ბარსელონა-ლეგანესი 2-0

  • 16-06-2020, 12:00
  • ბარსელონა-ლეგანესი 2-0

      ბარსელონა (4-3-3) ლეგანესი (4-2-3-1)
    ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ფირპო, ბუსკეტსი, არტური, რაკიტიჩი, მესი, გრიზმანი, ფატი კუელარი, ბუსტინსა, ტარინი, ავაზიემი, სილვა, რესიო, პერესი, რუიბალ გარსია, მესა, ერასო, გერერო
    ნეტუ, პენია, სემედუ, სუარესი, ბრეითუეიტი, დე იონგი, ვიდალი, უმტიტი, პუჩი, კოლიადო, არაუხო, მონჩუ ლომბო, სორიანო, ამადუ, ამორესი, ასალე, ავილესი, კარილიო, ხილი, ნავარო, ომერუო, როდრიგესი, როსალესი
    კიკე სეტიენი ხავიერ აგირე 
    1-0 ფატი 42, 2-0 მესი 69 (პენ)

    ს. რობერტო - სემედუ 53
    ფატი - სუარესი 54

    ბუსკეტსი - ვიდალი 63
    პიკე - უმტიტი 73
    არტური - პუჩი 73

    მესა - ასალე 46
    ერასო - ამადუ 63
    გერერო - კარილიო 71
    სილვა - როდრიგესი 71
    რესიო - ხილი 85

    უმტიტი 83, პუჩი 84, ლანგლე 85, ფირპო 89, რაკიტიჩი 90+3 ბუსტინსა 37, პერესი 68, ავაზიემი 82
    კამპ ნოუ
    ხუან მარტინეს მუნუერა
    დემბელე, ალბა სზიმანოვსკი, როდრიგესი, სიოვასი

    სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, Sportv.ws

    სტატისტიკა
    75% ბურთის ფლობა 25%
    10 დარტყმა 6
    5 ზუსტი დარტყმა 2
    3 კუთხური 2
    1 თამაშგარე 2
    2 სეივი 3
    16 ჯარიმა 16
    5 გაფრთხილება 3
    865 პასი 275

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ლეგანესი
    კომენტარები [ 165 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    17 ივნისი 2020 03:10

    ციტატა: OLEGUER23
    ციტატა: davidus2020
    დეიონგი აკლდა დღეს ბარსას,გრიზიმ რაღაც უნდა მოიფიქროს,თუ არა ყველა დანარჩენი თავდამსხმელი ჯობია,მესი მესია რა უნდა თქვა მეტი,იმედია სევილიასთან უფრო დალაგებულ თამაშს აჩვენებენ.

    ბარსას დღეს აკლდა ჩავი ინი რონალდინიო

    ჯობია დროზე გახვიდე, თორემ ბოღმისგან გასკდები და ააყროლებ აქაურობას. მაგარი ოხუნჯი ხარ.

    3
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    17 ივნისი 2020 02:27

    მეგობრებო, ვისაც გსურთ, რომ თვქენი შეფასება, დღევანდელი მატჩის შესახებ, მთავარ გვერდზე სტატიაში გამოქვეყნდეს, შეგიძლიათ აქ დააკომენტაროთ 😍

    1
    გასულია
    მურმანი გულშემატკივარი [?]

    17 ივნისი 2020 02:11

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: მურმანი
    მარკაზე ნაბოზ"რი გაზეთი არ არსებობს, მესიზე პენალტი არ იყოო😲😲😲😲😲😲

    ფატიმ თამაშგარედან ხომ არ გაიტანა შემთხვევითო მაგაზე არაფერს ამბობენ? მაგათგან რა უნდა გაგიკვირდეს რომელი წელი იყო არ მახსოვს რელმა ერთი ნოლი წააგო და ტიპებმა ფოტოშოპში პეპე ამოშალეს და თამაშგარე იყოო დააწერეს

    მიკერძოებული ყლ"ბი არიან. მაინც ვერაფერს მოიგებენ ვერც ლალიგას და ლიგაზე გუარდიოლა დაადებს

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 ივნისი 2020 02:11

    ციტატა: OLEGUER23
    ციტატა: მურმანი
    მარკაზე ნაბოზ"რი გაზეთი არ არსებობს, მესიზე პენალტი არ იყოო😲😲😲😲😲😲

    ფეხბურთს თუ პირველად არ უყურებ როგორ უნდა თქვა მაგაზე პენალტი იყოო😂😂 მაგრამესიმ ისეთი სახე მიიღო გეგონებოდა დაჭრ3სო

    https://youtu.be/nwdQN9s_-RM

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 ივნისი 2020 02:07

    ციტატა: მურმანი
    მარკაზე ნაბოზ"რი გაზეთი არ არსებობს, მესიზე პენალტი არ იყოო😲😲😲😲😲😲

    ფატიმ თამაშგარედან ხომ არ გაიტანა შემთხვევითო მაგაზე არაფერს ამბობენ? მაგათგან რა უნდა გაგიკვირდეს რომელი წელი იყო არ მახსოვს რელმა ერთი ნოლი წააგო და ტიპებმა ფოტოშოპში პეპე ამოშალეს და თამაშგარე იყოო დააწერეს

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    მურმანი გულშემატკივარი [?]

    17 ივნისი 2020 02:06

    მარკაზე ნაბოზ"რი გაზეთი არ არსებობს, მესიზე პენალტი არ იყოო😲😲😲😲😲😲

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 ივნისი 2020 02:02

    ციტატა: OLEGUER23
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: OLEGUER23
    ციტატა: ani-barca10
    რაები აკეთა მესიმ :დ მეფეა ფეხბურთის :დ პენალდო ცხრაჯერ წაიქცეოდა მანამდე :დდ

    პენალდო თამაშსაც აღარ კადრულობდა ბოლოს ესეთ სამოყვარულო კლუბებთან 😂😂😂

    რონალდო არ იყო ლატვიებთან და ფარერებთან თამაშს რო არ მაზავდა ოღონდ გოლი გაეტანა 🤣 🤣 ასეთი დრიბლინგი ბოლოს რონალდომ მანჩესტერში განახორციელა ალბათ

    რეალში თამაში ვიგულისხმე და არა ნაკრები, ნაკრებში ნებისმიერი თამაში მნიშვნელოვანია ფეხბურთელისთვის წელიწადში სულ რამდენჯერმე უწევთ თამაში და ბოდიში რომ კარიერა არ დაასრულა😂😂😂 ტიპს ლიგის მოგებაზე რეაქცია აღარ ქონდა უკვე ლეგანესი არა თბილისის რეალი😂😂😂

    შენზე სამი ასო მოკვდეს

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    17 ივნისი 2020 02:01

    სუა ვერ იყო რაღაც დღეს ხასიაცზე

    1
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    17 ივნისი 2020 02:00

    დეიონგი აკლდა დღეს ბარსას,გრიზიმ რაღაც უნდა მოიფიქროს,თუ არა ყველა დანარჩენი თავდამსხმელი ჯობია,მესი მესია რა უნდა თქვა მეტი,იმედია სევილიასთან უფრო დალაგებულ თამაშს აჩვენებენ.

    3
    გასულია
    მურმანი გულშემატკივარი [?]

    17 ივნისი 2020 01:58

    ციტატა: Don_Andresito
    სუარესის საშინელი ფორმა მაშინებს. სხვას არც ველოდი არაფერს მარა ყველაზე მეტად გვჭირდება მაგისი ფორმა გრიზმანის შემხედვარე. სევილიასთან ატლეტიკოსთან რა შანსი გვაქ კარგი შეტევის გარეშე. ლეგანესის დაცვამ გაგვიძლო და ატლეტიკოს დაცვას რა უნდა ვუქნათ? თან როგორ უყვარს სიმეონეს რეალისთვის ტიტულების გამზადება და გადაცემა :D

    ეგ მასე გამოუვიდა თორემ დარწმუნებული ვარ ჩვენზე უარესად ეზიზღება ჩოლოს.

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 ივნისი 2020 01:58

    კარგია კარგია მშვიდად წყნარად ზედ. ეტი ძალების დახარჯვის გარეშე ავიღეთ სამი ქულა მესის უნდა გაეტანა ერთი გოლი კიდე რაა და 700 გოლი უგროვდებოდა პროსტა ეს მძორი რაკიტიჩი და პრახადნოი დვორი რობერტო მოაშოროს ძირითადიდან ყოვლად უვარგისები არიან

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    17 ივნისი 2020 01:55

    ციტატა: OLEGUER23
    ციტატა: ani-barca10
    რაები აკეთა მესიმ :დ მეფეა ფეხბურთის :დ პენალდო ცხრაჯერ წაიქცეოდა მანამდე :დდ

    პენალდო თამაშსაც აღარ კადრულობდა ბოლოს ესეთ სამოყვარულო კლუბებთან 😂😂😂

    რონალდო არ იყო ლატვიებთან და ფარერებთან თამაშს რო არ მაზავდა ოღონდ გოლი გაეტანა 🤣 🤣 ასეთი დრიბლინგი ბოლოს რონალდომ მანჩესტერში განახორციელა ალბათ

    3
    საიტზეა
    Don_Andresito [?]

    17 ივნისი 2020 01:55

    სუარესის საშინელი ფორმა მაშინებს. სხვას არც ველოდი არაფერს მარა ყველაზე მეტად გვჭირდება მაგისი ფორმა გრიზმანის შემხედვარე. სევილიასთან ატლეტიკოსთან რა შანსი გვაქ კარგი შეტევის გარეშე. ლეგანესის დაცვამ გაგვიძლო და ატლეტიკოს დაცვას რა უნდა ვუქნათ? თან როგორ უყვარს სიმეონეს რეალისთვის ტიტულების გამზადება და გადაცემა :D

    5
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    17 ივნისი 2020 01:54

    ციტატა: OLEGUER23
    მესის ისეთი სახე მიიღო თითქოს დანა დაარტყესო 😂😂😂 მსაჯიც არ შეცდა რა თქმა უნდა ,მესი ხელშეუხებელია

    ბოღმა კლავს.

    1
    საიტზეა
    Don_Andresito [?]

    17 ივნისი 2020 01:49

    ციტატა: ფლოკი
    ციტატა: OLEGUER23
    მსაჯმა ისე ვერ იტანს უცხოპლანეტელია და ცოტას მეც დავეხმარებიო 😂

    ეს იუმორი სად გასწავლეს :დ მართლა გეცინება ძმა 😂? ხალხო გეცინებათ? :დ

    მე კიიი მარა იუმორზე არა, თითონ მაგაზე, ჯერ ოლეგუერი დაიწერა, მერე შემორბის და იგესლება. რა სიამოვნებას იღებს არ ვიცი და მეცინება ესეთი სასტავის არსებობაზე და მუღამებზე :D

    6
    გასულია
    ფლოკი წევრი [?]

    17 ივნისი 2020 01:48

    ციტატა: OLEGUER23
    მსაჯმა ისე ვერ იტანს უცხოპლანეტელია და ცოტას მეც დავეხმარებიო 😂

    ეს იუმორი სად გასწავლეს :დ მართლა გეცინება ძმა 😂? ხალხო გეცინებათ? :დ

    1
    საიტზეა
    Don_Andresito [?]

    17 ივნისი 2020 01:47

    აუ პუჩის გოლი რას გაასწორებდა.

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    17 ივნისი 2020 01:46

    გრიზმანი და რაკიტიჩი შეფუთეთ და გაყიდეთ სტამბულის ბაზარზე.

    0
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    17 ივნისი 2020 01:45

    დარიგდა ბარათები😁😁

    0
    საიტზეა
    Don_Andresito [?]

    17 ივნისი 2020 01:42

    ციტატა: kingarturo
    მილიმეტრების ოფსაიტი დააფიქსიერეს, აი მსგავს ხო რეალისას არ დააფიქსირებდნენ? ატლესთან ფინალში და ბავარიასთან ორი გოლი გაცილებით თვალსაჩინო იყო მაგრამ რეალისთვის შეიძლება ყველაფერი.

    მაშინ ვიდეო რეფერი არ იყო კაი მარა ბენზემა იყო თითქმის იგივე მანძილზე თამაშგარეში ეიბართან კროოსის გოლზე. მარა ისეთI ხასი გაავლეს პირიქით გამოაჩინეს. ახლა კიდე 1 სანტიმეტრი თუ იქნებოდა სხვაობა. პროსტა გრიზმანის გოლი რო გაუქმდა ეგ გამიტყდა თორე სხვა არრაფერი

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge