Sport: "ბარსელონამ" ანსუ ფატის 100 მილიონად გაყიდვაზე უარი თქვა

Sport: "ბარსელონამ" ანსუ ფატის 100 მილიონად გაყიდვაზე უარი თქვა

კატალონიური Sport-ის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციას თუ დავუჯერებთ, "ბარსელონამ" 17 წლის ვუნდერკინდის, ანსუ ფატის სანაცვლოდ 100-მილიონიანი შემოთავაზება მიიღო.

წყაროს ცნობით, ევროპის ერთ-ერთმა წამყვანმა კლუბმა, რომლის ვინაობაც უცნობია, ცოტა ხნის წინ "ბლაუგრანას" ფატიში 100 მილიონი ევრო შესთავაზა, თუმცა კატალონიელებმა გვინეა-ბისაუელ ამომავალ ვარსკვლავთან განშორებაზე მაშინვე უარი განაცხადეს. "ბარსას" პრეზიდენტს, ჟოზეპ მარია ბართომეუს, ახალგაზრდა ტალანტის გაყიდვა არ სურს.

"ანსუ ფატი არ იყიდება. ამაზე აღარაფერს ვიტყვით", - ამბობს ბართომეუ.

რაც შეეხება იმ გუნდს, რომელმაც "ბარსელონას" მიმზიდველი შემოთავაზება გაუკეთა, ივარაუდება, რომ იგი "იუვენტუსია". ბოლო დროს ანსუ ფატის სახელს სწორედ ტურინულ კლუბს უკავშირებდნენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #13 7 ივნისი 2020 09:49
    1
    [quote=Don_Andresito]ოხ ოხ ოხ ბართომეუ შენი სუ ყველაფერი შენი, ვინც ეს სტატია დაგიწერა იმისიც, კატალონიურ სპორტს ვგულისხმობ. მწარე შეკვეთილი და ტყუილი სტატია, იმის დასამტკიცებლად რო აი რა მაგარი როჟაა ახალგაზრდენს არ ყიდის. არადა 45 მილიონიანი შემოთავაზებაც რო გააკეთოს ვინმემ ეგრევე გაყიდის. 100 ად კიდე მესის გაყიდის, დედამისს და მამამისს ერთად. ცოლს და შვილსაც ხურდაში მისცემს.[/quoბte]
    ბაზარი არაა 100 ნამეტანი ზღაპარია, არავინ გადაიხდის ამაში ყოველშემთხვევაში ამ დროისთვის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 7 ივნისი 2020 09:43
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    საინფორმაციო ომით იგებს დროს და ინარჩუნებს "სკამს" ეს ნაგავი,ჯერ მარტო იმისთვის უნდა ამოალპონ ციხეში,რომ ბოტებით ებრძოდა მესის ეს ვირთხა.

    იასნა, მაგას კიდე მარტო უღირსი ხალხი კადრულობს, რატო უნდა დაგჭირდეს თუნდაც ფეიქ ნიუსი ან ტროლების ფაბრიკა თუ ნორმალური პრეზიდენტი ხარ? რაც შარშან იწერებოდა ნეიმარზე ყველაფერი ტყუილი იყო, მესის აბოლებდნენ ვითომ ცდილობდნენ ყიდვას. დღე არ გავიდოდა სპორტს და მუნდოს არ დაეწერათ სტატია, ბარსა ნეიმართან ახლოსაა და ასე შემდეგ. არადა რეალურად არც განიხილავდნენ მაგ ტრასნფერს. პროსტა გუნდს ატყუებდნენ. იგივე მოხდება წელსაც. თუ ლაუტარო გამოვიდა, მაშინ ვინმეს გაყიდიან ისეთს რო არ ველით. მოკლედ გუნდის საზიანოდ მილიონი გადაწყვეტილება მიიღო და კიდე პრეზიდენტია. ღირსია ეს ფარჩაკი კატალონია ბარსაც აღარ ყავდეს და დატკბნენ მერე ესპანიოლით

    ნეიმარზე რო აფერისტობდა ეგ ხო ისედაც ჩანდა. პსჟ-მ პირველივე მიმართვაზე ორი წლის წინ ფასი დაუსახელა. როცა ამათ დროის გაწელვა დაიწყეს ვიღაცეების შეთავაზებით ბარტეზე, გასაგები იყო რო არ უნდოდათ ყიდვა. იგივე მეორდება წელსაც: ფული დაიდოს და წაიყვანეთ იძახის პსჟ ესენი კიდევ დაუწყებენ აი ეს და აი ისა და ამას მოგცემთ...არ მინდაო აჯერ უთხრა იმ შეიხმა, არა მაინც თავისას უბერავენ. ისე რო დააკვირდეთ ლაუტაროზეც იგივე მეორდება იუვე იძახის 111 მილიონი დადეთო და ესენი ისევ ისე იწყებენ ბაზარს. ამ დროს იუვეს არტური უნდა და ვიღაც პენსიონერს მოგცემთო. აი ეს დებილი ბართო ვერ ეტყვის არ გვინდა არავინ ფული მოიტანეთ ნაღდი-ო, ვერა ამას ვერ ბედავენ თუ განგებ არ აკეთებენ ვერ გაიგებს კაცი.
    წევრი [?]
    #11 7 ივნისი 2020 07:00
    1
    30 მილიონი მაქს ამის ფასი 100 არა კიდე ტრიცატტიში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 7 ივნისი 2020 00:11
    2
    ტყუილია ეს უეჭველი, აჩკარიკა რაღაცაზ მაიმუნობს. ჯერ ეს ერთი იუვე ამ კორონას დროს 100 მილიონს არ ჩამვიდოდა და მეორე, ბართო ამ კრიზისის ფონზე 100 მილიონად საკუთარ ცოლს გაყიდის.
    Culé [?]
    #9 6 ივნისი 2020 19:26
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ღირსია ეს ფარჩაკი კატალონია ბარსაც აღარ ყავდეს და დატკბნენ მერე ესპანიოლით

    მაგის ღირსია ნამდვილად,მონებივით იქცევიან და ლოგიკურ შედეგს იმკიან.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    [?]
    #8 6 ივნისი 2020 19:15
    2
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    საინფორმაციო ომით იგებს დროს და ინარჩუნებს "სკამს" ეს ნაგავი,ჯერ მარტო იმისთვის უნდა ამოალპონ ციხეში,რომ ბოტებით ებრძოდა მესის ეს ვირთხა.

    იასნა, მაგას კიდე მარტო უღირსი ხალხი კადრულობს, რატო უნდა დაგჭირდეს თუნდაც ფეიქ ნიუსი ან ტროლების ფაბრიკა თუ ნორმალური პრეზიდენტი ხარ? რაც შარშან იწერებოდა ნეიმარზე ყველაფერი ტყუილი იყო, მესის აბოლებდნენ ვითომ ცდილობდნენ ყიდვას. დღე არ გავიდოდა სპორტს და მუნდოს არ დაეწერათ სტატია, ბარსა ნეიმართან ახლოსაა და ასე შემდეგ. არადა რეალურად არც განიხილავდნენ მაგ ტრასნფერს. პროსტა გუნდს ატყუებდნენ. იგივე მოხდება წელსაც. თუ ლაუტარო გამოვიდა, მაშინ ვინმეს გაყიდიან ისეთს რო არ ველით. მოკლედ გუნდის საზიანოდ მილიონი გადაწყვეტილება მიიღო და კიდე პრეზიდენტია. ღირსია ეს ფარჩაკი კატალონია ბარსაც აღარ ყავდეს და დატკბნენ მერე ესპანიოლით
    Culé [?]
    #7 6 ივნისი 2020 18:59
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ოხ ოხ ოხ ბართომეუ შენი სუ ყველაფერი შენი, ვინც ეს სტატია დაგიწერა იმისიც, კატალონიურ სპორტს ვგულისხმობ. მწარე შეკვეთილი და ტყუილი სტატია, იმის დასამტკიცებლად რო აი რა მაგარი როჟაა ახალგაზრდენს არ ყიდის. არადა 45 მილიონიანი შემოთავაზებაც რო გააკეთოს ვინმემ ეგრევე გაყიდის. 100 ად კიდე მესის გაყიდის, დედამისს და მამამისს ერთად. ცოლს და შვილსაც ხურდაში მისცემს.

    საინფორმაციო ომით იგებს დროს და ინარჩუნებს "სკამს" ეს ნაგავი,ჯერ მარტო იმისთვის უნდა ამოალპონ ციხეში,რომ ბოტებით ებრძოდა მესის ეს ვირთხა.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    [?]
    #6 6 ივნისი 2020 17:41
    1
    დღეს არც ერთი გუნდს არ აქვს 100 მილლიონების ხდის ფუფუნება, მით უმეტეს ჯერ არ შემდგარ ტალანტში. 100 მაქსიმუმ ღირდეს ფელიქსი, სანჩო ჰავერცი ვინც უკვე თამაშობს მაღალ დონეზე. ფატიმ კიდე მაგარი პროგრესი უნდა განაგრძლოს 3 წელი შეუჩერებლად ეგ ფასი რო დაედოს. ასე რომ მ.ძ.ღნერთუშ, არ გამოგივიდა ტყუილი. რეალური ციფრები შეგეკვეთა ჯობდა
    წევრი [?]
    #5 6 ივნისი 2020 17:24
    3
    ზღაპარი. 100 მილიონს ამაში არავი გადაიხდის ასეთ ფინანსური კრიზისის დროს და არა მარტო კრიზისის ფონზე. მით უმეტეს იუვე რომელიც კაპიკებში ყიდულობს ფეხბურთელებს. 100 მილიონად თუ იყიდება და დე ბრუინის დათრევის შანსი გაჩნდება არ გავკარი ფატის 😂😂
    [?]
    #4 6 ივნისი 2020 17:22
    4
    ოხ ოხ ოხ ბართომეუ შენი სუ ყველაფერი შენი, ვინც ეს სტატია დაგიწერა იმისიც, კატალონიურ სპორტს ვგულისხმობ. მწარე შეკვეთილი და ტყუილი სტატია, იმის დასამტკიცებლად რო აი რა მაგარი როჟაა ახალგაზრდენს არ ყიდის. არადა 45 მილიონიანი შემოთავაზებაც რო გააკეთოს ვინმემ ეგრევე გაყიდის. 100 ად კიდე მესის გაყიდის, დედამისს და მამამისს ერთად. ცოლს და შვილსაც ხურდაში მისცემს.
    წევრი [?]
    #3 6 ივნისი 2020 16:53
    2
    ციტატა: InFiNiTe8
    მაგ 100 მილიონით უკვე შემდგარ ლაუტაროს იყიდდით... ფატის არამგონია დრო მიეცეს აწი... სისულელეა... სუარესი, მესი, დემბელე, გრიზმანი, ბრაითვაითი, ტრინკაუ... ვინ უნდა ამოაგდოს ფატიმ? მიეცემა დრო? და იძახიან 100 მილიონად არ გავყიდეთო? კაი რა...

    albat miecema dro kargi bichia an sheileba ijarit gaushvan upro did gamocdilebas miigebs da trinakoc sheileba ijarit gaushvan imito ro jer araa shemdgari pexburteli me mgonia ro mainc fatis gundshi datoveben da satadarigoze iqneba magram vnaxot ra moxdeba
    გულშემატკივარი [?]
    #2 6 ივნისი 2020 16:35
    2
    მაგ 100 მილიონით უკვე შემდგარ ლაუტაროს იყიდდით... ფატის არამგონია დრო მიეცეს აწი... სისულელეა... სუარესი, მესი, დემბელე, გრიზმანი, ბრაითვაითი, ტრინკაუ... ვინ უნდა ამოაგდოს ფატიმ? მიეცემა დრო? და იძახიან 100 მილიონად არ გავყიდეთო? კაი რა...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 6 ივნისი 2020 16:27
    4
    კიდე კაი რო მოტვინეთ და ამასაც არ ყიდით
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued