კიკე სეტიენი: 5 ცვლილების უფლება ჩვენთვის სასარგებლო არ იქნება

  • 30-05-2020, 00:57
  • კიკე სეტიენი: 5 ცვლილების უფლება ჩვენთვის სასარგებლო არ იქნება

    "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი, კიკე სეტიენი ლას პალმასის Youtube არხთან სეზონის განახლებასა და ცვლილებაზე საუბრობს.

    "ვფიქრობ, ჩვენთვის 5 შეცვლის განხორციელება საზიანო იქნება. ვიცით, რომ, შესაძლოა, ბევრი შეხვედრა მატჩის მიწურულს მოვიგოთ - თუ მეტოქეებს ახალი ფეხბურთელების გამოყვანის უფლება ექნებათ, ამის საშუალება არ მოგვეცემა. მეორე მხრივ, რესურსებისთვის, ეს პოზიტიური ასპექტია. ვნახავთ, მოვლენები როგორ განვითარდება.

    ვისურვებდი, რომ სავარჯიშოდ მეტი დრო გვქონდეს, თუმცა სეზონი ორ კვირაში განახლდება. ვიმედოვნებ, ტრავმებს თავს ავარიდებთ.

    მოთამაშეები მენტალურად კარგ კონდიციებში არიან და სტრესიც აღმოფხვრეს. ახლა ისინი თავს ენერგიულად გრძნობენ და თამაში სურთ. რა თქმა უნდა, უფეხბურთოდ ამდენი ხნის გატარების შემდეგ, ფეხბურთელებს მოტივაცია მოემატათ. ჩემპიონატს დაძაბულები ვიწყებთ, რადგან მწვანე მინდორს 11 დღეში ვუბრუნდებით.

    ლეო მესი ძალინ მოტივირებულია. მისი სავარჯიშო სესიებზე ხილვა სიამოვნებაა", - განაცხადა სპეციალისტმა.

    შეგახსენებთ, პრიმერა დივიზიონი 11 ივნისს, "სევილია"-"ბეტისის" დერბით განახლდება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    30 მაისი 2020 15:05

    5 ცვლილება ძლიერი გუნდებისთვის უფრო კარგია მეტი კარგი ფეხბურთელის შემოყვანა შეეძლებათ და თუ მათ სასარგებლოდ არ მიდის თამაში მეორე ტაიმის სტარტზევე შეგიძლია 2-3 ცვლილებით დაიწყო და მერე კიდე 2 დაგრჩება ან 2 დაიწყო და 3 გრჩება

    1
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    tigresa Culé [?]

    30 მაისი 2020 11:39

    მართალია ეს კაცი. უმრავლესობა რთულ მეტოქეებთან თამაშებში, პირვწლ ტაიმში ბარსა თავს იცავს და ღლის და არბენინებს მოწინააღმდეგეს და მერე დაღლილზე უტევს, აღარ გამოვა ეგ

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 მაისი 2020 11:06

    საიდან მოაფიქრდათ ახლა 5 ცვლილება? დამატებითში რო მიეცათ 2 ცვლილების უფლება(ჯამში 5) კიდე გავიგებდი,მაგრამ 90 წუთში 5 რა უბედურებაა.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 მაისი 2020 11:05

    რას ბოდიალობს ეს შე შობელძაღლო შენც შეგეძლება 5 კაცის გამოყვანა

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Petre ახალბედა [?]

    30 მაისი 2020 07:41

    ციტატა: katalomia
    Es chemisa ukve wuwunebs aqedanve da ra unda moigos aman?!

    არ წუწუნებს, მართალს ბაზრობს

    2
    საიტზეა
    Don_Andresito [?]

    30 მაისი 2020 02:09

    ციტატა: JasoN
    ციტატა: katalomia
    Es chemisa ukve wuwunebs aqedanve da ra unda moigos aman?!

    Ar wuwunebs chemo dzmao raga dagimalo da amjerad si.artles idzaxis.... 80 wutze betisi an misnairebi 5 cvlilebas rom gagijetebs da dasvenebul 5 kacs shemogiyvans namdvilad rtulia tiki takati dagalo gundi im doneze rom shemdeg moigo kidec

    ხო მარა მაგ ლოგიკით ჩვენც შემოვუყვანთ 5 დასვენებულ კაცს და გაანძრიონ ერთი ადგილბი. მესი სუარესი გრიზმანი თუ გვეყოლა შეტევაში, ფატის, ბრაიტვაიტის შემოყვანა შეგვიძლია, + ნახევარდაცვაში შეგვიძლია მინიმუმ 2 ცვლილება და ასე შემდეგ. 5 ზამენით სულ შეცვლი თამაშს თუ რამე გაგეგება მწვრთნელს. აი პეპი მაგრად იკაიფებს ამ მომენტით და მთლიანად გადაწყობას შეძლებს თამაშისას. პლიუს კიდე როცა 3-0 მიგყავს, შეგიძლია ახალგაზრდები შემოიყვანო და ერთბაშად 5 კაცი მიიღებს პრაქტიკას და ეგეც საქმეა. ბოლო წუთებზე მოსაგებად ნუ მიიყვანს საქმეს და ეგ იქნება. ბარსა რო მაგაზე იწუწუნებს, ამხელა რესურსით, რაღა თქვან მალიორკებმა და ოსასუნებმა

    4
    გასულია
    Gaucho24 გულშემატკივარი [?]

    30 მაისი 2020 01:37

    ამის ტაქტიკა არის რომ მოწინააღმდეგე დაღალოს მენტალურადაც და ფიზიკურადაც მთელი თამაშის განმავლობაში ბურთის გორაობით , ამ ტაქტიკას მაქსიმალურად სჭირდება მომენტების გამოყენება და ძალიან კარგი ნახევარდაცვა , ასევე ძალიან საიმედო დაცვა , ბეტისში არ გამოსდიოდა ეს ყველაფერი რადგან არცერთი არ უვარგოდა , რა თქმა უნდა , ბარსას უკეთესი გუნდი ყავს მაგრამ სრულყოფილება არც ამ შემთხვევაშია , ისევ მესის იმედზე იქნება მთელი ბარსა , ნუ ვნახოთ იმედია გაამართლებს მაგრამ ვფიქრობ ბაიერნი სიტი გაგვანადგურებს ამ ტაქტიკით

    1
    გასულია
    JasoN გულშემატკივარი [?]

    30 მაისი 2020 01:37

    ციტატა: katalomia
    Es chemisa ukve wuwunebs aqedanve da ra unda moigos aman?!

    Ar wuwunebs chemo dzmao raga dagimalo da amjerad si.artles idzaxis.... 80 wutze betisi an misnairebi 5 cvlilebas rom gagijetebs da dasvenebul 5 kacs shemogiyvans namdvilad rtulia tiki takati dagalo gundi im doneze rom shemdeg moigo kidec

    0
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    30 მაისი 2020 01:09

    Es chemisa ukve wuwunebs aqedanve da ra unda moigos aman?!

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge