MD: "იუკასლმა" "ბარსელონას" ოფიციალურად მიმართა

  • 27-05-2020, 13:12
  • MD: "იუკასლმა" "ბარსელონას" ოფიციალურად მიმართა

    როგორც MD ავრცელებს, "ნიუკასლმა", "ბარსელონას", ფილიპე კოუტინიოს ტრანსფერის თაობაზე, ოფიციალურად მიმართა. 

    მოსალოდნელი იყო, რომ ბრაზილიელის გადაბირების მთავარი პრედენდენტი, "ნიუკასლი" იქნებოდა. "კაჭკაჭების" ახალი მმართველობა სერიოზულად არის განწყობილი, რომ კონკურენტუნარიანი კლუბი ჩამოაყალიბონ და წუწუნს არც ფინანსებზე დაიწყებს. 

    "ბარსა" კი საჭირო მილიონების მოგროვებას შეძლებს. როგორც ჩანს, არაბებმა კლუბის მთავარი მწვრთნელის პოსტზე მაურისიო პოჩეტინოს დათანხმება უკვე შეძლეს. მართალია ჯერ ეს ყველაფერი არ გაოფიციალურებულა, მაგრამ არც არაფერი უკლია. 

    მაურისიო და კოუტინიო, "ესპანიოლში" გადაიკვეთნენ, როცა საკმაოდ ძლიერი კლუბის ჩამოყალიბება შეძლეს. რა თქმა უნდა, არგენტინელმა კოუტინიოს შესაძლებლობები იცის. 

    ისიც დაიწერა, რომ თუ პოჩეტინომ რომელიმე გრანდისგან შეთავაზება მიიღო, "ნიუკასლს" უარს ეტყვის და მის ნაცვლად, არაბები, რაფაელ ბენიტესს დააბრუნებენ, თუმცა ეს, კოუტინიოს ტრანსფერზე არ იმოქმედებს. 

    კოუტინიომ "ბარსელონას" მაისურით 76 შეხვედრა ჩაატარა და 21 გოლი გაიტანა, მაგრამ მისგან, გაცილებით მეტს ელოდნენ. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 29 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    27 მაისი 2020 21:04

    პოჩეტინიოს ხელში ვნახავთ ''პატარა ჯადოქარს'' რატო ეძახიან ამას

    2
    გასულია
    ფეოლა მწერალი [?]

    27 მაისი 2020 20:01

    ციტატა: Simone
    სასტავ არვიცოდი და თურმე ადრე სადღაც 2 წელი ჩელსიში თამაშობდა ერთი ასეთი ქართველი ფეხბურთელი რატი ალექსიძე. დიდ მომავალს უწინასწარმეტყველებდნენ რატის მაგრამ ტრამვები. სხვათაშორის 2000 ელს ეფეი fa cup მოიგო რატიმ ჩელსისთან ერთად


    რატი მაგარი ნიჭიერი ბიჭი იყო, მაგრამ რთული გარემოცვა ყავდა და წამალზე იყო რაღაც ხანი..
    მერე რო დაბრუნდა საქართველოში, მაინც კარგად ითამაშა, დინამოშიც და ლოკომოტივშიც, ნაკრებშიც არა უშავდა.

    2
    საიტზეა
    Gaucho24 გულშემატკივარი [?]

    27 მაისი 2020 18:27

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: Gaucho24
    ინიესტას ვერავინ შეცვლის , დაჟე მესიც ვერ შეცვლის , იმას რასაც ინიესტა აკეთებდა ვერავინ გააკეთებს , რაც შეეხება კოუტინიოსა და გრიზმანის შედარებას , არასწორია , მაგას გეუბნები , კოუტინიო ნახევარმცველია სიღრმის ფეხბურთელი , გრიზმანი შემტევია , გრიზმანისთვის უფრო ახლოსაა ფლანგიდან შეტევა ვიდრე კოუტინიოსთვის , კოუტინიოს ფლანგზე არაფერი ესაქმება , კოუტინიომ ცენტრში უნდა ითამაშოს და შეიძლება მოუწიოს ცნეტრიდან ფლანგზე გადასვლა მაგრამ ფლანგზე თამაში და სულ სხვაა , მე პირადად ნახევარმცველი ვიყავი და ცენტრიდან როდესაც ფლანგზე გადავდიოდი იმისთვის რომ სივრცე შემექმნა ცენტრში ან ფლანგიდან შეტევას უფრო დიდი სარგებელი მოყვებოდა იმ შემთხვევაში ეს სხვა საქმეა მაგრამ მე რომ ფლანგზე დავეყენებინე და ეთქვათ ფლანგზე უნდა ირბინო ითამაშო იქიდან შეუტიო იქიდანაც იგივეს გავაკეთებდი რასაც ცენტრში ვაკეთებდი მაგრამ ბევრად ცუდად , რადგან ცენტრის საქმეს ფლანგზე ვერ გააკეთებ , გრიზმანი შემტევია მაგას ცენტრთან ნახევადრაცვასთან არაფერი ესაქმება და ნახევარდაცვისა და შმეტევის შედარება სისულელეა მითუმეტეს სირბილით , სირბილით ვიდალზე მეტს ვინ დარბის მაგრამ შედეგი 0 არაფერში არ ვარგა , არ შეიძლება რომ ნახევარმცველი დააყენო ფლანგზე , ხავი რომ დაეყენებინათ ფლანგზე კარიერას დაამთავრებდა საშუალო დონის ნახევარმცველად სადღაც ევერტონში , ასე რომ მოდი ნუღა ვიდავებთ შეიძლება კოუტინიო 0 ია დღეს მაგრამ თავის დროზე რომ დაეყენებინათ ცენტრში ბარსაში ლივერპულისგან განსხვავებული სტილის გუნდში სადაც კოუტინიოს სტილი ერგება , დღეს 0 არ იქნებოდა არც ბაიერნში ასე რომ კოუტინიოს დაბრუნება უკვე შეუძლებელია , ბარსაშიც არ დატოვებენ , ასე რომ იმედია ნეიმარს მოიყვანენ რადგან მესი უკვე ის კრეატიული ნახევარმცველია და ნეი სუა გრიზმანი უნდა დადგეს წინ , დეიოგნი არტური მესი ნახევარდაცვაში

    არ გეთანხმები არაფერში იმიტო რო კოუტინიო მახსოვს ერთი მთლიანი სეზონი იყო მარცხენა შემტევის პოზიციაზე ლივერპულში და ხავის მარცხენა ვინგერობა და ვიდალის მარცხენა ვინგერობა ბევრად განსხვავდება კოუტინიოსგან იმიტო რო კოუტინიო არცერთის სტილის არაა და ბევრად უფრო შემტევია, გრიზმანს კი მართლა არაფერი ესაქმება მარცხნივ და მემგონი არც არასდროს უთამაშია სოსიედადში იყო ხანდახან ფლანგზე და ისიც მარჯვნივ, გრიზმანი სუარესი ნეიმარის შეტევა და მაგათ უკან მესიც ნამეტანი შემტევია და არც მაგაში გეთანხმები, არც იმას ვფიქრობ რო დიდად კრეატიული ნახევარმცველი გვჭირდება, მძიმე ნახევარდაცვა არ მინდა მარა არც კოუტინიოსნაირი ფიზიკურად სუსტი ნახევარმცველი მინდა, კარგი მწვრთნელი ბუსკეცი არტური დე იონგის ტრიოსაც კარგად გამოიყენებდა უბრალოდ ჩემი აზრით მთავარი პრობლემაა შეტევა, მთელი შეტევა მესიზეა, მარცხენა ფლანგზე 0ია რაც ნეიმარი წავიდა და ცენტფორვარდიც ანუ სუარესი ისეთი გამტანი ვეღარაა წინა 2 წელი 2 გოლი ქონდა გატანილი ლიგაზე რაც საშინელი შედეგია ამიტომ ვფიქრობ რო შეტევაა მოსახოდი და 1 მარცხენა ვინგერი გვინდა ვინც შექმნის რამეს და მარტო მესიზე არ იქნება დამოკიდებული შეტევა, სწრაფი კარგი ვინგერი გვინდა ვინც გოლებსაც გაიტანს და თამაშსაც გაამწვავებს და ცენტფორვარდი ვინც მომენტების უმეტესობას გამოიყენებს და ან სუარესი უნდა შევიდეს ფორმაში და მაზილაობას შეეშვას ან სხვა ვინმე გვინდა მანდ თორე მთელი შეტევა მესია, ლიგაზე იყო სტატისტიკა ერთი პერიოდი რავი მგონი 3 წლის განმავლობაში მესის მერე საუკეთესო ბომბარდირი ავტოგოლი იყო, ამიტომ შეტევაა გასაძლიერებელი, მესი თან უკნიდან თამაშობს და ქმნის და თან მთავარი ბომბარდირიც ეგააა ხოდა ახლა ყველა გუნდი ცდილობს მესი დაკეტოს და მესის 3-4 კაცი უდგას და ამ სივრცეებს გამოყენება უნდა მარა ვერ იყენებენ და იციან ეგ სხვა გუნდებმაც და პრესინგსაც თავისუფლად გვეთამაშებიან იმიტო რო იციან თუ კონტრშეტევაზე წავალთ გამქცევი არავინააა ამიტომ ბევრი კონტრშეტევა ეგრე ფლავდება, პოზიციურად როცა ვუტევთ მაშინაც მესიზე აქ ყველას აქცენტი, ამიტომ საჭიროა შეტევის გაძლიერება, დემბელეს ფორმაში შესვლის და ტრავმების აღარ მიღების იმედი ან სუარესის საუკეთესო ფორმაშI შესვლის ნაკლებად მაქვს, სუარესი უნდა იყოს ერთი 2 წელი თუ დათანხმდება კარგი ზამენა რო დაღლილ მცველებთან ბოლო 20-30 წუთი ითამაშებს ხან ძირითადშიც იქნება მარა ასე ყველა თამაშში 90 წუთს რო თამაშობს ეგრე აღარ უნდა იყოს თორე იღლება ეგეც და რამდენჯერ თქვა მომიყვანეთ ახალგაზრდა შემცვლელი დავბერდიო, მოკლედ შეტევაა გასაძლიერებელი ძირითადიც და სკამიც შეტევის უნდა იყოს ძლიერი და ეს სეზონი რო არ შეწყვეტილიყო შეტევაში 3 კაცი გვყავდა ლიგაზე მესი გრიზმანი და 17 წლის ფატი და ლა ლიგაში ბრეიტვეიტი :დ

    შეტევაზე არ გედავები , მაგრამ ნახევარდაცვა ბუსკეცი დე იონგი არტური ერთად შეტევას ვინ შექმნის? მესი , იგივე წარმატება იქნება ბუსკეცი ვიდალი რაკიტიჩზეც , მესი შექმნის , ბარსელონას შემქმნელი ჭირდება , ელეგანტური კრეატიული ნახევარმცველი , კაი კოუტინიო გამოვრიცხოთ მაგას მაინც არ დატოვებენ თორე დე იონგი არტური კოუ საკმაოდ კარგი იქნებოდა მაგრამ კაი შევეშვათ მაინც არ დატოვებენ და ახლაც რომ დატოვონ ის ფსიქოლოგიური მომენტი რამდენად გადალახული იქნება კაცმა არ იცის , მე რატომღაც არ მახსენდება ფეხბურთელი ვის ყიდვასაც ბარსა შეძლებს და ზუსტად ასეთი იქნება , უდიდესი შეცდომა რომელიც გუნდმა დაუშვა ისკოს არ ყიდვა იყო , ბავშვობიდან კულე იყო და უნდა ეყიდათ ინიესტასთან ერთად თამაშის გამოცდილების შემდეგ დღეს ის იქნებოდა ერთადერთი ვინც შეძლებდა ინიესტასთან მიახლოებულ თამაშს , მეორე ვარიანტია დე ბრუინი , რომელსაც რა თქმა უნდა ვერ იყიდის ბარსა , მესამე არის პოგბა რომელსაც ასევე ვერ იყიდიან და ეგეც საეჭვოა , იყო ადრე ვარიანტი ტიაგოს დაბრუნების მაგრამ ამ ეტაპზე ისეთი აღარაა ეგეც არ ვარგა , ასე რომ მაგ პოზიციაზე ვარიანტი არაა , თუ კოუტინიოს არ დატოვებენ და ვიცი რომ არ დატოვებენ , რჩება მესი , რომელიც უკვე ნახევარმცველია , გამთამაშებელი , ასე რომ უბრალოდ სხვა ვარიანტი არაა , ერთადერთი იმედი ისევ ბარსა ბ და რიკი პუჩია , რომელსაც იმედია არ გააფუჭებენ და მისცემენ განვითარების საშუალებას ბარსაში და არა იჯარით გრანადაში ან სელტაში , ეგ უდიდესი შეცდომა იქნება და არტური არ უნდა გაყიდონ , და ნუ მწვრთნელზე არავის ვედავები კიკე ერთადერთი კარგს რასაც იზამს ისაა რომ ვალვერდეს საშინელ სტილს მოაშორებს გუნდს , მეტს ვერაფერს , დაჟე ხავის მოსვლამდე მირჩევნია გუნდი ტენ ჰააგმა ჩაიბაროს ვიდრე ასე პირდაპირ ხავი მოიყვანონ , მარცხენა ფლანგს რაც შეეხება მანდ მხოლოდ ნეიმარის კანდიდატურაა სხვა არავინ , ხოლო თუ ნეიმარს მოიყვანენ და ლაუტაროსაც , მაშინ გრიზმანი უნდა წავიდეს და ყველასთვის მომგებიანი იქნება თუ გირზმანი-ნეიმარის ბარტერს ვიხილავთ დემბელე სკამზე , ნელ-ნელა ლაუტარო-სუარესს შეცვლის , თორე დე იონგი არტური მესი ნეიმარი სუარესი/ლაუტარო გრიზმანი , სკამზე დემბელე , პიანიჩი , ბუსკეცი , პუჩი ,ფატი , ტრინიკაუ , ტალიაფიკო , ლენგლე ტოდიბო რობერტო , ამას ვერ შეძლებენ ამ სახსრებით , მოკლედ ვნახოთ რა მოხდება მაგრამ იმის იმედი რომ ბარსელონა ამ გუნდით ლიგას დადებს ნაკლებად უნდა გვქონდეს , გუნდს არც დაცვა უვარგა , არც ნახევარდაცვა და არც შეტევა , ერთადერთი ბარსელონაში რაც იდეალურია მესია , რაც კარგია ეს ტერშტეგენი ალბა დე იონგი არტური ბუსკეცი სუარესია , დანარჩენი გადასაგდებია

    0
    გასულია
    jigliga Culé [?]

    27 მაისი 2020 18:11

    ციტატა: gurgenidze
    Es da dembele orive 160_170 milionad gagvayidia kampet.. dembele arundat davujero ?

    Kous bolo.sezoni katastropa iyo.. dembeles mtavari problema misi travmebia rom ara travmebi ariqneboda cudi pexburteli...

    Dembelem la ligis fizikuri momzadebas cer gaudzlo da inglishi datoveben marto xerxemals

    2
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    27 მაისი 2020 17:42

    ყველას უტირებს ყოფას ნიუკასლი პრემიერ ლიგაშც და ჩემპ ლიგაზეც სერიოზნი გუნდი ყალიბდება რთულია ასეთ ამბიციურებთან მატჩები

    3
    საიტზეა
    Iniesta_8 ფანი [?]

    27 მაისი 2020 17:03

    თუ მიმართა ოფიციალურად სადაა მაშინ ეს შეთავაზება?

    3
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    27 მაისი 2020 16:59

    Es da dembele orive 160_170 milionad gagvayidia kampet.. dembele arundat davujero ?

    Kous bolo.sezoni katastropa iyo.. dembeles mtavari problema misi travmebia rom ara travmebi ariqneboda cudi pexburteli...

    1
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    27 მაისი 2020 16:47

    ციტატა: Gaucho24
    ინიესტას ვერავინ შეცვლის , დაჟე მესიც ვერ შეცვლის , იმას რასაც ინიესტა აკეთებდა ვერავინ გააკეთებს , რაც შეეხება კოუტინიოსა და გრიზმანის შედარებას , არასწორია , მაგას გეუბნები , კოუტინიო ნახევარმცველია სიღრმის ფეხბურთელი , გრიზმანი შემტევია , გრიზმანისთვის უფრო ახლოსაა ფლანგიდან შეტევა ვიდრე კოუტინიოსთვის , კოუტინიოს ფლანგზე არაფერი ესაქმება , კოუტინიომ ცენტრში უნდა ითამაშოს და შეიძლება მოუწიოს ცნეტრიდან ფლანგზე გადასვლა მაგრამ ფლანგზე თამაში და სულ სხვაა , მე პირადად ნახევარმცველი ვიყავი და ცენტრიდან როდესაც ფლანგზე გადავდიოდი იმისთვის რომ სივრცე შემექმნა ცენტრში ან ფლანგიდან შეტევას უფრო დიდი სარგებელი მოყვებოდა იმ შემთხვევაში ეს სხვა საქმეა მაგრამ მე რომ ფლანგზე დავეყენებინე და ეთქვათ ფლანგზე უნდა ირბინო ითამაშო იქიდან შეუტიო იქიდანაც იგივეს გავაკეთებდი რასაც ცენტრში ვაკეთებდი მაგრამ ბევრად ცუდად , რადგან ცენტრის საქმეს ფლანგზე ვერ გააკეთებ , გრიზმანი შემტევია მაგას ცენტრთან ნახევადრაცვასთან არაფერი ესაქმება და ნახევარდაცვისა და შმეტევის შედარება სისულელეა მითუმეტეს სირბილით , სირბილით ვიდალზე მეტს ვინ დარბის მაგრამ შედეგი 0 არაფერში არ ვარგა , არ შეიძლება რომ ნახევარმცველი დააყენო ფლანგზე , ხავი რომ დაეყენებინათ ფლანგზე კარიერას დაამთავრებდა საშუალო დონის ნახევარმცველად სადღაც ევერტონში , ასე რომ მოდი ნუღა ვიდავებთ შეიძლება კოუტინიო 0 ია დღეს მაგრამ თავის დროზე რომ დაეყენებინათ ცენტრში ბარსაში ლივერპულისგან განსხვავებული სტილის გუნდში სადაც კოუტინიოს სტილი ერგება , დღეს 0 არ იქნებოდა არც ბაიერნში ასე რომ კოუტინიოს დაბრუნება უკვე შეუძლებელია , ბარსაშიც არ დატოვებენ , ასე რომ იმედია ნეიმარს მოიყვანენ რადგან მესი უკვე ის კრეატიული ნახევარმცველია და ნეი სუა გრიზმანი უნდა დადგეს წინ , დეიოგნი არტური მესი ნახევარდაცვაში

    არ გეთანხმები არაფერში იმიტო რო კოუტინიო მახსოვს ერთი მთლიანი სეზონი იყო მარცხენა შემტევის პოზიციაზე ლივერპულში და ხავის მარცხენა ვინგერობა და ვიდალის მარცხენა ვინგერობა ბევრად განსხვავდება კოუტინიოსგან იმიტო რო კოუტინიო არცერთის სტილის არაა და ბევრად უფრო შემტევია, გრიზმანს კი მართლა არაფერი ესაქმება მარცხნივ და მემგონი არც არასდროს უთამაშია სოსიედადში იყო ხანდახან ფლანგზე და ისიც მარჯვნივ, გრიზმანი სუარესი ნეიმარის შეტევა და მაგათ უკან მესიც ნამეტანი შემტევია და არც მაგაში გეთანხმები, არც იმას ვფიქრობ რო დიდად კრეატიული ნახევარმცველი გვჭირდება, მძიმე ნახევარდაცვა არ მინდა მარა არც კოუტინიოსნაირი ფიზიკურად სუსტი ნახევარმცველი მინდა, კარგი მწვრთნელი ბუსკეცი არტური დე იონგის ტრიოსაც კარგად გამოიყენებდა უბრალოდ ჩემი აზრით მთავარი პრობლემაა შეტევა, მთელი შეტევა მესიზეა, მარცხენა ფლანგზე 0ია რაც ნეიმარი წავიდა და ცენტფორვარდიც ანუ სუარესი ისეთი გამტანი ვეღარაა წინა 2 წელი 2 გოლი ქონდა გატანილი ლიგაზე რაც საშინელი შედეგია ამიტომ ვფიქრობ რო შეტევაა მოსახოდი და 1 მარცხენა ვინგერი გვინდა ვინც შექმნის რამეს და მარტო მესიზე არ იქნება დამოკიდებული შეტევა, სწრაფი კარგი ვინგერი გვინდა ვინც გოლებსაც გაიტანს და თამაშსაც გაამწვავებს და ცენტფორვარდი ვინც მომენტების უმეტესობას გამოიყენებს და ან სუარესი უნდა შევიდეს ფორმაში და მაზილაობას შეეშვას ან სხვა ვინმე გვინდა მანდ თორე მთელი შეტევა მესია, ლიგაზე იყო სტატისტიკა ერთი პერიოდი რავი მგონი 3 წლის განმავლობაში მესის მერე საუკეთესო ბომბარდირი ავტოგოლი იყო, ამიტომ შეტევაა გასაძლიერებელი, მესი თან უკნიდან თამაშობს და ქმნის და თან მთავარი ბომბარდირიც ეგააა ხოდა ახლა ყველა გუნდი ცდილობს მესი დაკეტოს და მესის 3-4 კაცი უდგას და ამ სივრცეებს გამოყენება უნდა მარა ვერ იყენებენ და იციან ეგ სხვა გუნდებმაც და პრესინგსაც თავისუფლად გვეთამაშებიან იმიტო რო იციან თუ კონტრშეტევაზე წავალთ გამქცევი არავინააა ამიტომ ბევრი კონტრშეტევა ეგრე ფლავდება, პოზიციურად როცა ვუტევთ მაშინაც მესიზე აქ ყველას აქცენტი, ამიტომ საჭიროა შეტევის გაძლიერება, დემბელეს ფორმაში შესვლის და ტრავმების აღარ მიღების იმედი ან სუარესის საუკეთესო ფორმაშI შესვლის ნაკლებად მაქვს, სუარესი უნდა იყოს ერთი 2 წელი თუ დათანხმდება კარგი ზამენა რო დაღლილ მცველებთან ბოლო 20-30 წუთი ითამაშებს ხან ძირითადშიც იქნება მარა ასე ყველა თამაშში 90 წუთს რო თამაშობს ეგრე აღარ უნდა იყოს თორე იღლება ეგეც და რამდენჯერ თქვა მომიყვანეთ ახალგაზრდა შემცვლელი დავბერდიო, მოკლედ შეტევაა გასაძლიერებელი ძირითადიც და სკამიც შეტევის უნდა იყოს ძლიერი და ეს სეზონი რო არ შეწყვეტილიყო შეტევაში 3 კაცი გვყავდა ლიგაზე მესი გრიზმანი და 17 წლის ფატი და ლა ლიგაში ბრეიტვეიტი :დ

    0
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    საიტზეა
    Gaucho24 გულშემატკივარი [?]

    27 მაისი 2020 16:34

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: Gaucho24
    Gaucho24

    შენ ამბობ სხვა რაღაცას მე სხვა რამეს მე ვამბობ რო კოუტინიოს ეგეთი სიმკვდარე არაა გამართლება პოზიციით შეცვლის აგერ გრიზმანისთვის უფრო უცხოა ეგ პოზიცია მარა გიჟივით დარბის კოუტინიო რო მოვიდა 1 სეზონში ნახევარდაცვაში დააყენეს? რამდენი გოლი გაიტანა ნახევარ სეზონში შორიდან? უფრო აქტიური არ იყო? სადაც იდგა მაგ პოზიციიდანაც შეეძლო სარგებლის მოტანა იგივე გრიზმანზე უკეთ არა მონდომება 0 ქონდა, მართლა გგონიათ რო კოუტინიო ინიესტას პოზიციაზე ინიესტას მიმსაგავსებულად მაინც ითამაშებდა? :დდ არააა ეგ კოუტინიო ტოპ იგროკი არაა, ინტერშI არაფერი იყო, ლივეში უფრო იპოვა თავის თავი მარა მანდაც არასტაბილური იგროკი იყო და როცა წავიდა ლივედან ზუსტად მაშინ დაიწწყო ლივემ აღმასვლა მარტო კოუტინიოს წასვლის ბრალი არაა ეგ მარა ფაქტია არც შეიმჩნიეს მაგის გაშვება, მოვიდა ბარსაში ვერაფრით გააძლიერა გუნდი პირიქით ზარალი იყო, წავიდა ბაიერნში და იქაც ვერაფერი ქნა, წელს მაგარ ფორმაშია ბაიერნი მარა კოუტინიოს წვლილი მაგაში 0ია რომელ გუნდს დაეტყო კოუტინიოს მისვლა ან მისი წასვლა გუნდიდან, საშუალო დონეაააა

    ინიესტას ვერავინ შეცვლის , დაჟე მესიც ვერ შეცვლის , იმას რასაც ინიესტა აკეთებდა ვერავინ გააკეთებს , რაც შეეხება კოუტინიოსა და გრიზმანის შედარებას , არასწორია , მაგას გეუბნები , კოუტინიო ნახევარმცველია სიღრმის ფეხბურთელი , გრიზმანი შემტევია , გრიზმანისთვის უფრო ახლოსაა ფლანგიდან შეტევა ვიდრე კოუტინიოსთვის , კოუტინიოს ფლანგზე არაფერი ესაქმება , კოუტინიომ ცენტრში უნდა ითამაშოს და შეიძლება მოუწიოს ცნეტრიდან ფლანგზე გადასვლა მაგრამ ფლანგზე თამაში და სულ სხვაა , მე პირადად ნახევარმცველი ვიყავი და ცენტრიდან როდესაც ფლანგზე გადავდიოდი იმისთვის რომ სივრცე შემექმნა ცენტრში ან ფლანგიდან შეტევას უფრო დიდი სარგებელი მოყვებოდა იმ შემთხვევაში ეს სხვა საქმეა მაგრამ მე რომ ფლანგზე დავეყენებინე და ეთქვათ ფლანგზე უნდა ირბინო ითამაშო იქიდან შეუტიო იქიდანაც იგივეს გავაკეთებდი რასაც ცენტრში ვაკეთებდი მაგრამ ბევრად ცუდად , რადგან ცენტრის საქმეს ფლანგზე ვერ გააკეთებ , გრიზმანი შემტევია მაგას ცენტრთან ნახევადრაცვასთან არაფერი ესაქმება და ნახევარდაცვისა და შმეტევის შედარება სისულელეა მითუმეტეს სირბილით , სირბილით ვიდალზე მეტს ვინ დარბის მაგრამ შედეგი 0 არაფერში არ ვარგა , არ შეიძლება რომ ნახევარმცველი დააყენო ფლანგზე , ხავი რომ დაეყენებინათ ფლანგზე კარიერას დაამთავრებდა საშუალო დონის ნახევარმცველად სადღაც ევერტონში , ასე რომ მოდი ნუღა ვიდავებთ შეიძლება კოუტინიო 0 ია დღეს მაგრამ თავის დროზე რომ დაეყენებინათ ცენტრში ბარსაში ლივერპულისგან განსხვავებული სტილის გუნდში სადაც კოუტინიოს სტილი ერგება , დღეს 0 არ იქნებოდა არც ბაიერნში ასე რომ კოუტინიოს დაბრუნება უკვე შეუძლებელია , ბარსაშიც არ დატოვებენ , ასე რომ იმედია ნეიმარს მოიყვანენ რადგან მესი უკვე ის კრეატიული ნახევარმცველია და ნეი სუა გრიზმანი უნდა დადგეს წინ , დეიოგნი არტური მესი ნახევარდაცვაში

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 მაისი 2020 16:30

    თუ 100 მილიონს გადაიხდიან უნდა გაუშვან თუ არადა იჯარით გაშვებას ჯობია დაიტოვონ ეგება ათამაშდეს თორე ჰავერცი აუარი რუისი ბევრად მირჩევნია

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Simone ახალბედა [?]

    27 მაისი 2020 16:25

    სასტავ არვიცოდი და თურმე ადრე სადღაც 2 წელი ჩელსიში თამაშობდა ერთი ასეთი ქართველი ფეხბურთელი რატი ალექსიძე. დიდ მომავალს უწინასწარმეტყველებდნენ რატის მაგრამ ტრამვები. სხვათაშორის 2000 ელს ეფეი fa cup მოიგო რატიმ ჩელსისთან ერთად

    1
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    27 მაისი 2020 16:25

    ციტატა: Gaucho24
    Gaucho24

    შენ ამბობ სხვა რაღაცას მე სხვა რამეს მე ვამბობ რო კოუტინიოს ეგეთი სიმკვდარე არაა გამართლება პოზიციით შეცვლის აგერ გრიზმანისთვის უფრო უცხოა ეგ პოზიცია მარა გიჟივით დარბის კოუტინიო რო მოვიდა 1 სეზონში ნახევარდაცვაში დააყენეს? რამდენი გოლი გაიტანა ნახევარ სეზონში შორიდან? უფრო აქტიური არ იყო? სადაც იდგა მაგ პოზიციიდანაც შეეძლო სარგებლის მოტანა იგივე გრიზმანზე უკეთ არა მონდომება 0 ქონდა, მართლა გგონიათ რო კოუტინიო ინიესტას პოზიციაზე ინიესტას მიმსაგავსებულად მაინც ითამაშებდა? :დდ არააა ეგ კოუტინიო ტოპ იგროკი არაა, ინტერშI არაფერი იყო, ლივეში უფრო იპოვა თავის თავი მარა მანდაც არასტაბილური იგროკი იყო და როცა წავიდა ლივედან ზუსტად მაშინ დაიწწყო ლივემ აღმასვლა მარტო კოუტინიოს წასვლის ბრალი არაა ეგ მარა ფაქტია არც შეიმჩნიეს მაგის გაშვება, მოვიდა ბარსაში ვერაფრით გააძლიერა გუნდი პირიქით ზარალი იყო, წავიდა ბაიერნში და იქაც ვერაფერი ქნა, წელს მაგარ ფორმაშია ბაიერნი მარა კოუტინიოს წვლილი მაგაში 0ია რომელ გუნდს დაეტყო კოუტინიოს მისვლა ან მისი წასვლა გუნდიდან, საშუალო დონეაააა

    0
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    საიტზეა
    Gaucho24 გულშემატკივარი [?]

    27 მაისი 2020 16:16

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: Gaucho24
    Gaucho24

    გრიზმანი აქამდე ორჯერ იყო ოქროს ბურთის სამეულში და ბარსაშიც მონდომებულია მარა მაგ პოზიციაზე თითქმის შეუძლებელია გაქაჩოს მარა მაინც არ გავაკრიტიკებ მაგის გამო კოუტინიოზე მცდარი წარმოდგენისაა ხალხი რო ნახევარდაცვაში გაქაჩავდა, ლივერპულშიც არასტაბილური იყო, რამდენიმე კვირის წინ იყო განმეორებით ფინალი სევილია ლივერპული ევროპის ლიგაზე სადაც 3-1 მოუგო სევილიამ და მთელი თამაში დაკარგული იყო კოუტინიო ეგეთი კიდე ბევრი იყო უბრალოდ მისი ლამაზი გოლები და ეპოზოდებში კარგი თამაში ილუზიებს ქმნიდა რო ტოპ იგროკი იყო მარა ეგრე რეალურად არაა და არც ლივერპულმა შეიტყო კოუტინიოს წასვლა წავიდა თუ არა მასზე უფრო მუშა ნახევარმცველი დააყენეს და უფრო გაძლიერდა მოკლედ მცდარი წარმოდგენის ხართ კოუტინიოზე და მაგის ტოპ ფეხბურთელობაზე აგერ ბაიერნში წავიდა და უკან აბრუნებენ არც ცდილობენ თანხის შემცირებას და ფანებსაც მაგარი კიდიათ კოუტინიო უნდათ რო წავიდეს

    მე არ მითქვამს რომ კოუტინიო თავიდან ცენტრში რომ დაეყენებინათ ვარკსვლავებს მოწყვეტდა , არა უბრალოდ უკეთეს შედეგს დადებდა და ბევრად კარგად ითამაშებდა ვიდრე რაკიტიჩი ვიდალი ერთად , და როდის მერეა რომ ბარსას მუშა ნახევარმცველი ჭირდება , ბუსკეცი ხავი ინიესტადან რომელი იყო მუშა? ერთი ბუსკეცი ასრულებდა შავ სამუშაოს და იმის ხარჯზე არა რომ გიჟივით დარბოდა , ფეხბურთი გიჟივით სირბილი არაა , ბარსაში ვის რათ უნდა ვიდალი რაკიტიჩის მუშაობა და სირბილი ( რაკიტიჩი არც დარბის ) ნახევარდაცვაში როცა 3 ფეხბურთელი დგას , იყოფა 3 ნაწილად , ჩამშლელი რომელიც მცველების წინ დგას და პირველ დარტყმას თავის თავზე იღებს ასუფთავებს მოედანს და ხიდია მცველებსა და ნახევარმცველებს შორის , მეორე ბურთის დამჭერი , რომელიც ბურთს იჭერს გუნდს პასებით ამარაგებს იქნება ეს უკან თუ წინ , რომელიც ტემპს აკონტროლებს თამაშს ალაგებს , სივრცეებს ქმნის , მესამე კრეატივი , ნახევარმცველი რომელიც ხიდია ნახევარდაცვასა და შემტევებს შორის , რომელიც გამჭოლ პასებს აკეთებს ,ატყუებს მეტოქეებს , დრიბლინგითა და შემოქმედებითი უნარის საშუალებით სივრცეებს უქმნის შემტევებს , რომელსაც სიღრმიდან შეუძლია ბურთი აიტანოს შეტევაში , თავისუფალია , ეს არის ბარსას ნახევარდაცვა ეს უნდა იყოს როცა 4-3-3 ს თამაშობ , დღეს რა გვაქვს? ბუსკეცი რომელიც იგივეს აკეთებს მაგრამ უფრო ნელა რადგან ასაკი დაეტყო , ვიდალი და რაკიტიჩი რომლებიც არცერთ ამ პუნქტში არ ჯდება , არტური რომელიც ბურთის დამჭერი ნახევარმცველია და რატომღაც მისგანაც ითხოვენ გოლებს მომენტებს და სასწაულ შედეგს , და არ გვყავს კრეატიული ნახევარმცველი , ამას ითავსებს მესი , რომელიც ესეც არის , შემტევიც , ფლანგიც , ასისტენტიც ბომბარდირიც , მაგრამ როდემდე ესეც ასაკშია უკვე , კოუტინიო ზუსტად ეს ნახევარმცველია და ლივერპულის სტილს და ბარსას სტილს მოდი ნუ შეადარებ , არავინ იცის რომ დაეყენებინათ თავიდანვე ამ პოზიციაზე , კოუტინიო რას იზამდა და როგორ ითამაშებდა , ასე რომ როდესაც მესი წავა , გუნდს არ ეყოლება კრეატიული ნახევარმცველი , არც ბომბარდირი , არც ასისტენტი , არც ფლანგი , არც ლიდერი , არც შემქმნელი , და გუნდი დაიშლება , იმიტომ რომ აღარ იქნება არაფერი და გამოსავალს ვერ იპოვნიან ასე 1 სატრანსფერო ფანჯარაზე რომ ყველა ერთად მოიყვანონ და როგორმე 6 მა ფეხბურთელმა შეცვალოს მესის 50% , ამას ვერ იზამენ იმიტომ რომ ისინი ასე მალე ვერ შეთამაშდებიან და ვერ აუღებენ ალღოს ბარსას სტილს , კოუტინიო კი არ იყო ცუდი ბარსაში , კოუტინიო გახადეს ცუდი ბარსაში , და ბაიერნში რასაც თამაშობს ეგეც ბარსას წამოძახილია , ასე რომ კოუტინიოს გაფუჭებული კარიერა თავიდან ბოლომდე ბარსას ბრალია..

    1
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    27 მაისი 2020 16:03

    ციტატა: Gaucho24
    Gaucho24

    გრიზმანი აქამდე ორჯერ იყო ოქროს ბურთის სამეულში და ბარსაშიც მონდომებულია მარა მაგ პოზიციაზე თითქმის შეუძლებელია გაქაჩოს მარა მაინც არ გავაკრიტიკებ მაგის გამო კოუტინიოზე მცდარი წარმოდგენისაა ხალხი რო ნახევარდაცვაში გაქაჩავდა, ლივერპულშიც არასტაბილური იყო, რამდენიმე კვირის წინ იყო განმეორებით ფინალი სევილია ლივერპული ევროპის ლიგაზე სადაც 3-1 მოუგო სევილიამ და მთელი თამაში დაკარგული იყო კოუტინიო ეგეთი კიდე ბევრი იყო უბრალოდ მისი ლამაზი გოლები და ეპოზოდებში კარგი თამაში ილუზიებს ქმნიდა რო ტოპ იგროკი იყო მარა ეგრე რეალურად არაა და არც ლივერპულმა შეიტყო კოუტინიოს წასვლა წავიდა თუ არა მასზე უფრო მუშა ნახევარმცველი დააყენეს და უფრო გაძლიერდა მოკლედ მცდარი წარმოდგენის ხართ კოუტინიოზე და მაგის ტოპ ფეხბურთელობაზე აგერ ბაიერნში წავიდა და უკან აბრუნებენ არც ცდილობენ თანხის შემცირებას და ფანებსაც მაგარი კიდიათ კოუტინიო უნდათ რო წავიდეს

    0
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    საიტზეა
    Gaucho24 გულშემატკივარი [?]

    27 მაისი 2020 15:56

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: Gaucho24
    Gaucho24

    იცი რო ლივერპულში ერთი სეზონი მთლიანად მარცხენა ფლაგნზე თამაშობდა კოუტინიო, როცა ხარ პროფესიონალი ფეხბურთელი ყურები არ უნდა ჩამოყარო და არ უნდა დაიკიდო გუნდი როცა ამხელა ფული ჩადო შენში, კოუტინიოსთვის სულ უცხო არ ყოფილა ეგ პოზიცია და მარჯვენა მცველად არ დაუყენებიათ და მაგ პოზიციიდანაც შეეძლო ცენტრში შემოწევა და დარტყმა რაც იცოდა მარა მთელი წელი ვერ ან არ აკეთებდა, კაცის მოტყუება პასის გაკეთება მაგ პოზიციდაან შეეძლო პროდუქტიული ყოფილიყო მარა მთელი წელი ჩამქრალი იყო, გრიზმანს თუ არ გამოუვა თამაში მაგაზე იგივეს არ ვიტყვი იმიტო რი გრიზმანი რაც შეუძლია აკეთებს მთელი თამაში დარბის და ცდილობს შეიძლება არ გამოივოდეს და მარცხენა ფლანგიდან ვერც იქნება ისეთი პროდოქტიული მარა გრიზმანს მაინც არ გავაკრიტიკებ იმიტო რო მართლა თავს იკლავს სირბილით და უნდა რო რამე გააკეთოს მარა ეგ მაგის პოზიცია არააა და ვერ ითამაშებს ნეიმარივით მაგრამ კოუტინის გრიზმანის ნახევარი არ ურბენია მთელი წელი იმიტო რო უბრალოდ ხასიათზე არ იყო ))) სამაგიეროდ მილიონებს კარგად ღუნავდა

    ლივერპულმა გაუშვა კოუტინიო და შეკრა კაი დაბალანსებული ნახევარდაცვა, რამე დაეტყოთ კოუტინიოს წასვლით?? პირიქით ისე ჩანდა რო ხელს უშლიდათ, არაფერი ფეხბურთელი არაა კოუტინიო ისევე როგორც ხამეს როდრიგესი დღევანდელ ფეხბურთში ასეთი იგროკები ვერ ქაჩავენ და მითუმეტეს როცა კოუტინიოსნაირი ფსიქოლოგიურად ჩვარი ხარ

    დამიჯერე ფეხბურთის ყურება და თამაში სხვადასხვა რამეა , როცა გაყენებენ ფლანგზე , ერთხელ შემოხვალ ცენტრში შენს პოზიციაზე , მეორეჯერ და მწვრთნელი გეუბნება რომ არ უნდა შემოხვიდე რომ ეს არ არის შენი საქმე , ჩვენ ვუყურებთ და ვამბობთ შემოვიდეს რა უშლიდა , მოატყუოს კაცი , დაარტყას , გაიტანოს გოლი , ითამაშოს როგორც ლივერპულში თამაშობდა , მაგას ეუბნებოდა ვალვერდე რომ არ ითამაშოო? და რეალურად არ ვიცით რა ხდებოდა ბარსას გასახდელში მაგრამ როდესაც მწვრთნელი გაყენებს ფლანგზე და შენ ცენტრში გამორბიხარ , მერე ან სკამზე გადადიხარ ან შენიშვნას იღებ და მერე ნდობას აღარ გიცხადებენ ასე რომ ეგ მსჯელობა სულაც არ არის სწორი და გრიზმანსაც იგივე დაემართება თუ ასე გაგრძელდება და გაყიდვისთვის მიზეზი ექნებათ , ვერ გაამართლა , იძულებით თამაშსა და ნებით თამაშს შორის უდიდესი განსხვავებაა

    0
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    27 მაისი 2020 15:31

    ციტატა: Gaucho24
    Gaucho24

    იცი რო ლივერპულში ერთი სეზონი მთლიანად მარცხენა ფლაგნზე თამაშობდა კოუტინიო, როცა ხარ პროფესიონალი ფეხბურთელი ყურები არ უნდა ჩამოყარო და არ უნდა დაიკიდო გუნდი როცა ამხელა ფული ჩადო შენში, კოუტინიოსთვის სულ უცხო არ ყოფილა ეგ პოზიცია და მარჯვენა მცველად არ დაუყენებიათ და მაგ პოზიციიდანაც შეეძლო ცენტრში შემოწევა და დარტყმა რაც იცოდა მარა მთელი წელი ვერ ან არ აკეთებდა, კაცის მოტყუება პასის გაკეთება მაგ პოზიციდაან შეეძლო პროდუქტიული ყოფილიყო მარა მთელი წელი ჩამქრალი იყო, გრიზმანს თუ არ გამოუვა თამაში მაგაზე იგივეს არ ვიტყვი იმიტო რი გრიზმანი რაც შეუძლია აკეთებს მთელი თამაში დარბის და ცდილობს შეიძლება არ გამოივოდეს და მარცხენა ფლანგიდან ვერც იქნება ისეთი პროდოქტიული მარა გრიზმანს მაინც არ გავაკრიტიკებ იმიტო რო მართლა თავს იკლავს სირბილით და უნდა რო რამე გააკეთოს მარა ეგ მაგის პოზიცია არააა და ვერ ითამაშებს ნეიმარივით მაგრამ კოუტინის გრიზმანის ნახევარი არ ურბენია მთელი წელი იმიტო რო უბრალოდ ხასიათზე არ იყო ))) სამაგიეროდ მილიონებს კარგად ღუნავდა

    ლივერპულმა გაუშვა კოუტინიო და შეკრა კაი დაბალანსებული ნახევარდაცვა, რამე დაეტყოთ კოუტინიოს წასვლით?? პირიქით ისე ჩანდა რო ხელს უშლიდათ, არაფერი ფეხბურთელი არაა კოუტინიო ისევე როგორც ხამეს როდრიგესი დღევანდელ ფეხბურთში ასეთი იგროკები ვერ ქაჩავენ და მითუმეტეს როცა კოუტინიოსნაირი ფსიქოლოგიურად ჩვარი ხარ

    0
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    Barca for life წევრი [?]

    27 მაისი 2020 15:28

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: Iniesta_8

    რა დემბელე კარგად თამაშობდა სად უყურებთ ფეხბურთს? ბურთი ან ფეხებში ებლანდებოდა ან არასწორ პასს აკეთებდა. ერთი სისწრაფე აქვს და იმას ხარჯზე ცდება კაცს. კოუტინიო კარგად ვერ თამაშობს მარა ლამაზი გოლის გატანა იცოდა და პასის გაკეთება, კოუს პრობლემა უფრო ფსიქოლოგიური იყო აი დემბელე კიდე უკლასო უტვინო ცხენია და არაფერი ეშველება. აქ ნეიმარს ურჩევნიათ დემბელე და ტოდიბო დე ლიხტს ცირკია რა

    მართლა სად უყურებ ფეხბურთს მთელი წელი მკვდარზე ვენოკი იყო კოუტინიო არაფერი გაუკეთებია მანჩესტერთან დამთავრებულ თამაშში გაიტანა ერთI ლამაზი გოლი მეტი სად გაიტანა????? მაგ წელს კოუტინიოს კაი გოლები გამახსენე აბა :დ მთელი წელი ტრავმა არ მიუღია და სულ 3 გოლი მახსოვს მაგის ნორმალური ერთი მანჩესტერთან მეორე ლეგანესთან მესამე სევილიასთან მეტი რა გააკეთა მთელი 1 წელი :დ ან კაი პასი სად გააკეთა ან კაცი სად მოატყუა ვაბშე 0000000000 იყო ტიპი :დ დემბელეს ბარსაში მინიმუმ 10 ტრავმა აქვს მიღებული თორე კოუტინიოს არც შევადარებ იმდენად ჯობია

    კოუტინიომ 2018-19 წლების სეზონშI რაც გააკეთა ეგ იყო სრული კოშმარი ეგეთი მკვდარი სულით ვინმეს მოედანზე ეთამაშოს მე არ მინახავს :დ გომეშს არ გამოსდიოდა მარა დარბოდა მაინც ცდილობდა რამე ექნა აი კოუტინიო იყო სრული ############ ნეიმარი უფრო დასაფასებელია ვიდრე კოუტინიო, გუნდის ისტორიაში ყველაზე ძვირადღირებული ტრანსფერი რო ხარ და 10 მილიოსნ გაძლევენ წელიწადში ხო უნდა ინამუსო და მოედანზე რო ხარ ირბინო და რამის მცდელობა გქონდეს, ტიპს ეკიდა იმენა ხასიათზე არ იყო რაღაცა არ მოეწონა და მთელი წელი უჟმური სახით დადიოდა :დ არადა რო მოვიდა ნახევარ სეზონში კაი გოლებიც გაიტანა და მოდნომება ეტყობოდა და შემდეგ სეზონში მოკვდა ტიპი

    აი მაგ წელს როგორც მახსოვს პოზიცია შეუცვალა ვალბერდემ საერთოდ და ძირითადად ნეიმარის ადგილზე აყენებდა. ხოდა პოზიციის ცვლილება არაა პატარა საქმე, იგივეა რაც შანსი არ დაგიტოვონ შენი საუკეთესო გამოავლინო და ექნებოდა ფსიქოლოგიური პრობლემაც რა თქმა უნდა, რადგან ახალ ფორმაციას ვერ შეეწყო
    ვალვერდეზე ხო არაფერს ვამბობ კიდე, ტიპმა ვისაც კი რამე გამოდიოდა ყველას მოუჟამა თამაშის სურვილი.
    ნუ ჩემი აზრით კოუტინიოს კარგი მწვრთნელი ჭირდება, კარგი გარემო ჭირდება. ზოგჯერ პროფესიონალიზმიც არ კმარა ფსიქოლოგიური ფაქტორებისთვის, რადგან ეს სხვა სამყაროა უკვე. ადამიანს გვერდში დგომა ჭირდებოდა იდეაში და აი იმ ბოლო წელს იმენა ყველა გინებაზე იყო გადასული ეს რა ფორმაა და რას თამაშობსო, ყველა მესი არაა ნეგატივი რომ აძლიერებდეს, ზოგი პირიქით ვართ მხარდაჭერა გვაძლიერებს, მაგრამ არ იყო კოუს შემთხვევაში ეგ და.. მწვრთნელი არ დაუდგა, გუნდი არ დაუდგა, ფანები არ დაუდგა, მიდი და უხადე რამდენიც გინდა, ფული არ დგას ამაზე მაღლა, იმდენად დამახასიათებელია მისთვის შემოქმედებითი ფეხბურთი, რომ უყურებ ეგეთი ხალხისთვის ფული მეორე ხარისხოვანი და სხვა დანარჩენიც და როცა იმას გიკლავენ რაც გამოძრავებს მიდი და ითამაშე რავარია.

    1
    საიტზეა
    Gaucho24 გულშემატკივარი [?]

    27 მაისი 2020 15:27

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    დემბელეზე როგორ უნდა თქვა საერთოდ ვინმეს ჯობსო? სირბილის გარდა არაფერი აქვს ტიპს, არა მიზანი არა გამძლეობა არა ხედვა არა პასი არა ინტელექტი არა აზროვნება, დრიბლინგის დროს საკუთარ თავსაც ატყუებს, კოუტინიო ბევრად მაღალი კლასისაა, უბრალოდ პოზიცია ვერ შეურჩიეს.. დემბელეს ტრავმებზე რომ ამახვილებ ყურადღებას მერე ვისი ბრალი იყო ჩემიი? ევარჯიშა წესიერად და 10 დან მინიმუნ 4 ტრავმას აცდებოდა, მესის რო უყურებთ და ლომიაო გაიძახით თქვენი აზრით უვარჯიშებლადაა ასეთ ჯანზეე? რონალდუს შეხედეოს და მიბაძოს დაბერდა კაცი და ტრავმას არ იღებს... თუარ ივარჯიშა ეგდება სულ ლაზარეთში

    დემბელე მკიდია კოუტინიოს მკვდარობაზე ვამბობ და შენ დემბელეს ზიზღი თუ გაქ არ მაინტერესებს, კოუტინიოს დემბელეც ჯობდა მოედანზე და რაკიტიჩიც და ჩიგრინსკიც, მაგაზე მკვდარი იგროკი არ მინახავს ბარსაში რაც კოუიტნიო იყო 2019 წლის სეზონში როცა ეკიდა გუნდი და უბრალოდ არ ინდომებდა რო რამე გაეკეთებინა და ერთი გოლი ძლივს რო შეაგდო ყურებზე თითს იფარებდა რას მისტვენთო უკმაყოფილო იყო, დემბელეს დრიბლინგი მაინც აქვს და მაგ დრიბლინგით შეუძლია გაამწვავოს და ხიფათი შექმნას აი კოუტინიოს ვაბშე არაფერი ქონდა მაგ სეზონში ერთი დარტყმა იცოდა და ეგეც აღარ ქონდა თან დემბელესგან განსხვავებით არც ტრავმები მიუღია მარა მაინც მკვდარზე ვენოკი იყო

    მე არც დემბელეს დარჩენა მინდა ოღონდ მხოლოდ მისი ტრავმიანობის გამო და ეგ მისი ბრალია თუ არა ფაქტია სუ დალეწილია ამიტომ არც მაქ იმედი რო ტრავმებს მოირჩენს მაგრამ რო არა ეგ ტრავმიანობა კოუტინიოს არც შევადარებ იმდენად აჯობებდა ბარსაში

    ფეხბურთის ყურება , ფეხბურთის ცოდნა და ფეხბურთის თამაშის გამოცდილება სულ სხვადასხვაა , ჩვენ აქ ვარჩევთ რატო და როგორ მაგრამ წარმოდგენაც არ გვაქვს , მე ვუყურებ ფეხბურთს საკმაოდ დიდი ხანია და საკმაოდ დიდი ხანი ვთამაშობდი კიდეც , ფეხბურთის ცოდნაზე კი ვფიქრობ ეს ორი ფაქტორი მოქმედებს საგრძნობლად , თავს არ დავდებ რომ ვინმეზე მეტი ვიცი , უბრალოდ ჩემს აზრს დავაფიქსირებ , როდესაც ნახევარმცველი ხარ , შენი მოვალეობა მთელი შენი კარიერის განმავლობაში იყო , ბურთის კონტროლი , პასის გაკეთება , სივრცის შექმნა , სიღრმიდან თამაში , გრძნობდი თავისუფლებას მოედანზე , და მოედნის ცენტრში იყავი გამორჩეული ფიგურა თან ლივერპულში და არა ხეტაფეს ნაირ გუნდში , შემდეგ როცა შენს საოცნებო გუნდში გადადიხარ , გხვდება მწვრთნელი რომელსაც დაცვის გარდა არაფერი არ ესმის , გაყენებს ფლანგზე ნეიმარის შემცვლელად , გაკისრებს საერთოდ სხვა დავალებებს , თავიდან მონდომებული ხარ , სიახლეა და ცდილობ თავი გამოიჩინო მაგრამ შემდეგ ხვდები რომ არასწორ პოზიციაზე თამაშობ , ვერ ერგები გუნდს ისე როგორც საჭიროა , შენს თავს ბოლომდე ვერ ავლენ , ეს ფსიქოლოგიაზე საშინლად მოქმედებს , ჩაკეტილი ხარ ვეღარ ხარ თავისუფალი მუღამი გეკარგება ათას ცუდ აზრზე იწყებ ფიქრს და ნელ-ნელა სკამზე ინაცვლებ , ეს კიდევ უფრო ართულებს ყველაფერს და კოუტინიოს გაკიცხვა არ არის სწორი არავის მხრიდან , ფეხბურთელები რობოტები არ არიან , ადამიანები არიან და ზუსტად ეს დაემართა კოუტინიოს , ნდობას და თავისუფლებას ვერ გრძნობდა , შებოჭილი და ჩაკეტილი იყო , ეს რა თქმა უნდა გაყვა ბაიერნშიც სადაც ასევე უნდობლობა გამოუცხადეს , კოუტინიოს უთამაშებლობა 90 % ით ვალვერდეს და ბარსას ბრალია , 10 % შეიძლება დააბრალო კოუტინიოს და დააბრალო ისიც ისე რომ აი რატო არ აქვს ის მენტალიტეტი რომ სადაც დააყენებენ იქ ითამაშოს , ესეც სისულელეა.. დააყენოს ახლა კიკემ დე იონგი ფლანგზე , დააყენოს გუარდილოამ დე ბრუინი ფლანგზე , დააყენონ კიმიხი ფლანგზე , დააყენონ კროოსი მოდრიჩი ფლანგზე , ყველას ანალოგიური დაემართება , ანალოგიური დაემართება მალე გრიზმანს რომელიც ფორვარდი ცენტრის ფეხბვურთელია და ფლანგზე თან მარცხენა ფლანგზე ათამაშებენ ცაციას იქიდან მაქსიმუმ ჩააწოდოს და ჩამწოდებლად იყიდეს გრიზმანი? ბარსაში ქაოსია და არავინ არ იცის რა უნდა გააკეთოს მარტო მესის იმედზე არიან , ასე რომ თუ კოუტინიოს დააბრუნებენ და სწორ პოზიციაზე ათამაშებენ გამოუცხადებენ ნდობას და მისცემენ თავისი ფეხბურთის თამაშის საშუალებას მაშინ ის გაამართლებს იმ იმედებს მაგრამ ეს არ მოხდება ბარსას კიდია ამ მომენტში მსგავსი საკითხები და ფულის შოვნაზეა გადასული , სხვა მხრივ არ მესმის რატო უნდა გაყიდო ტოდიბო 24 მილიონის გამო და არ მისცე შანსი ახალგაზრდა ბიჭს რომელსაც შეუძლია მაღალი დონის მცველი დადგეს , არ მისცე შანსი არტურს , რომელიც ძალიან კარგად გამოიყურება და ვინ თუ არა სხვა , ხავი აქებს და საკუთარ თავს ადარებს , და ცვლიან პიანიჩში იმიტომ რომ სახელია პიანიჩია და იუვესგანაც ფულს მიიღებენ , ადგილსაც შეავსებენ , უბრალოდ ამორალურია ბარსას ქმედებები , აიაქსს რომ ბარსას ბიუჯეტი ქონოდა თავის ტალანტებს და დიდებულ ფეხბურთელებს არაფრის დიდებით არ გაუშვებდა და დღეს ისეთი გრანდი იქნებოდა ვერც ბარსა და ვერც რეალი ვერ შეედრებოდნენ , ასე რომ 2021 წელს დიდი იმედი მაქვს ლაპორტა მოვა და უშველის გუნდს , იმიტომ რომ მალე მესიც წავა , მესი რომელზეც მთელი გუნდი კი არა მთელი ბარსელონაა დამოკიდებული და მერე მილანი დაგვემართება თუ ასე გაგრძელდება ყველაფერი

    1
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    27 მაისი 2020 15:25

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    დემბელეზე როგორ უნდა თქვა საერთოდ ვინმეს ჯობსო? სირბილის გარდა არაფერი აქვს ტიპს, არა მიზანი არა გამძლეობა არა ხედვა არა პასი არა ინტელექტი არა აზროვნება, დრიბლინგის დროს საკუთარ თავსაც ატყუებს, კოუტინიო ბევრად მაღალი კლასისაა, უბრალოდ პოზიცია ვერ შეურჩიეს.. დემბელეს ტრავმებზე რომ ამახვილებ ყურადღებას მერე ვისი ბრალი იყო ჩემიი? ევარჯიშა წესიერად და 10 დან მინიმუნ 4 ტრავმას აცდებოდა, მესის რო უყურებთ და ლომიაო გაიძახით თქვენი აზრით უვარჯიშებლადაა ასეთ ჯანზეე? რონალდუს შეხედეოს და მიბაძოს დაბერდა კაცი და ტრავმას არ იღებს... თუარ ივარჯიშა ეგდება სულ ლაზარეთში

    დემბელე მკიდია კოუტინიოს მკვდარობაზე ვამბობ და შენ დემბელეს ზიზღი თუ გაქ არ მაინტერესებს, კოუტინიოს დემბელეც ჯობდა მოედანზე და რაკიტიჩიც და ჩიგრინსკიც, მაგაზე მკვდარი იგროკი არ მინახავს ბარსაში რაც კოუიტნიო იყო 2019 წლის სეზონში როცა ეკიდა გუნდი და უბრალოდ არ ინდომებდა რო რამე გაეკეთებინა და ერთი გოლი ძლივს რო შეაგდო ყურებზე თითს იფარებდა რას მისტვენთო უკმაყოფილო იყო, დემბელეს დრიბლინგი მაინც აქვს და მაგ დრიბლინგით შეუძლია გაამწვავოს და ხიფათი შექმნას აი კოუტინიოს ვაბშე არაფერი ქონდა მაგ სეზონში ერთი დარტყმა იცოდა და ეგეც აღარ ქონდა თან დემბელესგან განსხვავებით არც ტრავმები მიუღია მარა მაინც მკვდარზე ვენოკი იყო

    მე არც დემბელეს დარჩენა მინდა ოღონდ მხოლოდ მისი ტრავმიანობის გამო და ეგ მისი ბრალია თუ არა ფაქტია სუ დალეწილია ამიტომ არც მაქ იმედი რო ტრავმებს მოირჩენს მაგრამ რო არა ეგ ტრავმიანობა კოუტინიოს არც შევადარებ იმდენად აჯობებდა ბარსაში

    0
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    27 მაისი 2020 15:16

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: Iniesta_8

    რა დემბელე კარგად თამაშობდა სად უყურებთ ფეხბურთს? ბურთი ან ფეხებში ებლანდებოდა ან არასწორ პასს აკეთებდა. ერთი სისწრაფე აქვს და იმას ხარჯზე ცდება კაცს. კოუტინიო კარგად ვერ თამაშობს მარა ლამაზი გოლის გატანა იცოდა და პასის გაკეთება, კოუს პრობლემა უფრო ფსიქოლოგიური იყო აი დემბელე კიდე უკლასო უტვინო ცხენია და არაფერი ეშველება. აქ ნეიმარს ურჩევნიათ დემბელე და ტოდიბო დე ლიხტს ცირკია რა

    მართლა სად უყურებ ფეხბურთს მთელი წელი მკვდარზე ვენოკი იყო კოუტინიო არაფერი გაუკეთებია მანჩესტერთან დამთავრებულ თამაშში გაიტანა ერთI ლამაზი გოლი მეტი სად გაიტანა????? მაგ წელს კოუტინიოს კაი გოლები გამახსენე აბა :დ მთელი წელი ტრავმა არ მიუღია და სულ 3 გოლი მახსოვს მაგის ნორმალური ერთი მანჩესტერთან მეორე ლეგანესთან მესამე სევილიასთან მეტი რა გააკეთა მთელი 1 წელი :დ ან კაი პასი სად გააკეთა ან კაცი სად მოატყუა ვაბშე 0000000000 იყო ტიპი :დ დემბელეს ბარსაში მინიმუმ 10 ტრავმა აქვს მიღებული თორე კოუტინიოს არც შევადარებ იმდენად ჯობია

    კოუტინიომ 2018-19 წლების სეზონშI რაც გააკეთა ეგ იყო სრული კოშმარი ეგეთი მკვდარი სულით ვინმეს მოედანზე ეთამაშოს მე არ მინახავს :დ გომეშს არ გამოსდიოდა მარა დარბოდა მაინც ცდილობდა რამე ექნა აი კოუტინიო იყო სრული ############ ნეიმარი უფრო დასაფასებელია ვიდრე კოუტინიო, გუნდის ისტორიაში ყველაზე ძვირადღირებული ტრანსფერი რო ხარ და 10 მილიოსნ გაძლევენ წელიწადში ხო უნდა ინამუსო და მოედანზე რო ხარ ირბინო და რამის მცდელობა გქონდეს, ტიპს ეკიდა იმენა ხასიათზე არ იყო რაღაცა არ მოეწონა და მთელი წელი უჟმური სახით დადიოდა :დ არადა რო მოვიდა ნახევარ სეზონში კაი გოლებიც გაიტანა და მოდნომება ეტყობოდა და შემდეგ სეზონში მოკვდა ტიპი

    დემბელეზე როგორ უნდა თქვა საერთოდ ვინმეს ჯობსო? სირბილის გარდა არაფერი აქვს ტიპს, არა მიზანი არა გამძლეობა არა ხედვა არა პასი არა ინტელექტი არა აზროვნება, დრიბლინგის დროს საკუთარ თავსაც ატყუებს, კოუტინიო ბევრად მაღალი კლასისაა, უბრალოდ პოზიცია ვერ შეურჩიეს.. დემბელეს ტრავმებზე რომ ამახვილებ ყურადღებას მერე ვისი ბრალი იყო ჩემიი? ევარჯიშა წესიერად და 10 დან მინიმუნ 4 ტრავმას აცდებოდა, მესის რო უყურებთ და ლომიაო გაიძახით თქვენი აზრით უვარჯიშებლადაა ასეთ ჯანზეე? რონალდუს შეხედეოს და მიბაძოს დაბერდა კაცი და ტრავმას არ იღებს... თუარ ივარჯიშა ეგდება სულ ლაზარეთში

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge