ბარსელონა-ბილბაო 1-0

  • 23-06-2020, 11:49
  • ბარსელონა-ბილბაო 1-0

      ბარსელონა (4-3-3) ბილბაო (4-2-3-1)
    ტერ შტეგენი, სემედუ, პიკე, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, არტური, ვიდალი, მესი, სუარესი, გრიზმანი სიმონი, დე მარკოსი, ნუნიესი, ალვარესი, ბალენსიაგა, ლოპესი, ვესგა, ლეკუე, სანსეტი, კორდობა, ვილიამსი
    ნეტუ, პენია, რაკიტიჩი, ბრეითეიტი, უმტიტი, ფირპო, პუჩი, კოლიადო, ფატი, არაუხო, მორერი, მონჩი, კუენკა ერერინი, კაპა, დ. გარსია, რ. გარსია, კოდრო, ლარასაბალი, მარტინესი, მუნიაინი, სან ხოსე, ვენსედორი, ვილიაბრე, ვივიანი
    კიკე სეტიენი გაისკა გარიტანო
    1-0 რაკიტიჩი 71
    არტური - პუჩი 56
    ბუსკეტსი - რაკიტიჩი 64
    გრიზმანი - ფატი  65
    სუარესი - ბრეითუეიტი 85
    ლოპესი - დ. გარსია 57
    კორდობა - მუნიაინი 57
    ვილიამსი - ვილიალიბრე 69
    ლეკუე - კაპა 69
    სანსეტი - რ. გარსია 78
    ბუსკეტსი 32, რაკიტიჩი 90+1 ნუნიესი 62
    კამპ ნოუ
    ხესუს ხილ მანსანო
    დემბელე, დე იონგი, ს. რობერტო ბენიატი, იბაი გომესი, იური
    სილქ სპორტ 1, Silksport.ge, Sportv.ws
    სტატისტიკა
    72% ბურთის ფლობა 28%
    18 დარტყმა 6
    4 ზუსტი დარტყმა 0
    7 კუთხური 2
    2 თამაშგარე 0
    0 სეივი 3
    10 ჯარიმა 16
    2 გაფრთხილება 1
    770 პასი 280


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ბილბაო
    კომენტარები [ 233 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Mecsoul წევრი [?]

    24 ივნისი 2020 11:09

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Mecsoul
    ეს არტურია ჩავის შემცვლელი? არც რიკია კარგი ნახევარმცველი მაგრამ მეტ-ნაკლებად გამოაცოცხლა თამაში. ბრაიტვეიტი კარგი ცვლილებაა , ფატიმაც კარგად ითამაშა მთელ რიგ ეპიზოდებიში. ერთი შეხედვით მარტივი ფორმულაა, ბარსელონაში აკადემიის ფეხბურთელები უნდა თამაშობდნენ !

    მაგიტო არ მიყვარს ამ ფეხბურზტელებს რო ამსგავსებენ


    და მერე. ყველა შეცდომაზე რო უხურებენ.

    არც ვადარებ და ნეტა არტურმა დადოს ჩავის დონე
    და ჩავის კარიერის მეათედადაც არ ღირს

    მარა გაიხსენე რას აკეებდა ჩავი 23 წლის ასაკში?

    ჩავიმ კარიერის საუკეთესო პერიოდი დადო 27+ დაჯე 2009 წლის სეზონში 29 წლის იყო
    თან ვისთან განვითარდა? რაიკარდთან და არ დაგავიწყდეს რაიკარდს გვარდიოლას ბარსას ფუძემდებლად თვლიდ ენ
    და არტური ვისთან უნდა განვითარდეს


    სვარკააა ვალვერდესგან თუ უკან პასი უკან პასი კიკესგან.
    ?????

    მაგ ასაკის ჩავის ხასიათი , მონდომება და საფეხბურთო "სითავზედე" შეადარე არტურისას. ბარსელონაში თამაშს ხასიათი სჭირდება განსხვავებული , თორე კოუტინიო გამოხვალ.

    1
    გასულია
    ACRAB ფანი [?]

    24 ივნისი 2020 10:57

    პუჩი !!!!

    0
    გასულია
    BarcelonaForever21 გულშემატკივარი [?]

    24 ივნისი 2020 08:25

    მატჩის საუკეთესო მოთამაშე ვინ გახდა

    0
    გასულია
    Noza ახალბედა [?]

    24 ივნისი 2020 05:07

    ისე თუ აკვირდებით რაცკორონას შემდეგ ეს ლა ლიგა განახლდა გოლი არ გაგვიშვია, ეგ დადებითი მაინც გვაქვს.

    4
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    24 ივნისი 2020 03:53

    ციტატა: me da barca
    ძალიან მაინტერესებს ადგილობრივ ფანებს თუ აქვთ ისე აკრეფილი ბართოს მიმართ, როგორც ჩვენ? ბიჭო თვალსა და ხელს შუა გუნდი იშლება და ეს ჩმორები ჩუმად არიან. იყვირეთ იჩხავლეთ, ბანერები, დისკომფორტი შეუქმენით მაგ მოგზავნილ სატანას და აიძულეთ გადადგეს.
    დარწმუნებული ვარ ეს მადრიდიდან მოგზავნილია და მიზანდასახულად ანგრევს გუნდს. მაგიტო მიწყნარდა ის აუდიტის საქმე, ტროლები და კიდევ ვინ იცის რეები აქ გაკეთებული, მაგრამ ვიღაცა მფარველობს ამ გველაძუას.

    შარშამ ადმინისტრაციასთან აქცია დააიგეგმა და 1 კაცი იყო მარტო

    ნი იმის მერე ტროლების ამბავევი გასკდა და აშკარაა რო მესი და პიკე დაუპირისპირდნენ და იმედია რო ხალხი ბევრია

    მარა რამდენად შეუძლიათ მანამდე მოხსნან? არჩევნებამდე

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    24 ივნისი 2020 03:44

    ძალიან მაინტერესებს ადგილობრივ ფანებს თუ აქვთ ისე აკრეფილი ბართოს მიმართ, როგორც ჩვენ? ბიჭო თვალსა და ხელს შუა გუნდი იშლება და ეს ჩმორები ჩუმად არიან. იყვირეთ იჩხავლეთ, ბანერები, დისკომფორტი შეუქმენით მაგ მოგზავნილ სატანას და აიძულეთ გადადგეს.
    დარწმუნებული ვარ ეს მადრიდიდან მოგზავნილია და მიზანდასახულად ანგრევს გუნდს. მაგიტო მიწყნარდა ის აუდიტის საქმე, ტროლები და კიდევ ვინ იცის რეები აქ გაკეთებული, მაგრამ ვიღაცა მფარველობს ამ გველაძუას.

    1
    გასულია
    o.dembele11 წევრი [?]

    24 ივნისი 2020 02:40

    ციტატა: ana anukii
    გილოცავთ მარა ამ გამარჯვებას გამარჯვება თუ ჰქვია.... არვიცი ფაქტია სატიენი გასაგდებია ბართომეუ ხო საერთოდ... გუნდში დიდი ცვლილებებია საჭირო..

    Რაის გამარჯვება ანუს ნეტა უტიტულოდ დავრჩეთ, რომ დაახვევინონ ბართუშა თავის სამწვრთნელო შტაბიანა ეს რეალის ფანი, ეს გაანადგურა გუნდი როგორც ტატომ თქვა ბოდიში და პანღური უნდა ამოკრან და ქალაქშიც არუნდა გააჩერონ ეს ჯოჯოხეთის მაშხალები

    Ფუ რაა ნერვები მეშკება რის გამო ათამაშე რა გუნდი დინამოც კიჯობია ახლა ბარსას

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    24 ივნისი 2020 02:23

    ციტატა: Mecsoul
    ეს არტურია ჩავის შემცვლელი? არც რიკია კარგი ნახევარმცველი მაგრამ მეტ-ნაკლებად გამოაცოცხლა თამაში. ბრაიტვეიტი კარგი ცვლილებაა , ფატიმაც კარგად ითამაშა მთელ რიგ ეპიზოდებიში. ერთი შეხედვით მარტივი ფორმულაა, ბარსელონაში აკადემიის ფეხბურთელები უნდა თამაშობდნენ !

    მაგიტო არ მიყვარს ამ ფეხბურზტელებს რო ამსგავსებენ


    და მერე. ყველა შეცდომაზე რო უხურებენ.

    არც ვადარებ და ნეტა არტურმა დადოს ჩავის დონე
    და ჩავის კარიერის მეათედადაც არ ღირს

    მარა გაიხსენე რას აკეებდა ჩავი 23 წლის ასაკში?

    ჩავიმ კარიერის საუკეთესო პერიოდი დადო 27+ დაჯე 2009 წლის სეზონში 29 წლის იყო
    თან ვისთან განვითარდა? რაიკარდთან და არ დაგავიწყდეს რაიკარდს გვარდიოლას ბარსას ფუძემდებლად თვლიდ ენ
    და არტური ვისთან უნდა განვითარდეს


    სვარკააა ვალვერდესგან თუ უკან პასი უკან პასი კიკესგან.
    ?????

    5
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    24 ივნისი 2020 02:18

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: M10 S9 D11
    პუჩი და ფატი სელტასთან ძირითადში უნდა დადგნენ მეორე ტაიმში თამაში გამოაცოცხლეს მასტებმა ზამენა არ აწყენდათ სუარესს და გრიზმანს დაბოდიალობენ მოედანზე უაზროდ ნუ გრიზმანი დაცვას მაინც ეხმარება
    სელტასთან " ბალაიდოსზე " ორივე " ბრილიანტს " " რ " და " რ " 😂 😂 😂 (რობერტო ბრუნდება ბუსკეტსი ტოვებს ყვითლების გამო) იხილავ ძირითადში 😂 😂 😂 😂 😂

    არამგონია რობერტო დააყენოს სემედუს აწყვეტილი აქვა ისე თამაშობს თან ახალი მოშუშებული ექნება ტრამვა აი იმ მძორს ავიტან როგორმე საყრდენ ზონაში ისეთი საზიზღრობაც არაა

    ცენტრში ზამენიდან რობერტო შანსი არაა. მცველად დააყენოს

    0
    გასულია
    QIROESTA ფანი [?]

    24 ივნისი 2020 02:18

    აკვირდებით რო გოლს არ ვუშვებთ?

    6
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    24 ივნისი 2020 02:18

    Daviwkeb imit ro mteli misi karierit rakitichi ari legendaruli fexburteli!!! Movida im dros roca gunds kvelaze metad chirdeboda dzlieri naxmcveli, xavi dagviberda(midioda ukve) da naxmcvelma romelic bevrad zevit tamashobda sevillashi(dazhe shemtev naxmcveladac) dadga ukan da kvelaferi gaaketa gundistvis... Tu zamenidan tamashs datanxmdeba 2 weli minimum umaglesi done gvekoleba skamze! Arturi ki kai bichia mara isetic vera ro seriozulad gaqachos ra, fizikurad ver moigvarebs janmrtelobis problemas, araaq es dixania 23 wlis bichs da awi ra unda qnas, mere kide mentalurad chuchulikaa(pass ver riskavs razea laparaki), arada sheudzlia ideashi... Riki puigi magari bichia, pizika cota da satamasho dro ro daixvewos metad, pati 2 weliwadshi tu ufro adre ara unda gaadziritadon(tu ase ganvitarda), gumds ar hkavs naxmcveli, romelic dacva-shetevas daakavdhirebs, romelic modzebnis sxvadasxva gzebs shetevis ganvitarebisa da yvelasavit messis ar miachechebs burts, bartomeuze da mwvrtnelze agar davwer ra karoche...

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    24 ივნისი 2020 02:12

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: M10 S9 D11
    პუჩი და ფატი სელტასთან ძირითადში უნდა დადგნენ მეორე ტაიმში თამაში გამოაცოცხლეს მასტებმა ზამენა არ აწყენდათ სუარესს და გრიზმანს დაბოდიალობენ მოედანზე უაზროდ ნუ გრიზმანი დაცვას მაინც ეხმარება
    სელტასთან " ბალაიდოსზე " ორივე " ბრილიანტს " " რ " და " რ " 😂 😂 😂 (რობერტო ბრუნდება ბუსკეტსი ტოვებს ყვითლების გამო) იხილავ ძირითადში 😂 😂 😂 😂 😂

    არამგონია რობერტო დააყენოს სემედუს აწყვეტილი აქვა ისე თამაშობს თან ახალი მოშუშებული ექნება ტრამვა აი იმ მძორს ავიტან როგორმე საყრდენ ზონაში ისეთი საზიზღრობაც არაა

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    24 ივნისი 2020 02:11

    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: M10 S9 D11
    პუჩი და ფატი სელტასთან ძირითადში უნდა დადგნენ მეორე ტაიმში თამაში გამოაცოცხლეს მასტებმა ზამენა არ აწყენდათ სუარესს და გრიზმანს დაბოდიალობენ მოედანზე უაზროდ ნუ გრიზმანი დაცვას მაინც ეხმარება
    სელტასთან " ბალაიდოსზე " ორივე " ბრილიანტს " " რ " და " რ " 😂 😂 😂 (რობერტო ბრუნდება ბუსკეტსი ტოვებს ყვითლების გამო) იხილავ ძირითადში 😂 😂 😂 😂 😂

    Roberto ro sastartoshi daayenos tamashs agarvuyureb♥️♥️♥️♥️

    არცერთი წამით ეჭვი არ შეგეპაროს მაგაში სამწუხაროდ ეგრე იქნება სემედუს ისევ მოისვრიან სკამზე 😕

    0
    გასულია
    GioKakiashvili გულშემატკივარი [?]

    24 ივნისი 2020 02:09

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: M10 S9 D11
    პუჩი და ფატი სელტასთან ძირითადში უნდა დადგნენ მეორე ტაიმში თამაში გამოაცოცხლეს მასტებმა ზამენა არ აწყენდათ სუარესს და გრიზმანს დაბოდიალობენ მოედანზე უაზროდ ნუ გრიზმანი დაცვას მაინც ეხმარება
    სელტასთან " ბალაიდოსზე " ორივე " ბრილიანტს " " რ " და " რ " 😂 😂 😂 (რობერტო ბრუნდება ბუსკეტსი ტოვებს ყვითლების გამო) იხილავ ძირითადში 😂 😂 😂 😂 😂

    Roberto ro sastartoshi daayenos tamashs agarvuyureb♥️♥️♥️♥️

    0
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    24 ივნისი 2020 02:07

    ციტატა: M10 S9 D11
    პუჩი და ფატი სელტასთან ძირითადში უნდა დადგნენ მეორე ტაიმში თამაში გამოაცოცხლეს მასტებმა ზამენა არ აწყენდათ სუარესს და გრიზმანს დაბოდიალობენ მოედანზე უაზროდ ნუ გრიზმანი დაცვას მაინც ეხმარება
    სელტასთან " ბალაიდოსზე " ორივე " ბრილიანტს " " რ " და " რ " 😂 😂 😂 (რობერტო ბრუნდება ბუსკეტსი ტოვებს ყვითლების გამო) იხილავ ძირითადში 😂 😂 😂 😂 😂

    0
    გასულია
    GioKakiashvili გულშემატკივარი [?]

    24 ივნისი 2020 02:06

    ციტატა: Ak47
    გაუმარჯოს ბიჭებო დიდი ხანია ამ გვერდის მომხმარებელი ვარ მგრამ კარგა ხანია არანაირი კომენტარი არ დამიწერია. დღევანდელი და ბოლო თამაშები რო შევაჯამო ერთადერთი რაც მიხარია და მომწონს არის ის რომ სემედუ თამაშობს და ჩემი აზრით საკმაოდ კარგად ასევე მინდა ავღნიშნო რო რიკი პუჩი საკმაოდ მესიმპატიურება და ნამდვილად იმსახურებს ეს ბიჭი სათამაშო დროს მთავარია ფიზიკას მიხედოს თორემ ძალიან სუსტია და გაუჭირდება ფიზიკურად ძლიერ ფეხბურთელებთან მაგრამ როგორც დავაკვირდი საკმაოდ კარგი საფეხბურთო აიქიუ აქვს და ბევრ შემთხვევაში სისუსტისდა მიუხედავად ახერხებს ბურთის კარგად შენარჩუნებასაც და დაბრუნებასაც მაგრამ ჯერ ბევრი რამ აქვს დასამტკიცებელი. ვფიქრობ შანსს ნამდვილად იმსახურებს და ვნახოთ რა იქნება. ანსუ ფატიზე მოკლედ ვიტყვი რომ ეს ბიჭი თუ ისე განვითარდა როგორც საწიროა ძალიან მაღალ დონეზე ითამაშებს. აი არტური დღესაც საშინლად არ მომეწონა თითქოს ეშინია რომ კრეატიულად ითამაშოს რისკიანი პასი გააკეთოს არ ვიცი ფაქტია რომ ვერ განვითარდა ეს ბიჭი ნუ ვფიქრობ რომ სწორი ტრენერი უნდა არტურს და ძალიან კარგად მოიხოდება მაგრამ მაინც ვფიქრობ რომ 80 მილიონად გაყიდვა გამართლებული იქნება. კამავინგა აუარი ნდომბელედან ორის ყიდვა შეიძლება მაგ ფულით და ნახევარდაცვის პრობლემა ძალიან დიდი ხნით მოიხსნება. რაც შეეხება მეგა ტრანსფერებს ლაუტაროს მომხრე ნამდვილად ვარ და ძალიან მაგრად გამოგვადგება მაგრამ რაც შეეხება ნეიმარს საშინლად წინააღმდეგი ვარ რამდენიმე მიზეზის გამო პირველი არის ის როგორც გუნდიდან წავიდა მეორე ის რომ დღემდე სასამართლოში უჩივის ბარსელონას და ბოლო ინსტანციით ნეიმარს ბარსელონასი მართებს 7მილიონ ევრომდე. ამას დამატებული ნეიმარის ასაკი 28 წლისაა და არამგონია მაგ ბიჭმა 3 წელზე მეტი ითამაშოს მაღალ დონეზე თან ფაქტია რომ საფრანგეთის ლიგაში თამაშობს მაღალ დონეზე მაგრამ ლიგაზე ვერაფერს მიაღწია. ასევე ძალიან ბევრს ტრამვიანობს უზომოდ ბევრს და ნუ განსაკუთრებით ამ მიზეზების გამო ვარ ნეიმარის ტრანსფერის საშინლად წინააღმდეგი. გრიზმანზს რაც შეეხება მაგის ტრანსფერის წინააღმდეგი ვიყავი თავიდანვე და დარწმუნებული ვიყავი რომ გუნდს ვერ შეეწყობოდა და ასე აგიხდეთ ყველაფერი კარგი. რეალურად რომ ვაღიაროთ გრიზმანი მხოლოდ და მხოლოდ იმიტომ თამაშობს ამდენს რომ გრიზმანია და 120 ლიმონია მასში გადახდილი თორე რეალურად იმ დონეს რასაც წელს ბარსელონაში თამაშობს 20 მილიონიანი ფეხბურთელიც დადებდა. აი ძალიან კარგი იქნებოდა ჯეიდონ სანჩოს ნაირი სწრაფი ფეთქებადი და ტექნიკური ვინგერის მოყვანა გუნდში მაგრამ არამგონია სანჩოს ვეღირსოთ... ნუ დემბელე რო გასაშვებია ალბათ ამას ლაპარაკი არც უნდა მაგისგან ვეღარ დადგება უმაღლესი დონის ფეხბურთელი გამორიცხულია. კოუს რაც შეეხება მაგისი ფასი ისე დაეცა 140 მილიონიანი ფეხბურთელის 60 მილიონად გაყიდვა სისულელედ მიმაჩნია და დავტოვებდი ნახევარდაცვაში სათამაშოდ სულ თუ არაფერი ძლიერი სკამი ძალიან საჭიროა ნებისიერ გუნდში. ნუ მთავარი რაც ჩემი აზრით ბარსელნას ჭირდება არის ბორდის შეცვლა და ბორდის შემდეგ კარგი მწვრთნელის მოყვანა თორე დღევანდელი შემადგენლობაც არ არის სუსტი უბრალოდ ტრენერი იმდენად დაბალი დონის არის რომ ვერ ახერხებს რაიმე ღირებულის შექმნას ვალვერდეს დროსაც და ეხლაც ერთადერთი ვარიანტი არის მესისთვის პასის მიცემა და იმან რამე უნდა მოიფიქროს... ნუ რავიცი სანამ ბართომეუ გუნდს არ მოშორდება მანამდე ამ გუნდს არაფერი არ ეშველაბა ვნახოთ რა იქნება იმედია მალე გააგდებენ ბართომეუს და მოვა ვინმე აზრიანი კაცი რომელიც ამდენ ფულს უვარგის ფეხბურთელებში არ დახარჯავს და მოიყვანს იმ მწვრთნელს რომელიც გუნდს სვარკას არ ათამაშებს.

    Shen gaixare dzmao

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    24 ივნისი 2020 02:05

    ციტატა: Mecsoul
    ეს არტურია ჩავის შემცვლელი? არც რიკია კარგი ნახევარმცველი მაგრამ მეტ-ნაკლებად გამოაცოცხლა თამაში. ბრაიტვეიტი კარგი ცვლილებაა , ფატიმაც კარგად ითამაშა მთელ რიგ ეპიზოდებიში. ერთი შეხედვით მარტივი ფორმულაა, ბარსელონაში აკადემიის ფეხბურთელები უნდა თამაშობდნენ !

    და რა გინდა არტურთან საერთოდ არაა მაგის მოვალეობა შეტევის გამწვავება რაც აშკარად სეტიენის დავალება იყო დღევანდელ თამაშში არტურმა ბურთი უნდა დაიჭიროს ცენტრში და არა შეტევა გაამწვავოს

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    cruyff9 Culé [?]

    24 ივნისი 2020 02:04

    Riki momavalia❤️❤️❤️

    0
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    24 ივნისი 2020 02:04

    დღევანდელი თამაში ერთადერთი ნათელი წერტილი იყო პუჩი.

    4
    გასულია
    GioKakiashvili გულშემატკივარი [?]

    24 ივნისი 2020 02:04

    ციტატა: NEYBarca
    პიკეს როგორც ჩანს გაუცდება კაი ხანი
    სემედო უმტიტი ლენგლე ალბა
    ბუსი
    რაკეტა პუჩი
    მესი გრიზმანი ფატი
    ეს სასტავი უნდა დააყენოს სელტასთან

    Busi ariqnebao aq wavikitxe me-5 yviteli miigo da magito arturi da egaa

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge