რობერტ ლევანდოვსკიმ მსოფლიოს მოქმედი საუკეთესო ცენტრფორვარდები დაასახელა

  • 16-05-2020, 21:37
  • რობერტ ლევანდოვსკიმ მსოფლიოს მოქმედი საუკეთესო ცენტრფორვარდები დაასახელა

    მიუნხენის "ბაიერნის" პოლონელმა თავდამსხმელმა, რობერტ ლევანდოვსკიმ გერმანულ პრესასთან ინტერვიუში მსოფლიოს 5 მოქმედი საუკეთესო ცენტრფორვარდი დაასახელა. 

    "რთული კითხვაა, თუ "ცხრიანები" უნდა ავიღოთ, მე ბენზემას, ვერნერს, სუარესს, აგუეროსა და მბაპეს დავასახელებ." - ციტირებს ლევანდოვსკის სიტყვებს Bild. 

    შეკითხვა იმაში მდგომარეობდა, რომ ლევანდოვსკის ხუთეულში არ უნდა დაესახელებინა საკუთარი თავი, პოლონელმა ასევე გამორიცხა თანამედროვეობის ორი საუკეთესო მოთამაშე - კრიშტიანუ რონალდუ და ლიონელ მესიც, რომლებიც პოზიციურად "ცხრიანებად" არ ითვლებიან. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    17 მაისი 2020 18:19

    საინტერესოა თავდამსხმელებზე მეტი მესის რ ომ გააქვს!!!!!!!!!

    1
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    17 მაისი 2020 13:02

    ფირმინო არაა მთლად გამტანი რასაც ლევანდოვსკი გულისმობს ჩემი აზრით.

    0
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    17 მაისი 2020 12:10

    სუარესი,აგუერო,ფირმინო,კეინი, და კავანი.(მბაპე 9 იანი ნაკლებადაა)


    ფირმინოს რო არ იტყვი და ვერნერს იტყვი კაირა. ან ბენზემას

    ბენზმეა არა იგუაინი კიდე

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    მურმანი გულშემატკივარი [?]

    17 მაისი 2020 00:48

    აგუერო საუკეთესო ცხრიანი დღეისობით❤❤❤

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    17 მაისი 2020 00:18

    კეინი არ გაუგია ამ იდიოტს? ბენზემა არა ჟირუ😂😂

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    aleqsa წევრი [?]

    16 მაისი 2020 22:56

    vernerio tipma da keini firmino lukaku obameiangi ikardi sad gaushva?

    2
    გასულია
    Kingleo10M წევრი [?]

    16 მაისი 2020 21:59

    მბაპე სადაური ცხრიანია, კავანი უფრო შეიძლებოდა

    2
    გასულია
    ხავი ლეგენდა წევრი [?]

    16 მაისი 2020 21:56

    რა ვერნერი ხომ არ აკაჩავებს ეს? კეინი და ფირმინიო სად ბებიაჩემთან არიან?

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    16 მაისი 2020 21:55

    ვერნერი რას დაგვხატავდა ესენი კიდე გადაეკიდნენ ლაუტაროს

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ROUCH Culé [?]