Mirror: ფილიპე კოუტინიო, შესაძლოა, "ევერტონში" გადავიდეს

Mirror: ფილიპე კოუტინიო, შესაძლოა, "ევერტონში" გადავიდეს

ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარის მოახლოვებასთან ერთად, "ბარსელონა" ბრაზილიელი ნახევარმცველის, ფილიპე კოუტინიოს საკითხზე უფრო და უფრო მეტს ფიქრობს.

გავლენიანი ბრიტანული გამოცემის, The Mirror-ის ინფორმაციით, "ბლაუგრანამ" ტრანსფერის თაობაზე წინადადება პრემიერ ლიგის კიდევ ერთი გუნდისგან, ამჯერად "ევერტონისგან" მიიღო. 

ცნობილია გარიგების მთავარი დეტალებიც: საუბარია ერთწლიან იჯარაზე, ფეხბურთელის ხელფასის მესამედის გადახდა კი "ბარსელონას" მართებს. 

ფილიპე კოუტინიოს, რომელიც იჯარით "ბაიერნში" ასპარეზობს, "კამპ ნოუს" დატოვება ამ ზაფხულშივე სურს, ბრაზილიელის სურვილი კვლავ პრემიერ ლიგაში დაბრუნებაა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 20 ივნისი 2020 17:05
    2
    რა ევერტონი დააბრუნეთ ბარსაში კრეატივინაკლოა გუნდს ნახევარ დაცვაში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #11 20 ივნისი 2020 15:58
    1
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: MALUMA
    გუშინდელი ვერ მოგება არის ნახევარდაცვის ბრალი! ტიპებმა ელ პისტოლერომდე ბურთი ვერ მიიტანეს ვერცერთ ტაიმში

    ნახევარდაცვა უაზროდ აგორავებდა ბურთს,გეთანხმები მაგაში, მაგრამ მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდობაზე რო აქ პრეტენზია ფეხბურთელს და ბარსას ძირითადის "ცხრიანია" კაცის მოტყუება არ უნდა უჭირდეს. ერთ კაცს ვერ გაცდენია ისე დამძორდა და ეგ ტეხავს ზუსტად, ეტო მაგ ასპექტში ბევრად წინ იდგა სუაზე.

    მოიყვანონ ნეიმარი!!!!! მეტი სალაპარაკო აღარ არის.არავის სირბილის თავი არა აქვს, არც ცდილობენ თავი შეიწუხონ. რამოსზე უფროსები არიან რო ვერ დაათრევენ თავიანთ თავს. ნახეთ რას შვრება ის ცხოველი.

    ციტატა: რაღაცნაირი
    ეს თუ წითელი მერსესაიდელების შემდეგ ლურჯში მივიდა მაგრად დაერხევა ენფილდზე დდ

    არა მგონია იმაზე მეტად დაერხეს, ვიდრე ფიგუს დაერხა რეალში გადასვლით.
    ფანი [?]
    #10 20 ივნისი 2020 15:44
    0
    Zenitshi modi kou giyureb mainc stadionze)))
    [?]
    #9 20 ივნისი 2020 14:55
    3
    რატო წერენ ამ სისულელეებს ეს მირორები და ყვითელი პრესა ტიპი არსენალში არ გადადის ლივეს პონტში და მანჩესტერს უთხრა უარი და ლივეს მტერთან გადავა?
    ფანი [?]
    #8 20 ივნისი 2020 14:42
    1
    ნიუ კასლში გაყიდეთ ... ბლომად გადაიხდიან
    --------------------

    ForçaBarça
    Culé [?]
    #7 20 ივნისი 2020 14:33
    2
    ციტატა: MALUMA
    გუშინდელი ვერ მოგება არის ნახევარდაცვის ბრალი! ტიპებმა ელ პისტოლერომდე ბურთი ვერ მიიტანეს ვერცერთ ტაიმში

    ნახევარდაცვა უაზროდ აგორავებდა ბურთს,გეთანხმები მაგაში, მაგრამ მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდობაზე რო აქ პრეტენზია ფეხბურთელს და ბარსას ძირითადის "ცხრიანია" კაცის მოტყუება არ უნდა უჭირდეს. ერთ კაცს ვერ გაცდენია ისე დამძორდა და ეგ ტეხავს ზუსტად, ეტო მაგ ასპექტში ბევრად წინ იდგა სუაზე.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    ფანი [?]
    #6 20 ივნისი 2020 14:23
    3
    რაღა დროს ამის არენდაა ან დააბრუნეთ ან გაყიდეთ ასეთი უუნარო ხელმძღვანელობა ერთი საქართველოს ყავს და მეორე ბარსელონას
    ფანი [?]
    #5 20 ივნისი 2020 14:17
    0
    ამ სტილის ნახევარმცველი აკლია გუნდს მარა არა კოუტინიო
    გულშემატკივარი [?]
    #4 20 ივნისი 2020 14:08
    2
    Რადრო დაიდგა კოუ არ გაგიმართლა ამ აჩკარიკას ხელში წესიერი მწვრთნელი ვერმოგიყვანა ნახირიდან მწვრთნელის მოძებნა ამ ოთხთვალას ჰობია
    გულშემატკივარი [?]
    #3 20 ივნისი 2020 13:54
    1
    Daabrunet vaaax naxevardacvashi imodzravebs mainc da mesis ase tu ise xels sheuwyobs
    Culé [?]
    #2 20 ივნისი 2020 13:51
    2
    ეს თუ წითელი მერსესაიდელების შემდეგ ლურჯში მივიდა მაგრად დაერხევა ენფილდზე დდ
    გულშემატკივარი [?]
    #1 20 ივნისი 2020 13:24
    3
    საცოდაობაა ამ ბიჭის ყურება რა ევერტონი პროსტა რამხელა იმედებს ვამყარებდი ამაზე რო გადმოვიდა. შანსს იმსახურებს ჩემიაზრით მარა კაი მწვრთნელი გვჭირდება იმედი რო გვქონდეს ამის მოხოდვის. მოვიდეს ჩავი ან გვარდიოლა სხვა წესიერის მომყვანი ესენი არ არიან. ბოლო წლებია უკვე მარაზმია გუნდში წელს მითუმეტეს საშინელი სანახავია ეს ყველაფერი