ლიონელ მესი მსოფლიოს რიგით მე-7 ყველაზე გავლენიან ფიგურად დასახელდა

  • 19-05-2020, 23:42
  • ლიონელ მესი მსოფლიოს რიგით მე-7 ყველაზე გავლენიან ფიგურად დასახელდა

    ფრანგულმა France Football-მა ფეხბურთის ისტორიაში 50 ყველაზე გავლენიანი "ფიგურა" დაასახელა, რომელშიც "ბარსელონას" არგენტინელმა ლეგენდამ, ლეო მესიმ მე-7 ადგილი დაიკავა.

    ათეული ასე გამოიყურება:

    1.  ნასერ ალ-ხელაიფი (პსჟ-ს პრეზიდენტი);
    2.  კრიშტიანუ რონალდუ ("იუვენტუსი");
    3.  ჯანი ინფანტინო (FIFA-ს პრეზიდენტი);
    4.  იურგენ კლოპი ("ლივერპულის" მწვრთნელი);
    5.  ჟორჟე მენდეში (საფეხბურთო აგენტი);
    6.  ანდრეა ანიელი ("იუვენტუსის" პრეზიდენტი);
    7.  ლიონელ მესი ("ბარსელონა");
    8.  ფლორენტინო პერესი ("რეალის" პრეზიდენტი);
    9.  მეგან რაპინო ("სიეტლი");
    10.  შვეიცარიის სასამართლო.

    სიაში "ბარსასთან" დაკავშირებული კიდევ  4 პიროვნება გვხვდება:

    • 12. პეპ გვარდიოლა ("ბარსელონას" ყოფილი მწვრთნელი);
    • 16. ნეიმარი ("ბარსელონას" ყოფილი ფეხბურთელი);
    • 29. ჩავი ("ბარსელონას" ლეგენდა);
    • 40. ჰიროში მიკიტანი (Ralkuten-ის ("ბარსას" სპონსორი) აღმასრულებელი დირექტორი და "ვისელ კობეს" პრეზიდენტი).

    რთული სათქმელია, სიის შედგენისას France Football-მა რა კრიტერიუმები გაითვალიაწინა, თუმცა ერთი რამის თქმა დარწმუნებით შეგვიძლია - ამ ყველაფერს ნამდვილ ფეხბურთთან, მოედანთან არანაირი კავშირი არ აქვს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    I.S. Culé [?]

    22 მაისი 2020 10:06



    მაშ "ფოკუსს მიღმა" რეიზაა?!😁

    0
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    20 მაისი 2020 13:40

    უაზრო სიაა ბაზარი არაა მაგრამ, საერთოდ სიაში როვერხვდება მსოფლიოს მე-3 ყველაზე ძვირადღირებული კლუბის პრეზიდენტი საშინლად ტეხავს.

    რაც შეეხება უეფას პრეზიდენტს - აგერ სიტი მოსვა თავის ადგილზე და იგივეს უზამს პსჟ-საც ტაკ ჩტო მაგითი იყო ჩემი სოუბიექტური აზრით დასაწყები.კლოპი რო პერესსზე ბლატებით არაა ეგ ცალკე თემაა

    ან ბაიერნის დირექტორატი - ბუნდესლიგა ყავს ბ - გუნდად ბაიერნს ყველა ნიჭიერი მანდაა

    0
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    20 მაისი 2020 11:30

    ფლორენტინო პერესს და რონალდუს შორის ვის მეტი ძალაუფლება აქვს საფეხბურთო სამყაროში გამოჩნდა 2018 წლის ოქროს ბურთის ვდაჯილდოებაზე. აქ კიდე რონალდო მეორეა და პერესი მერვე

    5
    გასულია
    რივალდო-მესი წევრი [?]

    20 მაისი 2020 11:25

    ჩვენი აჩკარიკა აფირისტი ამ სიტბსიაშიც ვერ მოხვდა😞

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    20 მაისი 2020 11:20

    იდიოტიზმის პიკია აღნიშნული "რეიტინგი".

    4
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    მსლ წევრი [?]

    20 მაისი 2020 11:07

    ფიფას პრეზიდენტი რონალუდუზე დაბლა რატო დაგას?

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    20 მაისი 2020 08:49

    ხალიფას უფრო მეტი გავლენა აქვს ვიდრე პერესს? ვერ დავიჯერებ მაგას

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Pablos ar abia წევრი [?]

    20 მაისი 2020 02:44

    ციტატა: Bola
    სულელური სიაა :დ რა კლოპი...ბარემ სეტიენი ჩასვან :დ ან რა რონალდო და მესი წინა რიგებში :დ

    ეგრეა და

    1
    გასულია
    Bola Culé [?]

    20 მაისი 2020 01:20

    სულელური სიაა :დ რა კლოპი...ბარემ სეტიენი ჩასვან :დ ან რა რონალდო და მესი წინა რიგებში :დ

    4
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    20 მაისი 2020 00:33

    რა უაზრობაა, ესეთ რეიტინგებს ვინც ადგენს დროის ფუჭად ხარჯვისთვის მოეკითხება მწარედ

    3
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    20 მაისი 2020 00:32

    პერესი 8 ზე :D ეგეც ჩააწყო არ დავიწვაო. ხელაიფი რო დიქტატორია ფაქტია. სიტი დასაჯეს და ეგენი ისევ გრიმიტობენ და მბაპე ნეიმარს გაორმაგებულ ხელფასებს ტენიან. როცა სიტიზე ალბათ 2 ჯერ ნაკლები შემოსავალი აქვთ. სიტი 400 მილიონს 2 წელიწადში ხარჯავდა და პსჟ ემ ორ მოთამაშეში გადაიხადა 1 ფანჯარაზე. კი აპრავეს მბაპეს იჯარაო, ნეიმარმა თავის თავი გამოისყიდაო და სისულელეები მარა მაგის ვისაც ჯერა ისიც ნაყიდი ყავს და ეგაა

    5
    გასულია
    Pablos ar abia წევრი [?]

    19 მაისი 2020 23:45

    ჯერ ნიუკასლის ბოსი არ შემოსულა საქმეში თორე 😎

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge