ესპანური სიტყვა, Remontada ფრანგულ ლექსიკონში შევა

  • 19-05-2020, 19:23
  • ესპანური სიტყვა, Remontada ფრანგულ ლექსიკონში შევა

    ყოველწლიურად ფრანგულ ლექსიკონს ახალ-ახალი სიტყვები ემატება. RMC Sport-ის ინფორმაციით, 2021 წლის გამოცემაში საპატიო ადგილი ესპანურ სიტყვას, Remontada-ს ექნება, რაც ინგლისურად "ქამბექს", ქართულად კი, დაახლოებით, სიტუაციის შენს სასარგებლოდ შემობრუნებას ნიშნავს.

    ხსენებული სიტყვა საფრანგეთში პოპულარული 2017 წლის 8 მარტის შემდეგ გახდა, როდესაც "ბარსელონამ" 4-ბურთიანი ჩამორჩენა გამოასწორა და "პარი სენ-ჟემრენი" ანგარიშით, 6-1 დაამარცხა.

    წყაროს ცნობით, Remontada-ს შემდეგნაირი განმარტება ექნება: "მოულოდნელი "ქამბექი", რომლის საშუალებითაც გოლების რაოდენობით ჩამორჩენილი გუნდი, დიდი სხვაობის მიუხედავად, თამაშის შემობრუნებასა და მოგებას შეძლებს".

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    19 მაისი 2020 23:42

    თან ფრანგებმა შარშანაც განიცადეს ეგ მანიუსთან

    0
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    Pablos ar abia წევრი [?]

    19 მაისი 2020 23:24

    ციტატა: levanoza
    ინგლისური ანალიტიკური ენაა და კამბექი პირადად მე ასე მესმის - მოდი უკან. ასევე შეგიძლიათ სხვა ბევრი რამ მიუსადაგოთ, რაც თქვენს ფანტაზიაზე იქნება დამოკიდებული. ჩემს აღარ დავწერ -18-იანებიც შემოდიან ხოლმე.

    ეგ ქუმბექია :)

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    19 მაისი 2020 22:58

    ყველა დროის უდიდესი "Remontada".

    0
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    levanoza ფანი [?]

    19 მაისი 2020 22:04

    ინგლისური ანალიტიკური ენაა და კამბექი პირადად მე ასე მესმის - მოდი უკან. ასევე შეგიძლიათ სხვა ბევრი რამ მიუსადაგოთ, რაც თქვენს ფანტაზიაზე იქნება დამოკიდებული. ჩემს აღარ დავწერ -18-იანებიც შემოდიან ხოლმე.

    1
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია ფანი [?]

    19 მაისი 2020 20:27

    რობერტოც შეიტანონ სადმე 😂 6-იანს ნიშნავდეს, ან რამე მსგავსი 😂

    4
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 მაისი 2020 19:47

    უეჭველი შეურაცხყოფად მიიღებენ მაგ სიტყავს ფრანგები 😂😂😂

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    19 მაისი 2020 19:33

    ციტატა: Pablos ar abia
    სიტყვა😈😈😂

    ?

    0
    გასულია
    Pablos ar abia წევრი [?]

    19 მაისი 2020 19:32

    სიტყვა😈😈😂

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge