"ბარსა" საშუალო დონის ფეხბურთს თამაშობს - რივალდო

"ბარსა" საშუალო დონის ფეხბურთს თამაშობს - რივალდო

"ბარსელონას" ყოფილი ფეხბურთელი, რივალდო კატალონიური კლუბის ბოლო მატჩებით უკმაყოფილოა.

"ნათელია, რომ "ბლაუგრანამ" თამაში უნდა გამოასწოროს. აუცილებელია, რომ კიკე სეტიენმა იპოვოს ფორმულა, რომელიც გუნდში სიახლეს შემოიტანდა.

ასევე, აღმოსაჩენი აქვს საშუალებები, რითაც ფეხბურთელების მაღალ კვალიფიკაციას სასარგებლოდ გამოიყენებს. 

ვიმედოვნებ, რომ ბოლო პერიოდში "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" საშუალო დონის პერფორმანსი კარანტინის დამსახურებაა", - აცხადებს ბრაზილიელი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    26 ივნისი 2020 17:48
    0
    ოე სკლეროტიკ კარანტინამდე დაფრინავდნენ არა ! 😡
    Culé [?]
    26 ივნისი 2020 16:19
    4
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Andres_Iniesta
    20 ში წაუგებელი სერიით პრემიერ ლიგა

    რომელი წაუგებელი სერიით? 3-0 ათრია უოტფორდმა ლუზერები.

    კაი 1 წაგებით.

    ნეტა ეგეთი ლუზერი ეხა ბარსა იყოს როგორიც ლივეა
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    26 ივნისი 2020 13:45
    2
    კარანტინამდე ხომ ვარსკვლავებს ეთამაშებოდნენ, რას ამბობ. მწვრთნელი ჭირდება გუნდს და არა ფერმერი.
    გულშემატკივარი [?]
    26 ივნისი 2020 13:06
    2
    მაგასაც ვერ თამაშობს
    ფანი [?]
    26 ივნისი 2020 11:14
    2
    ტემპს უნდა მოუმატონ და მეტი ირბინონ!!
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    26 ივნისი 2020 11:11
    2
    ციტატა: Andres_Iniesta
    20 ში წაუგებელი სერიით პრემიერ ლიგა

    რომელი წაუგებელი სერიით? 3-0 ათრია უოტფორდმა ლუზერები.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    26 ივნისი 2020 03:37
    11
    ვერაფერს იზავს სეტიენი. ვაკვერდე ბევრად ჩკვიანი ტრენერი იყო უბრალოდ ჩვენ არ გამოგვადგა და მისი სტილი იყო მიუგებელი ტორე ვალოდია კიკეს ჯიბეში ჩაისვამს. ეხლა დაიწყებთ ქამბექებიო და ბაზ არაა რომაზე გეთანხმებით მაგრამ ლივერთან ძალიან არ გაგვიმართლა არ იყო ჩვენი დღე. ბოლო მატჩიც ატლესთან მაგრად ითამაშეს მაგრამ იქაც არ გაგვიმართლა. მოკლედ ვალოფიას არ ვიცავ მაგრამ კიკე ვალოდიაზე სუატია ამას 100% დარწმუნებული ვწერ. კიკე ვერაფერა შეცვლის :((( თვითონ ფეხბურთელები თუ იზავენ რამეს და მესი თუ გაგიჯდება გბაქვს შანსები
    წევრი [?]
    26 ივნისი 2020 03:01
    5
    ამას ჯერ კიდევ ვალვერდეს მოსვლის დროს შევეგუეთ მაგრამ პირველი წელი არც თუ ისეთი ცუდი იყო რადგან ინიესტა გვყავდა და გუნდს ფილოსოფიას არ უკარგავდა ასე თუ ისე
    Culé [?]
    26 ივნისი 2020 02:40
    6
    კლოპს 3 წელი დაჭირდა ძლიერი გუნდის ასაშენებლად
    15 მივიდა დანგრეულ ლივეში,
    18 ფინალი და კარიუსმა შიგ ოცნებებში ჩაუსვარა
    19 ში რავ 18 ირბალი დააკლდა 19 წელს ორი იკდნეი და

    20 ში წაუგებელი სერიით პრემიერ ლიგა

    მოკლედ კაი ტრენერი დღეს ყველაფერს ნიშნავს

    ლაპორტა გვინდა რა

    და მოიყვანე ვინმე გიჟს
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    ფანი [?]
    26 ივნისი 2020 02:33
    4
    ზოგადად, ფეხბურთის კლუბისთვის საშუალო დონეა, მაგრამ ამ დონის კლუბისთვის ეს საშუალო დონეც არაა, ჩემი აზრით