ანსუ ფატის მხოლოდ გადამწყვეტი გოლები გააქვს

ანსუ ფატის მხოლოდ გადამწყვეტი გოლები გააქვს

“ბარსელონას“ რეკორდსმენმა თინეიჯერმა ბოლო ტურში, “ლეგანესთან“ გამართულ შეხვედრაში პირველი გოლი გაიტანა და საკუთარი გოლების მარაგიც ექვსამდე გაზარდა.

კლუბის ოფიციალურმა ვებ-გვერდმა ყურადღება გაამახვილა, რომ ექვსივე ბურთი მან გადამწყვეტ მომენტებში გაიტანა.

1) “ოსასუნა“ 2-2 “ბარსელონა“. პირველი გამათანაბრებელი გოლი.

2) “ბარსელონა“ 5-2 “ვალენსია“. ანგარიშის გამხსნელი გოლი.

3) “ინტერი“ 1-2 “ბარსელონა“. გამარჯვების გოლი.

4) “ბარსელონა“ 2-1 “ლევანტე“. დუბლი.

5) “ბარსელონა“ 2-0 "ლეგანესი“. ანგარიშის გამხსნელი გოლი.

ჯამში ფატიმ ამ სეზონში 25 მატჩში მიიღო მონაწილეობა.

ბოლო დროს ახალგაზრდა ფეხბურთელს “მანჩესტერ იუნაიტედს“ უკავშირებდნენ. გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, “წითელი ეშმაკები“ ესპანელში 150 მილიონ ევროს ჩამოდიოდნენ, თუმცა, საბედნიეროდ, კლუბის ხელმძღვანელობის პოზიცია ურყევია და ანსუ არ იყიდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 19 ივნისი 2020 15:02
    0
    ციტატა: OLEGUER23
    ციტატა: Flying Johan
    ნეტა ეს ყოფილიყო ლივერპულთან 3-0 ზე

    ეს კი არა ნეტა ჩავიესტა რონალდინიო ანრი ალვეში ყოფილიყვნემ


    ესეც საკმარისი იქნებოდა დემბელს ნაცვლად ამას რო დაერტყა ბოლოს წ
    გულშემატკივარი [?]
    #13 19 ივნისი 2020 10:33
    1
    ნეტა ეს ყოფილიყო ლივერპულთან 3-0 ზე
    ფანი [?]
    #12 19 ივნისი 2020 04:37
    4
    ციტატა: Don_Andresito
    ამათ ფიზმომზადებას უყურე პროსტა. სსნახაობა დიდი არაფერი მწარე პრაგმატისტია ზიდანი მარა 25 წუთი პრესინგი ითამაშა გუნდმა. ეგ რო ბარსამ ქნას 11 დან 9 მოთამაშე მოედანზე გარდაიცვლება. ვალენსია ჩმორი გუნდია გასვლაზე მარა პრესინგს ლეგანესთანაც ვერ მიმართავს ესე ბარსა. მათსავე ნახევარზე ბოლოს ვინ გამოვკეტეთ ესე არ მახსოვს როგორც რეალმა ვალენსია. ფიზიკურად მომზადებული გუნდი იგებს ტიტულს ზოგადად. აქამდე მესი იყო სხვაობის შემქმნელი მარა წამოვა რთული თამაშები და მანდ გუნდი მოიგებს და არა ერთი კაცი. რომელი უფრო გუნდია ამ ორში ფაქტია. რამოსის მესამედი არაა მთელი ბარსას დაცვა. მენდი კიდე არ იყიდეს და ფირპო იყიდეს. ხოდა რატო უნდა მოიგოს ბართომეუს გუნდმა რამე არ მესმის. ლრო და შტეგენი მეცოდებიან. ცოტა სუაესიც. დალშე ყველა პოზიციაზე 4 თავით მაღლაა რეალი. მწვრთნელით და პრეზიდენტით 25 თავით


