ლაუტარო "ბარსას" დონის ფეხბურთელი არაა - იტალიური პრესა მარტინესს აკრიტიკებს

ლაუტარო "ბარსას" დონის ფეხბურთელი არაა - იტალიური პრესა მარტინესს აკრიტიკებს

გუშინ "ინტერი" იტალიის თასის 1/2-ფინალის განმეორებით თამაშში "ნაპოლის" დაუპირისპირდა. "ნერაძურიმ" ფრე (1-1) ითამაშა, რაც ფინალში გასასვლელად საკმარისი არ აღმოჩნდა. მილანელებმა, ორი მატჩის ჯამში, 1-2 წააგეს და გუნდი ტურნირს გამოეთიშა.

შეხვედრის შემდეგ "ინტერის" ლიდერი, "ბარსელონას" მთავარი სატრანსფერო სამიზნე, ლაუტარო მარტინესი იტალიურ პრესაში მწვავედ გააკრიტიკეს.

La Gazzetta dello Sport

"გატუზო ფინალშია, ლაუტარო - "ბარსელონაში".

"ლაუტარო იმედგაცრუებულია. ახლა ყველაფერი ანტონიო კონტეს კისერზეა. ის მოედანზე არ იყო. მარტინესი არ ჩანდა. მხოლოდ ერთი კარში დარტყმა პირველ ტაიმში".

Corriere dello Sport

"ლაუტარომ ბოლო გოლი 26 იანვარს გაიტანა და მას შემდეგ იგი უგოლო სერიას აგრძელებს. ის რთულად შესამჩნევი იყო და ლუკაკუს ვერ დაეხმარა. ეს "ბარსელონას" მომავალი მოთამაშის დონე ნამდვილად არაა".

22 წლის თავდამსხმელმა მოედანზე 72 წუთი გაატარა. ლაუტარომ კარში მხოლოდ ერთხელ დაარტყა, ერთხელ კი მისი დარტყმა დაბლოკეს. არგენტინელმა 10-დან 7 ზუსტი პასი გააკეთა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #18 15 ივნისი 2020 16:57
    0
    მაგას ვამბობ რაც ამაზე ლაპარაი დაიწყო მის მერე და რატო ჩაიციკლნენ ან ბარსასი და ან ამ საიტზ ვერ ხვდები, ვერნერი მირჩევნია მე პირადად ამას ბევრად. აბრაჰამიც დაჟე
    წევრი [?]
    #17 15 ივნისი 2020 12:42
    4
    რომ ვამბობ ერთი ჩვეულებრივი არგენტინელიათქო არავინ მიჯერებს. გააქრო კულიბალიმ მოედნიდან. სანჩესმა უფრო მეტი გააკეთა 15 წუთში ვიდრე ამან. ეს არის ინტერის დონის იგროკი და მისთვის აჯობებს იმ წყაკწაღებულ გუნდში თუ ითამაშებს
    ფანი [?]
    #16 15 ივნისი 2020 12:40
    2
    112 მილიონს იხდიან და კიდევ არ იციან გაამართლებს თუ არა. მოგიტ*ანთ სატრანსფერო პოლიტიკა
    წევრი [?]
    #15 15 ივნისი 2020 11:12
    0
    ციტატა: ferreira10
    ისე გუშინ არ მიყურებია რეალის თამაშზე მიმოხილვას ვუყურე დღეს და მსაჯებს და პერესს დაუწყიათ ტრადიციულად )))

    რა ქნეს მაგ ს@რ#ბ%ა გუშინ მ@ოეტ*ყნათ დედა?
    --------------------
    ბარსა? ბარსა კლუბია რომელიც ყოველთვის მეყვარება
    მე ვარ ბარსას ფანი და ვიქნები ნებისმიერ დროს.
    ფანი [?]
    #14 15 ივნისი 2020 11:05
    0
    ისე გუშინ არ მიყურებია რეალის თამაშზე მიმოხილვას ვუყურე დღეს და მსაჯებს და პერესს დაუწყიათ ტრადიციულად )))
    Culé [?]
    #13 15 ივნისი 2020 10:55
    2
    ციტატა: nika 54
    ციტატა: philipe coutinho
    გამოუშვან ბარსაში და 2-3 წელში ნახავენ თუარა ბარსას დონე. ძაან მიჭიერია ეს ბიჭი და არშეიძლება ამის იტალიურ ფეხბურთში მოკვლა თორე გახდება მერტენსივით კაი ფეხბურთელი მარა ვერა ის რაც უნდა იყოს

    არა გვაქვს ჩვენ ორი სამი წელი, ორ-სამ წელში წავა ლეო და მერე საერთოდ სად ჩავიძირებით არავინ იცის. ლეოს წასვლისთვის ლიდერი ნომერი-2 უნდა გვყავდეს, ასეთი კი ნეიმარია, ვიმეორებ ნეიმარის მეტი დღეს ვერავინ ამოიყვანს ბარსას იმ მთხლედან რომელშიც ბართომ და იმავე ნეიმარმა ჩაგვაგდეს.

    2-3 welshi neimari an iqneba an ara .. mitumetes am siswrapit tu ganagrdzro.regresi 175 milionis axla meimarze mixarjv aris sisulele.. gu dj etapobrivad unda gadzlierdes 3-4 kai transperia axalgazrda axla.sachiro... momaval.welsac da ragac iqneba
    გულშემატკივარი [?]
    #12 15 ივნისი 2020 10:53
    3
    დონე არ ვიცი მარა 120 მილიონი ნაღდად არ ღირს .. 50 ნორმალური ფასია 60 მაქს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 15 ივნისი 2020 10:34
    4
    ციტატა: philipe coutinho
    გამოუშვან ბარსაში და 2-3 წელში ნახავენ თუარა ბარსას დონე. ძაან მიჭიერია ეს ბიჭი და არშეიძლება ამის იტალიურ ფეხბურთში მოკვლა თორე გახდება მერტენსივით კაი ფეხბურთელი მარა ვერა ის რაც უნდა იყოს

    არა გვაქვს ჩვენ ორი სამი წელი, ორ-სამ წელში წავა ლეო და მერე საერთოდ სად ჩავიძირებით არავინ იცის. ლეოს წასვლისთვის ლიდერი ნომერი-2 უნდა გვყავდეს, ასეთი კი ნეიმარია, ვიმეორებ ნეიმარის მეტი დღეს ვერავინ ამოიყვანს ბარსას იმ მთხლედან რომელშიც ბართომ და იმავე ნეიმარმა ჩაგვაგდეს.
    ფანი [?]
    #10 15 ივნისი 2020 10:31
    3
    ციტატა: nika 54
    ლაუტარო "ბარსას" დონის ფეხბურთელი არაა!!!!!

    მაგას არ ვიძახით აქ უმეტესობა. ეს სუარესსაც ვერ ამოაგდებს და მე მგონი ბრეიტვეიტსაც. ფატი სხვა თემაა ჯერ ბავშვია და იზრდება, ის მომავალზეა გათვლილი. აი შეიძლება გრიზმანს აჯობოს, მაგრამ ვერც ამის მტკიცებას დავიწყებთ. დღეს ბარსას ნეიმარი ჭირდება თუ რამის მოგება გვინდა, ცოტა მოხულიგნოა მინდორზე, მაგრამ სამაგიეროდ ჟილკიანია და ბოლომდე იბრძვის,დაჟე როცა მესიც კი ყრის ფარხმალს,(პსჟ-თან 6-1 გაიხსენეთ). ასე მგონია ეგ რო გვყოლოდა არც რომში და არც ლივერპულში არ წავაგებდით და თუ წავაგებდით ისეთი ანგარიშით რო გავიდოდით. კაროჩე ნეიმარის გარდა არავინ არ გვინდა, ქვეყნის ნახევარმცველები გვყავს და თუ საჭირო იქნება დაცვაში გადავიყვანთ როგორც მასკერანოს, მაგრამ ყველაფერ ამას მწვრთნელის მტკიცე ხელი უნდა და არა მათი ლანძღვა როცა ჩაძინებულ გუნდს მოედნის კიდიდან შეუძახებენ ნუ გძინავთო. გაიხსენეთ სიმეონე, კონტე, ემერი, რა დღეში არიან ხოლმე მგონი ფეხბურთელებზე მეტს ეგენი დარბიან ხოლმე.



    1000000%
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 15 ივნისი 2020 10:27
    8
    ლაუტარო "ბარსას" დონის ფეხბურთელი არაა!!!!!

    მაგას არ ვიძახით აქ უმეტესობა. ეს სუარესსაც ვერ ამოაგდებს და მე მგონი ბრეიტვეიტსაც. ფატი სხვა თემაა ჯერ ბავშვია და იზრდება, ის მომავალზეა გათვლილი. აი შეიძლება გრიზმანს აჯობოს, მაგრამ ვერც ამის მტკიცებას დავიწყებთ. დღეს ბარსას ნეიმარი ჭირდება თუ რამის მოგება გვინდა, ცოტა მოხულიგნოა მინდორზე, მაგრამ სამაგიეროდ ჟილკიანია და ბოლომდე იბრძვის,დაჟე როცა მესიც კი ყრის ფარხმალს,(პსჟ-თან 6-1 გაიხსენეთ). ასე მგონია ეგ რო გვყოლოდა არც რომში და არც ლივერპულში არ წავაგებდით და თუ წავაგებდით ისეთი ანგარიშით რო გავიდოდით. კაროჩე ნეიმარის გარდა არავინ არ გვინდა, ქვეყნის ნახევარმცველები გვყავს და თუ საჭირო იქნება დაცვაში გადავიყვანთ როგორც მასკერანოს, მაგრამ ყველაფერ ამას მწვრთნელის მტკიცე ხელი უნდა და არა მათი ლანძღვა როცა ჩაძინებულ გუნდს მოედნის კიდიდან შეუძახებენ ნუ გძინავთო. გაიხსენეთ სიმეონე, კონტე, ემერი, რა დღეში არიან ხოლმე მგონი ფეხბურთელებზე მეტს ეგენი დარბიან ხოლმე.


    ფანი [?]
    #8 15 ივნისი 2020 10:14
    3
    Suas mere vin unda movides iseti ro imis naxevari mainc iyos rac sua aris gundistvis?! Gamoricxulia Suas klasi ro dados vinmem. Tipma cristiano - messi epoqashi orives gadaurbina, pichichebi da bucebi da ravi. Sheycarebuli mgelia imena. Anu imas vidzaxi ro niravin moelodeba suas kargi shemcvlelis povnas. Jer yovel shemtxvevashi asea.
    ფანი [?]
    #7 15 ივნისი 2020 08:52
    2
    ძაან არ მინდა ამის მოსვლა რა. მოიყვანონ ჯონათან დავიდი 30 მილიონად თუ ვერ გაამართლებს გული არც დაგვწყდება დიდი თანხა არ იქნება გადახდილი მარა მგონია რო გაამართლებს 20 წლის არის თან თუ რამე 1 წელი გერმანიაში გაანათხოვრონ
    Culé [?]
    #6 15 ივნისი 2020 03:24
    2
    გრიზმანი მაინც ადგება კლუბს რაღაცაში და არაა მისი ბრალი კრაიზე რო დგას. გოლებიც გააქ ასეთუისე. კოუტინიოს და დემბელეს გადაბმულად მირჩევნია
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გულშემატკივარი [?]
    #5 15 ივნისი 2020 01:15
    10
    გრიზმანი ხო გამოიყენეს რასამბობ. ჯერ გაგიჟდნენ და ყარეს რაც კი ქონდათ ეხლა ამას გადაეკიდნენ და კიდე შერჩებათ სამში გრძელი ასეთი საშინელი სატრანსფერო პოლიტიკა არცერთ ტოპ კლუბს არ აქვს ამდენ მილიონებს ჰაერში ყრიან და არცერთი ამართლებს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 15 ივნისი 2020 01:01
    5
    ძლიიივს ეგება ამ სტატიებმა მაინც გამოაფხიზლოს ის ოთხთვალა ამაში 111 მილიონის გადახდა ტყუილად ფულის ხარჯვაა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #3 15 ივნისი 2020 00:12
    6
    მე დიდი ხანია ვამბობ არა ლაუტარო ბარსას დონის,ყოველ შემთხვევაში დღეს დღეობით. რა იქნება სამი წლის შემდეგ მარტო ღმერთმა იცის,თან ამხელა თანხა,მაქსიმუმ 30-40მილიონი
    Culé [?]
    #2 14 ივნისი 2020 23:57
    6
    10 დან 7 სწორ პასს მეც გავაკეთებ, თუ ესაა საკმარისი.
    145+105+120=0
    ეხლა ამას 111 დაუმატებს აჩკარიკა. მერე რაა რომ ვალებში გადააგდებს კლუბს, სამაგიეროდ თავის ბინძურ საქმეს გააკეთებს და გუნდს ბოლომდე ჩაძირავს ეს ნაძირალა, კატალონისლდბმა კი უყურონ შორიდან.
    ფანი [?]
    #1 14 ივნისი 2020 23:52
    2
    გამოუშვან ბარსაში და 2-3 წელში ნახავენ თუარა ბარსას დონე. ძაან მიჭიერია ეს ბიჭი და არშეიძლება ამის იტალიურ ფეხბურთში მოკვლა თორე გახდება მერტენსივით კაი ფეხბურთელი მარა ვერა ის რაც უნდა იყოს
    --------------------
    Forca Barca!!!