ლეო მესი ფეხბურთის დასაბრუნებლად მზადაა! - ულამაზესი გოლი ვარჯიშზე [ვიდეო]

  • 26-05-2020, 18:59
  • ლეო მესი ფეხბურთის დასაბრუნებლად მზადაა! - ულამაზესი გოლი ვარჯიშზე [ვიდეო]

    კატალონიის "ბარსელონა" ლა ლიგის სეზონის განახლებისათვის დიდი ენთუზიაზმით ემზადება. დღეს "ლურჯ-ბროწეულისფერებმა" მორიგი სავარჯიშო სესია გამართეს.

    ესპანეთის ჩემპიონატმა ცოტა ხნის წინ კლუბებს უფლება მისცა, 14-14 ფეხბურთელით დაკომპლექტებულ ჯგუფებად ევარჯიშათ. აღნიშნულმა ფაქტმა "ბლაუგრანას" საშუალება მისცა, საფეხბურთო მატჩის იმიტაცია გაეკეთებინა და მოთამაშეები ერთმანეთს დაპირისპირებოდნენ.

    კლუბის ოფიციალური Twitter-ის გვერდი ვარჯიშის ერთ-ერთ მონაკვეთს გვიზიარებს, სადაც ჩანს, თუ როგორი მონდომებით უვლის თანაგუნდელებს გვერდს ლიონელ მესი და ტერ შტეგენს ლამაზ გოლს უტანს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ლიონელ მესი
    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 მაისი 2020 01:34

    მოხოდილია ლომიიი ლიგა და ლა ლიგა უნდა დაგვადებინო ლომოო

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Kingleo10M წევრი [?]

    26 მაისი 2020 22:23

    სიყვარული კაცი ❤❤

    1
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    26 მაისი 2020 22:07

    ცოდოა შტეგო იმდენი აფორთხიალა კლუბიდან წავიდეს შეიძლება 😀

    2
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    26 მაისი 2020 21:13

    კიდევ ერთი ლა ლიგა უნდა დაიდოს <3

    2
    გასულია
    ფლოკი წევრი [?]

    26 მაისი 2020 20:51

    მესის აქვს შანსი ზედიზედ 10 ბურთის მოგების, წელს დიდი ალბათობით იმდივიდუალურ მონაცემებს მიანიჭებენ ყურადღებას და აუცილებლად მესი მოიგებს, შემდეგ 3 წარმატებული წელიც და მსოფლიო ისტორია დაიწერება

    7
    გასულია
    მურმანი გულშემატკივარი [?]

    26 მაისი 2020 20:33

    აუუუ მიდი ლომო მე7 ოქროს ბურთიც გვინდა💚💚💚 ამ მონდომებით კი შეძლებ

    8
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    26 მაისი 2020 20:06

    ციტატა: ferreira10
    აუ ამას მოწყურებია ამ კორონას დროს თამაში რა გახამებული დარბის თამაში მარიო გამახსენდა )))

    ნახე გეიჯიმ რა კლასი დადო :დდ

    3
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    26 მაისი 2020 19:39

    აუ ამას მოწყურებია ამ კორონას დროს თამაში რა გახამებული დარბის თამაში მარიო გამახსენდა )))

    7
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია ფანი [?]

    26 მაისი 2020 19:22

    ტერ შტეგენი ვარჯიშებზე გაწამებული ჰყავს 😂 ერთხელ მაკრატელაც გაუტანა. თან, სულ ლეოს წინააღმდეგ უწევს თამაში 😂 პუჩს ისე ჩაუვარდა, პუიოლი გეგონებოდა 😆

    7
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    26 მაისი 2020 19:10

    მესი დააცადე ბავშვს თამაში საიდან მოპარა ბურთი :დ

    10
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    პარტნიორები
    Flashscore.ge