MD: შესაძლოა, ბრეითუეიტმა ჩემპიონთა ლიგაზე თამაში შეძლოს

MD: შესაძლოა, ბრეითუეიტმა ჩემპიონთა ლიგაზე თამაში შეძლოს

ევროპულ კლუბთა ასოციაციამ გასულ კვირაში უეფას შეთავაზება გაუგზავნა, რომელიც ევროტურნირებზე არარეგისტრირებული ფეხბურთელების დაშვებას გულისხმობს. ინფორმაციას Mundo Deportivo ავრცელებს.

ასოციაციის აზრით, თითქმის სამთვიანი პაუზის შემდეგ ტრავმიანობის მაღალი ალბათობისა და კორონავირუსით ინფიცირების რისკების გათვალისწინებით, კლუბებს იმ ფეხბურთელების გამოყენების საშუალება უნდა მიეცეთ, რომლებიც ევროტურნირის განაცხადში არ არიან შეყვანილნი. ეს დაშვება ეხება არა იმ ფეხბურთელებს, რომლებიც გუნდებს ივლისში, სატრანსფერო ფანჯრის დროს, შეუერთდებიან, არამედ მხოლოდ მათ, ვინც გუნდში უკვე ირიცხება.

"ბარსელონასთვის" ასეთი ფეხბურთელი მარტინ ბრეითუეიტია. იგი კლუბმა ლა ლიგის წესდების საფუძველზე, თებერვალში, უსმან დემბელეს ტრავმის გამო, სატრანსფერო ფანჯრის დახურვის შემდეგ შეიძინა, თუმცა ჩემპიონთა ლიგის განაცხადში მისი რეგისტრირება ვერ მოხდა.

საკითხს უეფა 17 ივნისს, აღმასრულებელი კომიტეტის სხდომაზე, განიხილავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #9 3 ივნისი 2020 18:59
    0
    ბრეითუეიტს ვიდალზე არანაკლები ჟილკა აქვს, ესეც ნადირი ჩანს და მაგარია .. 😂
    გულშემატკივარი [?]
    #8 2 ივნისი 2020 14:21
    0
    დემბუზინიოს კი აჯობებს 😂
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 2 ივნისი 2020 14:21
    1
    ძაან მაგარი იანება ეგრე თუ მოხდება ძალიან დაგვეხმარება ბრაიტვაიტი ლიგაზე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #6 2 ივნისი 2020 14:02
    3
    იმხელა მონდომება აქ შეიძლება დაბალი კლასი გადაფაროს და მაგარი ფეხბურთელი ითამაშოს აშკარად ეტყობა რომ გულით უნდა თამაში და შანსი უნდა მიეცეს ესეთი ფეხბურთელები თამაშობენ მოსაგებად და არა კარიერისთვის ჩემი აზრით
    ფანი [?]
    #5 2 ივნისი 2020 13:58
    1
    ნამდვილად დაგვეხმარება. ბრეითვეიტის ზამენიდან შემოსვლა იდეალურია და ლიგის მოგების შანსი მეტნაკლებად მოიმატებს ალბათობა
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #4 2 ივნისი 2020 13:34
    1
    იმედია ამ სეზონის დასრულებამდე მოვა პასუხი.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 2 ივნისი 2020 13:03
    1
    ბოლო კვირების მანძილზე აქტიურად მიმდინარეობდა საუბარი იმის შესახებ, რომ "ბარსელონას" პორტუგალიელი მარჯვენა მცველი, ნელსონ სემედუ დატოვებდა.

    26 წლის ფლანგელს თანაბარი აქტივობით უკავშირებდნენ მილანის "ინტერსა" და "მანჩესტერ სიტის", რადგან მას ბარტერში ჩართულობას უწინასწარმეტყველებდნენ.

    ახლა კი ბრიტანულმა პრესამ გვამცნო, რომ ყველაფერი დასრულებულია.

    თუ "ნისლიანი ალბიონის" ტაბლოიდებს დავუჯერებთ, ამ კვირაში ნელსონი "ქალაქელების" ფეხბურთელი გახდება.

    ეს კი უდიდესი ალბათობით იმას ნიშნავს, რომ სანაცვლოდ "ლურჯ-ბროწეულისფერები" "ეტიჰადიდან" ასევე პორტუგალიელ მარჯვენა მცველს, ჟოაო კანსელუს წამოიყვანენ.
    [?]
    #2 2 ივნისი 2020 12:51
    0
    თითონ უფრო გაუსწორდებოდა თამაში ვიდრე ჩვენ გვჭირდება. მარა თუ ფატი პირველ გუნდთან აღარ იქნება, დემბელე გარდაცვლილია, ზამენაზე ვინმე ხო გვინდა.
    გულშემატკივარი [?]
    #1 2 ივნისი 2020 11:54
    9
    მშვენიერი, მშვენიერი, ასეთი ჟილკიანი, მოტივირებული ფეხბურთელი გვჭირდება ლიგაზე, თან მგონი ლიგაზეც პირველად ითამაშებს და უფრო დიდი მოტივაციით იქნება დამუხტული, რომ გოლი გაიტანოს და გუნდს მოაგებინოს