სევილია-ბარსელონა 0-0

  • 19-06-2020, 22:38
  • სევილია-ბარსელონა 0-0

     

    სევილია(4-3-3)

    ბარსელონა(4-3-3)
    ვაცლიკი, ხესუს ნავასი, დიეგო კარლოსი, კუნდე, რეგილონი, ფერნანდო, ჟორდანი, ოლივერ ტორესი, ოკამპოსი, მუნირი, დე იონგი ტერ შტეგენი, სემედუ, პიკე, რაკიტიჩი, ბუსკეტსი, სუარესი, მესი, ლანგლე, ალბა, ბრეითუეიტი, ვიდალი
     ბონო, გომესი, რონი ლოპეში, ბანეგა, სუსო, ენ-ნესირი, გუდელი, ესკუდერო, ვასკესი, მენია, ხენარო, პაბლო ლოპესი ნეტუ, პენია, ფირპო, არაუხო, ჩუმი, მონჩუ, არტური, პუჩი, გრიზმანი, ფატი, კოლიადო, სავერიო
     ხულენ ლოპეტეგი კიკე სეტიენი
     

    მუნირი - სუსო 59'
    დე იონგი - ენ-ნესირი 69'
    ჟორდანი - გუდელი 69'
    ოკამპოსი - ვასკესი 84'
    ბანეგა - ტორესი 46'

     ბრეითუეიტი - არტური 63'
     ვიდალი  - გრიზმანი 77'
     რაკიტიჩი - პუჩი 88'

    რეგილონი 20', ფერნანდო 45+4', ბანეგა 62', პიკე 39', ბუსკეტსი 45+4'  
     სანჩეს პისხუანი 
     ხოსე ლუის გონსალეს გონსალესი
       დემბელე, დე იონგი, ს. რობერტო, უმტიტი

     სილქ სპორტი, Silksport.ge, SportTV.ws

    სტატისტიკა
    37% ბურთის ფლობა 63%
    10  დარტყმა  10
    ზუსტი დარტყმა

     4

    კუთხური  9
    თამაშგარე  1
    სეივი  4
    ჯარიმა  19
    17  გაფრთხილება  8
    387  პასი  722

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: სევილია
    კომენტარები [ 195 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    20 ივნისი 2020 12:41

    ციტატა: NeymardaSilva
    და ამის მერე არ თქვათ ნეიმარი არ გვჭირდებაო. გუნდში 3 120 მილიონიანი ფეხბურთელია როსთვის? რო პასები აკეთონ მესიზე? თუ კედელი უთამაშონ?! ბაბუაჩემიც იზავს მაგას ხალიავაზე. ნეიმარი რაც წავიდა ბარსელონას წესიერი შეტევა მე არ მინახავს მესის გარეშე. ერთადერთი ფეხბურთელი ვინც ჩვენ გვჭირდება არის ნეიმარი! ლაუტარო ლაუტარო ვერნერო ვერნერიო რომ იძახით ხო გვყავს ეგეთი ,,შემსრულებლები” სუარესი და გრიზმანი, რომლებიც 100 თავით მაღლა დგანან ლაუტაროზე?! ჩვენ გვჭირდება ნეიმარი და ერთი სწრაფი ჩამოყალიბებული ნახევარმცველი და არა ერთი სეზონის გამოჩენილი დე იკნგი და ვან დე ბეეკი. ერიქსენის ყიდვა შეგვეძლო 20 მილიონად და არ იყიდეს ამაზე სისულელე რავიცი ძმაო. პირველად ვწერ კომენტარს უბრალოდ არ შემეძლო ამ საშინელი თამაშის მერე ჩემი აზრი არ დამეფიქსირებინა. 3 წელია ამ მღრენში ვართ!
    ნეიმარის პირველი სეზონი მირჩევნია გრიზმანის დემბელეს და კოუტინიოს ერთად აღებულ საუკეთესო სეზონს, ცოდოა ეს მესიც 33ის ხდება მეტი რაღა ქნას დაათრევს ამ ბურთს და აღარ იცის ვის მიცეს. ფეხბურთმა ღმერთი გვაჩუქა ამ საშინელ ხელმძღვანელობას კაპიკი არ გადაუხდია მესიში და იმის მაგივრად ბოლო წლები ერთ ადგილზე აკოცონ და რაც შეიძლება მეტი ტიტული მოაგებინონ რას შვებიან. ან რა მწვრთნელები მოყავთ ან რა ტრანსფერებს აკეთებენ?! ლა მასია მოსპეს. მე აღარ შემიძლია ამის ყურება:((

    ნეიმარის წასვლით მსოფლიომ იზრალა. იზარალა იმ კუთხით რომ ბარსა იყო შესანიშნავი და არაამქვეყნიურ ფეხბურთს თამაშობდა და მასეთ ფეხბურთს არც რეალი თამაშობს არც პსჟ და არავინ. რეალს თუ გინდა 9 ჯერ ზედიზედ მოეგო ლიგა. მთელი მსოფლიო MSN -ის თითოეულ მატჩს ელოდებოდა რადგან ისინი ყოველ მატჩ ში შოუს დგამდნენ.

    3
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    Alien messi გულშემატკივარი [?]

    20 ივნისი 2020 12:27

    #შეფასება ვაის გავეყარეთ უის შევეყარეთ!

    1
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    20 ივნისი 2020 12:19

    წელს უტოტულოდ ვრჩებით

    2
    გასულია
    Futbol Club Barcelona გულშემატკივარი [?]

    20 ივნისი 2020 08:17

    ხმა არარ ამიღოტ ვაი გუ₾შემატკივრებო. მე კრიტიკა რომ გამოვთქვი მადრიდისტად შემრაცხეთ, ვირაცა ორღობის გუნდებმა რო დაგვახია ბურთი ტავზე და კლასის ხარჯზე ვიგებდით. ახლა ხო დარწმუნდით?

    13
    გასულია
    Alien 👽 წევრი [?]

    20 ივნისი 2020 02:48

    Bunebis wesia adre tu gvian yvelaferi sruldeba, xoda barcamac daasrula ra, gaiget da nugar ishlit nervebs

    5
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    20 ივნისი 2020 02:47

    ციტატა: Tsitsi
    ‼️ მატჩის შემდეგ მინდა, თქვენი აზრები გამოვაქვეყნო დღევანდელი შეხვედრის შესახებ. ვისაც სურვილი გაქვთ, დაწერეთ აქ კომენტარი და ბოლოში დაურთეთ #შეფასება

    2 შეფასება არ მყოფნის 😂

    0
    გასულია
    Adriano Correia ახალბედა [?]

    20 ივნისი 2020 02:42

    რეალმა მინდა მოიგოს ლა ლიგაც და ლიგაზეხ გაიწიოს სა ანაზოს ამ *** ხელმძღვანელობას რომ მილიონების გადაყრა არ არის აუცილებელი ტიტულის მოსაგებად. პირველ რიგში კარგი შესაბამისი ტრენერი ის ვინც იმ ფილოსოფიას არ დაგიკარგავს რითიც სახელი გაითქვა ამ გუნდმა და თავი შეაყვარა გულშემატკივარს.

    მერე მეორე მიხედონ აკადემიას. ამით სულდგმულობდა გინდი და მიხედონ ახალგაზრდებს. ყველა ახლგაზრდა გააფუჭეს , ზოგი გაექცათ. ხავი სიმონი გასაშვები იყო? ან კუბო?

    3
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    20 ივნისი 2020 02:29

    ციტატა: OLEGUER23
    დი სტეფანოზე თასის აღმართვა საინტერესო და ამავდროულად ისტორიულიც იქნება😉

    ნელა ქენი, ხრამში არ გადაიჩეხო. ჯერ გადახტი და ოპლა მერე დაიძახე.

    3
    გასულია
    Adriano Correia ახალბედა [?]

    20 ივნისი 2020 02:29

    უბედურებაა მეტი არაფერი ბოლო წლების ბარსაა ყურება. გულის ტკენის მეტს არაფერს მიტოვებს. ძალიან მესმის მილანის გულშემატკივრების უკვე.....

    ბოლო წლების მეგა ტრანსფერები : კოუ, დემბელე, გრიზმანი. ეს სამი ერთად ქვას გახეთქავდნენ მაგრამ...... მხოლოდ ფულის გადაყრა როგორც ჩანს არ ყოფილა ტიტულების მოსგებად სწორი. იმ თანხებში სწორი შესაბამისი იდეოლოგიისა და მიმართულების უამრავი და უკეთესი ფეხბურთელების დამატება შეიძლებოდა....

    6
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    20 ივნისი 2020 02:26

    ძლიერე სპეციალისტი უნდა ამას ფერმერები და გამნაოზის შოფერები არ შველის ამბავს

    5
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    20 ივნისი 2020 02:22

    ციტატა: OLEGUER23
    ციტატა: cruyff9
    ციტატა: OLEGUER23
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: Msn91011
    რეალი ყველა თამაშს მოიგებს და თანაბარი ქულებით წინ გავა

    კი რეალი ჩემპიონია 99% ლიგაზეც ალბათ სიტისთან გამოვარდება და ლალიგას დადებს

    ასიანი ხარ

    win 9 turia,,reali ro arastabiluria da qulebsac dakargavs echvi ar shegeparot,,davicadot da davelodot,,sevillias vetamashet da ara wnoris milans

    თამაშის ხარისხს უყურე რამხელა განსხვავებაა რეალს და ბარსას შორის, ეს ურთიერთშეხვედრებშიც კარგად გამოჩნდა, წელს რეალს ვერავინ წამართმევს ჩემპიონობას

    თამაშის ხარისხს თუ შევხედავთ რეალი არცერთი ტოპ ქვეყნის ჩემპიონობას არ იმსახურებს გუნდს რეალური ტაქტიკა არ აქვს...რეალის მთავარი პლიუსი და დიდი უპიირატესობა ამ წლის ბარსასთან არის ორი რამ: ბარსას უტაქტიკობა და უკეთესი ფიზ მომზადება.
    პირველი: ყველა გუნდი რომელსაც ჩამოყალიბებული ტაქტიკა აქვს და მაღალ ტემპში ეთამაშება რეალს ადვილად მოიგებს მადრიდულ კლუბთან(მაგალითი სახეზეა სიტის სახით)
    მეორე: ფიზ მომზადების უპირატესობა რომ ძაან დიდია ეგ გუშინდელმა თამაშმა გამოაჩინა როცა ვალენსიას მთელი მეორე ტაიმი დაუღლელად ეთამაშა მკვლელი პრესინგი, სამწუხაროდ ეგ ბარსას არ შეუძლია.
    თუ რეალი გახდება წელს ჩემპიონი ამ ორი მიზეზის გამო თუ ბარსა ეგ რეალის ჩამოუყალიბებელი(შეუთამაშებელი) შეტევის ბრალი იქნება

    3
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    20 ივნისი 2020 02:20

    აი პროსტა ცვლილებები რატო გააკეთა გვიან ვერ დავამუღამე თან რა ცვლილებები გოლი ქონდა გასატანი გუნდს და 10 წუთი ორი შემტევით ათამაშა

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Alien messi გულშემატკივარი [?]

    20 ივნისი 2020 02:19

    რეალი ჩემპიონია უკვე😒ფრთხილად იყვნენ ისაკა არ გამოუხტეთ ხვალ😂 და ზოგადად ჯერ ყველაფერი ადრეა იმიტო რო არც რეალია ის რეალი რაც იყო და არც ბარსა ვნახოთ ვნახოთ წინ რვა თამაშია კიდე!

    3
    გასულია
    levanoza ფანი [?]

    20 ივნისი 2020 02:18

    ციტატა: Gaucho86
    ეჰ,ვალვერდემ ლა ლიგაში მაინც იცოდა შედეგზე თამაში.ეს ფერმერი ვინ აგვკიდეს

    ვიძახდი ჟორდი როურა გაგვიხდება სანატრელი-თქო, ტიპმა ვიდეომონტაჟი მაინც იცოდა...

    2
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    20 ივნისი 2020 02:18

    ციტატა: B.A.r.c.A
    მე მაინც მგონია რომ საგანგაშო არაფერი არაა და 2 თვის უვარჯიშებლობის ბრალია

    რეალისთვისაც ხომ იყო ეგ 2 თვე მაგრამ გუშინ ერთი ტაიმი (მეორე) შეჭამა ვალენსია მაგიტომ ვამბობ ჯერ ფიზიკა (ფიზმომზადება) და შემდეგ დანარჩენი ყველაფერი ! აბა ამ ნახევარდაცვის შემხედვარე რაღა უნდა თქვა კაცმა 30 -ე წუთის შემდეგ სამივე გარდაიცვალა :(((((((((((((((((((( პლიუს იდიოტი მეძროხე (ნუ ეგ და სტაფი კიდევ ცალკე თემაა) ფატიმ წინა ტურში თამაში მოგვაგებინა ფაქტიურად ! და ტიპი იმდენად სამი ასოა საერთოდ სათამაშო დრო არ მისცა ! 😡 😡 😡

    8
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    20 ივნისი 2020 02:18

    მოკლედ, თუ ვინმე გვჭირდება ეს პირველ რიგში მწვრთნელია. ნორმალური მწვრთნელი ამ რესურსს მშვენივრად გამოიყენებდა. ერთი მატჩიც არ მახსოვს ისეთი, ამ მენახირეს ხელში კაცს, რომ დამახსოვრებოდა.

    1
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    20 ივნისი 2020 02:17

    ჩემპიონთა ლიგა ზე იმედია ყველა იქნება და არავინ იქნება დამტვრეული სკამი ახლა მნიშვნელოვამია მარა რად გინდა ამ ყლ.ეს ვალვერდე დაემართა და 80 წუთზე დაიწყო ცვლილებების კეთება

    1
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    20 ივნისი 2020 02:14

    დღეს თამაშის დაწყებამდე როიალ ასკოტს ვუყურებდი რომელიც სილქ უნივერსალზე გადის და საკმაოდ საინტერესოდ მიმდინარეობს, მაგრამ რათქმაუნდა აქ როიალ ასკოტზე ლაპარაკს არ ვაპირებ, მიუხედავად ამისა დღეს ბარსას თამაშმა ზუსტად როიალ ასკოტი გამახსენა ერთი უცნაური პარალელის გამო. დღევანდელი ბარსა დოღის მონაწილეს გავდა თავიდანვე რომ წინ გაიქცევა იმის იმედით მეტოქეებს დიდ მანძილზე ჩამოვიტოვებ და შემდეგ შეიძლება ვერ დამეწიოს ვერავინო, გუნდმა 30 წუთი ისე ითამაშა იფიქრებდი ამ თამაშს წინა ორის მსგავსად ადვილად მოვიგებთო, მესი დაფრინავდა და გუნდელებიც მხრის აბმას ცდილობდნენ, მაგრამ გასაგრილებელი შესვენების შემდეგ სულ სხვა ბარსა გამოვიდა მოედანზე, ერთი ფიქრი ვიფიქრე მეორე ტაიმს უკეთ დაიწყებს გუნდი და ისევ ძლიერი შეტევა წავათქო მაგრამ სტარტზევე გამოჩნდა რომ სეტიენმა დე სუზასავით “ცხენი” ადრე დაწვა და ის ვერ გააანალიზა რომ არა მეორე ხარისხოვან ჟოკეის არამედ ფრენკი დეტორის ეჯიბრებოდა სპრინტის ნაცვლად მარათონზე.
    ამით იმის თქმა მინდა რომ ამ ტაქტიკას შესაძლოა ქვედა ეშელონის გუნდებთან გაემართლებინა როგორც მალიორკასთან მოხდა და თამაში ადვილად მოგვეკლა, მაგრამ ისეთ გუნდებთან როგორიც სევილიაა გეგმა B ყოველთვის არის საჭირო, ამ გეგმა Bს არ ქონა არის დღეს ბარსას მთავარი პრობლემა გუნდს თუ ერთი აფეთქებით გოლი არ გამოუვიდა მერე სხვა გეგმა არ აქვს ბურთის გორაობის გარდა, კიკე თუ ამ პრობლემას აღმოფხვრის დანარჩენი ყველაფერი გამოსწორებადია ტემპის მომატებიდან ფეხბურთელების ფორმაში შესვლის ჩათვლით.
    კიკემ უნდა გაანალიზოს რომ მატჩები ლალიგის ელიტასთან არა 1000 მეტრიანი სპრინტი არამედ 4000 მეტრიანი მარათონია რომელშიც ერთი გაქცევა არ გეყოფა და ეს მრავალჯერ უნდა სცადო
    #შეფასება

    7
    --------------------
    Forca Barca!!!
    საიტზეა
    cruyff9 Culé [?]

    20 ივნისი 2020 02:14

    ციტატა: OLEGUER23
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: Msn91011
    რეალი ყველა თამაშს მოიგებს და თანაბარი ქულებით წინ გავა

    კი რეალი ჩემპიონია 99% ლიგაზეც ალბათ სიტისთან გამოვარდება და ლალიგას დადებს

    ასიანი ხარ

    win 9 turia,,reali ro arastabiluria da qulebsac dakargavs echvi ar shegeparot,,davicadot da davelodot,,sevillias vetamashet da ara wnoris milans

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    20 ივნისი 2020 02:10

    ციტატა: OLEGUER23
    დი სტეფანოზე თასის აღმართვა საინტერესო და ამავდროულად ისტორიულიც იქნება😉

    https://youtu.be/nwdQN9s_-RM

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge