"ბარსელონამ", შესაძლოა, ანსუ ფატი პიანიჩის ტრანსფერში ჩართოს

"ბარსელონამ", შესაძლოა, ანსუ ფატი პიანიჩის ტრანსფერში ჩართოს

ბოლო დროს არაერთხელ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ "ბარსელონას" "იუვენტუსის" ნახევარმცველის, მირალემ პიანიჩის გუნდში ხილვა სურს. "ბლაუგრანა" მის შესაძენად მზადაა, ბრაზილიელი ფეხბურთელი არტური დათმოს, თუმცა 23 წლის შუახაზელს კატალონიური გუნდის დატოვება არ სურს.

Football Italia-ს ცნობით, ტურინელები ბოსნიელი მოთამაშის გასაშვებად მზად არიან, თუმცა მათ სანაცვლოდ კატალონიელთა ამომავალი ვარსკვლავის, ანსუ ფატის დამატება სურთ.

იმავე წყაროს ინფორმაციით, 17 წლის ესპანელს უფრო მეტი სათამაშო დროის მიღება სურს, ამიტომ ის "ბარსადან" წასვლის წინააღმდეგი არ იქნებოდა.

ანსუ ფატიმ მიმდინარე სეზონში 24 მატჩი ჩაატარა, 5 გოლი გაიტანა და 1 შედეგიანი გადაცემა გააკეთა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #16 27 მაისი 2020 17:18
    0
    ციტატა: BOMBORA..NEYMAR JR..MSN..ANSU FATI
    მეგობრებო დედისტრ@@ი ასეა სწორი თუ დედის ტრ@@ი ერთად უნდა იყოს თუ ცალცალკე? მაინტერესებს არ შემეშალოს 😂

    გრამატიკულად დედა და ტრ@@ი ცალ-ცალკე უნდა იყოს. ცალ-ცალკეც.
    ფანი [?]
    #15 27 მაისი 2020 10:36
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    რატო შეგვჭამეს ამ პროვოკაციული სტატიებით, ფატის არავინ ჩართავს პიანიჩის ტრანსფერში, ეს სტატიის ავტორმაც იცის ( უცხოურს ვგულისხმობ თორე ეს ნათარგმნია) მარა მაინც წერენ. სქაი იტალიამ მოიგონა მგონი თორე ამას ბართომეუც კი ვერ იკადრებს, თავზე ჩამოეშლება მთელი ლა მასია ფატის გაშვებით, იმიტო რო პირველივე წელს ფატიზე მეტს სხვა ვერავინ იზამს თუ მესი არ დაიბადა თავიდან.და ტიპმა ესე დაიკავოს ადგილი პირველ გუნდში და მერე გაყიდო? ვინღა დარჩება ბარსას ახალგაზრდულში.პიანიჩი ვიყიდოთ ერთ 30 მილიონად თუა შანსი თუ არადა აუარს მივაწვეთ, ლიონი ლიგაზე აღარ იქნება და ადვილი გადმოსაბირებელი იქნება, თითონ ინიესტას ფანია, მოვა, ლიონიც დათანხმდება სარფიან გარიგებას, მივცეთ ალენია ან ვინმე და ფული. ეხლა ის ნიკუშა არ გამომიხტეს ალენია არის ინიესტაო ვის გაუგია გაშვებაო და ეგ ბოდიალი აღარ გავიგო ჩემ კომენტარზე თორე უკვე ნერვები აღარ მაქვს მაგ ბავშვის

    ბავშვს მოგცემ თუ მოგივარდი და დაგითეთქვე ეგ თავ-ყბა. ზე ტალენტია გაიგეთ ყრუ! შენი ზედმეტ სახელი მურმან ყრუა! ინიესტა ნ2 გვყავს გუნდში ვუშვებთ და ვიღაც დეგენერატ პუჩს ვენდობით? ხავი და გვარდიოლა ალენიას გამოიყენებდა სწორად და პუჩს გაუშვებდა და გააჯ*ევინებდა.

