MD: "ბარსელონას" არტურის გაცვლა დე ლიხტში სურს

  • 13-05-2020, 14:41
  • MD: "ბარსელონას" არტურის გაცვლა დე ლიხტში სურს

    Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "ბარსელონა" "იუვენტუსს" დე ლიხტის თაობაზე დაუკავშირდა. წყაროს ცნობით, კატალინიური კლუბი ნიდერლანდელისა და არტურ მელოს ბარტერს განიხილავს. თავის მხრივ, "ბებერ ქალბატონს" ბრაზილიელი ნახევარმცველის გადაბირების იდეა საკმაოდ ხიბლავს, თუმცა დე ლიხტის დაკარგვა მის ინტერესებში ჯერ არ შედის. შესაბამისად, არტურის სანაცვლოდ, იტალიელები დანიელე რუგანის კანდიდატურას ჩამოდიან.

    "იუვენტუსის" დირექტორმა, ფაბიო პარატიჩმა ბოლოს დაადასტურა, რომ "ბარსასთან" ფეხბურთელების გაცვლის თაობაზე მოლაპარაკებები მიმდინარეობს და დასძინა, რომ ამ მხრივ განსაკუთრებული ზაფხული გველოდება.

    რაც შეეხება მელოს, RAC1-ის ცნობით, მან "ბარსელონას" დატოვებაზე უარი განაცხადა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    13 მაისი 2020 21:06

    არტურმა მგონი გარკვევით თქვა რომ არ წავა არანაირად ტურინში არსად წასვლა არ შედის მის გეგმებში და ტვინს ნუ უჭამთ ბარსას დე ლიხტი თუ უნდა სემედუ და უმტიტს ჩავიდეს ბარტერში ან ვიდალს

    2
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    13 მაისი 2020 21:04

    აიი სერიოზულიი ჭორიი იმენაა რაა😃😃
    ბოლოს თუ არ დაიწეროს რონალდოში გაცვლა სურს ბარსელონასო და იუვე დიბალასაც უმატებს კიდე ცოტა ფული რომ დაამატონ😃😃😃 ხოდა ხურდაში ლეგენდარული ჯიჯი ბუფონიც😃😃

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    13 მაისი 2020 19:17

    ციტატა: Philippe Coutinho 7
    ციტატა: Andres_Iniesta
    აი რატოოო რატოოო

    შკრიანირი ან ლაპორტი დაითრიონ რა დელიხტი.

    Laporte kide xo magram ra shkriniari tipi ert tamashshi minimum 5 ze met shecdomas ushvebs da egeti mcvelebi ar gvaklia gundshi

    დე ლიხტი ხო რას აკბობ სხვის შეცდომების გამოსწორებაზეა

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Iniesta_8 ფანი [?]

    13 მაისი 2020 19:01

    აი ეს უკვე სამართლიანი გაცვლაა. მიუხედავად იმისა რომ დე ლიხტს საუკეთესო წელი არ აქვს ჯერ მაინც ძალიან ახალგაზრდაა და დიდი პოტენციალი აქვს.იუვეს კიდე რათ უნდა არტური არანაირად არ ჯდება მაგათ სტილში. შეიძლება გვარდის მიყვანა უნდათ და მაგიტომ ჩალიჩობენ ბურთის დამჭერზე

    0
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    13 მაისი 2020 17:03

    ზღაპარია მორიგი.

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 მაისი 2020 16:46

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: M10 S9 D11
    გაგიჟდით ხალხო? რა კარგი ვარიანტია არტურის დე ლიხტში გაცვა ნუ გადამრიეთ ტოდიბო და არაუხო როცა გვყავს გუნდში დე ლიხტს რატო უნდა მისტიროდე არტურის ნაირ ნახევარ მცველს სად ნახავს კიდე ბარსა სად უყურებთ ფეხბურთს

    Azris dapiqsireba iswavle ise ro sheurawyopas aravis miayenoo Shen radganac sxva ragacas xedav imas xoar nishnavs sheurawyopas gvayenoo

    და სად მოგაყენე შეურაცხყოფა არ მითხრა ახლა "გაგიჟდი" შეურაცმყოფელიაო თორე მართლა გავგიჟდები 😂

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    13 მაისი 2020 16:44

    ციტატა: M10 S9 D11
    გაგიჟდით ხალხო? რა კარგი ვარიანტია არტურის დე ლიხტში გაცვა ნუ გადამრიეთ ტოდიბო და არაუხო როცა გვყავს გუნდში დე ლიხტს რატო უნდა მისტიროდე არტურის ნაირ ნახევარ მცველს სად ნახავს კიდე ბარსა სად უყურებთ ფეხბურთს

    Azris dapiqsireba iswavle ise ro sheurawyopas aravis miayenoo Shen radganac sxva ragacas xedav imas xoar nishnavs sheurawyopas gvayenoo

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 მაისი 2020 16:39

    გაგიჟდით ხალხო? რა კარგი ვარიანტია არტურის დე ლიხტში გაცვა ნუ გადამრიეთ ტოდიბო და არაუხო როცა გვყავს გუნდში დე ლიხტს რატო უნდა მისტიროდე არტურის ნაირ ნახევარ მცველს სად ნახავს კიდე ბარსა სად უყურებთ ფეხბურთს

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    InFiNiTe8 გულშემატკივარი [?]

    13 მაისი 2020 16:30

    ცუდი ვარიანტი არაა...

    2
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    13 მაისი 2020 16:21

    ციტატა: B.A.r.c.A
    Moiyanon moiyvanon da langle umtite gaushvan 2 rive gadasarevi iqneba chemi azriit esec tu movida van de beeki mova uechveli da 1 taimiani arturi aramgonia mase guldasawyveti iyoos

    Arturi tipiuri brazilielia gushi ragaca aikida dges ragacas aikidebs mashin gaipuchebs da gaiparchakebs tavs roca gunds yvelaze metad daschirdeba rogorc yvela brazilielma qna da de lighti 10 15 weliwadi kacichamia iqneba

    2
    გასულია
    Pablos ar abia წევრი [?]

    13 მაისი 2020 16:03

    სასაცილოა არტურზე საუბარი ძალიან :დდდდ

    0
    გასულია
    jigliga Culé [?]

    13 მაისი 2020 15:59

    De lixtis wodebebi
    Represented by Barry Hulshoff in cooperation with Mino Raiola.

    Awarded as the best player of the AEGON Future Cup (U17) - 2015.

    Awarded as the best player of the Copa Amsterdam (U19) - 2015.

    Elected as Biggest Talent of Ajax youth academy 'de Toekomst' - 2016.

    Youngest starting player of a Dutch club in an European competition.

    In his league debut for Ajax Amsterdam, he scored a goal and was, after Clarence Seedorf, the second youngest Ajax scorer.

    First minor player who entered the game as a Dutch captain in Dutch professional football.

    The youngest player ever in a UEFA European club final.

    Youngest debutant of the Dutch national team since 1945.

    The youngest captain in the history of Ajax Amsterdam.

    Amsterdam talent of the year - 2017.

    Winner of the Johan Cruijff Prize - 2018.

    Winner of the "Golden Boy" Award - 2018.

    The youngest captain in the knock-out phase of the Champions League on 19 and 186 days.

    3
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    13 მაისი 2020 15:47

    Moiyanon moiyvanon da langle umtite gaushvan 2 rive gadasarevi iqneba chemi azriit esec tu movida van de beeki mova uechveli da 1 taimiani arturi aramgonia mase guldasawyveti iyoos

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 მაისი 2020 15:11

    ამათ ხომ არ აბარდღალებთ თავი დაანებეთ არტურს ბიჭო
    ციტატა: Wtf man
    თუ დელიხტში გაცვლიან მივესალმები. წინააღმდეგ შემთხვევაში ყველა ფეხბურთელი უკან გაირჭონ.

    ისე ამ უპამეკანოზე რატო არ ჩალიჩობენ. 35 მილიონამდე ჩამოწია ფასი ლაიფციგმა და 35 მილიონი არაა დიდი თანხა. მაგ ფასში უმტიტს თავისუფლად გაყიდიან და უპამეკანო მირჩევნია შუშა უმტიტს

    და ვის რა ფეხებად უნდა დე ლიხტი გვყავს ტოდიბო და მოხოდონ არაფრით ნაკლები არაა დე ლიხტზე არტურის ნაირი ნახევარ მცველ სადღა ვიპოვით რა დე ლიხტი რის დე ლიხტი

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Philippe Coutinho 7 გულშემატკივარი [?]

    13 მაისი 2020 15:05

    ციტატა: Andres_Iniesta
    აი რატოოო რატოოო

    შკრიანირი ან ლაპორტი დაითრიონ რა დელიხტი.

    Laporte kide xo magram ra shkriniari tipi ert tamashshi minimum 5 ze met shecdomas ushvebs da egeti mcvelebi ar gvaklia gundshi

    0
    --------------------
    NJR ❤
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    13 მაისი 2020 15:01

    ციტატა: Wtf man
    თუ დელიხტში გაცვლიან მივესალმები. წინააღმდეგ შემთხვევაში ყველა ფეხბურთელი უკან გაირჭონ.

    ისე ამ უპამეკანოზე რატო არ ჩალიჩობენ. 35 მილიონამდე ჩამოწია ფასი ლაიფციგმა და 35 მილიონი არაა დიდი თანხა. მაგ ფასში უმტიტს თავისუფლად გაყიდიან და უპამეკანო მირჩევნია შუშა უმტიტს

    არ აპირებს ლაიფციგის დატოვებასო

    1
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    13 მაისი 2020 14:53

    მცველს ყოველთვის იყიდი მარა არტურისნაირ ნახევარმცველს ვერა :დ

    5
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    13 მაისი 2020 14:51

    თუ დელიხტში გაცვლიან მივესალმები. წინააღმდეგ შემთხვევაში ყველა ფეხბურთელი უკან გაირჭონ.

    ისე ამ უპამეკანოზე რატო არ ჩალიჩობენ. 35 მილიონამდე ჩამოწია ფასი ლაიფციგმა და 35 მილიონი არაა დიდი თანხა. მაგ ფასში უმტიტს თავისუფლად გაყიდიან და უპამეკანო მირჩევნია შუშა უმტიტს

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    13 მაისი 2020 14:46

    აი რატოოო რატოოო

    შკრიანირი ან ლაპორტი დაითრიონ რა დელიხტი.

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge