ოფიციალურად: სამუელ უმტიტი ტრავმირებულია

ოფიციალურად: სამუელ უმტიტი ტრავმირებულია

კატალონიის "ბარსელონას" ფრანგი მცველი, სამუელ უმტიტი ტრავმირებულია. კლუბის ოფიციალური Twitter-ის გვერდის ცნობით, 26 წლის ფეხბურთელს დაზიანება მარჯვენა წვივის მიდამოში აქვს.

სამუელის ვარჯიშებზე გამოჩენა ტრავმის მოშუშების პროცესზე იქნება დამოკიდებული.

უკანასკნელად უმტიტიმ დაზიანება 2019 წლის 22 ოქტომბერს მიიღო და მოედანს 4 ნოემბერს დაუბრუნდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 9 მაისი 2020 19:02
    2
    ღლეა. ერთ მსოფლიოს შეწირა მთელი კარიერა. აწი ამას ძირითადში აღარავინ დააყენებს როგორც ნაკრებში ისე კლუბში. ეგდოს საავადმყოფოში და ეკიდოს ეგ ოქროს მედალი. მალე უმტიტი ისე დაავიწყდებათ როგორც სხვა მრავალი პერსპექტიული ფეხბურთელი ვინც ტრავმებმა დაღუპა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 9 მაისი 2020 18:29
    1
    ახლაც არ მოიყვანოთ უპამეკანო ან რომანიოლი ვთქვი მე ამის კარიერა მორჩათქო გადააყოლა მსოფლიო ჩემპიონატს გეგონება ვეღარ ითამაშებს მაგ ტურნირზე გასაყიდია ეს სასწრაფოდ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #8 9 მაისი 2020 17:47
    1
    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: Wtf man
    ეს რო გაყიდონ იმ ფასში უპამეკანო მოვა და ამას ბევრად აჯობებს. 40 მილიონად რო ეს გაყიდონ 40ს ითხოვს ლაიფციგი დაჟე შეიელბა დააკლონ კიდეც. ამაზე ბევრად ახალგაზრდაა და პერსპექტიულიც. პიკე უპამეკანო ტოდიბო ლენგლე ესენი გვეყოლება არაუხო 1 სეზონით იჯარა სადმე მერე პიკეც წავა და ეგ მოვა ძირითადი ტოდიბო ან არუხო და უპამეკანო იქნებიან

    მეეჭვება, 40-50 ვინმემ გადაიხადოს...

    არც გადაიხდიან
    მწერალი [?]
    #7 9 მაისი 2020 17:34
    1
    ციტატა: Wtf man
    ეს რო გაყიდონ იმ ფასში უპამეკანო მოვა და ამას ბევრად აჯობებს. 40 მილიონად რო ეს გაყიდონ 40ს ითხოვს ლაიფციგი დაჟე შეიელბა დააკლონ კიდეც. ამაზე ბევრად ახალგაზრდაა და პერსპექტიულიც. პიკე უპამეკანო ტოდიბო ლენგლე ესენი გვეყოლება არაუხო 1 სეზონით იჯარა სადმე მერე პიკეც წავა და ეგ მოვა ძირითადი ტოდიბო ან არუხო და უპამეკანო იქნებიან

    მეეჭვება, 40-50 ვინმემ გადაიხადოს...
    ფანი [?]
    #6 9 მაისი 2020 17:27
    2
    ეს რო გაყიდონ იმ ფასში უპამეკანო მოვა და ამას ბევრად აჯობებს. 40 მილიონად რო ეს გაყიდონ 40ს ითხოვს ლაიფციგი დაჟე შეიელბა დააკლონ კიდეც. ამაზე ბევრად ახალგაზრდაა და პერსპექტიულიც. პიკე უპამეკანო ტოდიბო ლენგლე ესენი გვეყოლება არაუხო 1 სეზონით იჯარა სადმე მერე პიკეც წავა და ეგ მოვა ძირითადი ტოდიბო ან არუხო და უპამეკანო იქნებიან
    ფანი [?]
    #5 9 მაისი 2020 16:59
    3
    ოპერაციას არ იკეთებს და აი შედეგიც ამიტო რაცარუნდა სამწუხარო იყოს უნდა გაიყიდოს და მოვიყვანოთ მაგალითად უპამეკანო ან მე უფრო ემერიკ ლაპორტი მევასება თან სიტი ლიგიდან მოიკვეთა და ვნახოთ აბა
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 9 მაისი 2020 16:56
    1
    ეეეჰ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #3 9 მაისი 2020 16:52
    1
    ეს ნახეთ დემბელეს გაასწრებს მალე როცა ის კლუბი აირჩია ორკვირიანი ზეიმი იყო მათთან ჩვენთან მოდისო 😂 🤣 🤣 😂
    ჰოდა პატივცემულო მადრიდისტებო სანამ ჩვენს დემბელეს დასცინებთ მანამ თქვენს ჩმოროვიჩს გადახედეთ ხოლმე ოღონდ მანამ პირში წყალი გამოივლეთ მეგობრებო
    https://www.crystalsport.ge/news/23114



    პს.დემბელე არ მევასება მაგგრამ ისეა თუ ასეა ჩვენია და სხვამ მიხედოს მის სას ჩვენ მივხედავთ ჩვენსას
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    მწერალი [?]
    #2 9 მაისი 2020 16:46
    1
    სამწუხაროა. არადა, რა დიდი იმედებით შევიძინეთ და როგორი პერსპექტიულია, მაგრამ...
    --------------------
    🔵🔴
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 9 მაისი 2020 16:32
    2
    დაიწყო...