მალიორკა-ბარსელონა 0-4

  • 13-06-2020, 11:37
  • მალიორკა-ბარსელონა 0-4

      მალიორკა (4-4-2) ბარსელონა (4-3-3)
    რეინა, პოსო, ვალიენტი, რაილიო, სასტრე, როდრიგესი, პედრასა, სევილია, კუბო, კუჩო, ბუდიმირი ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, პიკე, არაუხო, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, ვიდალი, მესი, გრიზმანი, ბრეითუეიტი
    პარერა, ბაბა, კამპოსი, ჩავარია, ფებასი, გამესი, ჟუნიორი, პრატსი, სალიბური, სედლარი, სენე, ტრახოვსკი ნეტუ, პენია, სემედუ, უმტიტი, ფირპო, მონჩუ, რაკიტიჩი, არტური, პუჩი, სუარესი, ფატი, კოლიადო
    ვისენტე მორენო კიკე სეტიენი
    0-1 ვიდალი 2, 0-2 ბრეითუეიტი 37, 0-3 ალბა 79, 0-4 მესი 90+3
    სასტრე - გამესი 46
    კუჩო - ჟუნიორი 46
    პედრასა - ბაბა 58
    სევილია - სალიბური 85
    ბუდიმირი - პრატსი 85
    ვიდალი - რაკიტიჩი 46
    გრიზმანი - სუარესი 57
    ს. რობერტო - სემდუ 71
    ბუსკეტსი - არტური 71
    დე იონგი - ფირპო 85
    როდრიგესი 86 ვიდალი 42, ალბა 73
    სონ მოისი
    კარლოს დელ სერო გრანდე
    აგბენიენუ, კუტრისი დემბელე, ლანგლე

    სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, Sportv.ws

    სტატისტიკა
    34% ბურთის ფლობა 66%
    12 დარტყმა 11
    3 ზუსტი დარტყმა 6
    9 კუთხური 3
    2 თამაშგარე 2
    2 სეივი 3
    16 ჯარიმა 5
    1 გაფრთხილება 2
    364 პასი 715

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: მალიორკა
    კომენტარები [ 162 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Messi_Goat 10❤ გულშემატკივარი [?]

    14 ივნისი 2020 14:09

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ვერ ვუყურე თამაშს

    გოლები ვნახე


    რა ხდებოდა აბა


    გრიზმანი და დეიონგი როგორები იყვნენ

    გრიზმანმა მაგარი ჩაისვარა დე უონგს არა უშავდა

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    14 ივნისი 2020 12:53

    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    თვალში ნაცარ შეიყარეთ ხო და მერე უტიტულოდ რო დავრჩებით მერე დაიწყეტ ტირილი. ხო მოგწონთ ყველაფერი? ოკ? ლამის მადრიდისტად რო შემრაცხეთ! ნაპოლმა არ გამოგვაგდოს ახლავე!!!

    ნაცარს არავინ ვიყრით თვალებში უბრალოდ რასაც შენ მესიზე ამბობ ზე დონის სისულელეა

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    14 ივნისი 2020 11:00

    ვერ ვუყურე თამაშს

    გოლები ვნახე


    რა ხდებოდა აბა


    გრიზმანი და დეიონგი როგორები იყვნენ

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Futbol Club Barcelona გულშემატკივარი [?]

    14 ივნისი 2020 09:35

    თვალში ნაცარ შეიყარეთ ხო და მერე უტიტულოდ რო დავრჩებით მერე დაიწყეტ ტირილი. ხო მოგწონთ ყველაფერი? ოკ? ლამის მადრიდისტად რო შემრაცხეთ! ნაპოლმა არ გამოგვაგდოს ახლავე!!!

    3
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    14 ივნისი 2020 02:14

    ციტატა: rivaldo80
    შე მამაცხონებულო 0-3 იგებ შემოიყვანე ფატიი ვაახ რაა...მოკლედ გუნდის პრობლემა მაინც დაცვაში თამაშია დანარჩენი დალაგდება

    პირველი თამაშია და ის ხალხი გატესტა და ნახა ვინ რა ფორმაშია ვინც მთავარ გუნდშია და ახალგაზრდებს შემდეგ თამაშში მიცემს შანსს მაგიტო არ გამოიყვანა იგივე რიკი პუჩი

    4
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    14 ივნისი 2020 02:11

    შე მამაცხონებულო 0-3 იგებ შემოიყვანე ფატიი ვაახ რაა...მოკლედ გუნდის პრობლემა მაინც დაცვაში თამაშია დანარჩენი დალაგდება

    2
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    14 ივნისი 2020 02:11

    ციტატა: M10 S9 D11
    მშვენიერი თამაში იყო ნელა-ნელა აკრიფავენ ფორმას გოლი და ორი საგოლე პასი იდეალურად დაბრუნდა მეფე

    პ.ს. ფეხბურთს უყურეთ და ისე იოროფესორეთ

    ორჯერ დავალაიქებდი ამ კომენტარს რომ შეიძლებოდეს

    ძაან კარგად დავიწყეთ მეტი არც იყო საჭირო ამ გუნდთან და ეტყობოდა გუნდს რომ დიდად არ მოუკლავთ თავი... შეიძლება მალიორკაა ძან სუსტი და მეჩვენება მაგრამ მგონი იმაზე კარგად დაბრუნდა გუნდი ვიდრე შესვენებამდე იყო ცალკეულ პერფორმანსებს რაც შეეხება მესი მესია და ის ჩაატარა რასაც სულ ატარებს ადგა და გააკეთა თამაში თან ჯერ კიდევ ფორმაში ვერაა ბოლომდე რაც ეტყობოდა იმაში რომ შორიდან არ ურტყამდა ვარჯიშებზეც ეტყობა რომ დარტყმა ჯერ არ აქვს იმ დონემდე მიყვანილი სადაც უნდა ამიტომაც არ “რისკავდა”, დეიონგი პირველ ტაიმში სასწაული იყო მეორეკი აშკარად ჩააგდო, ალბა იყო ძალიან კარგი შეტევაში მაგრამ დაცვაში იკარგებოდა ხოლმე რაც არა მისი არამედ ვინგერის არ ყოლის ბრალია, არაუხოს რაც შეეხება უნიჭო ბიჭი არაა მაგრამ რამდენიმე მომენტში ძალიან აი ძალიან დაკარგა პოზიცია და გადავრჩით რომ არ დავისაჯეთ, სუარესი ცუდად არ დავრუნებულა მაგრამ მაიმც კიდევ ბევრი აქვს სამუშაო გრიზმანიც გვერდში უნდა ამოუდგეს მაგ სამუშაოების დროს და ორივემ ძაან უნდა მოუმატონ, შტეგენმა თავისი საქმე გააკეთა და არც არაფერია სათქმელი, ბოლოს რაც შეეხება საუკეთესო ფორვარდს მსოფლიოში მე მხოლოდ ამას ვიტყვი....

    მიეცით ბრაითვეითს იქროს ბურთი!!!

    10
    --------------------
    Forca Barca!!!
    საიტზეა
    davidus2020 ფანი [?]

    14 ივნისი 2020 02:02

    გილოცავთ გამარჯვებას!დიდძალისხმევის გარეშე მშვენივრად დაამარცხეს,არ იყო ძალიან სანახაობრივი,მაგრა ისიც გასათვალისწინებელია სამი თვე არ უთამაშიათ,ორ სამ თამაში შევლენ ფორმაში.

    6
    საიტზეა
    Iniesta_8 ფანი [?]

    14 ივნისი 2020 02:01

    ფატის მეტი დრო მიეცით, თორე ჩაყვინთავს ეგეც

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    14 ივნისი 2020 02:01

    მშვენიერი თამაში იყო ნელა-ნელა აკრიფავენ ფორმას გოლი და ორი საგოლე პასი იდეალურად დაბრუნდა მეფე

    პ.ს. ფეხბურთს უყურეთ და ისე იოროფესორეთ

    15
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    14 ივნისი 2020 02:01

    ცოტა აგრესიულ გუნდთან რას ვიზამთ ეგაა მთვარია :დ იმენა გარღვევა ჰქონდათ დაცვაში იმ საცოდავებს ;დ და შეტევაშიც რამე ვერ ქნეს რო შეწუხებულიყო ჩვენი დაცვა

    7
    --------------------
    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    14 ივნისი 2020 02:00

    კიკეს არც ფატი ევასება 😏
    ან ეს ფირპოს შემოყვანა რა იყო მაგის დრო რიკისთვის მიეცა ჯობდა

    5
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    14 ივნისი 2020 02:00

    მოკითხვა პელეს ლეოსგან.

    8
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    14 ივნისი 2020 01:59

    იმდენი ცვლილება იყო ამხანაგური თამაში მეგონა

    2
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    14 ივნისი 2020 01:59

    გილოცავთთ. მგონი გვეშველა. მთლად სუპერ თამაში არ იყო მაგრამ დასაწყისისთვის შესანიშნავია. 4-0.

    5
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    14 ივნისი 2020 01:59

    სუარესს მგონი მართლა ჭირდებოდა ოპერაცია , აშკარად უკეთესად მოძრაობს თითქოს... ინერტულია თითქმის ყველა, ნახევარდაცვა კატასტროფაა მაგრამ არც მიკვირს , შევლენ ნელნელა ფორმაში

    12
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    GioKakiashvili გულშემატკივარი [?]

    14 ივნისი 2020 01:59

    ციტატა: Messiah
    შიგ პელეში

    ციტატა: ana anukii
    რეალურად მესისაც არაფერი გაუკეთებია გრიზმანზე მეტი ... ნუ პირველი თამაშია რაა ფორმაში ვერ იქნებიან


    რაო ანუსი ;დ ?

    🤣🤣🤣🤣

    0
    საიტზეა
    Iniesta_8 ფანი [?]

    14 ივნისი 2020 01:57

    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    გაატრიეთ ეს მესი!!!! 20 დან 20 დაკარგვა აქ!!!!!

    დაგვახია ბურთი ტავზე ვიღაცტილიანმა გუნდმა, წელს სამში გღძელს მოიგებენ ეს მოდუნებული უსაქმურები!!!

    ბაზარი არაა გოლი მაგას ვერ გააქვს ასისტს ეგ ვერ აკეთებს როდის მოცილდება ბარსას ერთი სული მაქვს:((((((

    2
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    14 ივნისი 2020 01:57

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: B.A.r.c.A
    დანიელი ბოლომდე დატოვა ფაქტია გრიზმანი არავის არ უნდა გუნდში გაცვლიან ნეიში მაგას

    არ იქნება ცუდი ფაქტია უვინგეროდ თამაშობს გუნდი ამდენი ხანია ! ვინგერი გვჭირდება

    კი ორივეს აწყობს ისინე ბამპეს დაიტოვებენ მაგით ესენი ნეის დაითრევენ მგონია რო ეგ პირი უჩანს

    4
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    14 ივნისი 2020 01:57

    შიგ პელეში

    ციტატა: ana anukii
    რეალურად მესისაც არაფერი გაუკეთებია გრიზმანზე მეტი ... ნუ პირველი თამაშია რაა ფორმაში ვერ იქნებიან


    რაო ანუსი ;დ ?

    3
    --------------------
    Leo Messi - The GOD of football!

    We 61D it!

    ForçaBarça
    პარტნიორები
    Flashscore.ge