რა უნდა ვიცოდეთ სერჟინიო დესტის შესაძლო ტრანსფერზე?

  • 17-05-2020, 23:03
  • რა უნდა ვიცოდეთ სერჟინიო დესტის შესაძლო ტრანსფერზე?

    რამდენიმე დღის წინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ "ბარსელონადან" ნელსონ სემედუს წასვლის შემთხვევაში, მისი ადგილი, შესაძლოა, ამსტერდამის "აიაქსის" ახალგაზრდა მარჯვენა მცველმა, სერჟინიო დესტმა დაიკავოს.

    Tribuna გვთავაზობს იმ მთავარ საკითხებს, რომლებიც 19 წლის ფეხბურთელის კატალონიურ კლუბში სავარაუდო ტრანსფერთან დაკავშირებით უნდა ვიცოდეთ.

    ინტერესი

    "ბარსელონამ" დაადასტურა, რომ სერჟინიო დესტს აკვირდება.

    ფასი

    "ბლაუგრანასთვის" ცნობილია, რომ ახალგაზრდა ფლანგის მცველი დაახლოებით 20 მილიონი ევრო ღირს.

    ბარტერი

    "აიაქსი" ტრანსფერში "ბარსას" არცერთი ფეხბურთელის ჩართვით არაა დაინტერესებული.

    პირობები

    ამსტერდამულ კლუბს ფეხბურთელის სანაცვლოდ მხოლოდ ფული სურს.

    ფული

    "ბარსელონას", ამჟამად, დესტის შესაძენად ფული არ აქვს, ამიტომ კატალონიელებმა, პირველ რიგში, ერთ-ერთი ფეხბურთელი უნდა გაყიდონ.

    ალბათობა

    RAC1-ის ჟურნალისტი ჟერარ რომერო აცხადებს, რომ ამ ტრანსფერის განხორციელება რთული იქნება.

    სერჟინიო დესტი მარჯვენა მცველია, თუმცა მას თამაში მარცხენა ფლანგზეც შეუძლია. მის ანგარიშზე, მიმდინარე სეზონში, 35 მატჩში 2 გოლი და 6 შედეგიანი გადაცემაა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    LM10TheLegend გულშემატკივარი [?]

    18 მაისი 2020 12:48

    20 მილიონი არ აქვთ და ნეიმარი და ლაუტარო?? 🤣

    2
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    18 მაისი 2020 11:35

    ციტატა: Barca for life
    სემედუ=პიანიჩი+35მ (დე შილიოს ჯობია ისევ ფული დაამატონ)
    დესტისთვის გადაიხდიან ცალკე 15მ.ც დაგვრჩება და რავი რა არის პრობლემა. ცალკე ემერსონსაც დააბრუნებენ და მგონი ამასთან შედარებიც ახლა რაც გვყავს აშკარად უკეთესი ფლანგი გვეყოლება. თან ამას დამატებული პიანიჩი ძალიან კარგია არტუროს და რაკიტიჩის ჩასანაცვლებლად, მითუმეტეს რომ იმათშიც შემოვა ცალკე თანხა და მაგას ალბათ თავდამსხმელებისთვის გამოიყენებენ ან იდეაში ცენტარული მცველისთვის რავი.
    ნუ მოკლედ კარგი ვარიანტია
    შტეგენი, ინიაკი პენია (ნეტუში თანხა ცალკე შემოვა) დესტი, ემერსონი, რობერტო, პიკე, ლენგლე, ტოდიბო, არაუხო და ვინმე ძალიან კარგი მცველი, ალბა, კუკირელია ან ტაგლიფიაკო, ბუსკეცი, დე იონგი, პიანიჩი, არტური, კოუ, პუჩი, მესი, სუარესი, ტრინკაო, ნეიმარი (და ამ შემთხვევაში ვფიქრობ გრიზმანი და დემბელე წავლენ) ბრაიტვეიტი (სკამისთვის ძალიან კარგია) ან სულაც არ გვინდა ნეიმარი და მივცეთ შანსი გრიზმანს და დემბელეს და მომავალ წელს მოვიყბანოთ ლაუტარო და სანჩო ან ვინმე. და მწვრთნელი კიდე უნდა გამოიცვალოს უეჭველი თორე რაც არ უნდა კარგი ფეხბურთელები გვყავდეს ვერაფერს მივაღწევთ თუ გუნდში დისციპლინა და შრომისმოყვარეობა არ აღდგება.
    ამის გამო იდეაში უკეთეს ცვლილებებს მომავალი წლიდან ველოდები, მთავტობა რომ შეიცვლება ალბათ მერე დაიწყება რაც დაიწყება.

    პუჩის ნაცვლად ალენია

    ციტატა: InFiNiTe8
    ეს ძირითადში თამაშობდა? მაზრაუი სჯობს მგონია..

    წელს ძირითადის კაცია და ძაან დონეა

    ციტატა: Lasho
    ციტატა: Wtf man
    სამწუხაროდ სემედუმ ვერ გაამართლა ისე როგორც გვინდა. ჯობია გაუშვან მართლა. ეს ბიჭი კიდე ძალიან მომწონს მოიყვანონ გაისად კიდე ემერსონიც მოდის ეგაც კარგი ბიჭია და რომელიმეა გაამართლებს ან ორივეს დატოვებენ და რობერტოს გაუშვებენ. მარა რობერტო სკამისთვის იდეალური ფეხბურთელია სადაც გინდა დააყენე არც პრეტენზია აქვს სკამისთვის და ეგეთი კაცის გაშვება არ მინდა


    შენ გაიხარე.. აი ემერსონის რაგითხრა არვიცი რამდენად გაამართლებს.. ზამენაზე კარგი ვარიანტია.. დეშილიოც კარგი იქნება ზამენნისთვის

    რობერტო ნახ დაცვაში იდეალურია რაის გაშვება პროსტა კრაი არ უნდა გააკარო მაგას

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    Barca for life წევრი [?]

    18 მაისი 2020 10:03

    სემედუ=პიანიჩი+35მ (დე შილიოს ჯობია ისევ ფული დაამატონ)
    დესტისთვის გადაიხდიან ცალკე 15მ.ც დაგვრჩება და რავი რა არის პრობლემა. ცალკე ემერსონსაც დააბრუნებენ და მგონი ამასთან შედარებიც ახლა რაც გვყავს აშკარად უკეთესი ფლანგი გვეყოლება. თან ამას დამატებული პიანიჩი ძალიან კარგია არტუროს და რაკიტიჩის ჩასანაცვლებლად, მითუმეტეს რომ იმათშიც შემოვა ცალკე თანხა და მაგას ალბათ თავდამსხმელებისთვის გამოიყენებენ ან იდეაში ცენტარული მცველისთვის რავი.
    ნუ მოკლედ კარგი ვარიანტია
    შტეგენი, ინიაკი პენია (ნეტუში თანხა ცალკე შემოვა) დესტი, ემერსონი, რობერტო, პიკე, ლენგლე, ტოდიბო, არაუხო და ვინმე ძალიან კარგი მცველი, ალბა, კუკირელია ან ტაგლიფიაკო, ბუსკეცი, დე იონგი, პიანიჩი, არტური, კოუ, პუჩი, მესი, სუარესი, ტრინკაო, ნეიმარი (და ამ შემთხვევაში ვფიქრობ გრიზმანი და დემბელე წავლენ) ბრაიტვეიტი (სკამისთვის ძალიან კარგია) ან სულაც არ გვინდა ნეიმარი და მივცეთ შანსი გრიზმანს და დემბელეს და მომავალ წელს მოვიყბანოთ ლაუტარო და სანჩო ან ვინმე. და მწვრთნელი კიდე უნდა გამოიცვალოს უეჭველი თორე რაც არ უნდა კარგი ფეხბურთელები გვყავდეს ვერაფერს მივაღწევთ თუ გუნდში დისციპლინა და შრომისმოყვარეობა არ აღდგება.
    ამის გამო იდეაში უკეთეს ცვლილებებს მომავალი წლიდან ველოდები, მთავტობა რომ შეიცვლება ალბათ მერე დაიწყება რაც დაიწყება.

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    18 მაისი 2020 09:32

    20 მილიონი ამაში ნაჩუქარია

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    InFiNiTe8 გულშემატკივარი [?]

    18 მაისი 2020 08:57

    ეს ძირითადში თამაშობდა? მაზრაუი სჯობს მგონია..

    1
    გასულია
    ♠️Spooky♠️ წევრი [?]

    18 მაისი 2020 03:57

    ციტატა: Sdaead
    ციტატა: Berlinetta♥
    ძალიან მაგარი ბიჭია.. ზოგადად, პლსემედუში პიანიჩი, დე შილიო და 25 მილიონი ძალიან მაგარი რამაა 😁

    პიანიჩს სკამზე ვინც სვამთ , ბარსელონას ყველა ნახევარმცველზე ზუსტი პასი აქვს დღეს-დღეობით 😁 არტური იონგი პიანიჩი იქნება თუ მართლა დაითრიეს

    არ მითხრა ახლა პიანიჩის ხათრით ბუსკეცი ამოვაგდეო:)) თვითონ გაცვლა ჩვენთვის უფრო მომგებიანია,მაგრამ პრიორიტეტებზეა აქ საქმე. ვიდალი და რაკიტიჩი თუ წავლენ გამოგვადგება პიანიჩი, ისე ზედმეტი იქნება. განსაკთრებულს არაფერს შვება მოედანზე. ზუსტი პასი რომ აქვთ მხოლოდ, ეგეთი ნახევარმცველები ბევრია დღესდღეობით. საბოლოოდ სასარგებლოს მაგის გარდა არაფერს აკეთებენ:))

    Pianichs zusti pasis garda artmevac sakaipo aqvs anu dacviti mkharec, dartyma dzaan magariaq da ravi, chveni stilia ra... 3 wlis win vidzaxodit me da berlineta cous transferis ambebi iko, da amis saxelmac gaijhgera, xoda magradac gaasworebs tu mova, busketsi ki unda dajdes skamze, centshi deyongi, marjvnidan pianichi da marcxnidan arturi, es iqneba sakaipo naxdacva...

    0
    გასულია
    Sdaead Culé [?]

    18 მაისი 2020 01:35

    ციტატა: Berlinetta♥
    ძალიან მაგარი ბიჭია.. ზოგადად, პლსემედუში პიანიჩი, დე შილიო და 25 მილიონი ძალიან მაგარი რამაა 😁

    პიანიჩს სკამზე ვინც სვამთ , ბარსელონას ყველა ნახევარმცველზე ზუსტი პასი აქვს დღეს-დღეობით 😁 არტური იონგი პიანიჩი იქნება თუ მართლა დაითრიეს

    არ მითხრა ახლა პიანიჩის ხათრით ბუსკეცი ამოვაგდეო:)) თვითონ გაცვლა ჩვენთვის უფრო მომგებიანია,მაგრამ პრიორიტეტებზეა აქ საქმე. ვიდალი და რაკიტიჩი თუ წავლენ გამოგვადგება პიანიჩი, ისე ზედმეტი იქნება. განსაკთრებულს არაფერს შვება მოედანზე. ზუსტი პასი რომ აქვთ მხოლოდ, ეგეთი ნახევარმცველები ბევრია დღესდღეობით. საბოლოოდ სასარგებლოს მაგის გარდა არაფერს აკეთებენ:))

    1
    გასულია
    Lasho წევრი [?]

    18 მაისი 2020 01:19

    ციტატა: Wtf man
    სამწუხაროდ სემედუმ ვერ გაამართლა ისე როგორც გვინდა. ჯობია გაუშვან მართლა. ეს ბიჭი კიდე ძალიან მომწონს მოიყვანონ გაისად კიდე ემერსონიც მოდის ეგაც კარგი ბიჭია და რომელიმეა გაამართლებს ან ორივეს დატოვებენ და რობერტოს გაუშვებენ. მარა რობერტო სკამისთვის იდეალური ფეხბურთელია სადაც გინდა დააყენე არც პრეტენზია აქვს სკამისთვის და ეგეთი კაცის გაშვება არ მინდა


    შენ გაიხარე.. აი ემერსონის რაგითხრა არვიცი რამდენად გაამართლებს.. ზამენაზე კარგი ვარიანტია.. დეშილიოც კარგი იქნება ზამენნისთვის

    1
    საიტზეა
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    18 მაისი 2020 00:42

    ამათ 20/მილიონი არ აქვთ და ჩვენ ლაუტაროს და ნეიმარს ველოდებით?😂

    1
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    18 მაისი 2020 00:32

    Ra araqvt 20 milioni... aba ra neimaris da lautaros.imedi gaqvt

    1
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    18 მაისი 2020 00:25

    უმაგრესი ტიპია დესტი. აიაქსის იგრებს ხშირად ვუყურებ და მომწონს ძაან ეს ბიჭი

    2
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    18 მაისი 2020 00:20

    სამწუხაროდ სემედუმ ვერ გაამართლა ისე როგორც გვინდა. ჯობია გაუშვან მართლა. ეს ბიჭი კიდე ძალიან მომწონს მოიყვანონ გაისად კიდე ემერსონიც მოდის ეგაც კარგი ბიჭია და რომელიმეა გაამართლებს ან ორივეს დატოვებენ და რობერტოს გაუშვებენ. მარა რობერტო სკამისთვის იდეალური ფეხბურთელია სადაც გინდა დააყენე არც პრეტენზია აქვს სკამისთვის და ეგეთი კაცის გაშვება არ მინდა

    0
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    18 მაისი 2020 00:17

    სემედო არაა ცუდი ფეხბურთელი . უბრალოდ ვერაა მაინც რა , ამდენი წელია უკვე ბარსაშია და კარგ მარჯვენა მცველს ბოლოსდაბოლოს რობერტო მაინც უნდა ამოეგდო სასტავიდან. ვერ აჩვენებს იმ თამაშს, რასაც ველოდით. არ დამწყდება დიდად გული თუ გაყიდიან ,თანაც იუვე კარგადაც იხდის , პიანიჩი მაგრა მევასება ,პროსტა ბებერია :D

    ციტატა: Berlinetta♥
    ძალიან მაგარი ბიჭია.. ზოგადად, პლსემედუში პიანიჩი, დე შილიო და 25 მილიონი ძალიან მაგარი რამაა 😁

    პიანიჩს სკამზე ვინც სვამთ , ბარსელონას ყველა ნახევარმცველზე ზუსტი პასი აქვს დღეს-დღეობით 😁 არტური იონგი პიანიჩი იქნება თუ მართლა დაითრიეს

    დეშილიოს რა თავში ვიხლით და პიანიჩი მაგარი კაცია :დ

    1
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    17 მაისი 2020 23:57

    მოკლედ იუვე თუ მართლა გვთავაზობს რასაც გვთავაზობს უნდა დათანხმდნენ მარა 5 მილიონი უნდა დაამატონ მაგ 25-ს და დე შილიო ტრ**ში გაირჭონ.

    1
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    17 მაისი 2020 23:57

    20 მილიონი ?! აჩკარიკ ერთი სიკეთე მაინც გააკეთე წასვლის წინ

    2
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    17 მაისი 2020 23:48

    7 წელია სხვაობა
    უფრო ახალგაზრდა,უფრო ტექნიკური და უფრო შემტევი ხასიათის
    სემედოს დაცვაში ხარისხიანი თამაში არ გაიშვა კიდევ

    აიაქსის სკოლის აღზრდილს როდის არ გაუმართლებია?!
    სადაც ფირპოში 25 ლიმონი გაისროლეს, იქ ამაში ენანებათ 20?!სირცხვილია უბრალოდ

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 მაისი 2020 23:43

    20 მილიონად ნაჩუქარია ეს ბიჭი სემედუ რომც არ გაუშვან ეს მაინც მოსაყვანია

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Griezzy7 ფანი [?]

    17 მაისი 2020 23:41

    აუ ეს მოიყვანონნ და მოგვარდება მარჯვენა მცველის პოზიცია რა. დაცვაშიც კაია შეტევაშიც. კაცს ატყუებსს პასი აქვს და ძაანსხარტიაა 😍 და ესეთი ვინიყო კი გახსოვთ ყველას

    2
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    17 მაისი 2020 23:36

    ძალიან მაგარი ბიჭია.. ზოგადად, პლსემედუში პიანიჩი, დე შილიო და 25 მილიონი ძალიან მაგარი რამაა 😁

    პიანიჩს სკამზე ვინც სვამთ , ბარსელონას ყველა ნახევარმცველზე ზუსტი პასი აქვს დღეს-დღეობით 😁 არტური იონგი პიანიჩი იქნება თუ მართლა დაითრიეს

    6
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    17 მაისი 2020 23:07

    სემედუს ყიდიან დებილები.

    0
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV