ოფიციალურად: ლა ლიგის განახლების სავარაუდო თარიღი ცნობილია

  • 23-05-2020, 17:01
  • ოფიციალურად: ლა ლიგის განახლების სავარაუდო თარიღი ცნობილია

    ესპანეთის პრემიერ-მინისტრმა, პედრო სანჩესმა, ტრადიციულ პრესკონფერენციაზე ესპანეთის ჩემპიონატის განახლება 8 ივნისს ივარაუდა.

    სანჩესის თქმით, ესპანეთის მთავრობამ მიიღო გადაწყვეტილება, ესპანური ფეხბურთის 8 ივნისს განახლების თაობაზე. თუმცა ეს საბოოლოდ გადაწყვეტილი თარიღი არ არის, იგი ლა ლიგამ უნდა დაამტკიცოს.

    სავარაუდოდ, 8 ივნისს რაიო ვალეკანო-ალბასეტეს გადადებული მეორე ტაიმი ჩატარდება, კვირის უიქენდზე, ანუ, 12, 13 და 14 ივნისს კი - პრიმერა და სეგუნდა დივიზიონის მატჩები.


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ika9101 საიტის ლეგენდა  [?]

    26 მაისი 2020 09:21

    ოფიციალურად სავარაუდო 😂

    0
    --------------------
    აზრი?
    გასულია
    GelaD8 ფანი [?]

    25 მაისი 2020 23:34

    My Webpage აი ხალხო მთელი მსოფლიო აღიარებს გენიას...მადრიდელების გარდა მხოლოდ...აქ ჩანს დიდ თამაშებს და ფინალებს ვინ იგებდა სინამდვილეში..

    0
    გასულია
    მსლ წევრი [?]

    25 მაისი 2020 17:18

    ვეღარ ვითმენ... ალბათ ყველამ იცით მესის საყვარელი მეტოქე სევილიაა და უნდა გაუთხაროს 3 გოლი.

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    24 მაისი 2020 23:53

    ციტატა: nikusha
    სპორტის ამბებშიც აცხადებენ რომ 12 ივნისი გაიხსნება სევილია-ბეტისის იგრით (სევილიური დერბით)

    სევილია ბარსელონას ხვდება 😑

    1
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    23 მაისი 2020 21:52

    ციტატა: me da barca
    რომ არა ეს ვირუსი ეს სეზონი ხვალ დამთავრდებოდა.

    აბა აბა და უკვე ჩ.ლიგის ფინალისტები გვედონიბეოდა და კოპას გამარჯვებული. მოვემზადებოდით ჯერ ევრო 2020 მერე კოპა ამერიკა ბოლოს კი ოლიმპიადა ამასობაში ახალი სეზონიც განახლდებოდა

    4
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    23 მაისი 2020 20:19

    რომ არა ეს ვირუსი ეს სეზონი ხვალ დამთავრდებოდა.

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 მაისი 2020 19:15

    მალე რა მალე ვეღარ ვითმენ

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    23 მაისი 2020 17:29

    სპორტის ამბებშიც აცხადებენ რომ 12 ივნისი გაიხსნება სევილია-ბეტისის იგრით (სევილიური დერბით)

    3
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    პარტნიორები
    Flashscore.ge