თუ შენი გონება სხვაგან ქრის, უღიმღამოდ, კლუბში დარჩენას აზრი არ აქვს - "ინტერის" ყოფილი მფლობელი

თუ შენი გონება სხვაგან ქრის, უღიმღამოდ, კლუბში დარჩენას აზრი არ აქვს - "ინტერის" ყოფილი მფლობელი

ბოლო პერიოდში გავრცელებული ჭორების მიხედვით თუ ვიმსჯელებთ, "ბარსელონა" ზაფხულის უმთავრეს სატრანსფერო სამიზნეს, ლაუტარო მარტინესს ხელში ნებისმიერ ფასად ჩაიგდებს. მით უმეტეს, თუ კატალონიაში გადაბარგების სურვილი თავად არგენტინელსაც აქვს.

აღნიშნულის აზრი კარგად ესმის "ინტერის" ყოფილ მფლობელსა და დირექტორს, მასიმო მორატის, რომელიც Mundo Deportivo-სთან მორიგ განცხადებას აკეთებს:

"თუ შენი გონება სხვაგან ქრის, უღიმღამოდ, კლუბში დარჩენას აზრი არ აქვს. ისეთ ფეხბურთელს ერთ ადგილას ვერ დააკავებ, რომელიც სხვა კლუბში თამაშზე ფიქრობს", - ამბობს მორატი.

ცოტა ხნის წინ "ნერაძურის" სპორტულმა დირექტორმა განაცხადა, რომ თუ "ბარსელონას" ლაუტარო მარტინესის წაყვანა სურს, 111 მილიონი ევროს გადახდა სრულად მოუწევს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    ფანი [?]
    2 ივნისი 2020 17:03
    1
    გუნდს სჭირდება ღრმა შემადგენლობა, გრძელი სკამი და სრულფასოვანი შემცვლელები ერთმანეთის
    ჯეკა კი არის ლეოს ძმაკაცი, მაგრამ კარგად იცის თვითონაც, რომ 33 წლისაა და მალე ძველებურად, 90 წუთს და თანაც უტრამვოდ თამაშს ვეღარ შესძლებს
    მომდევნო სეზონში სათამაშო დროს გაიყოფენ და შემდეგ სკამისკენ გადაინაცვლებს, 35 წლის ასაკში, ადურიცისა არ იყოს... სწორედ ასეთი როლი აქვთ ზეკლასიან, ვეტერან ფიორვარდებს, სადაც და როცა საჭიროა რომ იქ დადგნენ და ითამაშონ
    ლეოს ნაკრებში სჭირდება დაგეშილი ცენტრფორვარდი, აი ბურთს რომ გადაუგდებს, ის კიდევ წაიღებს პირით, კარში შეიტანს და მერე უკან მოუტანს
    იგუაინი ვერ იყო ეგეთი, აგუეროც სხვა სტილისა გახლდათ
    მეფეს სჭირდება მსოფლიოს თასი და კოპა
    მე მოვუყვანდი და ავარჯიშოს 1-2 წელი
    ფანი [?]
    2 ივნისი 2020 13:52
    0
    ვისზეც იძახიან მესსის უნდა გუნდშიო ვერავინ მოიყვანეს და იმედია ეს მასე არ იქნება
    Culé [?]
    2 ივნისი 2020 12:33
    1
    ცოტა ხნის წინ "ნერაძურის" სპორტულმა დირექტორმა განაცხადა, რომ თუ "ბარსელონას" ლაუტარო მარტინესის წაყვანა სურს, 111 მილიონი ევროს გადახდა სრულად მოუწევს.
    აი ესეთ, ბოღმა განცხადებას რო გააკეთებ, ხო ხარ ღირსი რო აღარ გააგრძელოს კონტრაქტი, მე შენ გეტყვი 30 წლისაა, და საერთოდ უფასოდ წავიდესორ წელიწადში, თუ სამში.
    Culé [?]
    2 ივნისი 2020 11:34
    1
    ციტატა: Fsicofat
    სანამ ეს ჭირვეული 10 ნომერი იქნება გუნდში სხვა ვერავინ გაამართლებს აგერ ნახავთ,

    ვინ ჭირვეული 10 ნომერი? "ბერნალეოს" რისხვას გულისხმობ?😂😂😂😂
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    ფანი [?]
    2 ივნისი 2020 11:14
    1
    ვერ გავიგე მესის რატომ უნდა უნდოდეს ამის მოყვანა როცა სუარესი მისი საუკეთესო ძმაკაცია და ლაუტაროს მოსვლით დაკარგავს ძირითადში ადგილს. ერთი გრიზმანის მოყვანა უნდოდა მესის და მეორე ლაუტაროს
    ფანი [?]
    2 ივნისი 2020 11:01
    2
    ციტატა: მურმანი
    ციტატა: BOMBORA..NEYMAR JR..MSN..ANSU FATI
    უნდა მოსვლა და რაქნას იმედია მოვა და ჩააგდებინებს ენას მისი კარგი თამაშით ანტიმარტინესებს
    ძაან მინდა ამის მოსვლა მესისთვისაც არგენტინისთვისაც გუნდისთვისაც და საერთოდ ელ ტორო მაგარი იგროკია მევასება თუმცა მერჩივნა ჯერ ვინგერზე და დაცვაზე ეჩალიჩათ და ეს ყოფილიყო მესამე

    იმედია მოხდება სასწაული და იმ ორ პოზიციასაც გააძლიერებენ ელ ტოროსთან ერთად

    აბა რა ელ ტორო მოვა ბარსაში💚💚💚💚

    ციტატა: Fsicofat
    სანამ ეს ჭირვეული 10 ნომერი იქნება გუნდში სხვა ვერავინ გაამართლებს აგერ ნახავთ,

    ეგ ჭირვეული 10ნომერი გადაგიართ კიდევ რამდენჯერმე და და ისე წავა
    მოსულია ეგ უეჭველი უბრალოდ დროის ფაქტორია ეს ყველაფერი აქვე დავიხმარ ინტერის მფლობელის ციტატას.......თუ შენი გონება სხვაგან ქრის, უღიმღამოდ, კლუბში დარჩენას აზრი არ აქვს. ისეთ ფეხბურთელს ერთ ადგილას ვერ დააკავებ, რომელიც სხვა კლუბში თამაშზე ფიქრობს", - ამბობს მორატი...მემგონი აქ ყველაფერი ნათქვამია

    ხოლო რაც შეეხება ჭირვეულიო 10 ნომერიო ამას წერს ადამიანი რომლის ნიკიც იქვე ცემს პასუხს მისსავე დაწერილს 😂
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გულშემატკივარი [?]
    2 ივნისი 2020 10:34
    3
    ციტატა: BOMBORA..NEYMAR JR..MSN..ANSU FATI
    უნდა მოსვლა და რაქნას იმედია მოვა და ჩააგდებინებს ენას მისი კარგი თამაშით ანტიმარტინესებს
    ძაან მინდა ამის მოსვლა მესისთვისაც არგენტინისთვისაც გუნდისთვისაც და საერთოდ ელ ტორო მაგარი იგროკია მევასება თუმცა მერჩივნა ჯერ ვინგერზე და დაცვაზე ეჩალიჩათ და ეს ყოფილიყო მესამე

    იმედია მოხდება სასწაული და იმ ორ პოზიციასაც გააძლიერებენ ელ ტოროსთან ერთად

    აბა რა ელ ტორო მოვა ბარსაში💚💚💚💚

    ციტატა: Fsicofat
    სანამ ეს ჭირვეული 10 ნომერი იქნება გუნდში სხვა ვერავინ გაამართლებს აგერ ნახავთ,

    ეგ ჭირვეული 10ნომერი გადაგიართ კიდევ რამდენჯერმე და და ისე წავა
    წევრი [?]
    2 ივნისი 2020 10:03
    1
    არ გამიკვირდება მართლა რომ გადაიხადონ
    ფანი [?]
    2 ივნისი 2020 08:42
    0
    უნდა მოსვლა და რაქნას იმედია მოვა და ჩააგდებინებს ენას მისი კარგი თამაშით ანტიმარტინესებს
    ძაან მინდა ამის მოსვლა მესისთვისაც არგენტინისთვისაც გუნდისთვისაც და საერთოდ ელ ტორო მაგარი იგროკია მევასება თუმცა მერჩივნა ჯერ ვინგერზე და დაცვაზე ეჩალიჩათ და ეს ყოფილიყო მესამე

    იმედია მოხდება სასწაული და იმ ორ პოზიციასაც გააძლიერებენ ელ ტოროსთან ერთად
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    ფანი [?]
    2 ივნისი 2020 03:07
    5
    ამაში 111 რანაირად უნდა გადაიხადო ვინა ან რა გაკეთა ჯერ ბომბარდირი მაინც გახდეს სერია ასი...გუნდის პირველი პრობლემა.მცველებია და ისევ შემტევებს დაზდევენ გადაირევა კაცი რაა..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    2 ივნისი 2020 02:26
    1
    არ მინდა რა ეს ლაუტარო ბარსაში არ მინდა რაა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    რედაქტორი [?]
    2 ივნისი 2020 00:47
    0
    ციტატა: cezo45
    ვა დიდი ხანია ვეღარ ვახერხებდი აქ შემოსვლას და ახალი ფუნქცია დაგიმატებიათ კარგია ანუ ახლა კულე ვარ და ერთ წელში საიტის ლეგენდა გავხდები ? 🥰 რა უცებ გადის დრო :dd

    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: cezo45
    70 მილიონი და + დემბელე :))

    მხოლოდ 111-იო სრულად, არანაირი ფეხბურთელები

    აბა კორონას მერე გაიაფდება სატრანსფერო ფასებიო ? 🤔 ლაუტარო ძაან მაგარია კი ღირს ეგ 111 მილიონი მარა ამ დემბელესაც მოვიშორებდით კაი იქნებოდა:))

    ბევრი რამ დაემატა მაგას გარდა 😁
    Culé [?]
    2 ივნისი 2020 00:33
    1
    ვა დიდი ხანია ვეღარ ვახერხებდი აქ შემოსვლას და ახალი ფუნქცია დაგიმატებიათ კარგია ანუ ახლა კულე ვარ და ერთ წელში საიტის ლეგენდა გავხდები ? 🥰 რა უცებ გადის დრო :dd

    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: cezo45
    70 მილიონი და + დემბელე :))

    მხოლოდ 111-იო სრულად, არანაირი ფეხბურთელები

    აბა კორონას მერე გაიაფდება სატრანსფერო ფასებიო ? 🤔 ლაუტარო ძაან მაგარია კი ღირს ეგ 111 მილიონი მარა ამ დემბელესაც მოვიშორებდით კაი იქნებოდა:))
    რედაქტორი [?]
    2 ივნისი 2020 00:23
    0
    ციტატა: cezo45
    70 მილიონი და + დემბელე :))

    მხოლოდ 111-იო სრულად, არანაირი ფეხბურთელები
    Culé [?]
    2 ივნისი 2020 00:22
    0
    70 მილიონი და + დემბელე :))