MD: "მანჩესტერ სიტი" სერჟი რობერტოს გადაბირებას შეეცდება

  • 3-06-2020, 14:15
  • MD: "მანჩესტერ სიტი" სერჟი რობერტოს გადაბირებას შეეცდება

    ზაფხულის სატრანსფერო ბარტერებში სერჟი რობერტოს კანდიდატურა რამდენჯერმე წამოიჭრა. ესპანურმა გაზეთებმა ის ჯერ "ინტერს", შემდეგ კი "იუვენტუსს" დაუკავშირეს.

    Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "მაჩესტერ სიტის" თავკაცს, პეპ გვარდიოლას სერჟის გადაბირება სურს.

    წყარო იუწყება, რომ კლუბში არსებული პრობლემებიდან გამომდინარე, "ბლაუგრანა" რობერტოს სანაცვლოდ სხვა ფეხბურთელის მიღებას არ განიხილავს. 

    "ქალაქელთა" სპორტული დირექტორი, ჩიკი ბეგირისტიანი "ბარსას" გადაწყვეტილებას უცდის და ოფიციალური შეთავაზებისათვის ემზადება.

    28 წლის ფეხბურთელი "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" მაისურს 2006 წლიდან ატარებს. ძირითად გუნდში თამაშისას, მან კატალონიელებთან ერთად ჩემპიონთა ლიგა 2-ჯერ, ლა ლიგა 6-ჯერ, ხოლო ესპანეთის თასი 2-ჯერ მოიგო.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    4 ივნისი 2020 00:20

    გასაყიდი სემედუა და წესიერი მარჯვენა მცველია მოსაყვანი.. რობერტოს არავინ გაუშვებს, გუნდის მეოთხე კაპიტანია და ცოტახანში პირველიც გახდება.

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    3 ივნისი 2020 20:04

    ციტატა: Lasho
    გუარდიოლაზე კარგად ესმის აქ კამანდას ფეხბურთი

    აუ ეს რა იცით ხოლმე რაა მერე შენ გგონია გვარდიოლა ამას მარჯვენა მცველად დააყენებს ვალვერდესავით? ათამაშებს ნახევარ დაცვაში ბარსაში იმდენი ნახევარ მცველი ამის ადგილი საერთოდ არაა და მარჯვენა მცველად ამის ჯახის ჯობია წავიდეს არაფერ შუაშია აქ გვარდიოლას და ფანების ცოდნა ფეხბურთში

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Lasho წევრი [?]

    3 ივნისი 2020 19:07

    გუარდიოლაზე კარგად ესმის აქ კამანდას ფეხბურთი

    2
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    3 ივნისი 2020 17:48

    ისე კი მიკვირს,გვარდიოლას ფეხბურთის რამე არ ესმის,რათუნდა რობერტო,აი ბარსას ქართველ გულშემატკივრები ,ძალიან მაგარი პროფესიონალები არიან,.

    1
    საიტზეა
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    3 ივნისი 2020 16:29

    ეს წაიყვანონ და სემედო დატოვონ

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    3 ივნისი 2020 15:38

    წაიყვანეთ მოგვაშორეთ ეს პრახადნოი დვორი

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    3 ივნისი 2020 14:28

    ციტატა: Don_Andresito
    ჩვენი აღზრდილი როა და ბევრი კარგი აქვს გაკეთებული მაგიტო არ მემეტება, ნახევარმცველი რო იყოს სკამზე, არც ვიქნებოდი მომხრე მარა ამის მარჯვენა მცველად ნახვა აღარ მინდა. ჯობს სემედოს კონკურენტი მოვუყვანოთ და გვყავდეს 2 ნამდვილი მარჯვენა მცველი და არა გადაკეთებული. მარა ზუსტად ვიცი სემედოს გაყიდიან და ამას დაიტოვებენ

    ზუსტად, ამას არავინ გაყიდის 😁

    1
    საიტზეა
    რივალდო-მესი გულშემატკივარი [?]

    3 ივნისი 2020 14:24

    ერთ ნაბიჯში ვარ ოცნების ახდენასთან🤘🥳👍 ამაში თუ მოგვცეს 30 მილიონი ვსიო ბართოს ფანი ვხდები

    0
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    3 ივნისი 2020 14:23

    ციტატა: Iniesta_8
    გვარდიმ ეს საქმე გაგვიკეთოს და ბართოს და აბიდალს აჯობებს უკვე ბარსას სასიკეთოდ განხორციელებულ ტრანსფერებში

    😂 😂 ისე ვერ იტანთ რობერტოს, დარწმუნებული ვარ, 2017-ის 8 მარტის გოლი არც აღგინიშნავთ

    2
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    3 ივნისი 2020 14:21

    ჩვენი აღზრდილი როა და ბევრი კარგი აქვს გაკეთებული მაგიტო არ მემეტება, ნახევარმცველი რო იყოს სკამზე, არც ვიქნებოდი მომხრე მარა ამის მარჯვენა მცველად ნახვა აღარ მინდა. ჯობს სემედოს კონკურენტი მოვუყვანოთ და გვყავდეს 2 ნამდვილი მარჯვენა მცველი და არა გადაკეთებული. მარა ზუსტად ვიცი სემედოს გაყიდიან და ამას დაიტოვებენ

    1
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    3 ივნისი 2020 14:21

    გვარდიმ ეს საქმე გაგვიკეთოს და ბართოს და აბიდალს აჯობებს უკვე ბარსას სასიკეთოდ განხორციელებულ ტრანსფერებში

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge