MD: "ბარსელონამ" და "იუვენტუსმა" შეთანხმებას მიაღწიეს

  • 23-06-2020, 11:19
  • MD: "ბარსელონამ" და "იუვენტუსმა" შეთანხმებას მიაღწიეს

    Mundo Deportivo-ს ცნობით, "ბარსელონამ" და ტურინის "იუვენტუსმა" არტურ მელოსა და მირალემ პიანიჩის ბარტერის თაობაზე შეთანხმებას მიაღწიეს.

    გამოცემა წერს, რომ იტალიელებს ტრანსფერში, პიანიჩთან ერთად, მატია დე შილიოს ჩართვა სურდათ, თუმცა "ბარსამ" ამ შემოთავაზებაზე უარი თქვა და შეთანხმება, არტურის სანაცვლოდ, ბოსნიელსა და 10 მილიონ ევროზე შედგა. დასაზუსტებელი დარჩა თანხის გადახდის ვადები. "იუვენტუსს" გადახდის ორ ეტაპად გაყოფა სურს, "ბარსელონას" კი - ერთიანი ტრანზაქცია.

    დე შილიოზე უარის თქმის მიზეზად მუსა ვაგე სახელდება. კლუბში ვარაუდობენ, რომ სემედუ-რობერტოს წყვილიდან გუნდს ერთ-ერთი დატოვებს, სათადარიგო მარჯვენა მცველი კი "ნიცადან" დაბრუნებული მუსა ვაგე გახდება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა
    ACRAB ფანი [?]

    24 ივნისი 2020 10:55

    გაყიდეთ 80 ად და 60 ად ტონალი იყიდეთ ბრეშადან..
    თქვე კეთილმო....წყობულებო თქვენა

    0
    გასულია
    Barca for life წევრი [?]

    23 ივნისი 2020 15:55

    რომ ამბობთ არტურს არაფერი გაუკეთებია ამდენი ხანიო, ის მითხარით სხვა ვინ თამაშობს ერთი წესიერად?! თუნდაც მესიც წინა წელთან შედარებით იმის ლანდია რაც იყო. რატომ? შტერ-შტერი მწვრთნელები მოყავს გუნდს და არიან არეულები. არტურს კიდევ აქვს დიდი პოტენციალი, ბოლოს და ბოლოს გადაბერებული ჩამომხმარი პიანიჩი მაინც რატო უნდა ამჯობინო, რა ლოგიკით ამართლებთ? არის პიანიჩის მსგავსი რაკიტიჩი თუ ეგრეა და არტურს სხვა თუ არაფერი წლები მაინც აქვს ისეთი დარჩენილი უფრო მაღალ ფასად რომ გაყიდო, მაგრამ კარგი მწვრთნელის მოყავნის შემთხვევაში მეეჭვება ვინმეს ამისი გაყიდვა მოუნდეს, რადგან ბევრჯერ დაუმტკიცებია რომ გუნდში ყოფნას იმსახურებას და ბარსას ერთგულიცაა.

    2
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    23 ივნისი 2020 15:03

    ნორმალური ბარტერია👍🏼

    გასაგებია რომ ასაკში დიდი სხვაობაა მაგრამ ცალსახაა რომ არტურს პიანიჩი კლასით ძალიან აღემატება

    1
    საიტზეა
    Don_Andresito [?]

    23 ივნისი 2020 14:54

    ციტატა: M10 S9 D11
    ჯერ არსად არავის გაუშვია და ამ სულელურს სტატიას რატო უჯერებ მითუმეტეს ცხრაჯერ უთხრა უარი არტურმა და არტურის თანხმობის გარეშე ჩემს ფეხებს ჩართავენ ბარტერში

    და ამ თამაშებში ძირითადს რო არ გააკარეს საეჭვოდ არ გეჩვენება? ნამიოკია რო მთელი სეზონი სკამს გახეხინებთო თუ არ წახვალო. სავარაუდოდ ეგ თემაა. ამიტო არ გაგიკვირდეთ რო წავიდეს არტური. ხელფასსაც მეტს სთავაზობენ. ბარსა კიდე აღარაა ის გუნდი ნახევარმცველლებისთვის იდეალური თავშესაფარი რო იყო. ჩავის მაინც მოესწრო არ გაუშვებდა. სანამ არ წავა ეს არაკაცი კიდე უფრო მიანგრევს გუნდს.

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    23 ივნისი 2020 14:44

    ანუ ბრაზილიის უკანასკნელი მოჰიკანიც გვტოვებს?
    თავიდან როგორი იმედი მქონდა ამისი, ჩავის მოძრაობები აქვსო, ბურთის დამჭერიაო, ესაო ისაო, ჯერ ვერ გაიხსნაო ადაპტაციაო. მერე იღლებაო, რაღაცა ვირუსიო და ამასობაში შეგვრჩა ჩვეულებრივი ბრაზილიელი არტურა, რომელიც 23 წლისაა, მაგრამ გამოიყურება როგორც 33 წლის და მგონი სხეულიც 33 წლისა აქვს. ასე რომ ძაან ნუ გეწყინებათ. არტურას კიდევ ის ქერაც მიუმატონ, რომელმაც მოჭამა თავისი.

    4
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    23 ივნისი 2020 14:07

    რა უაზრო სატრანსფერო პოლიტიკა აქვს ბარსელონას გავგიჟდები რაა პიანიჩი მოყავთ რისთვის? მაგაზე უკეთესი რაკიტიჩია რასაც რაკიტიჩი აკეთებს იგივე მონაცემები აქვს პიანიჩსაც..პიანიჩი რომ იყოს 25 ან 26 წლის კიდევ ჰო მესმის მარა უკვე ასაკშია და თან არტურში ცვლიან რომელსაც სავარაუდოდ დიდი მომავალი ექნება.. ამას კიდევ + სემედუს ყიდიან უეჭველი აბა შეეხო რობერტო უნივერსალურ არ გაუშვებენ მაგრამ სემედუ თავის პოზიციაზე დღეს ერთ-ერთი საუკეთესოა ..მოკლედ რა ბართომეუს მოსახაზი აქვს თორე ბარსელონადან მალე ოსასუნა დარჩება...

    9
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    23 ივნისი 2020 13:54

    ძაან ბევრი გამოცემა წერს უკვე

    მგონი მართლა შეთანმხდნენ

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    საიტზეა
    davidus2020 ფანი [?]

    23 ივნისი 2020 13:24

    არტურის ბრალია თუ ეს გაცვლა მოხდა,აბა მითხარი არტურის მიერ წელს ,ორი თამაში ზედიზედ კარგად ჩატარებული?მე არ მინახავს,ძალიან დიდ რეგრესი განიცდის, ფეხბურთელს უდა ახსოვდეს ყოველთვის ამხელა გუნდში რომ თამაშობ,ყოველთვის ფორმაში უნდა იყო

    4
    გასულია
    mamu გულშემატკივარი [?]

    23 ივნისი 2020 12:40

    ბარსელონაა ფეხბურთის გუნდია თუ პენსიონერთა თავშესაფარი

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 ივნისი 2020 12:23

    ციტატა: Lautaro Martínez
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Lautaro Martínez
    სავარაუდოდ ეს სემედუ იქნება რობერტო ხელშეუხებელია განა მიტომ კიარა რო ჯობს ეს პირიქითაა მაგრამ ის მეოთხე კაპიტანია და მას არ შეეხებიან აი ეს ბარტერი არ მწყენია ეკუთვნით ტიპი ბარსაზე ვენებს იჭრიდა და სკამზე დააცემენტეს ადგა და წავიდა გეკუთვნით ახვრებო ღირსები ხართ და წარმატებები არტურს იუვეში პიანიჩიც მაგრა მევასება ასე რო ორივესთვის კარგია ასე რადგან არტურს 60 წუთზე მეტს ვერ ქაჩავს და ისედაც აფუჭებენ სკამზე აი პიანიჩი თემაა ნუ ასაკი რა 3 წელს იყომარებს კარგად .ძვირად დაგიჯდა მესიზე რო წაიყლანტარე არტურჩიკ

    ჯერ არსად არავის გაუშვია და ამ სულელურს სტატიას რატო უჯერებ მითუმეტეს ცხრაჯერ უთხრა უარი არტურმა და არტურის თანხმობის გარეშე ჩემს ფეხებს ჩართავენ ბარტერში

    იმედია ტყუილია

    ტყუილია აბა რა არის

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    23 ივნისი 2020 12:20

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Lautaro Martínez
    სავარაუდოდ ეს სემედუ იქნება რობერტო ხელშეუხებელია განა მიტომ კიარა რო ჯობს ეს პირიქითაა მაგრამ ის მეოთხე კაპიტანია და მას არ შეეხებიან აი ეს ბარტერი არ მწყენია ეკუთვნით ტიპი ბარსაზე ვენებს იჭრიდა და სკამზე დააცემენტეს ადგა და წავიდა გეკუთვნით ახვრებო ღირსები ხართ და წარმატებები არტურს იუვეში პიანიჩიც მაგრა მევასება ასე რო ორივესთვის კარგია ასე რადგან არტურს 60 წუთზე მეტს ვერ ქაჩავს და ისედაც აფუჭებენ სკამზე აი პიანიჩი თემაა ნუ ასაკი რა 3 წელს იყომარებს კარგად .ძვირად დაგიჯდა მესიზე რო წაიყლანტარე არტურჩიკ

    ჯერ არსად არავის გაუშვია და ამ სულელურს სტატიას რატო უჯერებ მითუმეტეს ცხრაჯერ უთხრა უარი არტურმა და არტურის თანხმობის გარეშე ჩემს ფეხებს ჩართავენ ბარტერში

    იმედია ტყუილია

    1
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 ივნისი 2020 12:18

    ციტატა: Lautaro Martínez
    სავარაუდოდ ეს სემედუ იქნება რობერტო ხელშეუხებელია განა მიტომ კიარა რო ჯობს ეს პირიქითაა მაგრამ ის მეოთხე კაპიტანია და მას არ შეეხებიან აი ეს ბარტერი არ მწყენია ეკუთვნით ტიპი ბარსაზე ვენებს იჭრიდა და სკამზე დააცემენტეს ადგა და წავიდა გეკუთვნით ახვრებო ღირსები ხართ და წარმატებები არტურს იუვეში პიანიჩიც მაგრა მევასება ასე რო ორივესთვის კარგია ასე რადგან არტურს 60 წუთზე მეტს ვერ ქაჩავს და ისედაც აფუჭებენ სკამზე აი პიანიჩი თემაა ნუ ასაკი რა 3 წელს იყომარებს კარგად .ძვირად დაგიჯდა მესიზე რო წაიყლანტარე არტურჩიკ

    ჯერ არსად არავის გაუშვია და ამ სულელურს სტატიას რატო უჯერებ მითუმეტეს ცხრაჯერ უთხრა უარი არტურმა და არტურის თანხმობის გარეშე ჩემს ფეხებს ჩართავენ ბარტერში

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    23 ივნისი 2020 12:09

    სავარაუდოდ ეს სემედუ იქნება რობერტო ხელშეუხებელია განა მიტომ კიარა რო ჯობს ეს პირიქითაა მაგრამ ის მეოთხე კაპიტანია და მას არ შეეხებიან აი ეს ბარტერი არ მწყენია ეკუთვნით ტიპი ბარსაზე ვენებს იჭრიდა და სკამზე დააცემენტეს ადგა და წავიდა გეკუთვნით ახვრებო ღირსები ხართ და წარმატებები არტურს იუვეში პიანიჩიც მაგრა მევასება ასე რო ორივესთვის კარგია ასე რადგან არტურს 60 წუთზე მეტს ვერ ქაჩავს და ისედაც აფუჭებენ სკამზე აი პიანიჩი თემაა ნუ ასაკი რა 3 წელს იყომარებს კარგად .ძვირად დაგიჯდა მესიზე რო წაიყლანტარე არტურჩიკ

    3
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 ივნისი 2020 12:06

    რა სისულელეა

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    getsby Culé [?]

    23 ივნისი 2020 12:06

    თუ ასე უნდათ გაყიდონ, რა პიანიჩი კარგით რა/ საიდან ვინ რეებს ბჟუტურებს სამარცხვინოა ეს ყველაფერი.

    1
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    23 ივნისი 2020 11:51

    ციტატა: GUGU MSN
    აუ მაგარი ხლეები არიან ძაან მაგარი მაგარზე უმაგრესი კი პინიჩი კაია შეტევებშიც ჯარიმებსაც კარგად ურტყამს მაგრამ ეს ორ სეზონიანია და არტურზე არ უნდა გაეცვალათ ფუ ბლიად კლუბი ვეტერანებით აავსეს ვინ დაგვრჩა 30 წელზე ნაკლები ასაკის მოტამაშე მეკარე შტეგენი ფატი სათადარიგოდან და ბარსას ვერ შეწყობილი გრიზმანი საღო მეტი ვიდრე კლუბი კი არა მეტი ვიდრე მოხუცთა თავშესაფარი მასე შორს კი არა ვაბშე ვერსად ვერ წავალთ

    აეტორი არა ლეღვი რამდენი ხანია გუნდშია და 4 ჰოლის და 4 ასისთის მეტი ვერ გააკეთა

    1
    გასულია
    JUZI წევრი [?]

    23 ივნისი 2020 11:51

    გასაგებია რომ არტური ახალგაზრდაა პიანიჩთან შედარებით მაგრამ,... რამდენი ახალგაზრდა გინახიათ რომ ვერ განვითარდა და ერთ დონეზე დარჩა. ტიპი ვერ განვითარდა ამ უსახური მწვრთნელების ხელში და წავიდეს, იქნებ სარიმ მოხოდოს. მე მირჩევნია 2 წელი ვუყურო მოხოდილ პიანიჩს ვიდრე 10 წელი უსახურ არტურ მელოს.

    2
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    23 ივნისი 2020 11:50

    დელიხტი!!!!

    1
    გასულია
    Alien messi გულშემატკივარი [?]

    23 ივნისი 2020 11:47

    ეგ 10 ლიმონი აჩკარიკამ აიღოს და🤬🤬

    https://goal.ge/news/148405-iuventusi-adasturebs-pianichis-arturze-gacvla-axlovdeba.html არმჯერა😤😤😤😤😤

    1
    გასულია
    Barca for life წევრი [?]

    23 ივნისი 2020 11:36

    ჭორი მგონია

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge