Tuttomercato: "ბარსელონამ" უსმან დემბელე ტრანსფერზე დააყენა

  • 23-05-2020, 15:34
  • Tuttomercato: "ბარსელონამ" უსმან დემბელე ტრანსფერზე დააყენა

    Tuttomercato-ს ცნობით, "ბარსელონამ" ფრანგი გარემარბის, უსმან დემბელეს, გაყიდვა გადაწყვიტა.

    იტალიური გამოცემა წერს, რომ ამ გადაწყვეტილების ერთ-ერთ მიზეზს "ბარსელონაში" სახელფასო ბიუჯეტის შემცირება წარმოადგენს, დემბელეს წლიური ანაზღაურების ოდენობა კი 12 მილიონი ევროა. "ბარსელონა" მზადაა, მას 42 მილიონ ევროდ შეელიოს.

    ფეხბურთელით დაინტერესება "პარი სენ-ჟერმენის" სპორტულმა დირექტორმა, ლეონარდომ, გამოხატა. თუ "ბარსას" დემბელეს იჯარით გაშვებას გადაწყვეტს, მისთვის რამდენიმე იტალიური კლუბიც იბრძოლებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    njanka1977 Culé [?]

    24 მაისი 2020 01:49

    დემბო, დემბოო.. კოუტინიო, კოუტინიოო, ვალიკო, ვალიკოო ტვინი გაღუნეს. აგერ თქვენი დემბო კოუ, ვალიკო, გაგვტენეს თუ არა 140 მილიონი. +120 მილიონი კიდევ კარგი პოგბაც არ იყიდეს, თორემ უარესი დასაცინები გაბხდებოდით. პრაფესორები ხართ ზოგ ზოგიერთი

    0
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    23 მაისი 2020 23:11

    გაყიდონ ზარალია გუნდის.ფატის კოლიადოს და ტრინკაუს მიეცემათ მეტი დრო.ბრეიტვეიტი კიდე ისეა მოხოდილი რაც ამან 3სეზონში ქნა შეიძლება ბრეიტმა დარჩენილ 11ტურში გააკეთოს

    0
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    23 მაისი 2020 21:36

    დემბელე, კიკე, სარაბია, ბართომეუ აუთ :დ

    2
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    23 მაისი 2020 21:26

    42 მილიონად გაყიდვას დატოვონ ჯობია და ხელფასი დააკლონ

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    23 მაისი 2020 20:14

    42 ცოტა ხომ არაა?

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 მაისი 2020 19:14

    ტრანსფერზე არა იქ დააყენეს

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    23 მაისი 2020 18:08

    ჩართავენ ამას ნეიმარის ტრანსფერში ტუხელსაც მოწონს და ორივესთვის საუკეთესო ვარიანტია ისევე დემბელესთვისაც .აქ შტეგენს ლამის დედა აგინეს რატო ითხოვს ხელფასის მომატებასო და ამას 12 მილიონს უხდიან არაფერში ჰო არაფერში და ყველაფერს ვალვერდეს ნუ დააბრალებთ ეხა ნუ ეძებთ იმ კაცში განტევების ვაცს (ყველაფერში არაა დამნაშავეც ის კაცი მაგრამ არც უდანაშაულო)ვალვერდეს დროს სხვა იგროკებს რატო არ დაემართა ესე თუ ამას ვალვერდე ავალებდა ვარჯიშზე არ მოხვიდე დააგვიანე დაიკიდეო პესი ფიფა უტყაპუნე გაერთე შენს ძმაკაცებში და ყველაფერი სხვა დაიკიდეო ვალვერდემ უთხრა ხო ? აბიდალიც კი გადარია კიდე შანს რო ამბობთ წელი პირველი +მოდით ვაცადოთ ერთი სეზონი.წელი მეორე+ერთი შანსი მივცეთ ისევ.წელი მესამე+ამდენთან ეს ერთხელაც ვაცადოთ.წელი მეოთხე+ერთ შანსს იმსახურებს და ეს ყველაფერი 140 მილიონიან ფეხბურთელში რომელიც წელიწადში 12 მილიონს ღებულობს ხელფას ლაზარეთში წოლასა და ფიფას თამაშში ნუთუ არ მოგბეზრდათ ამის გაპრავებები არ გეზარებათ ? გაასხმევინონ ნეიმარის ტრანსფერში დაისვენოს მანაც თუკი აკლია დასვენება და დაგვასვენოს ჩვენც ისინი მიიღებენ იმას რაც უნდათ და ჩვენც მივიღებთ იმას რაც მესისთვის იქნება კარგი და იმედია ლაუტაროსაც არასოდეს უნდა თქვა არასოდეს ამიტო ვოცნებობ მაგ ორივე ტრანსფერს არჩევანზე თუ მიდგა ? რათქმაუნდა ნეიმარი და ლაუტარო მომავალ წელს

    8
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    მურმანი გულშემატკივარი [?]

    23 მაისი 2020 17:39

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: მურმანი
    ერთი შანსი უნდა მისცენ...

    იმდენი ვწერე ამ თემაზე რო ამას თუ ვინმე დაწერდა ნამდვილად ვერ წარმოვიდგენდი.

    მეც არ მევასება მაგრამ ფიზიკურად არაა მარცხენა ვინგერი და რა უნდა ქნან. არც არავიმ მოიყვანს წელს, ვინგერის პოზიციაზე გრიზმანს სჯობს მაინც

    1
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    23 მაისი 2020 16:46

    ციტატა: katalomia
    ციტატა: kingarturo
    გასაგებია რო ტალანტი აქვს, უკვე საკმარისად ჰქონდა შესაძლებლობა იმას რომ თავი გამოეჩინა. რაც თანხა გადაიხადეს იქიდან გამომდინარე ეს ტრანსფერი იმედიგაცრუების მეტი არაა არაფერი. ტრამვებმა შეუშალა ხელი თუ რა იყო მიზეზი ეგ ცალკე საკითხია, მაგრამ არსებულ რეალობას ვერაფერი შეცვლის ფაქტია.



    Mara meore mxare romainc is aris - ro DEMBELE ze midgeba saqme ghirs mocda. Riskad uechveli ghirs. Reals ager viniciusissjera da vini da dembo gansxvavdeba.

    ვინი არა ყlე ამ დებილს რომ ტრამვენი არ აწუხებდეს მშვენიერი ფეხბურთელი დადგებოდა ამისგან მაგრამ რატომ გაფუჭდა ისეთი მოთსმაშე რომელსაც ჯერ ტრამვა არ ქონია არ ვიცი შეიძლება მართლა იმ გამოქლიავებული ველვარდეს ბრალი იყო ნუ ფაქტია რომ არ დალეწილიყო გუნდში ადგილი გარანტირებუკი იქნებოდა დს შეიძლება გუნფის ლიდერიც გამხდაღიუო მესი რომ დაამთსვრებდა კარიერას

    0
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    23 მაისი 2020 16:44

    ალილუია

    6
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    23 მაისი 2020 16:29

    Samarcxvino paqtia 140 cad iyido da 40 cad gindodes gayidva

    1
    გასულია
    მურმანი გულშემატკივარი [?]

    23 მაისი 2020 16:16

    ერთი შანსი უნდა მისცენ...

    1
    გასულია
    GelaD8 ფანი [?]

    23 მაისი 2020 16:03

    My Webpage ასეთი ფეხბურთელების წასვლა არ აკლებდა ბარსას დიდებას ვერაფერს და დიდი ამბავი ვირტუალურად მოთამაშე დემბელე თუ წავა ბარსადან

    1
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    23 მაისი 2020 15:42

    ციტატა: kingarturo
    გასაგებია რო ტალანტი აქვს, უკვე საკმარისად ჰქონდა შესაძლებლობა იმას რომ თავი გამოეჩინა. რაც თანხა გადაიხადეს იქიდან გამომდინარე ეს ტრანსფერი იმედიგაცრუების მეტი არაა არაფერი. ტრამვებმა შეუშალა ხელი თუ რა იყო მიზეზი ეგ ცალკე საკითხია, მაგრამ არსებულ რეალობას ვერაფერი შეცვლის ფაქტია.



    Mara meore mxare romainc is aris - ro DEMBELE ze midgeba saqme ghirs mocda. Riskad uechveli ghirs. Reals ager viniciusissjera da vini da dembo gansxvavdeba.

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV