სამუელ უმტიტის წასვლის შემთხვევაში, "ბარსელონა" მილან შკრინიარს მოიწვევს

  • 19-05-2020, 14:34
  • სამუელ უმტიტის წასვლის შემთხვევაში, "ბარსელონა" მილან შკრინიარს მოიწვევს

    "ბარსელონას" ხელმძღვანელობა კვლავ ინტერესდება "ინტერის" სლოვაკი მცველით, მილან შკრინიარით, იტყობინება Mundo Deportivo. 

    "ბლაუგრანა" 25 წლის მცველს იმ შემთხვევაში მოიწვევს, თუ კლუბს სამუელ უმტიტი დატოვებს. "ბარსელონას" გარდა შკრინიარის შეძენით "მანჩესტერ სიტიც" ინტერესდება. 

    მილან შკრინიარის კონტრაქტი "ინტერთან" 2023 წლამდეა ძალაში. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Gio-96 გულშემატკივარი [?]

    19 მაისი 2020 17:45

    ციტატა: Johan_Cruyff
    ციტატა: Gio-96
    ეს კი კაია მარა ზაფხულში ლაუტაროს თუ იყიდიან ამას არ დათმობს ინტერი, მითუმეტეს იაფად, ყველაზე რეალური ვარიანტი იტალიიდან მაინც რომანიოლია, თან მილანი იმდენს არ მოითხოვს რამდენსაც ინტერი, კიდევ ერთი კარგი ვარიანტი ოღონდ პიკეს შეცვლისთვის არის მილენკოვიჩი, აი უბრალოდ ტიპი გიჟია, თუ თამაშები არ გაქვთ ნაყურები ვიდეოებს მაინც ჩაუჯექით იუთუბზე, ძაან პერსპექტიულია

    ლაუტარო რად გვინდა? ფორვარდად გრიზმანი დააყენონ ტიპი ფორვარდად მხეცია და ფლანგზე ვათამაშებთ
    რააქ ლაუტაროს დამკიცებული რო ვიყიდოთ? ტიპს 20 გოლი არ გაუტანია ჯერ.
    გზიმანი გვყავს, მსოფლიო ჩემპიონი და ლა ლიგაში ამხელა გამოცდილება აქვსზ ფლანგზე ვათამაშებთ ასეთ ფორვარდს და ლაუტარო მოგვყავს? რაის ლაუტარო, ეგრე პაკო რო დორტუნდში გავუშვით პირველი წელი რო სეზონი ქონდა ლაუტარო მონაგონია

    ანუ იმას ვამბობ რომ თუ ყიდვას აპირებს ლაუტაროსას ბარსა მაშინ ორს არგამოუშვებს ერთადთქო, თორე ლაუტარო რო მოვიდეს გრიზმანი დემბელე უნდა წავიდნენ, ასევე კოუტინიოც

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    19 მაისი 2020 16:40

    დელიგტი მოიყვანონ და მერე ვნახავთ მის ნამდვილ დონეს, სუპერ ტალანტია და იდეალურად მოერგება ბარსას.

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    19 მაისი 2020 16:24

    ხავიერ მბუამბა დააწიანურონ, არაუხო ტოდიბო მოხოდონ ასე თU ისე მაინც მოვალზეა გასათვლელი სვლები

    0
    გასულია
    Pablos ar abia წევრი [?]

    19 მაისი 2020 16:19

    მოიწვევს რასქვია გადაცემაა? 😀

    2
    გასულია
    Lasho წევრი [?]

    19 მაისი 2020 16:05

    კაია მარა რომანიოლი უკეთესია ჩემიაზრით

    1
    გასულია
    Johan_Cruyff Culé [?]

    19 მაისი 2020 16:01

    ციტატა: Gio-96
    ეს კი კაია მარა ზაფხულში ლაუტაროს თუ იყიდიან ამას არ დათმობს ინტერი, მითუმეტეს იაფად, ყველაზე რეალური ვარიანტი იტალიიდან მაინც რომანიოლია, თან მილანი იმდენს არ მოითხოვს რამდენსაც ინტერი, კიდევ ერთი კარგი ვარიანტი ოღონდ პიკეს შეცვლისთვის არის მილენკოვიჩი, აი უბრალოდ ტიპი გიჟია, თუ თამაშები არ გაქვთ ნაყურები ვიდეოებს მაინც ჩაუჯექით იუთუბზე, ძაან პერსპექტიულია

    ლაუტარო რად გვინდა? ფორვარდად გრიზმანი დააყენონ ტიპი ფორვარდად მხეცია და ფლანგზე ვათამაშებთ
    რააქ ლაუტაროს დამკიცებული რო ვიყიდოთ? ტიპს 20 გოლი არ გაუტანია ჯერ.
    გზიმანი გვყავს, მსოფლიო ჩემპიონი და ლა ლიგაში ამხელა გამოცდილება აქვსზ ფლანგზე ვათამაშებთ ასეთ ფორვარდს და ლაუტარო მოგვყავს? რაის ლაუტარო, ეგრე პაკო რო დორტუნდში გავუშვით პირველი წელი რო სეზონი ქონდა ლაუტარო მონაგონია

    0
    გასულია
    Gio-96 გულშემატკივარი [?]

    19 მაისი 2020 15:47

    ეს კი კაია მარა ზაფხულში ლაუტაროს თუ იყიდიან ამას არ დათმობს ინტერი, მითუმეტეს იაფად, ყველაზე რეალური ვარიანტი იტალიიდან მაინც რომანიოლია, თან მილანი იმდენს არ მოითხოვს რამდენსაც ინტერი, კიდევ ერთი კარგი ვარიანტი ოღონდ პიკეს შეცვლისთვის არის მილენკოვიჩი, აი უბრალოდ ტიპი გიჟია, თუ თამაშები არ გაქვთ ნაყურები ვიდეოებს მაინც ჩაუჯექით იუთუბზე, ძაან პერსპექტიულია

    0
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    19 მაისი 2020 15:35

    ციტატა: Andres_Iniesta
    მე პირადად ეს იტალიაში მოქმედ მცველებში ყველას მირჩევნია
    ვგულისხმობ 26 წელს ქვემოთ მცველებში

    დაჟე დელიხტსაც

    გეთანხმები მეც. ნუ რომანიოლიზე გეკამათებოდი ცოტას, მაინც იტალიელია, სანაკრებო გამოცდილება აქვს. კიელინის მომავალი შემცვლელია ნაკრებში. მარა ტექნიკურობის და პასის კულტურის თვალსაზრისით ეს ჯობია. ანუ ბარსასთვის უკეთესი ესაა

    2
    საიტზეა
    neymar-jr.. ფანი [?]

    19 მაისი 2020 15:35

    კი თქვენი სატრანსფერო გამმჭრიახობის ამბავი რო ვიცი ამასთან ერთად დელიჰტსაც იყიდით
    თან სირბილ სირბილით გამოგატანებენ კონტე

    2
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    19 მაისი 2020 15:22

    ეს და უპამეკანო ერთად და დაცვის პრობლემა 100% მოგვარებულია

    1
    გასულია
    პენდრაგონი წევრი [?]

    19 მაისი 2020 15:17

    უმტიტი თუ წავა რომანიოლი დაიდოს

    1
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    19 მაისი 2020 14:57

    მე პირადად ეს იტალიაში მოქმედ მცველებში ყველას მირჩევნია
    ვგულისხმობ 26 წელს ქვემოთ მცველებში

    დაჟე დელიხტსაც

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    19 მაისი 2020 14:56

    ლენგლეს ნაღდად მირჩევია

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 მაისი 2020 14:42

    მშვენიერი ვარიანტია

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    BarcelloNista გულშემატკივარი [?]

    19 მაისი 2020 14:38

    Raevasebat amashi vervxvdebi magari kaji mcvelia ara barsas stilis mcvelia burtan urtirtoba uchirs xe fexbuurtelia

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge