Sport: დემბელემ, შესაძლოა, ნეიმარის "ბარსელონაში" დაბრუნებას ხელი შეუწყოს

  • 24-05-2020, 13:51
  • Sport: დემბელემ, შესაძლოა, ნეიმარის "ბარსელონაში" დაბრუნებას ხელი შეუწყოს

    Sport-ის ინფორმაციით, "პარი სენ-ჟერმენს" გუნდის აწყობა ფრანგ ფეხბურთელებზე სურს. პარიზელთა მთავარი მწვრთნელი, ტომას ტუხელი მხარს უსმან დემბელეს კანდიდატურას უჭერს, რომელსაც იდეალურად იცნობს და იცის, სწორად როგორ გამოიყენოს.

    მსოფლიოს ჩემპიონის წასვლა კატალონიური კლუბისათვის დიდი კატასტროფა არ იქნება, რადგან ანსუ ფატი და ალექს კოლიადო მეტ სათამაშო დროს მიიღებენ.

    ესპანური წყარო ასევე დასძენს, რომ პსჟ-ს დემბელეს სისუსტეების შესახებ მოეხსენება, თუმცა გარისკვას არ მოერიდება და მოლაპარაკებებში ნეიმარის ჩართვასაც არ გამორიცხავს. 

    ცოტა ხნის წინ Tuttomercato-მ გაავრცელა ცნობა, რომ "ლურჯ-ბროწეულისფერებმა" უსმანი ტრანსფერზე დააყენეს და მას 42 მილიონ ევროდ შეელევიან.

    "ბარსელონამ" ფრანგი გარემარბი 2017 წელს "ბორუსიადან" 105 მილიონ ევროდ შეიძინა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    25 მაისი 2020 20:46

    ციტატა: ფარნა
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: ფარნა
    ციტატა: Andres_Iniesta
    დემბელეში და კოუტინიოში თითქმის 250 მილიონი გადაყრილი

    წელიწად ნახევარში


    :(((

    კოუტინიოს სწორად გამოყენება გინდა? დააყენე მესისა და გრიზმანთან 9 იანის პოზიციაზე გაუგებარ პოზიციაზე იყენებდა ვალიკო და დატრავმა დემბელე კი არანაირად ბარსას მომავალი არ არის რაც აქ მოეთრია უმეტეს დროს ლაზარეთში ატარებს ამის როგორ გეიმედება? კოუტინიოსი უფრო მჯერა ვიდრე დემბელესი

    ციტატა: BOMBORA..NEYMAR JR..MSN..ANSU FATI
    დემბუზაა ბარსას მომავალი რაის ტრანსფერში ჩართვა კაცო ხოარ გაგიჟდით ეს ხო დემბუზა დემბო დემბუზინიოა ეჰ ვალვერდე მერო შენი ცოლი დავპატიჟე რესტორანში სულ შენი ბრალია ამ უდიდესი ტალანტის დემბუზას ეს ამბები მარა დემბუზა ბარსას მომავალია დემბუუუუუზ არ დაღუპო ხალხი უშველე ფიცხეეელ:(:(:(

    არანაირი ბარსას მომავალი არ არის დემბელე ერთ თამაშს ჩაატარებს ვსო დამტვრეულია დიდი ნაწილი უცდება სეზონისა შესაბამისად არ არის ბარსას დონისა დიდი დიდი სერია ა ში ან ბუნდეს ლიგაში ან ლიგა 1 ში ათამაშო მეტი რა უნდა მოსთხოვო

    კოუტინიო 9 იანზე??
    კიდეკაი ბარსას ტრენერი არ ხარ :დდ

    რატომაც არა კოუტინიო 9 იანზე სუარესი სკამზე მესი გრიზმანი კოუტინიო კაი ტრიოა მარა თუ ლაუტარო მოვა 9 იანზე ისიც ითამაშებს ორივე ათიანია მესის პოზიციაზე მოთამაშე მარა ახლა ისეთი დროა ათიანს ვერავინ მოირგებს სანამ მესი კარიერის ზენიტშია ამიტომაც 9 იანზე აქვთ შანსი

    შემტევ ნახევარმცვეს რა უნდა 9 იანზე?

    ხვდები მაინც რას ამბობ

    შერ შტეგენიც იქნებოდა კაი 9 იანზე

    არა??🤣🤣🤣

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    25 მაისი 2020 16:07

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: ფარნა
    ციტატა: Andres_Iniesta
    დემბელეში და კოუტინიოში თითქმის 250 მილიონი გადაყრილი

    წელიწად ნახევარში


    :(((

    კოუტინიოს სწორად გამოყენება გინდა? დააყენე მესისა და გრიზმანთან 9 იანის პოზიციაზე გაუგებარ პოზიციაზე იყენებდა ვალიკო და დატრავმა დემბელე კი არანაირად ბარსას მომავალი არ არის რაც აქ მოეთრია უმეტეს დროს ლაზარეთში ატარებს ამის როგორ გეიმედება? კოუტინიოსი უფრო მჯერა ვიდრე დემბელესი

    ციტატა: BOMBORA..NEYMAR JR..MSN..ANSU FATI
    დემბუზაა ბარსას მომავალი რაის ტრანსფერში ჩართვა კაცო ხოარ გაგიჟდით ეს ხო დემბუზა დემბო დემბუზინიოა ეჰ ვალვერდე მერო შენი ცოლი დავპატიჟე რესტორანში სულ შენი ბრალია ამ უდიდესი ტალანტის დემბუზას ეს ამბები მარა დემბუზა ბარსას მომავალია დემბუუუუუზ არ დაღუპო ხალხი უშველე ფიცხეეელ:(:(:(

    არანაირი ბარსას მომავალი არ არის დემბელე ერთ თამაშს ჩაატარებს ვსო დამტვრეულია დიდი ნაწილი უცდება სეზონისა შესაბამისად არ არის ბარსას დონისა დიდი დიდი სერია ა ში ან ბუნდეს ლიგაში ან ლიგა 1 ში ათამაშო მეტი რა უნდა მოსთხოვო

    კოუტინიო 9 იანზე??
    კიდეკაი ბარსას ტრენერი არ ხარ :დდ

    რატომაც არა კოუტინიო 9 იანზე სუარესი სკამზე მესი გრიზმანი კოუტინიო კაი ტრიოა მარა თუ ლაუტარო მოვა 9 იანზე ისიც ითამაშებს ორივე ათიანია მესის პოზიციაზე მოთამაშე მარა ახლა ისეთი დროა ათიანს ვერავინ მოირგებს სანამ მესი კარიერის ზენიტშია ამიტომაც 9 იანზე აქვთ შანსი

    1
    გასულია
    Flying Johan გულშემატკივარი [?]

    25 მაისი 2020 12:53

    იდეალურად იცნობს და იცის, სწორად როგორ გამოიყენოს.

    :დ

    1
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    25 მაისი 2020 11:16

    ციტატა: ფარნა
    ციტატა: Andres_Iniesta
    დემბელეში და კოუტინიოში თითქმის 250 მილიონი გადაყრილი

    წელიწად ნახევარში


    :(((

    კოუტინიოს სწორად გამოყენება გინდა? დააყენე მესისა და გრიზმანთან 9 იანის პოზიციაზე გაუგებარ პოზიციაზე იყენებდა ვალიკო და დატრავმა დემბელე კი არანაირად ბარსას მომავალი არ არის რაც აქ მოეთრია უმეტეს დროს ლაზარეთში ატარებს ამის როგორ გეიმედება? კოუტინიოსი უფრო მჯერა ვიდრე დემბელესი

    ციტატა: BOMBORA..NEYMAR JR..MSN..ANSU FATI
    დემბუზაა ბარსას მომავალი რაის ტრანსფერში ჩართვა კაცო ხოარ გაგიჟდით ეს ხო დემბუზა დემბო დემბუზინიოა ეჰ ვალვერდე მერო შენი ცოლი დავპატიჟე რესტორანში სულ შენი ბრალია ამ უდიდესი ტალანტის დემბუზას ეს ამბები მარა დემბუზა ბარსას მომავალია დემბუუუუუზ არ დაღუპო ხალხი უშველე ფიცხეეელ:(:(:(

    არანაირი ბარსას მომავალი არ არის დემბელე ერთ თამაშს ჩაატარებს ვსო დამტვრეულია დიდი ნაწილი უცდება სეზონისა შესაბამისად არ არის ბარსას დონისა დიდი დიდი სერია ა ში ან ბუნდეს ლიგაში ან ლიგა 1 ში ათამაშო მეტი რა უნდა მოსთხოვო

    კოუტინიო 9 იანზე??
    კიდეკაი ბარსას ტრენერი არ ხარ :დდ

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    25 მაისი 2020 00:06

    ციტატა: მურმანი
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: მურმანი
    ციტატა: M10 S9 D11
    კიბატონო დაუშვათ შედგა ეს ბარტერი გრიზმანს რას უშვებიან? მესი სუარესი ნეიმარი გრიზმანი ერთად სად უნდა ათამაშონ რომელს დასვავენ ზამენაზე ამიტომ ესე ძაან რო გაგიხარდათ ეს ნიუსი დემბელეს მოძულეებს ცოტა დაფიქრდით ნეიმარის მოყვანა თუ უნდათ ჯობია გრიზმანში გაუცვალონ

    პსჟ რომ დათანხმდეს გრიზმანი დემბელესაც გაუცვლიან. ნეიმარი ლაუტარო მესი. ზამენაზე სუარესი, ტრინკაუ, ბრეიზვეიტი, ფატი. არ წავა პსჟ ამ გაცვლაზე თორემ ბარსა არც უნდა დაფიქრდეს.

    კი ეხლავე დაგიჯდება სუარესი ზამენაზე რა ლაუტარო გრიზმანს უშვებ და ლაუტარო მოგყავს თხა გავყიდე თხა ვიყიდეს თემაა არაფერში არ სჭირდება ლაუტარო ბარსას

    დდდ😂😂😂😂 რაში ჰგავს ლაუტარო გრიზმანს, სტილი აცდენილია სრულიად.😃😃😃

    კი აცდენილია ლაუტარო სრული ნაგავია გრიზამნი კიდე მსოფლიო ჩემპიონი ნაგავი ასევე 5 საუკეთესო შემტევს შორის შესული.ნაჰავი მსოფლიოს ვარსკვალებს შორის შესუკი ნაგავი ხოლო ლაუტარო არგენტინელია 🥳

    0
    გასულია
    მურმანი გულშემატკივარი [?]

    24 მაისი 2020 22:06

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: მურმანი
    ციტატა: M10 S9 D11
    კიბატონო დაუშვათ შედგა ეს ბარტერი გრიზმანს რას უშვებიან? მესი სუარესი ნეიმარი გრიზმანი ერთად სად უნდა ათამაშონ რომელს დასვავენ ზამენაზე ამიტომ ესე ძაან რო გაგიხარდათ ეს ნიუსი დემბელეს მოძულეებს ცოტა დაფიქრდით ნეიმარის მოყვანა თუ უნდათ ჯობია გრიზმანში გაუცვალონ

    პსჟ რომ დათანხმდეს გრიზმანი დემბელესაც გაუცვლიან. ნეიმარი ლაუტარო მესი. ზამენაზე სუარესი, ტრინკაუ, ბრეიზვეიტი, ფატი. არ წავა პსჟ ამ გაცვლაზე თორემ ბარსა არც უნდა დაფიქრდეს.

    კი ეხლავე დაგიჯდება სუარესი ზამენაზე რა ლაუტარო გრიზმანს უშვებ და ლაუტარო მოგყავს თხა გავყიდე თხა ვიყიდეს თემაა არაფერში არ სჭირდება ლაუტარო ბარსას

    დდდ😂😂😂😂 რაში ჰგავს ლაუტარო გრიზმანს, სტილი აცდენილია სრულიად.😃😃😃

    1
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    24 მაისი 2020 20:57

    დემბელეს პაკოშიც არავინ გაგვიცვლის, რა ნეიმარი ხოარღადაობთ, ვის რათუნდა ინვალიდი ზანგი? ზოგადად ზანგების პლუსი გამძლეობაა და ამას ეგეც არაქვს, ინტელექტი არც უნდა მოთხოვო, ქათამს უფრო მეტი IQ აქვს

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    24 მაისი 2020 19:49

    ციტატა: მურმანი
    ციტატა: M10 S9 D11
    კიბატონო დაუშვათ შედგა ეს ბარტერი გრიზმანს რას უშვებიან? მესი სუარესი ნეიმარი გრიზმანი ერთად სად უნდა ათამაშონ რომელს დასვავენ ზამენაზე ამიტომ ესე ძაან რო გაგიხარდათ ეს ნიუსი დემბელეს მოძულეებს ცოტა დაფიქრდით ნეიმარის მოყვანა თუ უნდათ ჯობია გრიზმანში გაუცვალონ

    პსჟ რომ დათანხმდეს გრიზმანი დემბელესაც გაუცვლიან. ნეიმარი ლაუტარო მესი. ზამენაზე სუარესი, ტრინკაუ, ბრეიზვეიტი, ფატი. არ წავა პსჟ ამ გაცვლაზე თორემ ბარსა არც უნდა დაფიქრდეს.

    კი ეხლავე დაგიჯდება სუარესი ზამენაზე რა ლაუტარო გრიზმანს უშვებ და ლაუტარო მოგყავს თხა გავყიდე თხა ვიყიდეს თემაა არაფერში არ სჭირდება ლაუტარო ბარსას

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    24 მაისი 2020 19:30

    სრული იდიოტიზმია

    თან უკვე იმდენი ვარიანტია სირცხვილია ყველაფრის დადება რაც კი ვინმეს აზრად მოუვა რა სპორტია?!

    1
    გასულია
    მურმანი გულშემატკივარი [?]

    24 მაისი 2020 18:19

    ციტატა: M10 S9 D11
    კიბატონო დაუშვათ შედგა ეს ბარტერი გრიზმანს რას უშვებიან? მესი სუარესი ნეიმარი გრიზმანი ერთად სად უნდა ათამაშონ რომელს დასვავენ ზამენაზე ამიტომ ესე ძაან რო გაგიხარდათ ეს ნიუსი დემბელეს მოძულეებს ცოტა დაფიქრდით ნეიმარის მოყვანა თუ უნდათ ჯობია გრიზმანში გაუცვალონ

    პსჟ რომ დათანხმდეს გრიზმანი დემბელესაც გაუცვლიან. ნეიმარი ლაუტარო მესი. ზამენაზე სუარესი, ტრინკაუ, ბრეიზვეიტი, ფატი. არ წავა პსჟ ამ გაცვლაზე თორემ ბარსა არც უნდა დაფიქრდეს.

    0
    გასულია
    Gaucho24 გულშემატკივარი [?]

    24 მაისი 2020 16:03

    დემბელე არ არის ბარსას სტილის ფეხბურთელი , შეიძლება სხვაგან გადასვლამ უშველოს მოიხოდოს და კარგი ფეხბურთელი დადგეს , მაგრამ ბარსაში ვერ გაურკვევია რა უნდა გააკეთოს , ამოვარდნილია მთლიანად გუნდის სქემიდან , 42 მილიონი ძალიან ცოტაა , 60+დემბელე ( შექმნილი კრიზისული მდგომარეობიდან , ასაკის სხვაობიდან გამომდინარე ჭკვიანურია ) და ნეის დაბრუნება ძალიან კარგი იქნებოდა და კოუ დააბრუნონ და დააყენონ სწორ პოზიციაზე დე იონგთან და არტურთან ერთად ცენტრში

    5
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    24 მაისი 2020 15:50

    ციტატა: ფარნა
    ციტატა: Andres_Iniesta
    დემბელეში და კოუტინიოში თითქმის 250 მილიონი გადაყრილი

    წელიწად ნახევარში


    :(((

    კოუტინიოს სწორად გამოყენება გინდა? დააყენე მესისა და გრიზმანთან 9 იანის პოზიციაზე გაუგებარ პოზიციაზე იყენებდა ვალიკო და დატრავმა დემბელე კი არანაირად ბარსას მომავალი არ არის რაც აქ მოეთრია უმეტეს დროს ლაზარეთში ატარებს ამის როგორ გეიმედება? კოუტინიოსი უფრო მჯერა ვიდრე დემბელესი

    ციტატა: BOMBORA..NEYMAR JR..MSN..ANSU FATI
    დემბუზაა ბარსას მომავალი რაის ტრანსფერში ჩართვა კაცო ხოარ გაგიჟდით ეს ხო დემბუზა დემბო დემბუზინიოა ეჰ ვალვერდე მერო შენი ცოლი დავპატიჟე რესტორანში სულ შენი ბრალია ამ უდიდესი ტალანტის დემბუზას ეს ამბები მარა დემბუზა ბარსას მომავალია დემბუუუუუზ არ დაღუპო ხალხი უშველე ფიცხეეელ:(:(:(

    არანაირი ბარსას მომავალი არ არის დემბელე ერთ თამაშს ჩაატარებს ვსო დამტვრეულია დიდი ნაწილი უცდება სეზონისა შესაბამისად არ არის ბარსას დონისა დიდი დიდი სერია ა ში ან ბუნდეს ლიგაში ან ლიგა 1 ში ათამაშო მეტი რა უნდა მოსთხოვო

    შენ თუ ვერ მიხვდი რო ვიხუმრე და ვერც ის სმაილიკები დაინახე მაშინ სააღოოლ:(:(:(
    დემბუზას ხელი არ დაედოს ხელები შორს დემბუზასგან მტარვალებო :(:(:(

    ციტატა: M10 S9 D11
    კიბატონო დაუშვათ შედგა ეს ბარტერი გრიზმანს რას უშვებიან? მესი სუარესი ნეიმარი გრიზმანი ერთად სად უნდა ათამაშონ რომელს დასვავენ ზამენაზე ამიტომ ესე ძაან რო გაგიხარდათ ეს ნიუსი დემბელეს მოძულეებს ცოტა დაფიქრდით ნეიმარის მოყვანა თუ უნდათ ჯობია გრიზმანში გაუცვალონ

    არცერთს არ უქნია ხეირი იქნება და ორივე წავა? ან გრიზი წავიდეს დემბელე დარჩეს და დემბელე სად აყენებთ ზამენაზე? ეუფ მაგარია 140 მილიონი ზამენაზე კაი ფუფუნებაა ორივეს კისერიც უტეხია ისემც უქნია
    სად აყენებთო რო ამბობ ეგ ჩვენ არა კიკეს დაუსვი და მესის მე ან ჩვენ კი არ მოგვყავს:(:(

    1
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    24 მაისი 2020 15:39

    კიბატონო დაუშვათ შედგა ეს ბარტერი გრიზმანს რას უშვებიან? მესი სუარესი ნეიმარი გრიზმანი ერთად სად უნდა ათამაშონ რომელს დასვავენ ზამენაზე ამიტომ ესე ძაან რო გაგიხარდათ ეს ნიუსი დემბელეს მოძულეებს ცოტა დაფიქრდით ნეიმარის მოყვანა თუ უნდათ ჯობია გრიზმანში გაუცვალონ

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    24 მაისი 2020 15:38

    ციტატა: Andres_Iniesta
    დემბელეში და კოუტინიოში თითქმის 250 მილიონი გადაყრილი

    წელიწად ნახევარში


    :(((

    კოუტინიოს სწორად გამოყენება გინდა? დააყენე მესისა და გრიზმანთან 9 იანის პოზიციაზე გაუგებარ პოზიციაზე იყენებდა ვალიკო და დატრავმა დემბელე კი არანაირად ბარსას მომავალი არ არის რაც აქ მოეთრია უმეტეს დროს ლაზარეთში ატარებს ამის როგორ გეიმედება? კოუტინიოსი უფრო მჯერა ვიდრე დემბელესი

    ციტატა: BOMBORA..NEYMAR JR..MSN..ANSU FATI
    დემბუზაა ბარსას მომავალი რაის ტრანსფერში ჩართვა კაცო ხოარ გაგიჟდით ეს ხო დემბუზა დემბო დემბუზინიოა ეჰ ვალვერდე მერო შენი ცოლი დავპატიჟე რესტორანში სულ შენი ბრალია ამ უდიდესი ტალანტის დემბუზას ეს ამბები მარა დემბუზა ბარსას მომავალია დემბუუუუუზ არ დაღუპო ხალხი უშველე ფიცხეეელ:(:(:(

    არანაირი ბარსას მომავალი არ არის დემბელე ერთ თამაშს ჩაატარებს ვსო დამტვრეულია დიდი ნაწილი უცდება სეზონისა შესაბამისად არ არის ბარსას დონისა დიდი დიდი სერია ა ში ან ბუნდეს ლიგაში ან ლიგა 1 ში ათამაშო მეტი რა უნდა მოსთხოვო

    1
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    24 მაისი 2020 15:25

    დემბუზაა ბარსას მომავალი რაის ტრანსფერში ჩართვა კაცო ხოარ გაგიჟდით ეს ხო დემბუზა დემბო დემბუზინიოა ეჰ ვალვერდე მერო შენი ცოლი დავპატიჟე რესტორანში სულ შენი ბრალია ამ უდიდესი ტალანტის დემბუზას ეს ამბები მარა დემბუზა ბარსას მომავალია დემბუუუუუზ არ დაღუპო ხალხი უშველე ფიცხეეელ:(:(:(

    3
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    24 მაისი 2020 15:19

    დემბელეში და კოუტინიოში თითქმის 250 მილიონი გადაყრილი

    წელიწად ნახევარში


    :(((

    4
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    24 მაისი 2020 15:12

    ციტატა: ფარნა
    ძლიიიიიიიიიიიივს ამდენი ხანია ამის წასვლას ვითხოვ დაა როგორც იქნაა ნეიმარში გაუცვალეთ დამატებით არტურს კი ხელი არ დაედოს რაის პიანიჩი რის პიანიჩი არტური უნდა დარჩეს

    100%

    1
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    24 მაისი 2020 15:04

    ძლიიიიიიიიიიიივს ამდენი ხანია ამის წასვლას ვითხოვ დაა როგორც იქნაა ნეიმარში გაუცვალეთ დამატებით არტურს კი ხელი არ დაედოს რაის პიანიჩი რის პიანიჩი არტური უნდა დარჩეს

    3
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    24 მაისი 2020 14:19

    ტუხელის ხელში მშვენივრად თამაშობდა და ტუხელისთვისვე აჯობებს ნეიმარის დონის ავტორიტეტი (მასზემეტი) ფეხბურთელი არ ყავდეს გუნდში

    0
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    24 მაისი 2020 14:09

    ძალიანაც კარგი ეს ორივე მხარესთვის ასევე საფრანგეთის ნაკრებისთვისაც საუკეთესო გადაწყვეტილება იქნება ისევე როგორც ფეხბურთელებისთვისაც ბარსა მესის გარშემო ააწყობს გუნდს პსჟ კი მბაპეს გარშემო ამით ორივე გუნდი იხეირებს და რეალი კიდე დარჩება პირში ჩალა გამოვლებული რადგან ხალიფა მბაპეს აღარსად აღარ გაუშვებს მერე.იმედია ამიხდება ნატვრა და მსნ დაბრუნდება ეს იქნება პირადად ჩემთვის რაღაც საოცარი გრძნობა მოვიმატებ ალბათ ერთ 20 წელს სიცოცხლეს

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    პარტნიორები
    Flashscore.ge