Sport360: ჯარიმების საუკეთესო შემსრულებელთა სიმბოლური ნაკრები

  • 13-05-2020, 18:03
  • Sport360: ჯარიმების საუკეთესო შემსრულებელთა სიმბოლური ნაკრები

    ცნობილმა სპორტულმა პორტალმა Sport360-მა, ისტორიაში ჯარიმების საუკეთესო შემსრულებელთა სიმბოლური ნაკრები შეადგინა. 

    შემადგენლობაში "ბარსელონას" სამი ექს-მოთამაშე (რონალდინიო, კუმანი, მარადონა) მოხვდა. რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს, გამოცემამ სიმბოლურ ნაკრებში არ შეიყვანა კრიშტიანუ რონალდუ და ლიონელ მესი.  

    მეკარე: როჟერიო სენი;

    მცველები: რობერტო კარლოსი, სინიშა მიჰაილოვიჩი, რონალდ კუმანი, დარიო სრნა;

    ნახევარმცველები: რონალდინიო, ზიკო, ჟუნინიო, დევიდ ბექჰემი;

    თავდამსხმელები: დიეგო მარადონა, პელე.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    msnmsn10119 წევრი [?]

    14 მაისი 2020 11:14

    ციტატა: Pablos ar abia
    მეკარე ჯარიმები და ჩილავერტი არააა?? კაი ბრატ კაი ჩემო ძმაო ალბათ ისეთი კაცის შედგენილია ქართველებს დეიონგი როარ ევასებათ 😂

    ჩილავერტი მაგრა ასრულებდა ჯარიმებს მაგრამ როჯერიო სენიმ აჯობა, იმდენი გოლი ააქვს გატანილი ნებისმიერი ფორვარდი მოაწერდა ხელს მაგაზე

    1
    გასულია
    BarcelloNista გულშემატკივარი [?]

    14 მაისი 2020 01:53

    Es Pele yvelgan roarshetenon arsheudzliat

    0
    გასულია
    Pablos ar abia წევრი [?]

    13 მაისი 2020 21:28

    მეკარე ჯარიმები და ჩილავერტი არააა?? კაი ბრატ კაი ჩემო ძმაო ალბათ ისეთი კაცის შედგენილია ქართველებს დეიონგი როარ ევასებათ 😂

    2
    გასულია
    Gio-96 გულშემატკივარი [?]

    13 მაისი 2020 21:03

    ციტატა: Ronaldinho.
    ალბათ კარიერა დამთავრებულ მოთამაშეებზეა საუბარი თორე მესი იასნია რო იქნებოდა:)
    სრნა და ეგენი რო არიან ანუ პოზიციების მიხედვით თორე მეკარე ცენი რო მესიზე და თუნდაც ნებისმიერ ნახევარმცველზე კაი ჯარიმების გამტანი ვერ იქმებოდა ფაქტია)

    დამიჯერე მოქმედ ფეხბურთელებს შორის რომ იყოს როჯერიო ცენი ალბათ ბევრ ნახმცველსაც აჯობებს და რონალდოსაც, ასევე ბეილსაც

    1
    გასულია
    ფლოკი წევრი [?]

    13 მაისი 2020 19:22

    ციტატა: Cule Is Always Elegant
    ციტატა: ფლოკი
    ციტატა: Fsicofat
    კრისტინას რო არ შეიყვან :D დარიო სრნა არი და ჯუნინიო არაა ვახ ბიჭო 😂 😂 😂

    ესპანელმა ჟურნალისტებმა შეადგინეს ტოპ-10 საუკეთესო პენალტების შემსრულებელთა რეიტინგი ევროპის მასშტაბით.

    ტოპ-10 ასე გამოიყურება:

    1. ედენ აზარი ("რეალი") – 56 დარტყმა, 49 რეალიზებული, 88%.
    2. კარიმ ბენზემა ("რეალი") – 17, 15, 88%.
    3. კრიშტიანუ რონალდუ ("იუვენტუსი") – 143, 121, 85%.
    4. ჰარი კეინი ("ტოტენჰემი") – 44, 37, 84%.
    5. ლუის სუარესი ("ბარსელონა" – 49, 40, 82%.
    6. მოჰამედ სალაჰი ("ლივერპული") – 16, 13, 81%.
    7. ნეიმარი ("პსჟ") – 64, 51, 80%.
    8. სერხიო აგუერო ("სიტი") – 59, 46, 78%.
    9. ლეო მესი ("ბარსელონა" – 115, 89, 77%.
    10. ანტუან გრიზმანი ("ბარსელონა") – 25, 17, 68%.