    ციტატა: გიორგი ჩანგელია
    ციტატა: Don_Andresito
    რატო შეგვჭამეს ამ პროვოკაციული სტატიებით, ფატის არავინ ჩართავს პიანიჩის ტრანსფერში, ეს სტატიის ავტორმაც იცის ( უცხოურს ვგულისხმობ თორე ეს ნათარგმნია) მარა მაინც წერენ. სქაი იტალიამ მოიგონა მგონი თორე ამას ბართომეუც კი ვერ იკადრებს, თავზე ჩამოეშლება მთელი ლა მასია ფატის გაშვებით, იმიტო რო პირველივე წელს ფატიზე მეტს სხვა ვერავინ იზამს თუ მესი არ დაიბადა თავიდან.და ტიპმა ესე დაიკავოს ადგილი პირველ გუნდში და მერე გაყიდო? ვინღა დარჩება ბარსას ახალგაზრდულში.პიანიჩი ვიყიდოთ ერთ 30 მილიონად თუა შანსი თუ არადა აუარს მივაწვეთ, ლიონი ლიგაზე აღარ იქნება და ადვილი გადმოსაბირებელი იქნება, თითონ ინიესტას ფანია, მოვა, ლიონიც დათანხმდება სარფიან გარიგებას, მივცეთ ალენია ან ვინმე და ფული.

    100%

    ფატის გაშვებაზე მეტი სისულელე არ ვიცი, კიდევ რა უნდა იყოს. გაყიდვა კი არა, ამაზე საუბრებიც კი.

    პუჩი გაუშვით ალენიას ზე ტალენტს ხელს
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #14 27 მაისი 2020 08:15
    3
    მეგობრებო დედისტრ@@ი ასეა სწორი თუ დედის ტრ@@ი ერთად უნდა იყოს თუ ცალცალკე? მაინტერესებს არ შემეშალოს 😂
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 27 მაისი 2020 01:38
    3
    მომინდომეს ფატი და კაი ცხოვრება რაკიტიჩში ან ვიდალში გაგვიცვალონ თუ არადა გაიკეთონ ეგ პიანიჩი უკან და დაახვიონ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #12 27 მაისი 2020 01:09
    2
    ფოკუსს მიღმა.
    ამ პენსიონერს ფატიში გადაცვლიანო და ზემოდან 30 მილიონს დაამატებენ, თარგმანში გამორჩათ უბრალოდ.🤒
    ფანი [?]
    #11 27 მაისი 2020 00:49
    2
    ნუ წაიღეთ ტვინი ადმინისტრაციავ!!! ყველა ჭორის და ქაქის აქ დადებით!!! პიანიჩი არა ... ფოსტალა. დაისვენეთ, პანდემიაა ბოლო-ბოლო.
    Culé [?]
    #10 27 მაისი 2020 00:31
    1
    პიანიჩის ტრანსფერი რაც წამოიჭრა ,თითქმის უკვე ყველა ფეხბურთელი დაუკავშირეს გაზეთების გაყიდვების მაჩვენებლის გასაზრდელად. ისეთი სიტუაცია იქმნება ეს ტრანსფერი ან არ განხორციელდება , ან სემედოში გაიცვლება.
    --------------------
    "ვეღარ ვუყვირებ პიკეს ? ნუ ღელავთ ის ჩემ ხმას ტრიბუნებიდან გაიგონებს "
    კარლეს პუიოლი
    ფანი [?]
    #9 27 მაისი 2020 00:27
    1
    მსგავს დეტალებს მხოლოდ ბარტომეუ არ წყვიტავს,

    დირექტორთა საბჭომდე სანამ მივა ბევრი რგოლი უნდა გაიაროს და მერე იქაც ხმათა უმრავლესობით მიიღებენ გადაწყვეტილებას

    ასე რომ ეს ვერ მოხდება
    ფანი [?]
    #8 26 მაისი 2020 23:57
    1
    ყველაფერი კი არ უნდა თარგმნოთ და დაწეროთ უცხოეთში თუ ვიღაცამ დაბოლილზე იზმენა აკიდა და რაღაც დაწეერა ))
    Culé [?]
    #7 26 მაისი 2020 23:48
    2
    ციტატა: Don_Andresito
    რატო შეგვჭამეს ამ პროვოკაციული სტატიებით, ფატის არავინ ჩართავს პიანიჩის ტრანსფერში, ეს სტატიის ავტორმაც იცის ( უცხოურს ვგულისხმობ თორე ეს ნათარგმნია) მარა მაინც წერენ. სქაი იტალიამ მოიგონა მგონი თორე ამას ბართომეუც კი ვერ იკადრებს, თავზე ჩამოეშლება მთელი ლა მასია ფატის გაშვებით, იმიტო რო პირველივე წელს ფატიზე მეტს სხვა ვერავინ იზამს თუ მესი არ დაიბადა თავიდან.და ტიპმა ესე დაიკავოს ადგილი პირველ გუნდში და მერე გაყიდო? ვინღა დარჩება ბარსას ახალგაზრდულში.პიანიჩი ვიყიდოთ ერთ 30 მილიონად თუა შანსი თუ არადა აუარს მივაწვეთ, ლიონი ლიგაზე აღარ იქნება და ადვილი გადმოსაბირებელი იქნება, თითონ ინიესტას ფანია, მოვა, ლიონიც დათანხმდება სარფიან გარიგებას, მივცეთ ალენია ან ვინმე და ფული.

    100%

    ფატის გაშვებაზე მეტი სისულელე არ ვიცი, კიდევ რა უნდა იყოს. გაყიდვა კი არა, ამაზე საუბრებიც კი.
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    [?]
    #6 26 მაისი 2020 23:42
    1
    რატო შეგვჭამეს ამ პროვოკაციული სტატიებით, ფატის არავინ ჩართავს პიანიჩის ტრანსფერში, ეს სტატიის ავტორმაც იცის ( უცხოურს ვგულისხმობ თორე ეს ნათარგმნია) მარა მაინც წერენ. სქაი იტალიამ მოიგონა მგონი თორე ამას ბართომეუც კი ვერ იკადრებს, თავზე ჩამოეშლება მთელი ლა მასია ფატის გაშვებით, იმიტო რო პირველივე წელს ფატიზე მეტს სხვა ვერავინ იზამს თუ მესი არ დაიბადა თავიდან.და ტიპმა ესე დაიკავოს ადგილი პირველ გუნდში და მერე გაყიდო? ვინღა დარჩება ბარსას ახალგაზრდულში.პიანიჩი ვიყიდოთ ერთ 30 მილიონად თუა შანსი თუ არადა აუარს მივაწვეთ, ლიონი ლიგაზე აღარ იქნება და ადვილი გადმოსაბირებელი იქნება, თითონ ინიესტას ფანია, მოვა, ლიონიც დათანხმდება სარფიან გარიგებას, მივცეთ ალენია ან ვინმე და ფული. ეხლა ის ნიკუშა არ გამომიხტეს ალენია არის ინიესტაო ვის გაუგია გაშვებაო და ეგ ბოდიალი აღარ გავიგო ჩემ კომენტარზე თორე უკვე ნერვები აღარ მაქვს მაგ ბავშვის
    გულშემატკივარი [?]
    #5 26 მაისი 2020 23:23
    1
    ეს ჯობია ფუკუსს მიღმაში დაამატოთ❤️
    ფანი [?]
    #4 26 მაისი 2020 23:18
    0
    Mosaklavebi arian frenki da arturi ra. Karshi dartyma da tavze agheba ro eshiniat. Sul Txilis wknelit unda scemos kikem
    ფანი [?]
    #3 26 მაისი 2020 23:10
    1
    უაზრო ჭორია ამას არავინ იზამს
    Culé [?]
    #2 26 მაისი 2020 23:01
    2
    გადაგვაყოლეს ამ პენსიონერს რააააა.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    წევრი [?]
    #1 26 მაისი 2020 22:58
    1
    გადაგვაყოლეს ამ პიანიჩს არ გვინდა დაგვანებეთ თავი