RAC1: არტურ მელომ "იუვენტუსში" გადასვლაზე უარი განაცხადა

RAC1: არტურ მელომ "იუვენტუსში" გადასვლაზე უარი განაცხადა

ცოტა ხნის წინ გავრცელდა ჭორები, თითქოს "ბარსელონასა" და "იუვენტუსს" შორის არტურისა და პიანიჩის ბარტერი 75%-ით გადაწყვეტილი იყო.

მიუხედავად ამისა, კლუბები "ბლაუგრანას" ბრაზილიელი ნახევარმცველის თანხმობას ელოდებოდნენ.

RAC1-ის ინფორმაციით, არტურმა ხსენებულ გაცვლაში ჩართვაზე უარი განაცხადა. მიუხედავად ამისა, "ლურჯ-ბროწეულისფერებსა" და "ბებერ ქალბატონს" შორის მოლაპარაკებები მაინც გრძელდება. ამჯერად საქმეში არტურო ვიდალისა და ივან რაკიტიჩის სახელები ფიგურირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    [?]
    #14 13 მაისი 2020 10:43
    1
    ციტატა: Bakero
    და თანხმობა რატომ უნდა ეთქვა არტურს ? 😂 სტილით არტურის გუნდია იუვე თუ მაინც და მაინც იტალიელებზე ამოსდის მზე და მთვარე ? 😂 თუ ქალაქი ტურინი სჯობია ბარსელონას ? 😂 😂 😂

    ან რონალდო ურჩევნია მესის? ძალიანაც კარგი ქნა. სარიმ იყიდოს ჯორჯინიო არტურს შეეშვას. პიანიჩს თუ მაინც წამოიყვანენ კარგი იქნება
    წევრი [?]
    #13 13 მაისი 2020 09:03
    0
    arac unda wavides
    Culé [?]
    #12 13 მაისი 2020 02:44
    0
    და თანხმობა რატომ უნდა ეთქვა არტურს ? 😂 სტილით არტურის გუნდია იუვე თუ მაინც და მაინც იტალიელებზე ამოსდის მზე და მთვარე ? 😂 თუ ქალაქი ტურინი სჯობია ბარსელონას ? 😂 😂 😂
    წევრი [?]
    #11 12 მაისი 2020 22:43
    2
    ესეთი სისულელე ჭორი მეორე არ არსებობს სულ რო ბარსას ოფიციალურმა გვერდმა დაწეროს მაინც არუნდა დაიჯეროთ :დ
    Culé [?]
    #10 12 მაისი 2020 20:03
    5
    რა დონის დებილი და გუნდის მოძულე იყო რო არტური მაგაში გაცვალო :დ
    Culé [?]
    #9 12 მაისი 2020 19:19
    1
    არტური>კოუ<ფრენკი დე იონგი გყავდეს და კიდე პრობლემებზე საუბრობდე არ ვიცი რა, მენეჯმენტში როარ გვერხეოდეს - ჩემი პირადი აზრით ეს სამი დღეს საუკეთესოა თავისი პოტენციალის გათვალისიწნებით. ჩაშლა ფრენკი; ბურეთის დაჭერა ატური და შეტევა კოუ...გამართული სამკთხედი -რასაც კრუიფი იძახდა. ახლა რა გვაქ? ნახევარმცველი არცერთი კარში არ ურტყამს.


    თუ საწინააღთმდეგო ცენტრს დამისახელებთ გამიხარდება _ პ.ს ვალვერდე მესიმპათიურება რეალიდან ძაან მაგრამ მოდრიჩის შემცვლელეი ეგ ვერაა და კროოსიც ამოვარდნილია კალაპოტიდან (თუმცა კროოსიც ძალაინ მომწონს) ამას იმიტო ვერ რო რეალის ნახევარდაცვა -კროსი-კაზემირო-მოდრიჩი ბარსას დაცვის მერე ერთ-ერთი საუკეთესო იყო.
    Culé [?]
    #8 12 მაისი 2020 18:44
    0
    უუჰ მომეშვა გულზე...
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #7 12 მაისი 2020 17:40
    2
    ჯიგარსოონ არტურ და ეს მეეორე იგროოკები პიანიჩის ბარტერზე ეს საუკეთესო ვარიანტი იქნება

    მემგონი გაიგონეს რასაც ვიძახდით რაკეტა ვიდალი
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    Culé [?]
    #6 12 მაისი 2020 17:39
    2
    შენ გენაცვალე ბიძია-ბაბუა. რა გინდა მაგ ავტობუსს გუნდში ერთადერთი ბარსაა და მეორე სიტი სადაც ეს თავის შესაშლებლობებს წარმოაჩენს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 12 მაისი 2020 17:04
    3
    საღოლ არტურ გენაცვალე

    რაკიტიჩში გაცვალეთ არაა პრობლემა მილიონჯერ მირჩევნია პიანიჩი მაგ მძორს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 12 მაისი 2020 16:56
    2
    საღოლ არტურ. არ აყვე ბართოს აფერისტობებს
    Culé [?]
    #3 12 მაისი 2020 16:47
    1
    Es arudna wavides.. ai raketa gaushvan poanichis moyvanis wi aagmdegi ar var.
    ფანი [?]
    #2 12 მაისი 2020 16:42
    3
    გენაცვალე არტურ.ბართომეუ შენი დედა მოვტხან წაეთრიე საიდანაც მოხვედი
    ფანი [?]