"იუვენტუსმა" "ბარსელონას" რამდენიმე მოთამაშის ბარტერი შესთავაზა

"იუვენტუსმა" "ბარსელონას" რამდენიმე მოთამაშის ბარტერი შესთავაზა

ტურინის "იუვენტუსმა" და კატალონიის "ბარსელონამ", შესაძლოა, ერთდროულად, რამდენიმე მოთამაშე გაცვალონ, იტყობინება Tuttosport.

წყაროს ინფორმაციით, "ბებერი ქალბატონი" "ბლაუგრანას" სამი მოთამაშით ინტერესდება. ესენი არიან: ნელსონ სემედუ, ჟან-კლერ ტოდიბო და არტური.

გაცვლით გარიგებაში იტალიელები მზად არიან სამი მცველი ჩართონ - დანიელე რუგანი, მატია დე შილიო და კრისტიან რომერო, რომელიც "ჯენოაშია" განათხოვრებული.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 13 მაისი 2020 13:40
    0
    ესენი ყველა ნაგავზე გადასაყრელი ფეხბურთელებია. ყველა ბართუშას დაგოიმებას როგორ ცდილობს თავმოყვარე პრეზიდენტს ესეთ შეთავაზებას ვერც გაუბედავდნენ
    [?]
    #10 13 მაისი 2020 10:41
    1
    ყველა ფარჩაკი და ხლამია. დე ლიხტი დადონ აბა. კრისების გუნდი შეეშვით ვაფშე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 12 მაისი 2020 22:08
    4
    ტოდიბო-რუგანი შესაძლებელია
    სემედუ კანსელუში უნდა გაეცვალათ, მაგრამ კანსელუ ეხლა სიტის ეკუთვნის არა?
    დე შილიო სემედუს პოზიციაა, ეგეც შეიძლება, თუმცა იტალიელის შეტევებში ჩართვის უნარი რავიცი, ნაკლებადაა მსგავსი სტილის
    რომერო ვინაა?
    Culé [?]
    #8 12 მაისი 2020 21:46
    4
    ხარახურას გვტენიან.მარტო სემედუ ღირს ეს სამი ერთად.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #7 12 მაისი 2020 21:17
    3
    პაშლი ანი ნა@უი

    იუვე შარს ეძებს უკვე
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    ფანი [?]
    #6 12 მაისი 2020 21:14
    0
    რუგანის რას ერჩით?:დდ
    ფანი [?]
    #5 12 მაისი 2020 21:06
    7
    სასაცილოდაც არ მყოფნის. სამი სანაგვეზე გადასაგდები შესთავაზა ბარსელონას. პრიკოლი პირდაპირ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 12 მაისი 2020 21:02
    1
    ნელა ზვიადი ხელი არ შეგეშალოს 😂😂 იმედია მასეთი სამი ასოც არაა ბართომეუ ამაზე რო დაგოიმდეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #3 12 მაისი 2020 20:52
    7
    ბართოს დაგოიმებას ცდილობენ, იციან რაცარი ეს გამოთაყვანებული
    ახალბედა [?]