მატიას დე ლიხტი: ტურინში თავს ძალიან ბედნიერად ვგრძნობ

  • 6-06-2020, 20:57
  • მატიას დე ლიხტი: ტურინში თავს ძალიან ბედნიერად ვგრძნობ

    მიუხედავად იმისა, რომ გავრცელებული ინფორმაციის მიხედვით, ფრენკი დე იონგი მატიას დე ლიხტის "ბარსელონაში" გადმობირებას ცდილობდა, ნიდერლანდელ ცენტრალურ მცველს "იუვენტუსის" დატოვების არანაირი სურვილი არ აქვს.

    Tuttosport-თან ინტერვიუში დე ლიხტი ამბობს:

    "მათ ჩემს შესახებ ბევრი რამ გამოიგონეს. სიმართლე კი ისაა, რომ მე ტურინში თავს ძალიან ბედნიერად ვგრძნობ და განსაკუთრებულ ფეხბურთელებთან ერთად ვარჯიშის საშუალება მაქვს. ვგრძნობ, რომ ყოველდღიურად ვუმჯობესდები და სწორედ ეს მაბედნიერებს."

    "როდესაც "იუვეში" გადმოვედი, მაშინ მივხვდი, თუ რამდენად დიდი კლუბი იყო ის საერთაშორისო ასპარეზზე. ყველა ცდილობდა, რომ შინაურულად მომქცეოდნენ, რათა თავი ოჯახის წევრად მეგრძნო."

    დე ლიხტის სახელს ხშირად უკავშირებდნენ სატრანსფერო გარიგებებს "ბარსელონასთან". "ბლაუგრანას" მისი გადმობირება რამდენიმე ფეხურთელის სანაცვლოდ, გაცვლის სახით, სურდა.

    "აიაქსის" აღმოჩენა გასულ წელს კატალონიურ კლუბში გადასვლასთან ძალიან ახლოს იყო, თუმცა მატიასმა საბოლოოდ "ბიანკონერიში" თამაში გადაწყვიტა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    7 ივნისი 2020 18:14

    არც გვჭირდება იყოს სადაც არის არ წაიღო ამან ტვინი?

    1
    გასულია
    Roma Shelo წევრი [?]

    7 ივნისი 2020 13:05

    ki zamenaze yopna asworebs

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    7 ივნისი 2020 09:36

    რატო იტყუები მატიას?

    0
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    7 ივნისი 2020 01:11

    Es bichi kkllea, da araa mosakvani, arunda cgventan da gavkari, amis tavdafasebul dedikos vtene, vitom vinme kaltebs axevdes amas!

    4
    გასულია
    JUZI გულშემატკივარი [?]

    6 ივნისი 2020 22:02

    ვისაც ბარსაში თამაში არ გინდათ, შენი თამადობით! მოგ......ნთ ბედნიერი დედის ტრ....ი სადაც ხართ იქ!

    5
    გასულია
    professor1984 Culé [?]

    6 ივნისი 2020 21:53

    აუ რატომ არ გაასხმევინებთ ამ ქინძს რა?

    2
    გასულია
    gio 001 წევრი [?]

    6 ივნისი 2020 21:45

    ამან მაგრად გაიფუჭა თავი იუვეში გადასვლით,სჯობდა დარჩენილიყო სადაც იყო და მერე ეფიქრა სადმე გადასვლაზე,ან ეს რაიოლა რა პონტში ჰყავთ ვერ ვხდები მაგის...

    1
    საიტზეა
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    6 ივნისი 2020 21:31

    არ გეკიდებით არიქა წამოიო თან ეს რაიოლას ბანკომატი ეს

    3
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    რივალდო-მესი გულშემატკივარი [?]

    6 ივნისი 2020 21:29

    y.lei

    1
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    6 ივნისი 2020 21:25

    Es sikoo gamodga .. arunda gadasuliyo juveshi da axla barca iyidda

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    6 ივნისი 2020 21:25

    დარჩი მერე ნეტა ვის რაში სჭირდები

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge