"არსენალი" ფილიპე კოუტინიოს შეძენაზე ოცნებობს

  • 25-05-2020, 00:08
  • "არსენალი" ფილიპე კოუტინიოს შეძენაზე ოცნებობს

    ფრანგული Le10Sport-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "არსენალს" "ბარსელონას" საკუთრებაში მყოფი ბრაზილიელი ვარსკვლავის, ფილიპე კოუტინიოს შეძენის დიდი სურვილი აქვს.

    წყაროს ცნობით, "მეთოფეებმა" კოუტინიოს აგენტთან, კია ჟორაბჩიანთან მოლაპარაკებების წამოსაწყებად გეგმა შეიმუშავეს. 27 წლის ნახევარმცველის შეძენა ლონდონელთა მთავარ მწვრთნელს, მიკელ არტეტას სურს. ესპანელი სპეციალისტი ფილიპეს დიდი თაყვანისმცემელია.

    იმავე წყაროს ინფორმაციით, კოუტინიოს "არსენალში" გადასვლა ნაკლებად სავარაუდოა, თუმცა ტრანსფერი არც გამორიცხულია, რადგან ფეხბურთელის აგენტი ძალიან კარგად იცნობს კლუბის ტექნიკურ დირექტორს, ედუ გასპარს. ამასთანავე, ის ლონდონური გუნდის გულშემატკივარიცაა.

    ფილიპე კოუტინიო, ამჟამად, მიუნხენის "ბაიერნში" იჯარით იმყოფება, თუმცა რამდენიმე დღის წინ ცნობილი გახდა, რომ გერმანელები ბრაზილიელ მოთამაშეს არ გამოისყიდიან.

    გავრცელებული ინფორმაციით, "ბლაუგრანას" კოუტინიოს გაყიდვა დაახლოებით 80 მილიონ ევროდ სურს. მისი შეძენის სურვილს "მანჩესტერ იუნაიტედი" და "ჩელსიც" გამოთქვამენ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Ronaldinhoko წევრი [?]

    25 მაისი 2020 14:45

    Goal.geze wavikitxe rom coutinho barcashi rcheba imedia martalia

    0
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    25 მაისი 2020 12:41

    კარგი ტრანსფერი იქნებოდა არტეტა მაგრად მოხოდავს ამას

    0
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    25 მაისი 2020 12:34

    უმჯობესია დაიტოვონ ამას ხავი მაგრა მოხოდავდა მაგრამ თუ გაუშვებენ 100 მილიონზე ნაკლებად არავითAრ შემთხვევაშI არ უნდა გაუშვან

    0
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    25 მაისი 2020 12:16

    ლევერკუზენს გავუცვალოთ ჰავერცში😂

    2
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    25 მაისი 2020 09:27

    ციტატა: M10 S9 D11
    დააყენონ ნახევარ დაცვაში ეგება ათამაშდეს ართმევებზე კია სუსტი მარა ეგება შეტევაში ფანტაზია შემოიტანოს ბოლო-ბოლო შორიდან გაისვრის მაინც

    ეს არის ხასიათის მოთამაშე და ორი რამ ჭირდება ჩემი აზრით რო ათამაშდეს ერთი მწვრთნელმა უნდა მიხედოს და ფსიქოლოგიურადაც მოხოდოს და ისედაც სწორად გამოიყენოს და ნახევარდაცვაში დააყენოს და მეორე მარცხენა ფლანგზე ნეიმარი ყავდეს რომელიც უფრო დაეხმარება ხასიათზე მოსვლაშიც და ისედაც თამაშში თორე ისეთი ჩამკვდარია რო ასე უბრალოდ მოიყვანო და დაააყენო ძირითადში და ათამაშო გინდ ნახევარდაცვაში ეგ არ უშველის :დ მწვრთნელის ხელი და ნეიმარი უნდა ამას რო გამოცოცხლდეს ნუ ჩემი აზრით :დ

    3
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    25 მაისი 2020 08:54

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: M10 S9 D11
    არსენალში ცოდოა დააბეუნეთ ბარსაში

    ბარსაში ვერაფერი ქნა და ვერც ბაიერნში და არსენალში რატოა ცოდო ერთი ეგეთ გუნდში თუ გაქაჩავს მარა არსენალის დონეზეც შეიძLება ვერ ითამაშოს იმდენად გაფარჩაკდა :დ

    დააყენონ ნახევარ დაცვაში ეგება ათამაშდეს ართმევებზე კია სუსტი მარა ეგება შეტევაში ფანტაზია შემოიტანოს ბოლო-ბოლო შორიდან გაისვრის მაინც

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    25 მაისი 2020 08:47

    ციტატა: M10 S9 D11
    არსენალში ცოდოა დააბეუნეთ ბარსაში

    ბარსაში ვერაფერი ქნა და ვერც ბაიერნში და არსენალში რატოა ცოდო ერთი ეგეთ გუნდში თუ გაქაჩავს მარა არსენალის დონეზეც შეიძLება ვერ ითამაშოს იმდენად გაფარჩაკდა :დ

    0
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    25 მაისი 2020 01:36

    არსენალი რაის გადამხდელია ეგენი ბაიერნზე ვარესი წუწურაქები არიან ასე რომ დააბრუნონ ეს კაცი ბარსაში და ათაშონ თავის პოზიციაზე

    3
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    25 მაისი 2020 01:18

    65/70-ლიმონში გაშვება კაი ვარიანტი მგონია(უფრო რეალურია)

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    25 მაისი 2020 00:55

    არსენალში ცოდოა დააბეუნეთ ბარსაში

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    25 მაისი 2020 00:51

    80 მლნ ამ პანდემიის მერე თუ ვინმემ გადაგვიხადა ძალიან მაგარი იქნება აქ აწი ვეღარ ათამაშდება ძველებურადა ისევე როგორც ჩვენ გვინდა და მაგ თანხაში სიამოვნებით გავუშვებდი მომავალ წელს ამის ფასი კიდე დაიწევს და მერე დემბელესავით 42 მლნ გაშვება არ მოგვიწიოს მართლა, მალკომი და პაულინიო უფრო ძვირადაა გაყიდული არ დაგვავიწყდეს (ერთი 45, მეორე 48 მლნ)


    amiT yvela kmayofili iqneba chven fegburtels sarfianad gavasuxarebt isini magar motamashes daimateben da arsenal agzevdeba cou sadac didebas daibrunebs eg mxolod premier ligaa

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    barcamen წევრი [?]

    25 მაისი 2020 00:44

    ჯობდა ლივერპულში დარჩენილიყო,
    იქ თამაშობდა მაინც,
    ბარსაში წამოსვლის შემდეგ ვერაფერს ვეღარ აკეთებს.
    გრიზმანიც დაახლოებით ასეა.
    დაწყევლილია მგონი ეს კლუბი,სანამ გადმოდიან კარგად თამაშობენ და მერე ვეღარ...

    3
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    25 მაისი 2020 00:11

    ყველას უნდა, მაგრამ მყიდველი არც ერთი.

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge