"ბარსელონა" ნეიმარს არ დაიბრუნებს

  • 19-05-2020, 22:18
  • "ბარსელონა" ნეიმარს არ დაიბრუნებს

    Sin Concesiones-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ბარსელონას" ხელმძღვანელობამ გადაწყვიტა, ზაფხულში "პარი სენ-ჟერმენის" ვარსკვლავი ნეიმარი არ დაიბრუნოს.

    წყაროს ცნობით, კატალონიელები ფიქრობენ, რომ გუნდში საკმარისი შემტევები ირიცხებიან. "ბლაუგრანა" ახალგაზრდა გარემარბებს - უსმან დემბელეს, ანსუ ფატის, ფრანსიშკუ ტრინკაუსა და ალექს კოლიადოს ნდობას გამოუცხადებს.

    ბრაზილიელ თავდამსხმელზე უარის თქმა არ ნიშნავს იმას, რომ "ბარსელონა" შეტევას არ გააძლიერებს. იმავე წყაროს ცნობით, კატალონიური კლუბი სრულად გადაერთვება მთავარი სატრანსფერო სამიზნის, "ინტერის" ცენტრალური თავდამსხმელის, ლაუტარო მარტინესის შეძენაზე.

    "ბარსა" ნეიმარის დამატებას გასულ ზაფხულში ცდილობდა, თუმცა მაშინ პსჟ-მა 28 წლის ფეხბურთელის გაშვებაზე უარი განაცხადა. წელს მისი შეძენა თითქმის გამორიცხულია. "ბლაუგრანამ", კორონავირუსის პანდემიით გამოწვეული ფინანსური კრიზისის გამო, ნაკლებად სავარაუდოა, რომ ერთზე მეტი ხმაურიანი ტრანსფერი განახორციელოს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ნეიმარი
    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    20 მაისი 2020 13:53

    აუ ისევ ამ გაპიარებულ ზანგს უცხადებს ნდობას ტრავმებს იღებს დემბო არ არის დონისა რით ვერ შეიგნო ამ დედაშეცემულმა ბართუმეუმ ფეხებზე კიდია დემბელესაც ტიპი მილიონებს იღებს ლაზარეთში კოტრიალში ერთ მატჩ ჩაატარებს და ვსო მოგიტყან ბარსა სატრანსფერო პოლიტიკა და გუნდის ვითომ შენება დავაი ლაუტარო მოვიდეს ანსუ ფატიც ითამაშებს ტრინკაუ კი იჯარით რომელიმე კლუბში რო ლა ლიგას შეეჩვიოს აქ დრო დიდად არ ექნება და ცოდოა ფატი მაგას დროს არ მისცემს მხეცი გვყავს ეს

    2
    გასულია
    მსლ წევრი [?]

    20 მაისი 2020 11:13

    მე პირადად ნეიმარს მირჩევნია ლაუტარო გადმოვიდეს.

    2
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    20 მაისი 2020 09:39

    ჯერ დადასტურდეს და მერე ვილაპარაკოდ ანუ ჯერ გადავხტეთ და ჰოპ მერე დავიძახოთ
    გასაკვირი ისაა რო ერთი უფო მეტად სანდო გაზეთების არ გჯერათ და ნაკლებად სანდო გაზეთის გჯერათ რატო ? იმიტო რო გინდათ დაიჯეროთ და ის გჯერავთ მესის მას ვინმე გაუწევს წინააღმდეგობას რო რამე მოინდომოს? ასეთი კიდე ბევრი სტატია დაიდება ამაში იხდიან სწორედ დაინტერესებული პირები ფულს მე ის მაინტერესებს დღეს ან ხვალ რო პირიქით დაიწეროს მერე რას იტყვით ? ამიტომაცაა ნათქვამი ჯერ გადავხტეთ და ჰოპ მერე დავიძახოთო და ეს არაა ჩემი სიტყვები იქნებ ტყულა უხარია ანტინეიმარისტებს? რო მოვიდეს იქნებით კი ამ გუნდის ფანები ისევ? ისევ გჯერათ დემბელესი წელი მეოთხე .ბრავო.მე მჯერა რო ეს სისულელეა და იმედია მოვა თუარადა მტერი იყოს ჩვენი დემბელეს იმედზე ფლანგზე პრობლემა არა ფორვარდი და არა ნახევარდაცვაა არამედ დაცვა და შეტევაა და ეს ბზარი შეტევაში შემახსენეთ ვის წასვლის მერე გაჩნდა? რამდენი ზვეზდა მოიყვანეს რა ამოივსო ბზარი? ჰოდა ნეიმარი თუარა სანე სანჩო ან მსგავსი აუცილებელია ლაუტაროზე მეტად და ნეტარ არიან ისინი ვისაც ისევ სჯერა დემბელესი

    როცა დემბელეზეც დაიწერება უარყოფითი სტატიები და წაუდემბელევებს ისევ მაშინაც დაწერეთ ამდენჯერ ხოლმე თორე 8 მატჩში ერთ გოლს რო გეიტანს და დამენახეთ დემბელე ვისაც არ მოგწონთო მაშინ მხოლოდ არა 😂 🤣 🤣 😂როგორც ამბობენ წიწილებს შემოდგომაზე ითვლიანო ამიტო დაველოდოთ ჯერ მოვლენების განვითარებას ასე ჯობია მგონი

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    20 მაისი 2020 01:27

    გუნდის პრობლემა დაცვაში თამაშიაა მიხედეთ დაცვას რაა..პიქეს გარეშეე კოშმარია დაცვაა

    4
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    20 მაისი 2020 00:37

    მოეშვით ლაუტაროს, ჯერ ლიგაზე გვაჩვენოს რისი თავი აქვს. კარგი შეტევა გვყავს თუ ტრავმებმა არ გვბომბა. მსგ წინ და ფატი დემბო ბრაიტ ვაიტი ტრინკაო სკამზე იდეალურია დაჟე ბევრიც. ნახევარდაცვას უნდა მოხოდვა. არასაჭირო ხალხი გაუშვით, ბუსის უალტერნატივობა დაასრულეთ და მოიყვანეთ კაცი ვინც არტური ფრენკისთან მომავალში მკვლელ ტრიოს შექმნის. ფაბიან რუისი ან აუარი. ერთი ტოპ ცენტრი დაცვაში, ალბას კარგი კონკურენტი და კარგი მარჯვენა მცველი. ლაუტაროში გადასახდელ თანხას ფირპოს რაკიტიჩის და სხვების თანხა დაამატონ და ფულიც დარჩება

    1
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    19 მაისი 2020 23:58

    ან ლაუტარო რაღად უნდათ.გრიზმანი სუარესი და ბრეიტვეიტი სამივეს შეუძლია მაგ პოზიციაზე თამაში.ტრინკაოსაც კიდე და მესისაც თუ ცრუ 9იანზე ათამაშებ.ესენი კიდე ჩააცივდნენ და აღარ ეშვებიან

    2
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    19 მაისი 2020 23:22

    ვერ. კიდევ კარგი ამის ყიდვის ფული აქ აქვთ თორე შეარცხვენდნენ კიდევ ერთხელ გუნდს

    1
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    19 მაისი 2020 23:21

    ძალიან კარგი

    ღირსების საკითხია

    0
    გასულია
    ousmane dembele 11 წევრი [?]

    19 მაისი 2020 23:04

    მშვენიერია

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    19 მაისი 2020 22:51

    მშვენიერი სიახლეა,თუმცა ლაუტაროზე ჩაციკვლაც არ ღირს.

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    LUIS-SUAREZ Culé [?]

    19 მაისი 2020 22:49

    ამ მოღალატის დამბრუნებელ ბარსას შევე...

    2
    --------------------
    სიამაყით ბარსელონელი
    საიტზეა
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    19 მაისი 2020 22:42

    ძალიანაც კარგი

    2
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 მაისი 2020 22:20

    ხოდა დაცვა გააძლიერეთ და წინ მესი სუარესი გრიზმანიც მიხედავენ საქმეს

    9
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge