სერჟინიო დესტი "ბარსელონას" სამოსში გამოეწყო

  • 23-05-2020, 23:41
  • სერჟინიო დესტი "ბარსელონას" სამოსში გამოეწყო

    ბოლო პერიოდში "ბარსელონასა" და სერჟინიო დესტის კავშირის შესახებ ბევრი დაიწერა, თუმცა 10 დღის წინ ფეხბურთელის აგენტმა განაცხადა, რომ 19 წლის მცველის თაობაზე კატალონიურ კლუბს "აიაქსთან" შეთავაზება ჯერ არ ჰქონია.

    მიუხედავად ამისა, ახალგაზრდა ტალანტი "ლურჯ-ბროწეულისფერებისადმი" სიყვარულს არ მალავს და სოციალურ ქსელში ვიდეოს ანთავსებს, სადაც "ბლაუგრანას" სამოსშია გამოწყობილი.

    საინტერესოა, რომ ფეხბურთელის ერთ-ერთი მთავარი მიზანი სწორედ "ბარსელონას" მაისურის მორგებაა. 1 წლის წინ ის ჟურნალისტებთან ამბობდა: "წინ კიდევ ბევრი მიზანი მაქვს მისაღწევი. მინდა, კარიერის გარკვეულ ეტაპზე, "ბარსელონაში" ვითამაშო. ეს ჩემი მთავარი მიზანია." 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    24 მაისი 2020 15:23

    ე ბიჯო მოიყვანეთ ეს ბიჭი მოიყვამეთ მეტი ნამიოკი რა ჩაგირტყათ

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    24 მაისი 2020 09:57

    გამოტყდა,რომ კულეა😂😂

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    24 მაისი 2020 08:16

    აუუ სააღოოლ ჯიგააარ

    6
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    24 მაისი 2020 05:19

    Genacvale shen❤️

    5
    გასულია
    Barca for life წევრი [?]

    24 მაისი 2020 01:35

    შტეგენი
    დესტი პიკე დე ლიხტი ტაგლიფიაკო
    დე იონგი
    არტური კოუტინიო
    მესი სუარესი გრიზმანი

    სათადარიგო: ალბა, ტოდიბო, ლენგლე, არაუხო, ს.რობერტო, ბუსკეცი, პიანიჩი, პუჩი/ალენია, დემბელე, ფატი, ტრინკაო.
    არ ვიცი ესენი რას იზამენ წლის ბოლოს, მაგრამ ოღონდაც დაცვა გამოასწორონ და რაც უნდათ ის უქნიათ, ვიცი დე ლიხტის მომყვანები არ არიან, მაგრამ ვინმე წესიერს თუ მოძებნიან კიდევ კარგი იქნება, ტოდიბო კიდე უეჭველი უნდა შევინარჩუნოთ. დესტი მგონია რო ასე 70%ით გადმოვა წელსვე და ტაგლიფიაკოზე ვიმედოვნებ.
    სხვა ნუ სემედუ გავცვალე პიანიჩი+თანხაში, ამას დამატებული სხვების წასვლით აღებული თანხები შესაბამისად ამ მცველების საყიდლად ფული უეჭველი იქნება და რავი ვნახავთ ბოლოსკენ რა და როგორ, უბრალოდ მთავარია დაცვა მოძლიერდეს და კიდევ გუნდმა მიიღოს უფრო შემტევი ხასიათი, რასაც სრულყოფილი შემადგენლობა ჭირდება დამატებით თავისი როტაციებით.
    აი კარგი მწვრთნელი გვინდა რა და დაგვხატავდა ეგაა და ეგ.

    4
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    24 მაისი 2020 01:06

    ესეთი ხალხი მაგრად მევასება ვისაც გუნდი უყვარს. ამას ეტყობა რი უნდა ბარსელონა და ფულის გამო არ გადმოდის. ზუსტად ეგეთი ხალხი მოგვაგებინებს ტიტულებს თაან ძაამ მაგარი ბიჭია პლიუს არც ბევრს ითხოვს აიაქსი. მოსაყვანია რა აუცილებლად

    15
    გასულია
    მურმანი გულშემატკივარი [?]

    24 მაისი 2020 01:05

    უპატივცემულობაა აიაქსის, ასეთი რამ არც ბარსას აწყობს, შეიძლება დაძაბოს სიტიუაცია ერთადერთი კლუბია რომელთამაც ნორმალური ურთიერთობა გვაქ

    7
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია Culé [?]

    24 მაისი 2020 00:09

    ციტატა: Tsitsi
    ბიჭი იხვეწება, მიყიდეთო და ესენი რას უყურებენ, გამაგებინაა 🤔

    აუცილებლად მოსაყვანია, მომავლის პროექტია. იქნებ, დანი ალვესის შემცვლელი ვიპოვოთ.

    ისე, მიკვირს, ამერიკის ნაკრები რატომ აირჩია, დავიჯერო, ნიდერლანდებში, დუმფრისის შეეშინდა?

    2
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    23 მაისი 2020 23:59

    ბიჭი იხვეწება, მიყიდეთო და ესენი რას უყურებენ, გამაგებინაა 🤔

    5
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    23 მაისი 2020 23:51

    ამის მოსვლის მერეც თუ რობერტო არ დამიყენეს მცველად, სემედუც უთამაშებლობის გამო ვერ მოიხოდა სხვა კი არაფერია მიზეზი

    3
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    23 მაისი 2020 23:49

    მშვენიერიაა

    4
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    23 მაისი 2020 23:48

    მშვენიერი ამბავია. ასეთი ბიჭები გვჭირდება ზუსტად და არა ნეიმარის მაგვარი ტრა.ის მოთამაშეები.

    3
    გასულია
    Fati წევრი [?]

    23 მაისი 2020 23:45

    იმედია ალვეში 2 იქნება ❤️❤️

    7
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV