისაა მას ზურგს უმაგრებს უდიდესი გამოცდილება რომელიც დააგროვა იტალიაში.კი ამჟამად იტალია არ არის იმ დონეზე რა დონეზე იყო ადრე მაგრამ იუვე მაინც ითვლება გრანდად მსოფლიო ფეხბურთის.უმაღლესი დონის გადამწყვეტ თამაშებში აქვს მიღებული პიანიჩის საკლუბო დონეზე და ასეთი გამოცდილი ფეხბურთელი გამოგვადგება.ამის ყიდვა ენრიკესაც უნდოდა თავის დროზე მაგრამ მოიყვანეს თურანი.
    რაც შეეხება არტურს გული ნამდვილად დამწყდა მაგრამ მისი თამაშიდან გამომდინარე ძლიერ გუნდებთან აშკარად დაღვინება ჭირდება,დაღვინება პროცესი კიდევ კარგა ხანს გასტანდა სანამ ნორმალურ მწვრთნელს არ მოიყვანდნენ.კითხვა ისმის როდის მოიყვანს ბართომეუ ნორმალურ მწვრთნელს?ვის ხელშიც მოუმატებდა არტური? წავიკითხე სეტირნის დათხოვნის შემთხვევაში პიმიენტას ნიშნავენო ბარსელონას ბ ამჟამინდელ მწვრთნელს და ვის ხელში უნდა მოემატებინა არტურს?დღეის გადმოსახედიდან მე ამ ტრანსფერს გამართლებულად ვთვლი

    კი ბარსამ იხეირა ბარსამ 30 წლის რეგრესირებადი ტიპი შემოგვტენეს რომელიც თავის დროსზე ფორმის პიკში როდესაც იყო32 მილიონად იყიდეს. რამდენი თამაში გაქ ნანახი ამ სეზონში პიანიჩის?

    3
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    30 ივნისი 2020 09:15

    ციტატა: Andres_Iniesta
    იმედია პიანიჩი გაამაართლებს და 3 სეზონს ითამაშებს მაღალ დონეზე.

    თანხა რა თანხად მივყიდეთ თუ მართლა გადავცვალეთ?

    პიანიჩი+10 მილიონი

    0
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გასულია
    ხავი ლეგენდა წევრი [?]

    30 ივნისი 2020 05:13

    ჩემი აზრით ამ ბარტერით ბარსელონამ უფრო იხეირა და რატომ? მიუხედავად იმისა რომ პიანიჩის 30 წლისაა მას ზურგს უმაგრებს უდიდესი გამოცდილება რომელიც დააგროვა იტალიაში.კი ამჟამად იტალია არ არის იმ დონეზე რა დონეზე იყო ადრე მაგრამ იუვე მაინც ითვლება გრანდად მსოფლიო ფეხბურთის.უმაღლესი დონის გადამწყვეტ თამაშებში აქვს მიღებული პიანიჩის საკლუბო დონეზე და ასეთი გამოცდილი ფეხბურთელი გამოგვადგება.ამის ყიდვა ენრიკესაც უნდოდა თავის დროზე მაგრამ მოიყვანეს თურანი.
    რაც შეეხება არტურს გული ნამდვილად დამწყდა მაგრამ მისი თამაშიდან გამომდინარე ძლიერ გუნდებთან აშკარად დაღვინება ჭირდება,დაღვინება პროცესი კიდევ კარგა ხანს გასტანდა სანამ ნორმალურ მწვრთნელს არ მოიყვანდნენ.კითხვა ისმის როდის მოიყვანს ბართომეუ ნორმალურ მწვრთნელს?ვის ხელშიც მოუმატებდა არტური? წავიკითხე სეტირნის დათხოვნის შემთხვევაში პიმიენტას ნიშნავენო ბარსელონას ბ ამჟამინდელ მწვრთნელს და ვის ხელში უნდა მოემატებინა არტურს?დღეის გადმოსახედიდან მე ამ ტრანსფერს გამართლებულად ვთვლი

    3
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 ივნისი 2020 02:18

    იმედია პიანიჩი გაამაართლებს და 3 სეზონს ითამაშებს მაღალ დონეზე.

    თანხა რა თანხად მივყიდეთ თუ მართლა გადავცვალეთ?

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    o.dembele11 წევრი [?]

    30 ივნისი 2020 01:21

    ციტატა: FloweN
    "რონალდუს გვერდით თამაში ჩემი ოცნება იყო, მესის პატივისცემის მიუხედავად უნდა ვთქვა რომ პორტუგალიელთან თამაში წინ გადადგმული ნაბიჯია"
    🗣 არტურ მელო

    აღარ მწყინს ამის გაშვება😂😂😂

    Ეგ ბართუშასთვის როდაესხა მიტო თქვა

    0
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    30 ივნისი 2020 01:11

    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: FloweN
    "რონალდუს გვერდით თამაში ჩემი ოცნება იყო, მესის პატივისცემის მიუხედავად უნდა ვთქვა რომ პორტუგალიელთან თამაში წინ გადადგმული ნაბიჯია"
    🗣 არტურ მელო

    აღარ მწყინს ამის გაშვება😂😂😂

    საიდან მოიტანე ;დდ ვერ ვნახე ვერსად

    სამწუხაროდ ქართულ ლალიგის ფანკლუბში ვნახე და არ გადავამოწმე დდ წავშლი ახლავე დ

    0
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    30 ივნისი 2020 01:03

    ციტატა: FloweN
    "რონალდუს გვერდით თამაში ჩემი ოცნება იყო, მესის პატივისცემის მიუხედავად უნდა ვთქვა რომ პორტუგალიელთან თამაში წინ გადადგმული ნაბიჯია"
    🗣 არტურ მელო

    აღარ მწყინს ამის გაშვება😂😂😂

    საიდან მოიტანე ;დდ ვერ ვნახე ვერსად

    0
    გასულია
    FloweN გულშემატკივარი [?]

    30 ივნისი 2020 00:56

    "რონალდუს გვერდით თამაში ჩემი ოცნება იყო, მესის პატივისცემის მიუხედავად უნდა ვთქვა რომ პორტუგალიელთან თამაში წინ გადადგმული ნაბიჯია"
    🗣 არტურ მელო

    აღარ მწყინს ამის გაშვება😂😂😂

    2
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    30 ივნისი 2020 00:13

    ეჰ, არტურიტო 😥 💖 ბოლო მოუღეს კლუბს ბოლო რამდენიმე წელში:)))))) მეტი რაღა უნდა გააფუჭონ, ქვა-ქვაზე აღარ დარჩება სეზონის ბოლოს, მერე ვინმეს შეაჩეჩებენ ამ ნაბალახარ სიტუაციას, ისიც ვერ გაამართლებს და....

    5
    გასულია
    BaKuRa Culé [?]

    30 ივნისი 2020 00:00

    მოკლედ საბოლოოდ დამაკარგინეს თამაშების ყურების მუღამი 😊🤷🏻‍♂️

    1
    გასულია
    Geo_Barca გულშემატკივარი [?]

    29 ივნისი 2020 23:49

    ამაზე *ლეობა რა უნდა ექნა ახლა ხელმძღვანელობას. არტური გაცვალა პიანიჩში და 10 მილიონში. ბრავო პირდაპირ. სრული საცოდაობაა ეს უკვე.
    მარტო ფულში კიდე მესმის 80 კაი თანხა იყო მარა ეს პიჩენია რათ გვინდოდა ისედაც უამრავი ნახ. დაცვა გვყავს.
    გუნდს ახალი სისხლი უნდა ვინმე კაი ახალგაზრდა და არა ვეტერანები. ძირითადი შემადგენლობის საშუალო ასაკი 30+ არის. მითხარით ამის მერე რის მოგებაზე უნდა გქონდეს პრეტენზია. როცა ახალგაზრდა არავინ არის მოედანზე

    3
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 23:31

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: frenkie dejong21
    ისე ბრაზილია არგენტინის ამბები რო იყო კოპა ამერიკაზე მაშინ ვიფიქრე რო არტური შეეწირებოდა ამ ყველაფერს

    კაი რაა, ბართომეუს უნიათობას მესის რატო მიაწერ??? ალვეში უფასოდ აჩუქა იუვეს და ფორმის პიკში მყოფი ნეის წასვლას ხელი არაფრით შეუშალა. ეგ კაცი მიზანმიმართულად ანგრევს გუნდს და მესისაც უშხამებს კარიერის უკანასკნელ წლებს.

    ბართოუმეს ნამდვილად არ ვამართლებ კაცო რაცხა ყ@ეა ვიცი

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    29 ივნისი 2020 23:29

    ციტატა: frenkie dejong21
    ისე ბრაზილია არგენტინის ამბები რო იყო კოპა ამერიკაზე მაშინ ვიფიქრე რო არტური შეეწირებოდა ამ ყველაფერს

    კაი რაა, ბართომეუს უნიათობას მესის რატო მიაწერ??? ალვეში უფასოდ აჩუქა იუვეს და ფორმის პიკში მყოფი ნეის წასვლას ხელი არაფრით შეუშალა. ეგ კაცი მიზანმიმართულად ანგრევს გუნდს და მესისაც უშხამებს კარიერის უკანასკნელ წლებს.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    ფლოკი წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 23:21

    ციტატა: Messi_Goat 10❤
    მოგებაში კი გავედით, 31 მილიონად ვიყიდეთ 82ად გავყიდეთ

    ასეთი მოგების დედაც მოვტ.ან! :დ ყველა ჩვენთან როგორ უნდა ასაღებდეს პიანიჩისნაირ გამოუსადეგარ ნახირებს

    3
    გასულია
    10.7.8 წევრი [?]

    29 ივნისი 2020 22:52

    ციტატა: rijkaard
    ციტატა: 10.7.8
    ფორმის პიკში მყოფი პიანიჩი იუვემ იყიდა 32 მილიონად. რეგრესისკენ მიმავალი გაცვალა 23 წლის ბარსელონაში ნუათამაშებ ფეხბურთელზე, რომელმაც თუ ვერ გაამართლა მაინც გაყიდის ასაკიდანნგამომდინარე 30-40 მილიონად. აი პიანიჩმა თუ არ გაამართლა რას შვება ბარსა?? იქნება რაკიტიჩივით და მშვიდად აიღებს მილიონებს. ისე რაკიტიჩი უფრო კლასნი იყო ამის ასაკში და უფრო დიდი ფეხბურთი აქვს ნათამაშები

    400 მილიონი დაურტყა ბართომ გამოსასყიდი პსჟ გამოისყიდის გონია და მაგის იმედზეა :დდდდ რა 400 მილიონი 40 მილიონად ვის უნდა 30 წლის კაცი. ბარსელონა კიარა ჩინეთის ტაობაოა :დდდ

    ეგ საერთოდ მოვლენაა. როგორ უნდა მოგაფიქრდეს 31 წლის კაცში 400 მილიონი გამოსასყიდი 😂😂😂 ფანებს აბავს ალბათ ნახე რა ბიჭი ვიყიდე 400 მილიონი ღირსო 😂

    1
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    29 ივნისი 2020 22:20

    ისე ბრაზილია არგენტინის ამბები რო იყო კოპა ამერიკაზე მაშინ ვიფიქრე რო არტური შეეწირებოდა ამ ყველაფერს

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge