"ბარსას" შეთავაზება "ინტერს" - 50 მილიონი და 2 ფეხბურთელი

  • 27-05-2020, 00:50
  • "ბარსას" შეთავაზება "ინტერს" - 50 მილიონი და 2 ფეხბურთელი

    La Gazzetta dello Sport-ის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციას თუ დავუჯერებთ, კატალონიის "ბარსელონამ" მილანის "ინტერს" ლაუტარო მარტინესის ტრანსფერის თაობაზე კონკრეტული შეთავაზება გაუკეთა.

    იტალიელი ჟურნალისტების ცნობით, "ბლაუგრანა" 22 წლის არგენტინელი შემტევის სანაცვლოდ 50 მილიონსა და 2 ფეხბურთელს ჩამოდის. თუმცა, ვინაობა იმ მოთამაშეებისა, რომლებიც, შესაძლოა, "ნერაძურის" შეუერთდნენ, უცნობია.

    იმავე წყაროს ინფორმაციით, "ინტერი", ამჟამად, "ბარსელონას" შეთავაზებას განიხილავს. მილანელები კატალონიელებს პასუხს რამდენიმე დღეში შეატყობინებენ.

    ბოლო დროს "ინტერს" ყველაზე აქტიურად 23 წლის მარცხენა მცველს, ჟუნიორ ფირპოსა და 33 წლის ნახევარმცველს, არტურო ვიდალს უკავშირებდნენ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    27 მაისი 2020 16:57

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: nikusha
    ვიდალი + ფირო + 50 მლნ იდეალურია ნუ თუ დაიწყეს ფასის მომატებაზე ბაზარი მესამე ფეხბურთელიც ჩართეთ-რაკიტიჩი

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    რატო ბიჭო რატო ორ იგროკს რატო ვწირავთ ამ ძალათ ვატსკვლავში

    მესის დაუსვი ეგ კითხვა

    მესი რა შუაშია

    მესის პირადი მოთხოვნაა ლაუტაროც და ნეიმარიც რომ გაახანგრძლივოს კონტრაქტი

    საიდან მოგაქვთ ეგ ზაპრები

    ზღაპარია თუ არა მესის ძალიან სურს მათთან ერთად თამაში

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    27 მაისი 2020 16:09

    მერე რას მალავენ, მესის ხო არ მოითხოვენ.

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: nikusha
    ვიდალი + ფირო + 50 მლნ იდეალურია ნუ თუ დაიწყეს ფასის მომატებაზე ბაზარი მესამე ფეხბურთელიც ჩართეთ-რაკიტიჩი

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    რატო ბიჭო რატო ორ იგროკს რატო ვწირავთ ამ ძალათ ვატსკვლავში

    მესის დაუსვი ეგ კითხვა

    მესი რა შუაშია

    მესის პირადი მოთხოვნაა ლაუტაროც და ნეიმარიც რომ გაახანგრძლივოს კონტრაქტი

    საიდან მოგაქვთ ეგ ზაპრები

    მესის მოთხოვნა ნეიმარია, ასჯერ ეწერა უკვე. გასაგებად თქვა არჩევაზე თუ მიდგება საქმე ნეიმარი ჯობია გუნდისთვისო. და ვინმეს ეჭვი ეპარება ნეიმარის საჭიროებაში? რამდენი მესი მოეშვა იმდენი ნეიმარმა მოუმატა(თუნდაც პსჟ-თან, თუნდაც როცა ლეო ტრავმიანობდა), ჯარიმებსაც კი ლეოსავით ურტყავდა.

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 მაისი 2020 13:01

    ციტატა: nikusha
    ვიდალი + ფირო + 50 მლნ იდეალურია ნუ თუ დაიწყეს ფასის მომატებაზე ბაზარი მესამე ფეხბურთელიც ჩართეთ-რაკიტიჩი

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    რატო ბიჭო რატო ორ იგროკს რატო ვწირავთ ამ ძალათ ვატსკვლავში

    მესის დაუსვი ეგ კითხვა

    მესი რა შუაშია

    მესის პირადი მოთხოვნაა ლაუტაროც და ნეიმარიც რომ გაახანგრძლივოს კონტრაქტი

    საიდან მოგაქვთ ეგ ზაპრები

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    27 მაისი 2020 11:48

    ალბათ ეგ ორი ფეხბურთელი ვიდალი და ფირპოა

    0
    გასულია
    Barca for life წევრი [?]

    27 მაისი 2020 11:22

    ლაუტარო=50+ვიდალი+ფირპო (ეს ორმოცდაათი აგროვდება ალბათ კარლეს პერესის, აბელ რუისის და ალენიას გაყიდვით)
    ნეიმარი=გრიზმანი+დემბელე
    დესტი=სემედუს წასვლოს შემთხვევაში მოდის პიანიჩი და 20 მლ
    ტალიაფიკო=რაკიტიჩის ფულით
    თუ რამეს იზამემ ამას იზამენ თუ არადა რავიცი
    ისე გრიზმანი მენანება ნეიმარისთვის, მაგრამ რავი ეს ტრანსფერები თუ განხორციელდა ძალიან შეკრული გუნდი შეიქმნება ამიტომაც გვაწყობს
    ყოველშემთხვევაში ის მაინც ყველას გვესმის რომ აქედან ვინცაა გასაცვლელ ფეხბურთელებში, ყველა წასასვლელია, ფაქტია ფეხი ვერ მოიკიდეს წესიერად ან დამძორდნენ ხოდა..ვნახოთ რა იქნება. თუმცა ლაუტაროს მომხრე არ ვარ ერთი წელი მაინც, მაგრამ აი ამ ფეხბურთელების წასვლა ძალიან მინდა (სემედუს და გრიზმანს არ ვეხები) ხოდა ალბათ უფრო ეს გადაწონოს რახან მესიც ითხოვს.

    1
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    27 მაისი 2020 10:49

    ვიდალი + ფირო + 50 მლნ იდეალურია ნუ თუ დაიწყეს ფასის მომატებაზე ბაზარი მესამე ფეხბურთელიც ჩართეთ-რაკიტიჩი

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    რატო ბიჭო რატო ორ იგროკს რატო ვწირავთ ამ ძალათ ვატსკვლავში

    მესის დაუსვი ეგ კითხვა

    მესი რა შუაშია

    მესის პირადი მოთხოვნაა ლაუტაროც და ნეიმარიც რომ გაახანგრძლივოს კონტრაქტი

    1
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    27 მაისი 2020 10:41

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    რაკიტიჩი,ფირპო და რობერტო გავუშვათ და მშვენიერი ბარტერი გამოვა სამი ერთში.

    Robertos ar gaushveben

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    27 მაისი 2020 09:37

    რაკიტიჩი,ფირპო და რობერტო გავუშვათ და მშვენიერი ბარტერი გამოვა სამი ერთში.

    0
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    27 მაისი 2020 08:18

    ძალიან კარგი და რეალური შეთავაზებაა

    1
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    27 მაისი 2020 02:26

    Udzvelesi sportuli gazeti yofila es evropashi da meorea mundo

    3
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    27 მაისი 2020 02:21

    50 მილიონი და პლიუს 2 ფეხბურთელი დღევანდელ დღეს ძალიან ბევრია მითუმეტეს არ ღირს ლაუტარო მარტინესი მაგდენი

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 მაისი 2020 02:11

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    რატო ბიჭო რატო ორ იგროკს რატო ვწირავთ ამ ძალათ ვატსკვლავში

    მესის დაუსვი ეგ კითხვა

    მესი რა შუაშია

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    27 მაისი 2020 01:49

    ციტატა: M10 S9 D11
    რატო ბიჭო რატო ორ იგროკს რატო ვწირავთ ამ ძალათ ვატსკვლავში

    მესის დაუსვი ეგ კითხვა

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 მაისი 2020 01:42

    რატო ბიჭო რატო ორ იგროკს რატო ვწირავთ ამ ძალათ ვატსკვლავში

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    27 მაისი 2020 01:26

    ფ ო კ უ ს ს
    მ ი ღ მ ა

    3
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    27 მაისი 2020 01:12

    Ox Suas rogor agijeben da qec shechams mag lautaros.

    0
    გასულია
    JasoN გულშემატკივარი [?]

    27 მაისი 2020 01:11

    ციტატა: levanoza
    La Gazzetta dello Sport, ზიუდოიჩე ცაიტუნგი, ნახრიხტენ ბიო-ბახტერი, სპორტ ეს, მარკა, შმარკა, ლელო, ფუტბოლ-ხოკეი, სოვეტსკი სპორტი, სოფლის ცხოვრება, ბეზბოჟი უ სტონკა და მამაჩემის ბებია ანტიოფი (მართლა ასე ერქვა ცხონებულს) იუწყებიან რომ... პიანიჩში იცვლება კატალონიის დამოუკიდებლობა.

    Da plius magas davamateb rom saqartvelos prezident salome zurabishvils de shilio da mteli juventusi tavisi beberi qalbatonit ulocavs damoukideblobis dges

    2
    გასულია
    levanoza ფანი [?]

    27 მაისი 2020 01:05

    La Gazzetta dello Sport, ზიუდოიჩე ცაიტუნგი, ნახრიხტენ ბიო-ბახტერი, სპორტ ეს, მარკა, შმარკა, ლელო, ფუტბოლ-ხოკეი, სოვეტსკი სპორტი, სოფლის ცხოვრება, ბეზბოჟი უ სტონკა და მამაჩემის ბებია ანტიოფი (მართლა ასე ერქვა ცხონებულს) იუწყებიან რომ... პიანიჩში იცვლება კატალონიის დამოუკიდებლობა.
    P.S. ადმინებო და მწერლებო, გაარჩიეთ ჭორი სიმართლისგან და ნუ ამოგვიყვანეთ ეს იტალიური ბალახი თვალებში. სხვა საინტერესო გაცილებით ბევრია!!!

    4
    გასულია
    BarcelloNista გულშემატკივარი [?]

    27 მაისი 2020 01:02

    Arturo argaushvan mtavaria gundidan da tuundat vidalshi an rakitichi gaacvalon an orive ertad miscen

    0
    გასულია
    ROUCH Culé [?]