მესი თუ რონალდუ? - დე ლიხტმა აზრი შეიცვალა

მესი თუ რონალდუ? - დე ლიხტმა აზრი შეიცვალა

"იუვენტუსში" გადაბარგებამდე დე ლიხტმა, ფრენკი დე იონგისთან ერთად, ერთ-ერთ ვიდეორგოლში მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელი დაასახელა.

დე იონგი: მესი თუ რონალდუ?

დე ლიტხი: მე მესი მირჩევნია.

დე იონგი: დიახ, მეც ლეოს ვირჩევ.

დე ლიხტი: ერთ აზრზე ვართ, მეტი ახსნა საჭირო არაა.

საინტერესოა, რომ გუშინ Tuttosport-თან მიცემულ ინტერვიუში 20 წლის მცველი, რომელიც "ბებერი ქალბატონის" რიგებში კრიშტიანუს თანაგუნდელი გახდა, სრულიად საპირისპირო აზრს აფიქსირებს.

"არგენტინელი თუ პორტუგალიელი? რონალდუ მისი თაობის საუკეთესო მოთამაშეა. ახალგაზრდა მოთამაშეებს ის დიდ მაგალითს აძლევს. კრიშტიანუს ყურებით ყოველთვის ვცდილობ, ბევრი ვისწავლო...საოცარ ფორმაშია, არ მჯერა, რომ მართლა 35 წლისაა".

გასულ წელს დე ლიხტის შესაძენად "ბარსელონამ" ბევრი იბრძოლა, თუმცა მან საბოლოოდ გადაბარგება "იუვენტუსში" არჩია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #11 9 ივნისი 2020 18:42
    0
    ციტატა: Barcelona2003
    ეს ჩვეულებრივი მომენტია, იუვენტუსთან რომ მაკავშირებდეს რამოდენიმე მილიონიანი კონტრაქტი რა თქმა უნდა მეც ესე ვიტყოდი, ისევე როგორც ყველა.. ამის გამო ბიჭს გინებას ნუ დაუწყებთ.

    ხო, ალბათ რონალდოს ჰკითხეს რა გინდა რომ დე ლიხტის კონტრაქტში დაამატოო და თქვა: კითხვაზე მესი თუ რონალდუ უნდა ადიდოს რონალდო 🤣 🤣 🤣
    გულშემატკივარი [?]
    #10 9 ივნისი 2020 13:39
    1
    სირცხვილია რონალდუს და მესის შედარება .. ლეო სხვა დონეა
    გულშემატკივარი [?]
    #9 8 ივნისი 2020 08:35
    4
    ეს ჩვეულებრივი მომენტია, იუვენტუსთან რომ მაკავშირებდეს რამოდენიმე მილიონიანი კონტრაქტი რა თქმა უნდა მეც ესე ვიტყოდი, ისევე როგორც ყველა.. ამის გამო ბიჭს გინებას ნუ დაუწყებთ.
    Culé [?]
    #8 7 ივნისი 2020 23:40
    6
    რა არი გასაკვირი ჯერ კიდე თინეიჯერია ტიპი და რონალო ყავს გუნდში ; ბუნებრივია უპირატესობას რონალდოს ანიჭებდეს
    Culé [?]
    #7 7 ივნისი 2020 23:32
    4
    რონალდოს გადაკიდებას ჯობია თქვას რომ საუკეთესოა და მშვიდად გააგრძელოს თამაში, თორე შესაძლოა იუვეში მისი კარიერა ნაადრევად დასრულდეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 7 ივნისი 2020 23:15
    4
    ეს აიაქსში ყოფნის დროს თქვა, მაგრამ იუვეში სხვანაირად აჭიკჭიკდა. იუვეში იგივეს თქმას კვერცხები უნდა.
    Culé [?]
    #5 7 ივნისი 2020 22:51
    3
    წამოდი ახლავე ბარსაში,თორე ანათემას გადაგცემენ😂😂
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    #4 7 ივნისი 2020 20:39
    10
    არც ფულის ხამია და არც არავინ აშინებს. არც მიკვირს, ავტორიტეტი აქვს რონალდოს და იტყვის, ის უფრო გამიკვირდებოდა ეთქვა მესი სჯობსო. ყველა ნორმალური ფეხბურთელი ამას იტყოდა.
    [?]
    #3 7 ივნისი 2020 20:18
    7
    ციტატა: M10 S9 D11
    რითი აშინებს ეს რონალდო თანაგუნდელებს გამაგებინა

    ავტორიტეტით. ვინც უფრო კარგად შეეტენება ის უფრო კარგი ბიჭი იქნება რონალდოს და ხელმძღვანელობის აზრით. სარიმაც იგივე გააკეთა, ადრე ლეო ადიდა, ბადალი არ ყავსო, ახლა რონალდოზე თქვა იგივე. რო წავა იუვედან სარიც და ესეც, ან რონალდო რო წავა, მერე ისევ უკან შემოიცვლიან აზრს როგორც სხვა უთავმოყვარეოებმა, კარვახალმა, რამოსმა, კაზემირომ და ასე შემდეგ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 7 ივნისი 2020 20:11
    2
    რითი აშინებს ეს რონალდო თანაგუნდელებს გამაგებინა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #1 7 ივნისი 2020 20:03
    4
    ფულის ხამი ბიჭუკელაა დელიხტი.ვინც ფულის გამო თამაშობს ის დიდ ფეხბურთს ვერასდროს ითამაშებს.მთლიანად დამეკარგა წარმოდგენა ამაზე
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.