ფელიპე მელო: წარმოიდგინეთ მესი, ლაუტარო, სუარესი და ნეიმარი "ბარსაში"

  • 16-05-2020, 16:55
  • ფელიპე მელო: წარმოიდგინეთ მესი, ლაუტარო, სუარესი და ნეიმარი "ბარსაში"

    "პალმეირასის" ახლანდელი ბრაზილიელი ნახევარმცველი ფელიპე მელო მიიჩნევს, რომ "ბარსელონას", ლაუტარო მარტინესისა და ნეიმარის დამატების შემთხვევაში, უძლიერესი შემტევი ფეხბურთელები ეყოლებოდა.

    "ლაუტარო "ბარსელონაში"? წარმოიდგინეთ, ახლა გყავთ სუარესი, რომელზეც საჭირო აღარაა იმის თქმა, რომ დღეისათვის მსოფლიოს 4 საუკეთესო თავდამსხმელს შორისაა.

    ლაუტარო მოდის... მესი, ლაუტარო, სუარესი და ნეიმარი. წარმოიდგინეთ!" - ციტირებს ფილიპე მელოს სიტყვებს Ole.

    არაერთხელ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ბლაუგრანას" მთავარი სატრანსფერო სამიზნეები "ინტერისა" და "პარი სენ-ჟერმენის" ვარსკვლავები, ლაუტარო მარტინესი და ნეიმარი არიან.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    16 მაისი 2020 23:30

    გრიზმანი უდისციპლინო ნეიმარს ათასჯერ მირჩევნია.გრიზი კაცი რომელიც არ წუწუნებს მიუხედავად იმისა რო სხვა პოზიციაზე თამაშობს საერთოდ.დარბის,იბრძვის,მოძრაობს,ცდილობს ყოველ შემთხვევაში.ლაუტარო კარგი ბიჭი ჩანს უბრალოც 90მლნ+ფეხბურთელები ძაან გადამეტებულია.მაქსიმუმ 60-70მლნ გადაიხადონ.

    0
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტზეა
    მურმანი გულშემატკივარი [?]

    16 მაისი 2020 19:36

    ციტატა: M10 S9 D11
    სრული დომხალი

    ციტატა: Andres_Iniesta
    და ამას დაუამატე გრიზმანი.


    რეალს ვემსგავსებით ვარსკალვები რო ყავდათ და 3 ში გრძელ რო იგებდნენ

    დემბელეც დაუმატე

    აუ დემბელეა ერთი ვარსკვლავი და მეორე მე.

    ისე შეუძლებლად ჩანს ეგ ტრანსფერები და რომც შეძლონ, ოთხივეს ერთად არ ათამაშებენ.

    0
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    16 მაისი 2020 18:31

    Saertod ar gamikvirdeba ney sua dembele da amat ukan Messi centri busi de jonge es sastavi ro vnaxo ert dges moedanzee ))iswavlos lautarom cota bebrebisgan

    0
    გასულია
    Kingleo10M წევრი [?]

    16 მაისი 2020 18:27

    წარმოდგენა კი არა რეალურად გვინდა ხილვა ((

    3
    გასულია
    Lautaro Martínez ფანი [?]

    16 მაისი 2020 17:39

    ლაუტარო მოდის... მესი, ლაუტარო, სუარესი და ნეიმარი. წარმოიდგინეთ!" - ციტირებს ფილიპე მელოს სიტყვებს Ole.

    ეს ისე ამბობს ლაუტარო მოდისო ნეიმარი მოდისო რატო არ თქვა რა გადაწყვეტილია უკვე თუ?

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი❤️❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    Barca for life წევრი [?]

    16 მაისი 2020 17:34

    გრიზმანი დემბელე ფატი და ტრინკაოც დაუმატე, შეიძლება კოუტინიოც
    რავიცი რავიცი
    გამოდის ამან გაუშვა გრიზმანი და დემბელე, ფატი იჯარაზე და ტრინკაო სკამზე ალბათ
    ბრაითვეიტიც გაუშვა და კოუ ნახევარდაცვაში
    არაა არ იქნება ასე რაღაც ძაან არარეალური ჩანს
    ჯერესერთი გრიზმანს სად ან რატო უშვებ, მეორე ლაუტარო წელს არ გვჭირდება, მესამე ნეიმარის საგამ ტვინი წაიღო მაგრამ ყველამ ვიცით რომ ეგ ახლა ყველაზე მეტად გამოადგებოდა ბარსას, თუმცა რთულია ამ პერიოდში რამე ჭკვიანური და სწორი თქვა.
    იდეაში ყველაზე მისახედი ჯერ დაცვაა და მერე ნახ. დაცვა. შეტევაში რავი ან გრიზმნას+დემბერლე უნდა გაცვალონ ნეიში ან შეეშვან ვაბშე და სხვები გაცვალონ სხვა ნახ. მცველებში.
    ზოგჯერ ისე წერენ თავდამსხველებზე გეგონება სხვაგან ყველაფერი წესრიგშია.
    ვაბშე ჯერ შესაფერისი მწვრთნელი მოიყვანონ და მერე უფრო დალაგდება სიტუაცია თორე ვხედავთ ბოლო წლებში ვისაც კლასი ქონდა იმანაც კი ვერ გაამართლა არასწორ ხელში, მაგრამ ხელმძღვანელობას შ*გ აქ და აბა სხვას რა უნდა ელოდო

    2
    გასულია
    kushinho წევრი [?]

    16 მაისი 2020 17:25

    მერეე ამდენი თავდამსხმელი როგორ უნდა დააკენონ? არ დაიწკოტ ეხა პროფესორობა ბუსკეტსი ზამენაზეო და რაგაცეები, როგორ მარტივათ უსმევთ ხოლმე ხელს ბუსკეტს

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    16 მაისი 2020 17:12

    სრული დომხალი

    ციტატა: Andres_Iniesta
    და ამას დაუამატე გრიზმანი.


    რეალს ვემსგავსებით ვარსკალვები რო ყავდათ და 3 ში გრძელ რო იგებდნენ

    დემბელეც დაუმატე

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    Andres_Iniesta Culé [?]

    16 მაისი 2020 17:02

    და ამას დაუამატე გრიზმანი.


    რეალს ვემსგავსებით ვარსკალვები რო ყავდათ და 3 ში გრძელ რო იგებდნენ

    4
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge