5 მატჩიანი მშრალი სერია

5 მატჩიანი მშრალი სერია

ლა ლიგის 31-ე ტურში, "ბარსელონამ" საკუთარ მოედანზე "ბილბაო" მიიღო და მინიმალური ანგარიშით (1-0) დაამარცხა.

ამრიგად, კიკე სეტიენის შეგირდებს 5 მატჩიანი მშრალი სერია დაუგროვდათ. "ბარსელონამ" ბოლო გოლი კორონავირუსით გამოწვეულ პანდემიამდე, "რეალთან" დაპირისპირებაში გაუშვა (პირველ მარტს). 

ბოლო 5 შეხვედრაში კიკე სეტიენის გუნდმა აქტივში 4 გამარჯვება და ერთი ფრე ჩაიწერა, "ბლაუგრანამ" შეწყვეტილი სეზონის შემდეგ პირველი მატჩი 13 ივნისს ("მალიორკა") ჩაატარა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    24 ივნისი 2020 13:08
    1
    ეს პირველ რიგში პიკეს და ტერშტეგენის დამსახურება.. ისე დაცვაში კარგად გამოიყურება გუნდი ისე თუ ასე არაუშავს მარა შეტევაში ძაან უჭირთ მხოლოდ მესი და ფატი ცდილობს შეტევების გამწვავებას..სუარესი საერთოდ არაა ფორმაში ასევე გრიზმანი.. ნახევარდაცვაში ბუსკეტსი შეუდარებელია როგორც ყოველთვის გუშინ რიკი პუჩიც მომეწონა კარგად ანაწილებდა პასების..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    24 ივნისი 2020 12:02
    1
    ციტატა: Iniesta_8
    მაინც მოსაყვანია ერთი ცენტრალური მცველი, პიკე როდის დაამთავრებს კარიერას კაცმა არ იცის და მანამდე უნდა შეაჩვიონ ძირითადს ვინმე

    გვყავს ტოდიბო მარა ეს უტვინოები ყიდიან
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    ფანი [?]
    24 ივნისი 2020 11:46
    1
    მაინც მოსაყვანია ერთი ცენტრალური მცველი, პიკე როდის დაამთავრებს კარიერას კაცმა არ იცის და მანამდე უნდა შეაჩვიონ ძირითადს ვინმე
    Culé [?]
    24 ივნისი 2020 11:43
    2
    შტეგენმა მე არაფერი მიქნია, სუ დაცვის დამსახურებაა და კიდე იმისა კიკეს გუნდს ბურთი რო უჭირავსო, როგო არავინ ახსენეთ შტეგო ამდენ კომენტარში
    Culé [?]
    24 ივნისი 2020 11:12
    1
    ციტატა: CHEPE
    მგონი არტურს უფრო იმის გამო ყიდიან რომ ბევრი ნახევარმცველია + პუჩისთვის დროის მიცემა უფრო სწორი იქნებოდა ეგ და ფრენკი ერთად პიანიჩი თუ არუნდათ გამოდის რომ 80 მილიონს ლაუტაროსთვის ამზადებენ ფასის დავარდნას ელოდება პიტალო აჩკება.. აი სემედუს გამშვები მოვხან მე გააგდონ რობერტო და ვაგე დაუყენონ დუბლიორად არც ეგაა ცუდი ჰო დალშე რაკეტა ვიდალიდან წავა რომელიმე თუ ალენიაც დაბრუნდა

    გინდა ფულის გამო იყოს
    ახალგაზრდა ფეხბურთელი რატო უნდა ჰაყიდო?? ტოდიბოს არ იყოს

    ვაფშე არ ფიქრობენ როცა რამეს აკეთებენ.
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    24 ივნისი 2020 11:01
    1
    ციტატა: CHEPE
    მგონი არტურს უფრო იმის გამო ყიდიან რომ ბევრი ნახევარმცველია + პუჩისთვის დროის მიცემა უფრო სწორი იქნებოდა ეგ და ფრენკი ერთად პიანიჩი თუ არუნდათ გამოდის რომ 80 მილიონს ლაუტაროსთვის ამზადებენ ფასის დავარდნას ელოდება პიტალო აჩკება.. აი სემედუს გამშვები მოვხან მე გააგდონ რობერტო და ვაგე დაუყენონ დუბლიორად არც ეგაა ცუდი ჰო დალშე რაკეტა ვიდალიდან წავა რომელიმე თუ ალენიაც დაბრუნდა

    არტურის მეტი სხვა ნახევარ მცველები ვერ ნახეს გასაყიდი? იგივე რაკიტიჩი ან ეს ალენია ნეტა ვის რა ფეხებათ უნდა ეგ ბარსაში მიადგნენ არტურს
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    ფანი [?]
    24 ივნისი 2020 10:50
    5
    გრიზმანს რო აკრიტიკებთ რომელიც თავის პოზიციაზე არ თამაშობს, თავის პოზიციაზე მოთამაშე სუარესმა რა გაკეთა გუშინ?, ამდენ ხანე ვერ მიხვდით კიდე რომ სქმე ფეხბურთელებში არაა შეიძება ამდენი მაღალი დონის ფეხბურთელი მოიყვანო და არ გამართლოს ერთმა მაინც? არტური დეიონგი კოუტუნიო დემბელე გრიზმანი კიდევ რამდინი აღარ მახსოვს ყველა ჩაკვდა აქ გადმოსვლის მერე ვინც ძველი იყო მაღალის დონი იმათმაც ჩაიჯვეს.. მესი დარჩა ერთი... პრობლემა არის სიტემაში მთლიანად, ხელმძღვანელობიანად დაწყებული მწვრთნელით და რამოდენიმე ფეხბურთელით დამთავრებული ძველ ძირითად ღერძეა საუბარი, ეს ყველაფერი უნდა შეიცვალოს რესტარტი ჭირდება გუნდს სხვა შემთხვევაში ურესობისკენ წავა ყველაფერი, მესიც 33 წლის გახდა უვე 2 სეზონიღა დარჩა სათამაშო, და კარიერის ბოლო წლებს უშხამებენ.
    ფანი [?]
    24 ივნისი 2020 10:50
    1
    გუშინ თამაშს ვინც უყურეთ ლენგლეს პირველ ტაიმში კარიერის მატჩი ჰქონდა.უშეცდომო იყო კაცი.ყველაზე მეტი საჰაერო ორთაბრძოლა მოიგო მატჩში.სელტასთან პიკემ უნდა დაისვენოს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    24 ივნისი 2020 10:44
    0
    ახლახან დაიდო არტურზე
    https://www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelona/20200624/481931150334/arthur-ya-tiene-dudas.html?utm_content=md&utm_medium=social&utm_source=facebook&fbclid=IwAR2s8wNt9TpfN2s80FzWae5xRSBzr5XaYBariPrNKQdMkvzPj3qMwnk0TGs
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    Culé [?]
    24 ივნისი 2020 10:40
    3
    უსახური და უშნო თამაში იყო სხვა არაფერი, რა გაუხდათ ბართომეოს გაგდება ამ ხალხს დავიჯერო ვერ ბედავენ თუ რა ჯანდაბაა ხომ ხედავენ რო დედა აღარ ყავს გუნდს
    ფანი [?]
    24 ივნისი 2020 10:39
    2
    არტურას ნაცვლად ისევ გრიზმანი მოაშორონ გუნდიდან ის სჯობს. ნახეთ აგერ დემბელე რო დაბრუნდება გრიზმანს სკამების ხეხვა მოუწევს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    24 ივნისი 2020 10:37
    4
    დაცვა მართლაც მოხოდილია განსაკუთრებით სემედუ და ლენგლე გუშინდელმა თამაშმა ნათლად გამოაჩინა რო ვინგერი გვჭირდება და შემტევი ნახევარ მცველი კრეატივი აკლია გუნდს ნახევარ დაცვაში და შეტევაში პუჩიმ და ფატიმ გამოაცოცხლეს შეტევა სელტასთან ორივე ძირითადში უნდა იდგეს ლა ლიგაში დასარჩენად იბრძვის სელტა და აუცილებლად შეგვიტევს და ბევრ სივრცეს დატოვებს დაცვაში და უეჭველი უნდა გამოვიყენოთ
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    ფანი [?]
    24 ივნისი 2020 10:22
    0
    კაროჩე გრიზმანი მაგარი მოსაშორებელია რა 50-60იც რო მოგვცენ გაყიდონ
    Culé [?]
    24 ივნისი 2020 10:18
    0
    ამ დროს შეტევა არ შეუძლიათ, მხოლოდ მესი გვყავს და "მხეცი" სუარესი. გრიზმანზე აღარაფერს დავწერ, თავისი გასჭირვებია.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    ფანი [?]
    24 ივნისი 2020 08:49
    3
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ერთადერთი რამ რაც დადებითად შეიძლება შეფასდეს სეტიენის ეპოქაში.
    მიხარია რომ დაცვაში კარგად ვდგავართ

    ნამდვილად!!!მაგრამ დაცვაში ვალვერდეა დროს ვიდექით.ახლა ბურთი გვიჭირავს და ისე ვინახავთ კარს მშრალად
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    24 ივნისი 2020 03:56
    11
    ერთადერთი რამ რაც დადებითად შეიძლება შეფასდეს სეტიენის ეპოქაში.
    მიხარია რომ დაცვაში კარგად ვდგავართ