"იუვენტუსს" ფრენკი დე იონგი სურს, "ბარსელონა" უარზეა

  • 13-05-2020, 23:05
  • "იუვენტუსს" ფრენკი დე იონგი სურს, "ბარსელონა" უარზეა

    როგორც მოგეხსენებათ, ბოლო დროს, "ბარსელონასა" და "იუვენტუსს" შორის ფეხბურთელების შესაძლო გაცვლის შესახებ ბევრი ინფორმაცია ვრცელდება. Sport-ის ცნობით, ტურინულმა კლუბმა "ბლაუგრანას" ჰოლანიდელი ნახევარმცველის, ფრენკი დე იონგის თაობაზე მიმართა, თუმცა კატალონიელებმა 23 წლის ფეხბურთელის გაშვებაზე მაშინვე უარი თქვეს.

    "ბარსელონამ" დე იონგი გასულ ზაფხულში 75 მილიონ ევროდ "აიაქსიდან" დაიმატა. ფრენკის მიმდინარე სადებიუტო სეზონი კატალონიურ გუნდში დამაიმედებელია. მან მხოლოდ ერთი თამაში გამოტოვა. ჰოლანდიელი შუახაზელის ანგარიშზე 37 მატჩი, 2 გოლი და 4 შედეგიანი გადაცემაა.

    კატალონიელი ჟურნალისტების ინფორმაციით, "ბარსა" იმედისმომცემ ფეხბურთელთან განშორებას არ აპირებს. უფრო მეტიც, დე იონგი კატალონიურ გუნდში ერთ-ერთ ხელშეუხებელ მოთამაშედ მიიჩნევა. გავრცელებული ცნობებით, კლუბს მასთან დაკავშირებით დიდი გეგმები აქვს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    iashkabarsa წევრი [?]

    14 მაისი 2020 15:15

    არც ერთ შემთხვევაში არ უნდა დათმონ

    1
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    14 მაისი 2020 12:47

    ციტატა: Wtf man
    სანაცვლოდ შემოგვთავაზებენ ან რაბიოს ან კუადრადოს ან ბენატიას. ნაგავზე გადასაყრელ ხალხს. რონალდოში თუ გაგვიცვლია ორივე მისცენ არტურიც და დეიონგიც. 3 წელი ლიგა ჩვენი იქნება

    რაღა დროს რონალდოს თუ ძმა ხარ ისედაც არ დარბიან ჩვენი ფორვარდები და მაგის სიარულიღა გვაკლია. 35 წლისაა მაგან თავისი კარიერის პიკი უკვე გადაირა და ორი ახალგაზრდა პერსპექტიული ნახევარმცველი რატო უნდა გავატანოთ ერთ ბებერში.

    2
    გასულია
    მურმანი გულშემატკივარი [?]

    14 მაისი 2020 12:37

    რა ტვინი მოგვიტ'ნა ამ იუვემ, შეგ"ცა რა. არცერთი ფეხბურთელი არ გვჭირდება იუვესი, ვაფშე გულშემატკივარი ამაზე არც უნდა ღელავდეს, რომ არტურს გაუცვლის, მაგრამ სირ" ბორდი გვყავს. პიანიჩში ბარსას არცერთი ფეხბურთელი გაიცვლება, რაკიტიჩიც კი რომელმაც აშკარად მოუკლო ამ ბოლო დროს.

    2
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    14 მაისი 2020 11:35

    რა თავზე გადაიჯვა ამ იუვენტუსმა შეგვეშვან ვაბშე

    1
    გასულია
    msnmsn10119 წევრი [?]

    14 მაისი 2020 11:16

    ბარემ ოფისებიც გაცვალონ,

    1
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    14 მაისი 2020 00:41

    სანაცვლოდ შემოგვთავაზებენ ან რაბიოს ან კუადრადოს ან ბენატიას. ნაგავზე გადასაყრელ ხალხს. რონალდოში თუ გაგვიცვლია ორივე მისცენ არტურიც და დეიონგიც. 3 წელი ლიგა ჩვენი იქნება

    8
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    14 მაისი 2020 00:23

    გეუბნებით ჭორებია ეს ყველაფერი ვერც არტურს წაიყვანენ ვერც სემედუს და დე იონგს ხო მითუმეტეს

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    14 მაისი 2020 00:04

    დეიონგის მაგივრად სხვა რამე რო შემოქთავაზოთ ბებერო სენიორებო არ გინდათ?

    4
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    13 მაისი 2020 23:58

    ჭორი მგონია, მაგრამ თუ ეს სიმართლეა კატალონიური სარდელი წაიღოს იუვემ ტურინში. რას შემიგვიჩნდა ეს დედა აფეთქებული.

    1
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    13 მაისი 2020 23:07

    გადაიხადონ გამოსასყიდი და წავიდეს თუ უნდა. რას გადაეკიდა იუვენტუსი ბარსას ფეხბურთელებს, იციან რომ ბართო ჩმორია და იყენებენ შესაძლებლობას

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV