ლუიშ ფიგუ: ადრე ოქროს ბურთის მოგება გაცილებით რთული იყო

ლუიშ ფიგუ: ადრე ოქროს ბურთის მოგება გაცილებით რთული იყო

მადრიდის "რეალისა" და კატალონიის "ბარსელონას" ყოფილმა ნახევარმცველმა, ლუიშ ფიგუმ, ესპანურ პრესასთან ინტერვიუში "ოქროს ბურთის" მოგება გაიხსენა.

პორტუგალიელმა აღნიშნული ჯილდო 2000 წელს მიიღო, მაშინდელ სამეულში კი ზინედინ ზიდანი ("იუვენტუსი") და ანდრეი შევჩენკო ("მილანი") მოხვდნენ.

"მახსოვს, რომ მაშინ ზიდანმა მეორე ადგილი დაიკავა, თუმცა გამარჯვებას ის უფრო იმსახურებდა. ადრე ჯილდოს ძალიან ბევრი პრეტენდენტი ჰყავდა და არა - მხოლოდ რონალდუ და მესი, "ოქროს ბურთის" მოგება გაცილებით რთული იყო." - ფიგუს სიტყვებს Club del Deportista-ზე დაყრდნობით AS ციტირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 1 ივნისი 2020 12:00
    0
    ციტატა: Fsicofat
    ფიგუს 2 კაპიკი არ მოუმატეს, ეგ თქვენი ღმერთი მესიც წწავიდოდა როარ მოემატა\თ


    რაულის და კასილასის გაჯ,ეინებას მიხედეთ თქვენ თქვენს კლუბებში :D
    ფანი [?]
    #7 31 მაისი 2020 03:46
    2
    იმიტო რო ადრე არ იყო ასე 100 თავით უკეთესი ფეხბურთელები :დ ყოფილიყვნენ თქვენ დროს და ვერც თქვენ ვერ მოიგებდით :დ
    --------------------

    ForçaBarça
    ფანი [?]
    #6 31 მაისი 2020 01:12
    1
    ვინმეს გონია რომ მესი რონალდოს ეპოქაში ჟორჟ ვეა, შევჩენკო ან ფიგუ ოქროს ბურთს მოიგებდა? ბოლო წლებში გაცილებით რთულია ოქროს ბურთის მოგება ვიდრე ადრე. ადრე რობერის რობენის და ხავის დონის ფეხბურთელი ერთხელ მაინც იგებდნენ, რაც ახლა წარმოუდგენელია, მიუხედავად იმისა რომ ძალიან მაგარი ფეხბურთელები არიან. მოდრიჩი არ ითვლება. ეგ ბურთი პერესის აღებულია და არა მოდრიჩის
    Culé [?]
    #5 31 მაისი 2020 01:09
    4
    დღეს სამეულშიც კი ვერ მოხვდებოდა ეს იდიოტი, რას ბოდავს პერესის ფინია? ოქროს ბურთს კი არა ხუთეულსაც არ გაგაკარებდნენ შე დებილო.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    #4 31 მაისი 2020 00:22
    2
    ეხლაა რთული შე ღორის ყ*ლეო ადრე კიარა ;დ
    --------------------
    სადღაც გულის სიღრმეში, კუთხეში, კუნჭულში.. :))))
    [?]
    #3 30 მაისი 2020 23:37
    8
    პირიქით შე ბნელო, ადრე ლიგა მოგეგო და კარგი სეზონი გქონოდა და ეგრევე იგებდი. ეხლა კიდე დედა უნდა გაიხიოს კაცმა რო მესი გადაჩრდილოს, ვან დეიკის კარგი სეზონი, ტიტულებიანი, გადახია ლეომ. ადრეც ქონია იდეალური სეზონი ინიესტას, 2012 ში მაინც, ჩავის კიდე უფრო ადრე, რიბერის სასწაული სეზონი 2013-14 ში მარა რა ხეირი? ეგეთი სეზონებით მოიგეს ოქროს ბურთები რაულებმა ზიდანება და ფიგუებმა. აბა მესის ეპოქაში ჩემ ფეხებს მოიგებდნენ. ადრე გაცილებით ადვილი იყო ოქროს მოგება.ინიესტამ 2012 ში ევროპა მოიგო, საკლუბო დონეზეც იფრინა, მარა რა ხეიხი? მესიმ გადაწონა, ისევე როგორც რიბერი რონალდომ 1 წლის მერე. ფიგუ და ზიდანი თვალით ვერ ნახავდნენ ოქროს ბურთს ამათ ეპოქაში, მარტო სექტანტი ფანატები არ დამეთანხმებიან, ზიდანზე უაზროდ რო აქვთ გაფანატებული. მეც ვაფანატებდი ზიზუზე მარა იმ დონეზე რა დონისაც იყო, იმაზე მეტად არა. აი ფიგუ კი იქნებოდა იმ დონეზე დაახლოებით რა დონეზეც დღეს არის კროოსი ან პიანიჩი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 30 მაისი 2020 23:16
    2
    ეხლაც რთულია პროსტა ამ ორ მონსტრს გაუტრუხტად
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #1 30 მაისი 2020 23:01
    2
    ეხლაც რთულია შე მოღალატე , უბრალოდ მესი იგებს ადვილად იმიტომ რომ ფენომენია და რონალდო არანორმალური ვარჯიშით იმიტომ რომ უნდა რომ მესი იყოს 😁