    Ra shuashia ramdeni tavit maghla dgas reali barsaze, rodesac barsas realtan ar aqvs darchenili satamasho da vart chvens tavze damokidebulni?! Maincdamainc imis tqma tu ginda ro reali uketesia exla (verc magashi dagetanxmebi) da aqedan gamomdinare araa ghirsi barsa chempionobiso mashin isic gasatvaliswinebelia ro su logikis mixedvit araa fexburti da konkretuli tamashit ar isazghvreba mxolod chempionoba roca win 10 turia da ra qna aseti am realma ase ro gjerat bevrs realis chempionobis gamarkviet ra?) Magari igra valensiastan achvena da chempioni unda iyos? Naklebi kai igra aqvs barsas dadebuli? Ar vidzaxi imas ro barsa uechveli chempioniatqo mara imasac naghdad ver vityvi ro reali barsaze (25 tavit kiarada) naxevari tavit dzlieriao. Bolo bolo barsaa da 10, 20, da 30 tamashis mogeba sul sheudzlia zedized (bolo 15 weli mainc) Mitumetes ro reali sul axatia barsas ra formashia, mtavaria moigos yvela igra 1:0 angarishebit da tu unda reals yvela mougia 100 : 0. Gava eger reali shemdeg turshi da gadaurbens (vis etamasheba arc maxsovs) is gundi da ra mere? Tu ar wauy.evebia jer reals arasdros??? Itogshi imas vidzaxi ro barsa naghdad aris am darchenili igrebis momgebi da romc gatexos sadme, arc realia uechveli yvelas momgebi. Ager shen da ager me dzmao da ki vnaxavt reali iqneba tu chven chempioni.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 19 ივნისი 2020 03:50
    1
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: me da barca
    ყოველთვის რეალის გარშემო რატოა კითხვის ნიშნები? რეალს გააქვს, საეჭვოდ უთვლიან. გაუტანენ საეჭვოდ უუქმებენ.

    თამაშგარე იყო და რა ვქნათ, რახან რეალის ხო არ უნდა ჩაუთვალონ

    შენ არც არაფერი ქნა. კითხვის ნიშანი იმიტომ დავწერე, რომ ნახევარი საათი ვერ დაადგინეს იყო თუ არა თამაშგარე და საკმაოდ საეჭვო სიტუაცია იყო. ხოლო წინა თამაშში როცა გოლი გაიტანეს ბენზემაზე თამაშგარეს გავდა და ისეთი ხააზი გაავლეს ვერ გავიგე ვისი ფეხი სად იყო, ისეთი გაორებული უხარისხო სურათი იყო. ასე რომ ძალიან ხშირადაა ამ გუნდის გარშემო კითხვის ნიშანი და ეს ყველამ იცის სექტანტი მადრიდისტების გარდა.
    [?]
    #10 19 ივნისი 2020 03:35
    2
    ციტატა: OLEGUER23
    ბართოს ერჩიან და მაგიტომ. 😂😂😂 ყველაფერს მას აბრალებენ თითქოს არავის არ ყიდულობდეს და ელოდოს კლუბი, მაგრამ მათიც მესმის აბა მესის ხო არ დააბრალებენ 😂😂😂

    თავისი წილი ბრალი ყველას აქვს. ლეოს ჩემ თვალში თავისი ადგილი აქვს მარა ფანატი არ ვარ. ბართომეუს პრობლემა ყიდვა არაა, ყიდულობს, უაზროდ დიდ ფულებს იხდის მარა მოყავს ხალხი, ფრენკი დადო ბოლოს და ბოლოს. მარა საძირკვლის გარეშე სახლი გინახავს? მწვრთნელი თუ არ დადე კაი არაფერი გამოვა. ტროლებით ფეხბურთელებთან ბრძოლას კაი მწვრთნელი მოიყვანოს ერთხელ. ლეოსაც აქვს გათიშვები ბევრი მარა ტიპი ტ.რ.აკზე სკდება უმეტეს თამაშებში და ცვეტში ყველაზე ნაკლებად მაგის ბრალია წარუმატებლობა. პროსტა ლეოს ყველაზე დიდი ჰეითერი ხარ ვინც კი მინახავს და კორონასაც დააბრალებ ალბათ მარა რეალურად ეგრე არაა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 19 ივნისი 2020 03:30
    0
    ციტატა: OLEGUER23
    ციტატა: me da barca
    ყოველთვის რეალის გარშემო რატოა კითხვის ნიშნები? რეალს გააქვს, საეჭვოდ უთვლიან. გაუტანენ საეჭვოდ უუქმებენ.

    ოღონდაცა რაა😂😂😂

    ოღონდაცა არ გაიჭაჭო და ნუ იგესლები.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 19 ივნისი 2020 02:09
    3
    ციტატა: Don_Andresito
    ამათ ფიზმომზადებას უყურე პროსტა. სსნახაობა დიდი არაფერი მწარე პრაგმატისტია ზიდანი მარა 25 წუთი პრესინგი ითამაშა გუნდმა. ეგ რო ბარსამ ქნას 11 დან 9 მოთამაშე მოედანზე გარდაიცვლება. ვალენსია ჩმორი გუნდია გასვლაზე მარა პრესინგს ლეგანესთანაც ვერ მიმართავს ესე ბარსა. მათსავე ნახევარზე ბოლოს ვინ გამოვკეტეთ ესე არ მახსოვს როგორც რეალმა ვალენსია. ფიზიკურად მომზადებული გუნდი იგებს ტიტულს ზოგადად. აქამდე მესი იყო სხვაობის შემქმნელი მარა წამოვა რთული თამაშები და მანდ გუნდი მოიგებს და არა ერთი კაცი. რომელი უფრო გუნდია ამ ორში ფაქტია. რამოსის მესამედი არაა მთელი ბარსას დაცვა. მენდი კიდე არ იყიდეს და ფირპო იყიდეს. ხოდა რატო უნდა მოიგოს ბართომეუს გუნდმა რამე არ მესმის. ლრო და შტეგენი მეცოდებიან. ცოტა სუაესიც. დალშე ყველა პოზიციაზე 4 თავით მაღლაა რეალი. მწვრთნელით და პრეზიდენტით 25 თავით

    რა ექნათ თავი შეეკლათ ამ ლეგანესისთვის. ძალების გადანაწილება აუცილებელია მარტო ფიზმომზადება არაა ტვინითაც უნდა იმოქმედო
    ფანი [?]
    #7 19 ივნისი 2020 01:57
    11
    აი ჩაუჟდნენ ბართომეუ კიკე და მისი სირბანდა და უყურონ რეალის და ზიდანის კლასს მეორე ტაიმში.
    [?]
    #6 19 ივნისი 2020 01:44
    13
    ამათ ფიზმომზადებას უყურე პროსტა. სსნახაობა დიდი არაფერი მწარე პრაგმატისტია ზიდანი მარა 25 წუთი პრესინგი ითამაშა გუნდმა. ეგ რო ბარსამ ქნას 11 დან 9 მოთამაშე მოედანზე გარდაიცვლება. ვალენსია ჩმორი გუნდია გასვლაზე მარა პრესინგს ლეგანესთანაც ვერ მიმართავს ესე ბარსა. მათსავე ნახევარზე ბოლოს ვინ გამოვკეტეთ ესე არ მახსოვს როგორც რეალმა ვალენსია. ფიზიკურად მომზადებული გუნდი იგებს ტიტულს ზოგადად. აქამდე მესი იყო სხვაობის შემქმნელი მარა წამოვა რთული თამაშები და მანდ გუნდი მოიგებს და არა ერთი კაცი. რომელი უფრო გუნდია ამ ორში ფაქტია. რამოსის მესამედი არაა მთელი ბარსას დაცვა. მენდი კიდე არ იყიდეს და ფირპო იყიდეს. ხოდა რატო უნდა მოიგოს ბართომეუს გუნდმა რამე არ მესმის. ლრო და შტეგენი მეცოდებიან. ცოტა სუაესიც. დალშე ყველა პოზიციაზე 4 თავით მაღლაა რეალი. მწვრთნელით და პრეზიდენტით 25 თავით
    ფანი [?]
    #5 19 ივნისი 2020 01:26
    4
    ციტატა: uncrowned king
    ციტატა: philipe coutinho
    ანსუ კაი ბიჭია მაგრად მეიმედება და იმედია ბოიანი არ დაემართება


    რეალი მაგრად გადარჩა ტაიმს რომ არ აგებს

    kaia is romar dawere goli chasatvleli iyooo gamikvurda 😂😂❤️

    არვიცი მეგობარო ალბათ ვინმეში გეშლები :დ არასდროს არ გამოვირჩევი ამ შეთქმულების თეორიის დაჯერებით და მსაჯების დახმარების მომიზეზებით, ფეხბურთში მაფიის არ მჯერა და ვიდაც ჯერავს რატომ უყურებს ფეხბურთს მაგასაც ვერ ვხვდები
    --------------------
    Forca Barca!!!
    Culé [?]
    #4 19 ივნისი 2020 01:20
    7
    ციტატა: me da barca
    ყოველთვის რეალის გარშემო რატოა კითხვის ნიშნები? რეალს გააქვს, საეჭვოდ უთვლიან. გაუტანენ საეჭვოდ უუქმებენ.

    თამაშგარე იყო და რა ვქნათ, რახან რეალის ხო არ უნდა ჩაუთვალონ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 19 ივნისი 2020 01:13
    2
    ყოველთვის რეალის გარშემო რატოა კითხვის ნიშნები? რეალს გააქვს, საეჭვოდ უთვლიან. გაუტანენ საეჭვოდ უუქმებენ.
    ფანი [?]
    #2 19 ივნისი 2020 00:57
    2
    ანსუ კაი ბიჭია მაგრად მეიმედება და იმედია ბოიანი არ დაემართება


    რეალი მაგრად გადარჩა ტაიმს რომ არ აგებს
    --------------------
    Forca Barca!!!
    Culé [?]