    რონალდოს 143 ჯარიმააქვს დარტყმული და იქიდან 121 გაიტანა? მაგ სიმართლით გაგიმარჯოს შენ. საიდან მოთხარე ეს სტატისტიკა ძმა ? თუ შენთვითონ შეადგინე :დ

    პენალტიო, პენალტი :დ

    აუ მე ბოდიში 😂😂 შემეშალავაღიარებ

    2
    გასულია
    Cule Is Always Elegant Culé [?]

    13 მაისი 2020 19:18

    ციტატა: ფლოკი
    ციტატა: Fsicofat
    კრისტინას რო არ შეიყვან :D დარიო სრნა არი და ჯუნინიო არაა ვახ ბიჭო 😂 😂 😂

    ესპანელმა ჟურნალისტებმა შეადგინეს ტოპ-10 საუკეთესო პენალტების შემსრულებელთა რეიტინგი ევროპის მასშტაბით.

    ტოპ-10 ასე გამოიყურება:

    1. ედენ აზარი ("რეალი") – 56 დარტყმა, 49 რეალიზებული, 88%.
    2. კარიმ ბენზემა ("რეალი") – 17, 15, 88%.
    3. კრიშტიანუ რონალდუ ("იუვენტუსი") – 143, 121, 85%.
    4. ჰარი კეინი ("ტოტენჰემი") – 44, 37, 84%.
    5. ლუის სუარესი ("ბარსელონა" – 49, 40, 82%.
    6. მოჰამედ სალაჰი ("ლივერპული") – 16, 13, 81%.
    7. ნეიმარი ("პსჟ") – 64, 51, 80%.
    8. სერხიო აგუერო ("სიტი") – 59, 46, 78%.
    9. ლეო მესი ("ბარსელონა" – 115, 89, 77%.
    10. ანტუან გრიზმანი ("ბარსელონა") – 25, 17, 68%.

    რონალდოს 143 ჯარიმააქვს დარტყმული და იქიდან 121 გაიტანა? მაგ სიმართლით გაგიმარჯოს შენ. საიდან მოთხარე ეს სტატისტიკა ძმა ? თუ შენთვითონ შეადგინე :დ

    პენალტიო, პენალტი :დ

    1
    გასულია
    ფლოკი წევრი [?]

    13 მაისი 2020 19:14

    ციტატა: Fsicofat
    კრისტინას რო არ შეიყვან :D დარიო სრნა არი და ჯუნინიო არაა ვახ ბიჭო 😂 😂 😂

    ესპანელმა ჟურნალისტებმა შეადგინეს ტოპ-10 საუკეთესო პენალტების შემსრულებელთა რეიტინგი ევროპის მასშტაბით.

    ტოპ-10 ასე გამოიყურება:

    1. ედენ აზარი ("რეალი") – 56 დარტყმა, 49 რეალიზებული, 88%.
    2. კარიმ ბენზემა ("რეალი") – 17, 15, 88%.
    3. კრიშტიანუ რონალდუ ("იუვენტუსი") – 143, 121, 85%.
    4. ჰარი კეინი ("ტოტენჰემი") – 44, 37, 84%.
    5. ლუის სუარესი ("ბარსელონა" – 49, 40, 82%.
    6. მოჰამედ სალაჰი ("ლივერპული") – 16, 13, 81%.
    7. ნეიმარი ("პსჟ") – 64, 51, 80%.
    8. სერხიო აგუერო ("სიტი") – 59, 46, 78%.
    9. ლეო მესი ("ბარსელონა" – 115, 89, 77%.
    10. ანტუან გრიზმანი ("ბარსელონა") – 25, 17, 68%.

    რონალდოს 143 ჯარიმააქვს დარტყმული და იქიდან 121 გაიტანა? მაგ სიმართლით გაგიმარჯოს შენ. საიდან მოთხარე ეს სტატისტიკა ძმა ? თუ შენთვითონ შეადგინე :დ

    1
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    13 მაისი 2020 18:54

    პელე და მარადონა ზედმეტია. მესი- რონალდო იდეალურად შეავდებდა გუნდს.თუ კარიერა დამთავრებულ ფეხბურთელებზეა მაშინ სწორია

    1
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    13 მაისი 2020 18:37

    მესი რა პონტში არაა?

    2
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    ჯერემი რენერი რედაქტორი [?]

    13 მაისი 2020 18:30

    ციტატა: Fsicofat
    ჯუნინიო არაა ვახ ბიჭო

    არის ჟუნინიო

    0
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 მაისი 2020 18:24

    მარადონა და პელე არიან მესიზე და რონალდოზე მაგარი შემსრულებლები ჯარიმებში? რა ზღაპარია ეს მითუმეტრს მესის ბოლო 4 სეზონის სტატისტიკას თუ ჩავხედავთ რა პელე რა მარადონა მაგდენი ჯარიმა არ ექნებათ დარტყმული არამც თუ გატანილი რაც მესის და რონალდოს აქვთ გატანილი

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV