MD: სემედუს "სიტიში" გადასვლა სურს

  • 23-05-2020, 12:22
  • MD: სემედუს "სიტიში" გადასვლა სურს

    "ბარსელონას" პორტუგალიელი მარჯვენა მცველის, ნელსონ სემედუს, პრიორიტეტს მომდევნო სატრანსფერო ფანჯრის დროს "მანჩესტერ სიტიში" გადასვლა წარმოადგენს, იტყობინება Mundo Deportivo.

    სემედუს დამატებით ტურინის "იუვენტუსი" არის დაინტერესებული, თუმცა თავად ფეხბურთელს "სიტის" მაისურის მორგება სურს. გამოცემის თქმით, სემედუს ტრანსფერი "ქალაქელთა" მთავარ მწვრთნელს, პეპ გვარდიოლას, სურვილსაც წარმოადგენს. იგი ჟოაუ კანსელუს ასპარეზობით უკმაყოფილოა და მის გაშვებას აპირებს.

    ასევე, როგორც სემედუს, ისე კანსელუს საფეხბურთო აგენტი ჟორჟე მენდეშია. ყველა ეს გარემოება პორტუგალიელ მარჯვენა მცველთა ბარტერს რეალურს ხდის.

    ნელსონ სემედუმ 2019-20 წლების სეზონში, ჯამში, 29 შეხვედრაში მიიღო მონაწილეობა, მათგან 24 კი ძირითადი შემადგენლობიდან დაიწყო.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    23 მაისი 2020 23:04

    ჩემი აზრით ბარტერი ფეხბურთელის უპატივცემულობაა

    0
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    23 მაისი 2020 16:41

    ციტატა: nika 54
    კაროჩე, ეს ვითომ კოზირი იყო ნეიმარის ან ლაუტაროს ტრანსფერებში ჩასართავი და ამ დროს რა გამოდის? ეს თავისი კარიერის მოწყობაზე ჩალიჩობს? ანუ ბარსაც კიდია და მისი სატრანსფერო პოლიტიკაც ხომ. მაგრები ვართ რა. არაფრის მომგებები და გამკეთებლები ჩვენ არა ვართ. თასიდან უკვე გამოგვაგდეს და არც ლა ლიგა და მითუმეტეს არც ლიგის მომგებები არა ვართ. კაი ხანი გაძლო მაინც გუნდმა გვარდიოლას მემკვიდრეობით და მესის თავდადებით.

    ძან ძლიერ ლოგიკას ფლობ შენ რატობუნდა გაწიროს ასეთი ნიჭის და ტალანტის მფოლებლა ფეხბურთელმა თაბი ვიღაც ყლ3 ნეიმარითსვის და ლაუტაროსთვის არ ურჩევნია ერთ ერთ საუკეთესო მწვრთნელათ მივიდეს და უფრო განვითრდეს? ზუსტდ ეგეთი ყლ3ობისთვი რომ.უნდათ სემედუს გამოყენება მაგიტომ მიდის გუნდიდან

    2
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    23 მაისი 2020 15:17

    Vinmeshi gacvla an pulis damatebit vinem magaris wamoyvana kargi iqneboda

    0
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    23 მაისი 2020 13:13

    ციტატა: nika 54
    კაროჩე, ეს ვითომ კოზირი იყო ნეიმარის ან ლაუტაროს ტრანსფერებში ჩასართავი და ამ დროს რა გამოდის? ეს თავისი კარიერის მოწყობაზე ჩალიჩობს? ანუ ბარსაც კიდია და მისი სატრანსფერო პოლიტიკაც ხომ. მაგრები ვართ რა. არაფრის მომგებები და გამკეთებლები ჩვენ არა ვართ. თასიდან უკვე გამოგვაგდეს და არც ლა ლიგა და მითუმეტეს არც ლიგის მომგებები არა ვართ. კაი ხანი გაძლო მაინც გუნდმა გვარდიოლას მემკვიდრეობით და მესის თავდადებით.

    აბა რატო უნდა გახდეს ხურდა ვიღაცის ტრანსფერში, იასნა თავის კარიერაზე ჩალიჩობს, გუნდმა ესე გამიშვას, არ გავკარი იმ გუნდს? ან რატო უნდა უნდოდეს ინტერში როცა პეპთან თამაშის შანსი აქვს თან პრემიერ ლიგაში. წავიდეს სიტიში, გაუჭირდება ვოლკერის ამოგდება მარა ერთი თუ ჩაჯდა, ბართომეუ ცხარე ცრემლით იტირებს ამის გაშვებისთვის. კანსელოს ყველა მონაცემით ჯობია. უბრალოდ ჭ კლასის მწვრთნელები მოუწია. ერთ შანსს კიდე იმსახურებს მარა თუ გაცვლაა იყოს კანსელო. ან ემერსონი უნდა დავიბრუნოთ. ან ორივე ერთად, გვჭირდება კარგი მარჯვენა მცველი და რომელი გაისვრის კაცმა არ იცის

    6
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    23 მაისი 2020 12:46

    კაროჩე, ეს ვითომ კოზირი იყო ნეიმარის ან ლაუტაროს ტრანსფერებში ჩასართავი და ამ დროს რა გამოდის? ეს თავისი კარიერის მოწყობაზე ჩალიჩობს? ანუ ბარსაც კიდია და მისი სატრანსფერო პოლიტიკაც ხომ. მაგრები ვართ რა. არაფრის მომგებები და გამკეთებლები ჩვენ არა ვართ. თასიდან უკვე გამოგვაგდეს და არც ლა ლიგა და მითუმეტეს არც ლიგის მომგებები არა ვართ. კაი ხანი გაძლო მაინც გუნდმა გვარდიოლას მემკვიდრეობით და მესის თავდადებით.

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 მაისი 2020 12:32

    რა სისულელეა კოუტო და უოკერი ყავთ სემედუ რაღათ უნდათ პლიუს კანსელო

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    პენდრაგონი წევრი [?]

    23 მაისი 2020 12:31

    ვოქერი და კოუტო მოგვეცით მაშინ :დდდდ

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge