შესაძლოა, კოუტინიომ "ბარსელონაში" მიმდინარე სეზონში ითამაშოს

  • 26-05-2020, 13:10
  • შესაძლოა, კოუტინიომ "ბარსელონაში" მიმდინარე სეზონში ითამაშოს

    შესაძლოა, ფილიპე კოუტინიო, რომელიც მიუნხენის "ბაიერნში" იჯარის წესით იმყოფება, ივლისში "ბარსელონას" რიგებში ვიხილოთ, იტყობინება Onda Cero.

    კოუტინიოს იჯარის ხელშეკრულებას მოქმედების ვადა 30 ივნისს ეწურება. გამოცემის თქმით, "ბარსელონა" ამ შესაძლებლობის გამოყენებას აპირებს, თუმცა უფლების მისაღებად უეფას ნებართვაა საჭირო.

    "რეკორდმაისტერმა" ოფიციალურად დაადასტურა, რომ ფეხბურთელის გამოსყიდვის უფლებას არ გამოიყენებს და იგი "ბლაუგრანას" დაუბრუნდება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    27 მაისი 2020 00:33

    უნდა დააბრუნონ და ნახ.დაცვაში დააყენონ

    0
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    26 მაისი 2020 17:55

    ტყუილია კაცო

    0
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    26 მაისი 2020 15:59

    არტური დე იონგი და კოუ ცდად ღირს... სადაც დემბელეს ამდენი წელი ველოდეთ და სულ დამტვრეულია რატო არ უნდა მივცეთშანსი კოუტინიოს

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    26 მაისი 2020 15:17

    ძაან მაგარია
    ციტატა: Iniesta_8
    ლიგაზე და ლა ლიგაში ვერ გამოიყენებენ და აზრი? გუნდთან ერთად ივარჯიშებს მეტს ვერაფერს იზამს

    ჩვეულებრივად შეეძლება თამაში მთავარია უეფამ დაბრო მოგვცეს

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Gaucho24 გულშემატკივარი [?]

    26 მაისი 2020 13:45

    თუ სწორ პოზიციაზე დააყენებენ და საფუძველს ჩაუყრიან დე იონგი არტური კოუ ს ტრიოს ნუ როტაციებით ბუსკეცი პუჩი იდეალური იქნება

    5
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    26 მაისი 2020 13:28

    ლიგაზე და ლა ლიგაში ვერ გამოიყენებენ და აზრი? გუნდთან ერთად ივარჯიშებს მეტს ვერაფერს იზამს

    1
    გასულია
    cruyff9 Culé [?]

    26 მაისი 2020 13:26

    modi cou modi iqneb atamashde((((((chemi favoriti iyavi da imedi maq kide ravici(((

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge